کرم ضد لک تریو دی نوروا حجم 30 میلی لیتر
کرم ضد لک تریو دی نوروا حجم 30 میلی لیتر

کرم ضد لک تریو دی نوروا حجم 30 میلی لیتر

Noreva Trio D Depigmenting Unifying Care 30ml

حاوی ویتامین C ، ضد لک و درمان انواع لک های پوستی ، مناسب انواع پوست

موارد مصرف :

ضد لک و درمان انواع لک های پوستی


ویژگی محصول :

کاهش دهنده لک های قهوه ای پوست
مهار سنتز رنگدانه ملانین به واسطه داشتن گلابریدین
لایه بردار پوست
حاوی AHA و عصاره شیرین بیان
شفاف کننده پوست
حاوی ویتامین C به عنوان آنتی اکسیدان و ضد رادیکال های آزاد پوست
مرطوب کننده
فاقد پارابن و هیدروکینون
تست شده توسط متخصصان پوست


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات کرم ضد لک تریو دی نوروا حجم 30 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

کرم

شرکت سازنده

نوروا (Noreva)

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

صورت, گردن

نوع بسته بندی

بطری پمپ دار

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

30 میلی لیتر

کارایی

آنتی اکسیدان, اسکراب و لایه بردار, روشن کننده پوست, ضد لک, مرطوب کننده

کشور سازنده

فرانسه


توضیحات تکمیلی کرم ضد لک تریو دی نوروا حجم 30 میلی لیتر

ضد لک قوی فاقد هیدروکینون

از شایع ترین مشکلات و نواقص پوستی، لکه ها هستند. علل به وجود آورنده این مشکلات پوستی، معمولا متفاوت بوده و دلایلی مانند نور آفتاب، التهابات پوستی، افزایش سن، مصرف برخی داروها، شرایط و تغییرات هورمونی ناشی از بارداری، از اصلی ترین دلایل بروز لک های تیره پوست محسوب می شوند، اما لک های پوستی به هر دلیل و به هر مقداری که باشند، یک اتفاق آزار دهنده هستند که می بایست هرچه سریع تر، فکری برای درمان آنها کرد. درمان لک های پوستی، عمومأ توسط درمان های لیزری و یا لایه برداری صورت می گیرد که این فرایند نیز خود شامل شیوه های مختلفی است که با مراجعه به پزشک تعیین و تجویز می شود، اما وجود برخی محصولات ضد لک و درمانی نیز به دلیل وجود مواد بی رنگ کننده لک، برای رفع این نوع مشکل پوستی، می توانند موثر واقع شوند. یکی از این محصولات، کرم ضد لک تریو دی از برند معتبر Noreva می باشد.

کرم ضد لک تریو دی نوروا، یک محصول پرقدرت برای بی رنگ کردن لک های صورت است که امکان مقابله با هر نوع لک روی صورت، دست ها و سینه، توسط این محصول وجود دارد. فرمولاسیون ضد لک TRIO D نوروا، با استفاده از ترکیبات فعال موجود، تولید رنگدانه های ملانین که باعث به وجود آمدن لک های سطح پوست می شوند را متوقف ساخته و مسدود می کند. به این ترتیب، از شدت لکه های قهوه ای رنگ پوست کاسته شده و پوستی روشن و یکدست را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین، استفاده مداوم از ضد لک تریو دی نوروا، مانع از بازگشت لک های پوست خواهد شد.

از جمله ترکیبات موثر موجود در این کرم، می توان به عصاره گیاه شیرین بیان اشاره کرد که حاوی 40 درصد گلابریدین بوده و وظیفه کنترل سنتز ملانین را برعهده دارد. یکی دیگر از ترکیبات این محصول، AHA است که لایه برداری سلول های مملو از رنگدانه ملانین را برعهده داشته و همچنین، باعث افزایش نفوذ عصاره شیرین بیان به لایه های عمیق تر پوست می شود. ویتامین C نیز از ترکیبات اصلی کرم ضد لک تریو دی نوروا است که نوعی آنتی اکسیدان بوده و مانع از تشکیل رادیکال های آزاد در سطح پوست می شود و از طرفی، شفافیت پوست را نیز به همراه دارد. ضد لک Trio D از برند Noreva، برای لایه برداری و کاهش اثرات لک های قهوه ای ناشی از آفتاب، سن، هورمون، دارو و… در انواع پوست ها مناسب بوده و یک مرطوب کننده مناسب نیز شناخته می شود. 


نحوه مصرف کرم ضد لک تریو دی نوروا حجم 30 میلی لیتر

کرم ضد لک تریو دی نوروا را روزی دو بار صبح و شب، روی نقاط دارای لک بمالید.


ترکیبات کرم ضد لک تریو دی نوروا حجم 30 میلی لیتر

Aqua (Water), Ammonium Lactate, C12-15 Alkyl Benzoate, Isopropyl Palmitate, Propanediol, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Glycereth-26, Isostearyl Isostearate, Polymethyl Methacrylate, Arachidyl Alcohol, Ascorbic Acid/Orange/Citrus Limon/Citrus Aurantifolia Polypeptides, Titanium Dioxide (CI 77891), Citric Acid, Dimethicone, Behenyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Glycerin, Arachidyl Glucoside, 1-2 Hexanediol, Caprylyl Glycol, Disodium Edta, Lactic Acid, Sodium Metabisulfite, Xanthan Gum, Parfum (Fragrance), Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Octenyl Succinic Acid, Aluminium Sulfate, Alpha Isomethyl Ionone, Sodium Citrate, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Linalool, Citronellol, Geraniol.


نظرات در مورد کرم ضد لک تریو دی نوروا حجم 30 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ضد لک تریو دی نوروا حجم 30 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم