کرم ضد آفتاب کودکان SPF30 هیدرودرم حجم 50 میلی لیتر
کرم ضد آفتاب کودکان SPF30 هیدرودرم حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب کودکان SPF30 هیدرودرم حجم 50 میلی لیتر

Hydroderm Total Sunblock Cream SPF30 For Children 50 ml

حاوی عصاره های گیاهی، محافظت از پوست لطیف کودکان در برابر نور خورشید

موارد مصرف :

محافظت از پوست لطیف کودکان در برابر تمام طول موج های اشعه فرابنفش
ضدالتهاب و آفتاب سوختگی


ویژگی محصول :

محافظ پوست حساس کودکان
حاوی عصاره های گیاهی ضدالتهاب، تسکین دهنده و ترمیم کننده پوست
دارای مقاومت بالا در برابر تعریق و شستشو
تقویت کننده و تغذیه رسان
دارای SPF30
فاقد اسانس
تایید شده در کشور آلمان


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات کرم ضد آفتاب کودکان SPF30 هیدرودرم حجم 50 میلی لیتر

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

کودکان

فرم محصول

کرم

گروه سنی

کودکان

کارایی

ترمیم کننده, تقویت کننده پوست, ضد آب و تعریق, ضد آفتاب, ضد التهاب

نوع بسته بندی

تیوپی

حجم محصول

50 میلی لیتر

کد بهداشتی

38/11691

محل مصرف

صورت

SPF

30

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

لابراتوار پارس حیان

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال


توضیحات تکمیلی کرم ضد آفتاب کودکان SPF30 هیدرودرم حجم 50 میلی لیتر

محافظت از پوست لطیف کودکان در برابر نور خورشید

پوست لطیف کودکان در برابر نور خورشید و سایر عوامل خارجی مقاومت کمتری دارد، به همین دلیل مراقبت از پوست آنها، منجر به جلوگیری از آسیب دیدن آن می شود. کرم ضد آفتاب کودکان SPF30 هیدرودرم، یکی از محصولات ایرانی محبوب است که به دلیل ویژگی ها و خواص متفاوت خود، نظر مصرف کنندگان متعددی را جلب کرده است. در تولید این کرم از مواد ضدآلرژی و گیاهی همچون عصاره آلوئه ورا و بابونه استفاده می شود که متناسب با پوست حساس کودکان است. شرکت ایرانی هیدرودرم در حوزه تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست و مو اعتبار فراوانی دارد. این کرم یکی از محصولات تولید شده توسط این برند است که مخصوص پوست حساس و لطیف کودکان فرموله می شود.

این محصول، قدرت حفاظتی بالایی در جلوگیری از نفوذ نور خورشید به بافت پوست دارد. جذب سریع محتویات این کرم ضد آفتاب توسط پوست، مانع از کاهش اثر آن در زمان تعریق و شستشو می شود. این کرم فاقد چربی اضافی است و بافت بسیار سبک و غیرچسبنده ای دارد. به همین دلیل، با مصرف آن، اثری از براقیت و چربی روی پوست دیده نمی شود. پرتوهای مضر نور خورشید بیشترین اثر را در ایجاد لک و التهابات پوستی دارند. از آنجایی که پوست کودکان هنوز به تکامل نرسیده است، نور خورشید اثرات زیان باری روی آن برجای می گذارد. برای جلوگیری از این اتفاق، این کرم با قدرت حفاظتی یا SPF30 به تولید می رسد. فیلترهای ضدآفتاب به کار رفته در این محصول با نوین ترین تکنولوژی روز دنیا مطابقت دارند. این فیلترها اثر اشعه های UVA و UVB خورشید را از بین می برند و در برابر نور بسیار پایدار هستند.

این فرآورده حاوی عصاره آلوئه ورا و بابونه است که به دلیل برخورداری از ویتامین های متعدد، نقش مهمی در تقویت و تغذیه پوست بر عهده دارند. عصاره های مورد نظر ضدحساسیت و ضدالتهاب هستند و با تسکین التهابات پوست، به ترمیم سلول های آسیب دیده کمک می کنند. عصاره آلوئه ورای موجود در کرم ضد آفتاب کودکان SPF30 هیدرودرم، ترمیم کننده ای طبیعی است که با افزایش تکثیر سلول های اپیدرم، ترمیم و بازسازی پوست را در مدت زمان کوتاهی انجام می‌ دهد. ویتامین C نیز ماده مفید دیگری است که به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی خود در این کرم به کار می رود. این ویتامین با تحریک پوست به افزایش سنتز کلاژن، به انعطاف پذیری پوست کمک می نماید. ویتامین A با اثرات بیولوژیکی خود در تولید کلاژن و الاستین موردنیاز پوست نقش مهمی دارد. ویتامین E نیز متابولیسم سلول ها را افزایش می دهد و با مهار اثر رادیکال های آزاد، از ایجاد لک، چروک و سوختگی روی پوست کودکان جلوگیری می کند.


نحوه مصرف کرم ضد آفتاب کودکان SPF30 هیدرودرم حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب کودکان SPF30 هیدرودرم را نیم ساعت قبل از قرارگیری کودک در معرض نور آفتاب، روی پوست تمیز استفاده کنید. در صورت قرار گرفتن در برابر اشعه های مضر نور خورشید به مدت طولانی، هر دو ساعت یکبار باید این عمل تکرار شود.


ترکیبات کرم ضد آفتاب کودکان SPF30 هیدرودرم حجم 50 میلی لیتر

اتیل هگزیل متوکسی سینامات، ایزو هگزا دکان، آلکیل بنزوات، اکسید زینک میکرونیزه، اتیل هگزیل سالیسیلات، گلیسیرین، کوکو گلیسرید، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، پلی اتیلن گلیکول 30 دی پلی هیدروکسی استئارات، متیل بنزیلیدن کامفر، تیتانیوم دی اکساید میکرونیزه، بیزواکس، سدیم کلراید، دایمتیکون، اکتو کرایلن، مخلوط پارابن ها در فنوکسی اتانول، پلی گلیسرول 4 دی استئارات، پلی هیدروکسی استئارات، سباسیت، استئارات منیزیم، اتیل هگزیل تریازون، توکوفریل استات (ویتامین E)، سدیم اسکوربیل فسفات (ویتامین C)، دی سدیم EDTA، عصاره بابونه، رتینیل پالمیتات (ویتامین A)، ژل آلوئه ورا، BHT، آب دیونیزه


نظرات در مورد کرم ضد آفتاب کودکان SPF30 هیدرودرم حجم 50 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ضد آفتاب کودکان SPF30 هیدرودرم حجم 50 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم