کرم دور چشم قوی آردن مدل اکسپرت ایج حجم 30 میلی لیتر
کرم دور چشم قوی آردن مدل اکسپرت ایج حجم 30 میلی لیتر

کرم دور چشم قوی آردن مدل اکسپرت ایج حجم 30 میلی لیتر

Ardene Expert Age Vital-Eye Cream 30 ml

حاوی ویتامین های A ،E و C،‌ رفع چین و چروک،‌ پف و لک های تیره دور چشم

موارد مصرف :

رفع چین و چروک دور چشم
رفع لک های تیره دور چشم
رفع پف زیر چشم


ویژگی محصول :

رفع چروک ها و پف زیر چشم
رفع تیرگی اطراف چشم
حاوی ویتامین های A ،E و C
دارای خاصیت جوان کنندگی ناحیه اطراف چشم


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات کرم دور چشم قوی آردن مدل اکسپرت ایج حجم 30 میلی لیتر

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

فرم محصول

کرم

گروه سنی

بزرگسالان

کارایی

روشن کننده و ضد تیرگی و لک دور چشم, ضد پف دور چشم, لیفتینگ و ضد چروک دور چشم

نوع بسته بندی

بطری پمپ دار

حجم محصول

30 میلی لیتر

کد بهداشتی

11722/38

محل مصرف

دور چشم

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

لابراتوار پارس حیان

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال


توضیحات تکمیلی کرم دور چشم قوی آردن مدل اکسپرت ایج حجم 30 میلی لیتر

رفع چین و چروک دور چشم

پوست دور چشم از نقاط حساس صورت محسوب می شود و به همین خاطر طرز برخورد با این ناحیه از پوست از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از آنجا که چشم ها در زیبایی صورت نقش مهمی دارند، بهتر است که هر چه بیشتر به این ناحیه از صورت رسیدگی شود. کرم دور چشم قوی آردن مخصوص افراد بالای 40 سال، در مراقبت از پوست اطراف دور چشم تاثیر زیادی دارد و به شما برای زیباتر شدن کمک می کند. این کرم دور چشم، حاوی موثرترین کمپلکس جوان کننده و ضدچروک بایوفیتکس الیگوپپتید، سرامید، رتینول، گلوکونات روی و مس، ویتامین های E و C و عصاره چای سبز است. این محصول با ترکیبات روشن کننده ای که دارد، باعث رفع یا کاهش چروک های دور چشم و پف زیر چشم می شود.

این کرم از سری محصولات اکسپرت ایج شرکت آردن به شمار می رود و برای رفع لکه های ناشی از افزایش سن نیز موثر است. روغن آووکادو به همراه گلوکونات مس و روی استفاده شده در ترکیبات آن، از ایجاد لک های ناشی از پارگی عروق خونی در زیر پوست جلوگیری می کند و با کمک به عملکرد بهتر اسیدهای چرب پوست، موجب بازسازی و ترمیم آن می شود. عصاره چای سبز، عصاره بابونه و روغن جوانه گندم موجود در ترکیبات این محصول نیز جریان خون را در زیر پوست تنظیم می کنند و عوارض ناشی از نور خورشید و رادیکال های آزاد بر پوست را بهبود می بخشند.

دکسپانتنول، ویتامین E و گلیسین سویای موجود در این کرم با برخورداری از خواص آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی، سنتز کلاژن در پوست را تحریک می کنند و موجب تقویت ساختار پوست می شوند. این سه ماده ضخامت و انعطاف‌پذیری پوست اطراف چشم را افزایش می دهند. ویتامین A موجود در کرم دور چشم قوی آردن مخصوص افراد بالای 40 سال نیز پوست را شفاف کرده و مانع ایجاد خطوط و چروک های زودرس در اطراف چشم می شود. سرامید نیز عاملی است که با ایجاد خاصیت مرطوب کنندگی از بروز چین و چروک جلوگیری می کند و در ترکیبات این محصول استفاده شده است.


نحوه مصرف کرم دور چشم قوی آردن مدل اکسپرت ایج حجم 30 میلی لیتر

روزی دوبار (صبح و شب) مقدار کافی از کرم دور چشم قوی آردن مخصوص افراد بالای 40 سال را روی پوست کاملا تمیز و خشک ناحیه دور چشم بمالید. سپس با استفاده از حرکات ضربه ای نوک انگشتان خود، کرم را روی پوست پخش کنید. بهتر است، برای پاکسازی دور چشم از شوینده و پاک کننده های مناسب دور چشم استفاده شود.


ترکیبات کرم دور چشم قوی آردن مدل اکسپرت ایج حجم 30 میلی لیتر

مخلوط آرشیدیل الکل، بهنیل الکل و آرشیدیل گلوکوزاید، اسکوالن، مخلوط پروپیلن گلیکول/ عصاره گیاه همیشک/ عصاره گیاه سنتلا، پانتنول (پیش ساز ویتامینB5)، عصاره کالاندولا، پروتئین مخمر هیدرولیز شده، عصاره شاه بلوط و آمونیوم گلیسر هیزات، ستیل پالمیتات، سوربیتان استئئارات، گلیسرین، ستیل دایمتیکون، گلیسین سوژا، شی‎باتر، نشاسته ذرت فرآوری‌شده، عصاره بابونه، کوکوگلیسرید، مخلوط پارابن‎ها در فنوکسی اتانول، ایزوهگزادکان، عصاره چای سبز، پلی وینیل پیرولیدون، گلوکونات روی، مخلوط گلیسریل پلی متاکریلات PEG-8 و پالمیتویل الیگوپپتید، توکوفریل استات (ویتامین E)، رتینیل پالمیتات (ویتامینA )، ستئاریل الکل، سدیم آسکوربیل فسفات (ویتامین C )، گلوکانات مس، روغن جوانه گندم، سرامید، روغن آووکادو، گلیسریل استئارات، صمغ زانتان، آب دیونیزه


نظرات در مورد کرم دور چشم قوی آردن مدل اکسپرت ایج حجم 30 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم دور چشم قوی آردن مدل اکسپرت ایج حجم 30 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم