کرم ترمیم کننده بی اس بیوتی اسکین مدل anti irritation & repairing حجم 40 میل لیتر
کرم ترمیم کننده بی اس بیوتی اسکین مدل anti irritation & repairing حجم 40 میل لیتر

کرم ترمیم کننده بی اس بیوتی اسکین مدل anti irritation & repairing حجم 40 میل لیتر

bs anti irritation and repairing cream 40ML

حاوی ویتامین های A ،C ،E، ترمیم کننده و ضدعفونی کننده پوست

موارد مصرف :

ترمیم آسیب های پوستی
ضدعفونی کردن زخم
از بین بردن التهاب، قرمزی و سوزش


ویژگی محصول :

ضدعفونی کننده
ترمیم کننده
ضدحساسیت
التیام بخش


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات کرم ترمیم کننده بی اس بیوتی اسکین مدل anti irritation & repairing حجم 40 میل لیتر

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

فرم محصول

کرم

گروه سنی

بزرگسالان

کارایی

آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده, ترمیم کننده پوست, ضد التهاب و التیام بخش, ضد قرمزی پوست

نوع بسته بندی

تیوپی

حجم محصول

40 میلی لیتر

محل مصرف

صورت و بدن

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

بی اس بیوتی اسکین

نوع پوست

انواع پوست, پوست چرب, پوست حساس


توضیحات تکمیلی کرم ترمیم کننده بی اس بیوتی اسکین مدل anti irritation & repairing حجم 40 میل لیتر

ترمیم آسیب های پوستی

کرم ترمیم کننده بی اس بیوتی اسکین مدل anti irritation & repairing قابل استفاده برای انواع آسیب های پوستی است. در صورت به وجود آمدن سوختگی، زخم، بریدگی یا انجام تکنیک های پوستی می توان از این کرم استفاده کرد. در چنین مواردی، کرم ترمیم کننده به روند ترمیم و درمان پوست سرعت می بخشد. ترکیبات ضدقارچ و ضدالتهاب این محصول از ورود هرگونه میکروب به سطح آسیب دیده پوست جلوگیری می کند و درد، ورم و قرمزی پوست را تسکین می دهد. یکی از عوامل تاثیرگذار در ترمیم ضایعه های پوستی و جای زخم، نوع پوست است. اگر شما پوستی خشک دارید، در حالت عادی ترمیم زخمتان زمان بیشتری خواهد برد.

این کرم ترمیم کننده، با داشتن ترکیبات مرطوب کننده، خشکی پوست را از بین می برد و روی پوست محیط مناسبی برای ترمیم زخم به وجود می آورد. کلاژن، پروتئینی در بدن و ساختار پوست است که به آن خاصیت ارتجاعی و رطوبت می دهد. کرم ترمیم کننده بی اس بیوتی اسکین فرآیند کلاژن سازی را تحریک می کند و سرعت بهبودی زخم را افزایش می دهد. به طوری که پس از اتمام دوره درمان، تقریبا اثری از جای زخم باقی نخواهد ماند. توجه داشته باشید که از محصولات ترمیم کننده پوستی نمی توان بلافاصله بعد از بروز زخم استفاده کرد. در صورت وقوع آسیب شدید به پوست، ابتدا باید با مراجعه به پزشک درمان های لازم را انجام دهید، سپس با مشورت او برای از بین بردن آثار به جا مانده زخم، از کرم ترمیم کننده استفاده کنید.

میزان تاثیر این محصول روی زخم به شدت آن بستگی دارد. اگر لایه های زیرین و عمیق پوست دچار آسیب شده باشند، ممکن است استفاده از کرم ترمیم کننده پوست کمک چندانی به شما نکند؛ اما در صورتی که تنها به بافت های سطحی یا لایه میانی پوست صدمه وارد شده باشد، استفاده از ترمیم کننده گزینه مناسبی است. این کرم برای انواع پوست ها به خصوص پوست چرب و پوست های حساس مناسب است. این محصول برای انواع سوختگی مثل سوختگی های ناشی از مواد شیمیایی، حرارت، آفتاب شدید، جریان الکتریسیته و حتی عرق سوختگی کاربرد دارد. اگر از تکنیک های درمانی مانند انواع پیلینگ، لیزر درمانی و میکرودرم استفاده می کنید، بعد از آن ها می توانید با کمک کرم ترمیم کننده، به فرآیند بازسازی پوست خود کمک کنید. علاوه بر این، پس از برداشتن زگیل یا خال، جراحی های پوستی و از بین بردن جای بخیه نیز می توانید این کرم را استفاده نمایید.

از خواص فوق العاده این محصول می توان به خاصیت آنتی باکتریال آن (ضد باکتری، ضدقارچ و ضدعفونی کننده) اشاره کرد. به علاوه، این کرم با محتویات ویژه خود، خواصی مثل اثربخشی قوی، رفع التهاب، درد، قرمزی و سوزش نیز دارد. افرادی که پوست حساس دارند، نگران نباشند، زیرا کرم ترمیم کننده بی اس بیوتی اسکین مدل anti irritation & repairing، حساسیت پوستی ایجاد نمی کند و باعث ایجاد جوش هم نمی شود. هنگام خرید کرم ترمیم کننده باید به چندکاره بودن آن توجه کرد. محصولی که به شما معرفی کردیم تمام ویژگی های یک کرم ترمیم کننده مناسب را دارد و در کمترین زمان بیشترین تاثیر را می گذارد.


نحوه مصرف کرم ترمیم کننده بی اس بیوتی اسکین مدل anti irritation & repairing حجم 40 میل لیتر

ابتدا سطح پوست را به خوبی بشویید، سپس پوست را با دستمال مرطوب پاک کنید. این کار به باز شدن منافذ پوست و جذب بیشتر کرم کمک می کند. بعد با توجه به اندازه زخم، مقداری از کرم ترمیم کننده بی اس بیوتی اسکین مدل anti irritation & repairing را روی محل مورد نظر بگذارید و آن را با حرکت های دورانی مالش دهید. می توانید از این کرم روزی 2 تا 3 بار استفاده کنید.


ترکیبات کرم ترمیم کننده بی اس بیوتی اسکین مدل anti irritation & repairing حجم 40 میل لیتر

ویتامین های A ،C ،E


نظرات در مورد کرم ترمیم کننده بی اس بیوتی اسکین مدل anti irritation & repairing حجم 40 میل لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ترمیم کننده بی اس بیوتی اسکین مدل anti irritation & repairing حجم 40 میل لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم