قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس 30 عددی
قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس 30 عددی

قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس 30 عددی

خرید پرگناکر کانسپشن - Vitabiotics Pregnacare Conception

حاوی 20 ماده مغذی، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن، مکمل مغذی و تقویت کننده قدرت باروری، ایده آل برای دوران قبل از بارداری

موارد مصرف :

بهبود باروری
ایده آل برای دوران قبل از بارداری


ویژگی محصول :

فرموله شده با 20 ماده مغذی اساسی و ویتامین ها
آماده سازی بدن جهت باروری و کمک به تولید مثل با کمک زینک
تأمین 400 میکروگرم فولیک اسید توسط هر قرص جهت کمک به رشد بافت مادر در بارداری
افزایش وضعیت فولات در مادران
دارای آهن جهت کمک به تشکیل سلول های خونی و بهبود انتقال اکسیژن در بدن
حاوی ویتامین های B12 و B6 جهت تقویت عملکرد طبیعی سیستم عصبی
تاثیر در تقسیمات سلولی با کمک ویتامین D
کمک به تنظیم فعالیت هورمونی
ایجاد انرژی مطلوب با کمک بیوتین و فلز مس
فاقد مواد دارویی و هورمونی
بدون ایجاد اختلال در چرخه قاعدگی
سازگار با رژیم غذایی گیاه خواران
فاقد هرگونه مواد نگهدارنده، رنگ مصنوعی و ژلاتین


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس 30 عددی

قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس

دوران قبل از بارداری یکی از مهمترین زمان هایی است که بانوان باید به تغذیه خود توجه ویژه ای داشته باشند. در صورت عدم رعایت رژیم غذایی سالم، پزشک مصرف مکمل های دوران قبل از بارداری نظیر قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس را توصیه می کند. این قرص حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و سایر ریز مغذی های مورد نیاز بدن زنان است که در دوران بارداری احتمال کاهش آنها در بدن وجود دارد، زیرا در این دوران جنین مواد مورد نیاز بدن خود را از مادر دریافت می کند و در صورت ناکافی بودن منابع غنی از این مواد، سلامت مادر و جنین در معرض خطر قرار می گیرد. این قرص برای بانوانی که بدن ضعیفی دارند و قادر به بچه دار شدن نیستند، تولید می شود و در دسته بندی مکمل های پیش از بارداری قرار می گیرد. برای آشنایی با ترکیبات، خواص، ویژگی‌ ها و نحوه مصرف این مکمل در ادامه به نقد و بررسی تخصصی آن می پردازیم.

قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس

چرا قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس قبل از حاملگی تجویز می‌ شود؟

قرص ها و مکمل های دوران قبل از بارداری برای آماده کردن بدن و تقویت آن استفاده می شوند. این قرص نیز به دلیل ترکیبات بی نظیر خود بهترین گزینه برای زنانی است که قصد بارداری دارند. البته این قرص در دوران بارداری و بعد از آن نیز قابل استفاده است. مصرف مکمل مورد نظر از این جهت اهمیت دارد که تمامی مواد مغذی مورد نیاز بدن بانوان در این دوران را تامین می کند. توجه به وضعیت بدن در دوران قبل از بارداری، حین و بعد از آن موجب حفظ سلامت جنین و مادر می شود و از ایجاد عوارض احتمالی ناخواسته روی جنین نظیر نقص ذهنی، جسمی، سقط جنین و سایر مشکلات جلوگیری به عمل می‌ آورد.

ویتامین ها و ریز مغذی های موجود در ترکیبات این قرص به بارداری موفق کمک می کنند. بنابراین قبل از بارداری بهتر است این مکمل بسیار مفید، تحت نظر پزشک مصرف شود. تحقیقات صورت گرفته روی زنانی که قصد بارداری دارند، نشان می دهد که درصد بالایی از آنان دچار کمبود مواد مفید و ریز مغذی ها در بدن هستند. یکی از دلایل شایع ناباروری عدم تغذیه صحیح و سالم است. از آنجایی که تمامی افراد زمان و هزینه کافی برای خرید غذاهای متنوع و سالم را ندارند، مصرف مکمل هایی نظیر قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس قبل از حاملگی، در حین و بعد از آن گزینه بسیار به صرفه ای است.

مشخصات قرص پرگناکر کانسپشن

بدون شک مکمل ها بهترین تاثیر را در روند بارداری می گذارند، زیرا در ترکیبات آنها از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و سایر ریز مغذی های مفید استفاده شده است. مکمل مورد نظر از جمله تولیدات شرکت انگلیسی ویتابیوتکس است که به کشور ایران وارد می شود. این مکمل در فرم قرص به تولید می رسد و برای مصرف بانوان قبل، در حین و بعد از دوره حاملگی قابل استفاده است. بانوانی که دارای کمبود مواد مغذی در بدن خود هستند ‌یا از نظر قدرت بدنی ضعف بسیاری دارند، کاندیدای مناسبی برای استفاده از این قرص به شمار می‌ روند.

این قرص در جعبه های مقوایی و به تعداد 30 عدد به بازار عرضه می‌ شود و بانوان روزانه قادر به مصرف یک عدد از قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس هستند. در این صورت نیاز بدن آنان به موادی همچون ویتامین D، ویتامین های گروه B، ویتامین C، فولیک اسید، زینک، آرژنین، سیستئین، اینوزیتول و مواد معدنی تامین می شود. البته لازم به ذکر است که مصرف این مکمل بدون تجویز پزشک پیشنهاد نمی‌ شود، زیرا در صورت افزایش بیش از حد برخی از این ریز مغذی ها در بدن، امکان به خطر افتادن سلامت مادر وجود دارد.

مشخصات قرص پرگناکر کانسپشن

نقش ریز مغذی ها در ترکیبات مکمل پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس

این قرص بر اساس نوع تاثیرگذاری خود به نام کانسپشن شناخته می شود. این واژه به معنی لقاح تخمک است و نشان از تشکیل سلول جنین در بدن مادر می دهد. از آنجایی که این قرص برای کمک به بارداری بانوان فرموله می شود، علت نام گذاری آن نیز مشخص است. مکمل مورد نظر به دلیل برخورداری از 19 ریز مغذی مورد نیاز بدن، به بانوان کمک می کند که دوران بارداری بسیار موفقی را پشت سر بگذارند و نوزادی سالم را به دنیا بیاورند. ریز مغذی های موجود در ترکیبات این محصول بی نظیر با خواص خود به تشکیل جنین کمک می کنند و آمادگی لازم را برای بارداری مادران به آنان می بخشند. برای آشنایی با نقش مهمترین ریز مغذی‌ های موجود در قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

نقش ویتامین ها در ترکیبات قرص پرگناکر کانسپشن

ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ضروری ترین ترکیباتی هستند که بدن برای حفظ قوا و سلامت خود به آنها نیاز دارد. بنابراین نقش آنها در دوره حساس قبل از بارداری را نباید نادیده گرفت. این دسته از مواد مغذی مانند ویتامین های گروه B، ویتامین C و ویتامین D3 آمادگی بدن بانوان برای این دوران را افزایش می دهند و در تشکیل جنین نقش مهمی بر عهده دارند. در ادامه به تاثیر این ویتامین ها در قرص مورد نظر اشاره می‌ کنیم.

  • ویتامین D

ویتامین D یکی از مفیدترین ویتامین های مورد نیاز بدن است که در تشکیل اسکلت بندی جنین، تقویت استخوان ها، دندان ها و رشد سلولی جنین نقش مهمی دارد. این ویتامین از ایجاد مسمومیت های دوران بارداری می کاهد و مانع از تولد نوزاد نارس، دارای نرمی استخوان و با وزن کم می شود. ویتامین D در تقویت سیستم ایمنی مادران و نوزادان آنان نیز نقش مهمی بر عهده دارد. این ویتامین محلول در چربی باید از طریق مواد غذایی مفید، نور خورشید یا مصرف مکمل های حاوی این ماده در بدن تامین شود. قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس به دلیل برخورداری از این ویتامین در کاهش ابتلا به دیابت در دوران بارداری نیز خواص بسیاری دارد.

  • ویتامین های گروه B

این گروه از ویتامین ها در بدن تولید نمی‌ شوند و باید از طریق مصرف مواد غذایی یا مکمل های تقویت کننده، آنها را تامین کرد. ویتامین های گروه B مانند اسید فولیک مهمترین مواد مورد نیاز بدن در دوران قبل از بارداری هستند که خطر تشکیل جنین ناقص را کاهش می‌ دهند. این ویتامین ها در چند ماه اول بارداری از نقص لوله عصبی جنین جلوگیری می کنند. ویتامین های گروه B در خونسازی و حمل اکسیژن به سایر بافت های بدن نیز نقش مهمی دارند و کمبود آنها به شدت مادران را در معرض کم خونی و عدم جذب آهن قرار می دهد. تشکیل سلول های عصبی جنین نیز تا حدود زیادی به این ویتامین ها در بدن مادران بستگی دارد. ویتامین های این گروه به متابولیسم بدن و تولید انرژی مورد نیاز سلول ها نیز کمک بسیاری می کنند و از کسالت و خستگی دوران حاملگی نیز می کاهند. به همین دلیل در ترکیبات قرص پرگناکر کانسپشن از ویتامین های B کمپلکس استفاده شده است.

  • ویتامین C در قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس

ویتامین C آنتی اکسیدان بسیار قوی است که از بدن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. این ماده با تحریک کلاژن سازی موجب استحکام دندان ها، غضروف ها، استخوان ها، سلامت پوست، مو و ناخن ها در دوران بارداری می شود. ویتامین C ماده ای ضروری در جذب آهن، کلسیم و فسفر است که بدین طریق از ایجاد کم خونی ناشی از فقر آهن در دوران بارداری جلوگیری به عمل می آورد. همچنین با جذب بیشتر آهن در بدن اکسیژن رسانی به جنین نیز سریع تر صورت می‌ گیرد. مصرف این قرص بعد از دوران بارداری نیز به رشد ذهنی و افزایش حافظه نوزادان کمک بسیاری می کند. از دیگر فواید ویتامین C در این قرص باید به کاهش خطر ابتلا مادر به پره اکلامپسی در این دوران اشاره کرد. بنابراین این ماده مفید برای بدن در دوران قبل، حین و بعد از بارداری بسیار ضروری است.

ویتامین C در قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس

تاثیر اسیدهای آمینه در دوران قبل از بارداری

برخی از ریز مغذی های بدن شامل اسید آمینه های ضروری هستند که بدن قادر به تولید آنها نیست. به همین دلیل در ترکیبات قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس از آنها استفاده می شود. این مواد شامل ال-آرژنین، سیستئین و اینوزیتول هستند که موجب افزایش مزایای این قرص می شوند. ترکیبات مورد نظر به دلیل خواص زیر در رفع اختلالات قبل از بارداری فواید بسیاری به همراه دارند:

  • ال- آرژنین

این ماده اسید آمینه ای ضروری است که به باروری راحت و بدون دردسر بانوان و مردان کمک می کند. این ماده جریان خون در اندام تولید مثل بانوان را سرعت می بخشد و توانایی باروری را افزایش می دهد. یکی دیگر از مزایای ال-آرژنین پاکسازی خون از رادیکال های آزاد است. این ماده بسیار مفید در متابولیسم چربی ها، افزایش کلسترول خوب و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است.

  • اینوزیتول

این ماده به تشکیل سیستم عصبی جنین کمک می کند و مانع از ایجاد نقص در لوله عصبی جنین می شود. اینوزیتول در انتقال مواد مغذی دیگر به درون سلول ها و تامین نیازهای بدن نیز نقش مهمی بر عهده دارد.

  • استیل سیستئین

یکی دیگر از آمینو اسیدهای ضروری بدن، استیل سیستئین نام دارد. این ماده موجب تخمک گذاری و بارداری بانوان می‌ شود و برای زنانی که از سندروم تخمدان پلی کیستیک رنج می برند، بسیار مناسب است.

مواد معدنی، مهمترین ریزمغذی های موجود در قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس

مواد معدنی دسته ای دیگر از ریز مغذی های مورد نیاز بدن هستند که در دوران قبل از بارداری نقش مهمی دارند. این مواد ضروری بدن به تشکیل جنین سالم کمک می‌ کنند و سلامت بدن مادران را نیز حفظ خواهند کرد. در ادامه فواید برخی از مهمترین مواد معدنی موجود در این قرص را بررسی می‌ کنیم.

  • ید

این ماده به طور مستقیم روی عملکرد هورمون های تیروئید تاثیر گذار است. هر گونه اختلال در هورمون مورد نظر در دوران بارداری موجب تولد نوزاد نارس و ناقص می شود. ید از زایمان زودرس و سقط جنین در داخل رحم نیز جلوگیری به عمل می آورد. این ماده به حفظ سلامت قلب مادران و کاهش مسمومیت های دوران حاملگی نیز کمک می‌ کند و استفاده از آن در ترکیبات قرص مورد نظر هم برای سلامت جنین و هم مادران مفید است.

  • آهن

این مینرال جزو مواد بسیار مهم در بدن است که کمبود آن قبل از دوران بارداری موجب کم خونی یا آنمی می‌ شود. آهن نقش مهمی در تولید پروتئین خون یا هموگلوبین دارد و بدین طریق حمل اکسیژن به سایر اندام های دیگر را سرعت می بخشد. آهن در رشد جنین نیز تاثیر فوق العاده ای دارد و از سقط جنین نیز جلوگیری می کند.

برای خرید آنلاین دارو و انواع مکمل های آهن با بهترین کیفیت از داروهوم، مشاوره رایگان قبل از خرید را فراموش نکنید.

مواد معدنی، مهمترین ریزمغذی های موجود در قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس

ویژگی های قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس

این قرص به عنوان مکمل قبل از بارداری شناخته می شود، ولی در حین و بعد از حاملگی نیز قابل استفاده است. این فرآورده مخصوص خانم‌ هایی تولید می‌ شود که مشکل بارداری دارند و به دلیل کمبود برخی از ریز مغذی‌ ها در بدن خود قادر به بارداری نیستند. قرص مورد نظر دارای ویژگی‌ های زیر است:

  • حاوی 19 ریز مغذی مورد نیاز بدن همچون ویتامینC ،D  و ویتامین‌ های گروه B، آهن، ید، زینک و اسید آمینه های ضروری بدن
  • مکمل مخصوص بانوان در دوران قبل، حین و بعد از بارداری
  • کمک به باردار شدن طبیعی زنان
  • فاقد هرگونه مواد مضر، نگهدارنده مصنوعی، ژلاتین، نمک و مخمر
  • مناسب برای زنان دارای رژیم غذایی گیاه خواری
  • کمک به تولد نوزاد سالم و بدون نقص
  • حفظ سلامت مادران

شما می توانید انواع مکمل های دوران بارداری و شیردهی و مولتی ویتامین های دوران بارداری و شیردهی را از داروخانه آنلاین داروهو به صورت اینترنتی تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

نحوه مصرف قرص پرگناکر کانسپشن

این مکمل برای دوران قبل از بارداری و در حین آن یا در زمان شیردهی به تامین ریز مغذی های بدن بانوان کمک می کند. بنابراین نحوه مصرف آن باید با توجه به شرایط بدن و میزان کمبودهای آن در نظر گرفته شود. مصرف روزانه یک عدد از قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس همراه با غذا و یک لیوان آب به رفع تمامی کمبودهای بدن این افراد کمک می کند.

هشدارهای ضروری قبل از مصرف قرص پرگناکر کانسپشن

این محصول تغذیه ای باید با احتیاط لازم مصرف شود. بنابراین برای تاثیرگذاری بهتر آن باید هشدارهای زیر را رعایت کرد:

  • این مکمل باید دور از دسترس کودکان و در جای خشک، خنک و دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.
  • این محصول همراه با داروهای دیگر باید با مشورت پزشک مصرف شود.
  • فرآورده مورد نظر تنها یک مکمل تقویتی است و برای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری ها استفاده نمی شود.
  • میزان مصرف این دارو نباید از دوز تعیین شده افزایش پیدا کند.
  • این قرص اگر در مقدار مشخص شده مصرف شود، عوارضی به همراه ندارد، اما در صورت مصرف بیش از حد آن پیدایش عوارضی همچون سردرد، طعم بد دهان، دردهای معده، استفراغ و یبوست دور از انتظار نیست.
  • این مکمل دارای ویتامین K است که انعقاد کننده خون به شمار می‌ رود. از این رو مصرف آن با داروهای رقیق کننده مانند فلوروراسیل، کاپسیتابین، کلسیتریول و سیپروفلوکساسین دارای تداخل است.

خرید قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس

قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس مکملی تغذیه ای است که برای تقویت بدن زنان در دوران قبل از بارداری، حین و بعد از آن استفاده می شود. این مکمل دارای 19 ریز مغذی همچون: ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه است که هر کدام از آنها نقش مهمی در باروری و تولد نوزاد سالم دارند. مصرف روزانه این قرص برای بانوانی که از کمبود مواد مغذی در بدن رنج می برند، به باروری سریع تر آنان کمک می کند. قرص مورد نظر در کشور انگلستان تولید می شود و از جمله مکمل های خارجی است که تمامی استانداردهای بهداشتی و تغذیه ای در تولید آن رعایت شده است. این قرص با کسب امتیاز 3.5 از 5 بهترین گزینه برای بانوانی است که در باروری دچار مشکل هستند. شما می توانید با خرید آنلاین قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس از داروخانه آنلاین داروهوم، این محصول را در کمترین زمان ممکن، درب منزل تحویل بگیرید.


مشخصات قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس 30 عددی

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

بانوان

تعداد در بسته

30 عدد

کارایی

بهبود باروری بانوان, مکمل دوران قبل از بارداری

نوع بسته بندی

جعبه مقوایی

موارد مصرف

بهبود باروری ایده آل برای دوران قبل از بارداری

فرم محصول

قرص

کشور سازنده

انگلستان

شرکت سازنده

ویتابیوتیکس (Vitabiotics)

ماده شاخص

فولیک اسید


توضیحات تکمیلی قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس 30 عددی

مکمل مغذی و تقویت کننده قدرت باروری، مناسب برای بانوان قبل از بارداری

قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس با فرمولاسیونی منحصر به فرد و غنی از 20 ماده مغذی جهت آماده سازی بدن برای بارداری و تأمین ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی مورد نیاز بدن برای قبل از دوران بارداری با استفاده از آخرین تحقیقات علمی فرموله شده است. ساختار جامع این محصول فاقد هرگونه مواد دارویی و هورمونی بوده و هیچ گونه اختلال و بی نظمی در چرخه قاعدگی بانوان ایجاد نمی کند. این قرص سطح متعادلی از موادی همچون اینوزیتول، کوآنزیم کیوتن، استیل سیستئین و سلنیوم را فراهم می کند. ویتامین B12 به همراه 400 میکرو گرم فولیک اسید به کار رفته در این مکمل تأثیرات مطلوبی در جهت آماده سازی و حفظ سلامت عمومی بدن دارند. همچنین فولیک اسید به رشد بافت مادر در زمان بارداری کمک فراوانی می کند و در روند تقسیمات سلولی نیز نقش اساسی دارد. پایین بودن وضعیت فولات در مادران موجب بروز نواقص در لوله های عصبی جنین می شود که اسید فولیک وضعیت فولات را در مادران افزایش می دهد.

دریافت مقدار مورد نیاز روزانه زینک موجب کمک به تولید مثل طبیعی و  باروری می شود. ویتامین های B6 و B12 موجود در قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس در کنار هم روی عملکرد طبیعی سیستم عصبی اثر می گذارند. همچنین ویتامین B6 در تنظیم فعالیت های هورمونی بسیار مؤثر است و ویتامین D در تقسیم سلولی تاثیر بسزایی دارد. از دیگر مواد مغذی که این محصول برای بانوان فراهم می کند بیوتین و مس بوده که انرژی ایده آلی را برای بدن به ارمغان می آورند و آهن که علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، به تشکیل هموگلوبین و گلبول های قرمز خون کمک کرده و انتقال اکسیژن در بدن را بهبود می بخشد. فرمولاسیون قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس فاقد هرگونه مواد نگهدارنده، ژلاتین، رنگ های مصنوعی و مخمر می باشد و با رژیم غذایی گیاه خواران نیز سازگاری دارد.


نحوه مصرف قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس 30 عددی

روزانه یک عدد از قرص پرگناکرکانسپشن ویتابیوتیکس را به همراه وعده غذایی اصلی استفاده نمایید و یا طبق دستور پزشک این مکمل را مصرف کنید. بهتر است سه ماه قبل از اقدام به بارداری، شروع به استفاده از این مکمل نمایید.

نکات مهم:

  • این فراورده را با معده خالی مصرف نکنید.
  • این فراورده حاوی آهن است که مصرف زیاد آن برای کودکان مضر است.
  • در صورتی که تحت مراقبت های پزشکی هستید، با مشورت پزشک این دارو را مصرف نمائید.
  • در صورت بروز حساسیت از ادامه مصرف خودداری کنید.
  • در دمای زیر 25 درجه سانتیگراد و در مکان خشک و به دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

ترکیبات قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس 30 عددی

عنوان مقدار متوسط در هر قرص درصد نیاز روزانه
اینوزیتول 50 میلی گرم
استیل سیستئین 50 میلی گرم
بتاکاروتن 3 میلی گرم
کوآنزیم کیوتن 20 میلی گرم
ویتامین D 20 میکروگرم 400
ویتامین E 4 میلی گرم 33
ویتامین C 90 میلی گرم 113
تیامین (ویتامین B1 ) 8 میلی گرم 727
ریبوفلاوین (ویتامینB2 ) 5 میلی گرم 357
نیاسین (ویتامین B3 ) 20 میلی گرم 125
ویتامین B6 10 میلی گرم 714
فولیک اسید 400 میکروگرم 200
ویتامین B12 20 میکروگرم 800
بیوتین 150 میکروگرم 300
پانتوتنیک اسید 6 میلی گرم 100
منیزیم 60 میلی گرم 16
آهن 14 میلی گرم 100
زینک 15 میلی گرم 150
مس 1000 میکروگرم 100
سلنیوم 50 میکروگرم 91
ید 150 میکروگرم 100

 


نظرات در مورد قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس 30 عددی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس 30 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم