قرص لیورکر هلث اید 30 عددی
قرص لیورکر هلث اید 30 عددی

قرص لیورکر هلث اید 30 عددی

خرید لیورکر - HealthAid Livercare

حاوی عصاره های طبیعی مانند کنگر فرنگی، زرشک، زردچوبه، گل قاصدک، پیشگیری از ابتلا به کبد چرب، کمک به حفظ سلامت کبد و عملکرد طبیعی آن

موارد مصرف :

حفظ سلامت و عملکرد طبیعی کبد
پیشگیری از آسیب های ناشی از مسمومیت کبد


ویژگی محصول :

حاوی عصاره های طبیعی مانند کنگر فرنگی، زرشک، زردچوبه، گل قاصدک
حاوی آمینو اسید های ضروری مانند تائورین و متیونین
بهبود بخشی به عملکرد کبد
حفظ سلامتی کبد
دارای مواد فعالی همچون کولین و اینوزیتول
کمک به هضم طبیعی توسط عصاره کنگر فرنگی
کمک به فرآیند سم زدایی کبد
جلوگیری از تجمع چربی ها
کاهش خطر ابتلا به کبد چرب
تسکین التهابات کیسه صفرا توسط عصاره زرشک
سازگار با رژیم غذایی گیاه خواران
فاقد هرگونه مواد نگهدارنده، رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها، نمک و قند


دسته بندی ها :
قرص کبد و سم زدایی بدن
  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی قرص لیورکر هلث اید 30 عددی

بررسی قرص لیورکر هلث اید

قرص Livercare با فرمولاسیونی منحصر به فرد و عملکردی بسیار مطلوب، به منظور استفاده روزانه افراد جهت کمک به حفظ سلامت کبد فرموله شده است. اندام های بدن از جمله کبد به منظور ارائه عملکرد مناسب، نیاز به دریافت مواد مغذی و تغذیه سالم دارند. کبد نقشی مهم و حیاتی در از بین بردن مواد مضر بدن و ذخیره مواد مغذی برای ایجاد انرژی مورد نیاز بدن دارد. داشتن رژیم های غذایی نا متعادل و عادات غذایی غلط، نداشتن برنامه ورزشی مناسب و عدم تحرک کافی، از جمله عواملی هستند که فرآیند هضم را دچار اختلال می کنند؛ بنابراین پیروی از یک رژیم غذایی کامل حاوی ویتامین ها و مواد معدنی در سطح متعادل، جهت بهبود عملکرد سیستم گوارشی بدن بسیار ضروری می باشد.

این قرص که حاوی ترکیبات کاملا گیاهی است، بهترین منبع برای تقویت عملکرد کبد می باشد. ما در بخش توضیحات محصول به بررسی خصوصیات این کپسول پرداختیم. با این حال هر آنچه مطالعه کردیم تنها بخشی از گفته های تولیدکنندگان این محصول بود. ارزیابی بیشتر و دقیق تر این محصول تنها به کمک افرادی که تجربه مصرف این کپسول را داشته اند، امکان پذیر است. به همین خاطر نیز ما سراغ نظرات کاربرانی رفتیم که از این محصول مصرف کرده بودند. به طور کلی از جمله نقاط قوت این کپسول از دید کاربران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفظ سلامت و عملکرد طبیعی کبد
  • کمک به فرآیند سم زدایی کبد
  • تسکین التهابات کیسه صفرا
  • کمک به فرایند هضم

بیشتر بدانید:

داروی کبد چرب [پاکسازی کبد چرب با مکمل ها]

علائم کبد چرب چیست و چگونه درمان می شود؟

ترکیبات قرص لیورکر هلث اید

وجود ترکیبی از عصاره های گیاهی مانند عصاره برگرفته از کنگر فرنگی، گل قاصدک، زرشک، زردچوبه و برخی دیگر از مواد بسیار فعال مانند اسید آمینه های ضروری تائورین و متیونین و همچنین کولین و اینوزیتول در این قرص، سبب تقویت و محافظت از سلامت کبد می شوند که در ادامه به ویژگی ها و تاثیرات مهم ترکیبات موثر موجود در این قرص می پردازیم.

کنگر فرنگی

کنگر فرنگی به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد، به سم زدایی کبد کمک می کند، کبد را از آسیب محافظت کرده و باعث افزایش رشد بافت های جدید در کبد می شود. همچنین باعث کاهش آسیب کبدی، افزایش سطح آنتی اکسیدان ها و بهبود عملکرد کبد می شود. علاوه بر این سینارین موجود در آن می تواند اثر مثبتی را برای تحریک تولید صفرا، تسریع حرکات روده و بهبود هضم برخی از چربی ها داشته باشد.

کنگر فرنگی از ترکیبات موثر قرص لیورکر هلث اید

گل قاصدک

مواد مغذی موجود در  این گیاه علاوه بر کمک به پاکسازی کبد، با حفظ جریان مناسب صفراوی، به سیستم گوارش نیز کمک می کنند. این گیاه همچنین سرشار از ویتامین C بوده که سبب افزایش جذب مواد معدنی می شود. همچنین باعث کاهش التهاب شده و از ابتلا به بسیاری از بیماری ها جلوگیری می نماید.

زردچوبه

کبد، از صفرا برای بیرون کردن سموم استفاده می کند. همچنین کیسه صفرا، سلول هایی را که ترکیبات مضر را می شکنند، تولید می کند. کورکومین موجود در زردچوبه، تولید صفرای کبد را تحریک می کند. اثرات سم زدایی کورکومین آن قدر خوب است که می تواند برای درمان مسمومیت جیوه ای هم استفاده شود.

اهمیت و نقش کبد در بدن

کبد یک اندام بزرگ در بدن است که در سمت راست بالای شکم و زیر دیافراگم قرار گرفته است و نقش اساسی در گوارش ایجاد می کند. کبد که به عنوان اندام اصلی و مهم شناخته می شود، از جمله اعضای فعال بدن به شمار می آید که حیات انسان به وجود آن وابسته است، زیرا وظیفه دارد تا تمامی مواد غذایی و نوشیدنی هایی که وارد بدن می شوند را تصفیه نماید. این عضو مهم می تواند با پاکسازی، مواد مضر موجود در غذاهای دریافتی را از بین ببرد و بدون هیچگونه ضرری به دیگر اندام های بدن منتقل کند.

حفظ سلامت کبد با قرص لیورکر هلث اید

به طور کلی کبد به این صورت در بدن کار می کند:

  • تبدیل مواد غذایی به اجزاء شیمیایی کوچکتر جهت استفاده ی سلول های بدن
  • فراهم ساختن سریع انرژی مورد نیاز هنگام ضرورت
  • تهیه و تولید برخی مواد پروتئینی و… و فرستادن آنها به سایر نواحی بدن
  • تنظیم ذخایر چربی
  • سوخت و ساز داروهای مصرفی
  • دفع مواد سمی و اضافی حاصل از سوخت و ساز بدن
  • تسهیل هضم مواد غذایی با تولید و ترشح صفرا
  • تولید عوامل انعقادی خون
  • حفظ تعادل هورمونی
  • مقاومت در برابر عفونت ها
  • ذخیره آهن
  • شرکت در خون سازی قبل از تولد
  • ذخیره سازی قندها، پروتئین ها و املاح معدنی

در صورتی که کبد دچار مشکل شود، سموم انباشته می شوند و سیستم کلی بدن دچار مشکل می گردد. این عوامل عبارتند از: خستگی شدید، کاهش اشتها، بیماری زردی، حالت تهوع، سنگینی کبد، تورم و درد شدید شکم، یبوست، مدفوع کم رنگ و ادرار تیره و … . در صورت مشاهده هر یک از این علائم، حتما به پزشک مراجعه نمایید.

بهترین زمان مصرف قرص لیورکر

این قرص، یک محصول ویژه طراحی شده از ترکیب گیاهان دارویی است که سبب درمان آسیب های ناشی از مسمومیت کبد، کمک به حفظ سلامت و عملکرد طبیعی کبد و ممانعت از تجمع چربی و رسوب در کبد می گردد. این قرص برای افراد بالای 16 سال تولید شده است که می توانند روزی بین 2 الی 4 عدد از این قرص را مصرف نمایند. برای تأثیر کامل دارو، بهتر است مصرف آن را تا 3 ماه ادامه دهید. بهترین زمان مصرف آن برای اثرگذاری بهتر و بیشتر، قبل از نهار و یا شام است، زیرا در این زمان می تواند به کبد در هضم بهتر چربی های موجود در غذا و تنظیم قند خون کمک کند.

عوارض جانبی قرص لیورکر

تاکنون هیچ گونه عارضه جانبی برای این محصول گزارش نشده است، اما در صورت مصرف سایر داروها به صورت همزمان با این قرص، بهتر است با پزشک جهت کاهش تداخلات احتمالی مشورت نمایید. به طور کلی این قرص با داروهای ضد انعقاد خون، ضد فشار خون، داروهای دیابت، داروهای ضد قارچ، لیتیم، کورتون ها، دیگوکسین و داروهای با اثر کاهنده فشار خون تداخل دارویی دارد و بهتر است به طور همزمان مصرف نشوند.

خرید قرص لیورکر هلث اید

همانطور که پیشتر گفتیم، کبد نقش کلیدی در دستگاه گوارش ایفا می کند و حفاظت از سلامت آن برای حفظ عملکردهای کبد بسیار ضروری است، زیرا اگر کبد درست کار نکند، کل بدن مختل می شود. قرص لیورکر، مکمل خوراکی مخصوصی است که با استفاده از گیاهان سم زدا مثل زردچوبه، کنگر فرنگی و گل قاصدک فرموله شده است و از متیونین، کولین و اینوزیتول که در حفظ سلامت عمومی و به خصوص سلامت کبد نقش دارند، در ترکیبات این محصول استفاده شده است. از ویژگی های بارز این قرص می توان به حفظ سلامت و عملکرد طبیعی کبد، پیشگیری از آسیب های ناشی از مسمومیت کبد، جلوگیری از تجمع چربی ها، کاهش خطر ابتلا به کبد چرب و تسکین التهابات کیسه صفرا اشاره نمود.


مشخصات قرص لیورکر هلث اید 30 عددی

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

بزرگسالان

تعداد در بسته

30 عدد

کارایی

بهبود سلامت کبد, درمان کبد چرب

گروه سنی

افراد بالای 16 سال

نوع بسته بندی

جعبه مقوایی

موارد مصرف

حفظ سلامت و عملکرد طبیعی کبد پیشگیری از آسیب های ناشی از مسمومیت کبد

فرم محصول

قرص

کد بهداشتی

301009045093

کشور سازنده

انگلستان

شرکت سازنده

هلث اید (HealthAid)

ماده شاخص

کورکومین, متیونین


توضیحات تکمیلی قرص لیورکر هلث اید 30 عددی

مکمل محافظ سلامتی کبد، مناسب برای تمام افراد

قرص لیورکر هلث اید با فرمولاسیونی منحصر به فرد و عملکردی ایده آل، غنی از مواد فعال و مغذی و با استفاده از گیاهان دارویی جهت مصرف روزانه برای حفظ سلامتی کبد افراد، فرموله شده است. وجود ترکیبی از عصاره های گیاهی مانند عصاره برگرفته از کنگر فرنگی، گل قاصدک، زرشک و زردچوبه و برخی دیگر از مواد بسیار فعال مانند اسید آمینه های ضروری تائورین و متیونین و همچنین کولین و اینوزیتول در این قرص موجب تقویت عملکرد کبد می شوند.

اندام های بدن از جمله کبد به منظور ارائه عملکرد مناسب، نیاز به دریافت مواد مغذی و تغذیه سالم دارند. کبد دارای نقش مهم و حیاتی در از بین بردن مواد مضر بدن و ذخیره مواد مغذی برای ایجاد انرژی مورد نیاز بدن است. عصاره کنگر فرنگی موجود در این قرص علاوه بر حفظ عملکرد کبد، به هضم طبیعی نیز کمک فراوانی می کند. مواد طبیعی و مؤثر به کار رفته در ساختار قرص لیورکر فرآیند سم زدایی توسط کبد را بهبود می بخشند. همچنین استفاده از این مکمل از تجمع چربی ها جلوگیری می کند و در نهایت خطر ابتلا به کبد چرب را به صورت چشمگیری کاهش می دهد. عصاره گرفته شده از زرشک موجود در این قرص نیز التهابات کیسه صفرا را تسکین داده و عملکرد کبد را به شدت تقویت می کند. کبد با فعالیت خود، نقش بسیار مؤثری در حفظ سلامت افراد بازی می کند که برخی از عملکردهای مهم این اندام عبارتند از:

  • سم زدایی و از بین بردن مواد شیمیایی مضر در بدن
  • کمک به ذخیره آهن و سایر ویتامین ها و مواد معدنی ضروری
  • مؤثر در ذخیره کربوهیدرات ها، گلوکز و چربی جهت تولید انرژی مورد نیاز بدن
  • تولید پروتئین در بدن
  • تولید عوامل لخته کننده
  • کمک به دفاع ایمنی بدن
  • کمک به تولید صفرا جهت هضم مواد غذایی

فرمولاسیون قرص لیورکر هلث اید فاقد هرگونه مواد نگهدارنده، رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها، نمک و قند می باشد و با رژیم غذایی گیاه خواران نیز کاملاً سازگاری دارد.


نحوه مصرف قرص لیورکر هلث اید 30 عددی

افراد بالای 16 سال روزانه دو الی چهار عدد از قرص لیورکر را مصرف نمایند و یا طبق دستور پزشک از این مکمل استفاده کنند.


ترکیبات قرص لیورکر هلث اید 30 عددی

عنوان مقدار متوسط در هر 2 قرص نیاز روزانه%
پودر دانه خار شیر 500 میلی گرم
پودر ریشه قاصدک 200 میلی گرم
پودر ریشه زرشک 200 میلی گرم
پودر زردچوبه (کورکومین) 200 میلی گرم
پودر کنگر فرنگی 200 میلی گرم
کولین سیترات 200 میلی گرم
اینوزیتول 200 میلی گرم
تورین 200 میلی گرم
متیونین 200 میلی گرم

 


نظرات در مورد قرص لیورکر هلث اید 30 عددی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص لیورکر هلث اید 30 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برچسب ها :
پرفروش ترین
  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم