سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون مناسب بانوان 30 عددی
سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون مناسب بانوان 30 عددی

سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون مناسب بانوان 30 عددی

خرید سافت ژل ومیناویت - Viva Tune Wominavit Original 30 Softgels

حاوی ویتامین های B ،C ،E و k ، تقویت سیستم ایمنی بدن بانوان

موارد مصرف :

تقویت سیستم ایمنی بدن بانوان
تقویت سیستم بینایی و سلامت چشم ها
افزایش دهنده ویتامین های بدن
تامین مواد معدنی بدن
تقویت پوست، مو و ناخن
بهبود جریان خون
بهبود عملکرد سیستم عصبی


ویژگی محصول :

کاهش کلسترول و قند خون
پیشگیری از بیماری های قلبی
پیشگیری از بیماری هایی مانند سکته قلبی و مغزی
پیشگیری از بیماری هایی مانند سرطان
افزایش انرژی در بدن و جلوگیری از خستگی
پیشگیری از بیماری های روحی مانند افسردگی
کاهش استرس و اضطراب


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون مناسب بانوان 30 عددی

فواید سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون مناسب بانوان

سافت ژل ومیناویت ویواتیون با داشتن انواع ویتامین ها، مواد معدنی و روغن های گیاهی برای تقویت سلامت بانوان تولید شده است. این مولتی ویتامین موجب سلامت قلب، حفظ استحکام و سلامت استخوان، سلامت پوست و مو و ناخن، تقویت سیستم ایمنی، حفظ سلامت در باروری و دوره‌های ماهیانه می شود. این مکمل به کاهش عوارض دوران یائسگی، علائم پیش از قاعدگی، درمان کم خونی، سلامت عروق، جلوگیری از پوکی استخوان، رفع احساس خستگی و ضعف نیز کمک می‌کند و انرژی لازم را برای انجام فعالیت‌های گوناگون تامین می‌نماید.

سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون نرم و ژلاتینی است. مصرف این مکمل آسان است و جذبی سریع دارد. این مولتی ویتامین حاوی بسیاری از مواد معدنی و ویتامین ها از جمله ویتامین A، ویتامین D3، ویتامین E، ویتامین K، ویتامین C، ویتامین‌های گروه B، روی یا زینک، آهن، گل ستاره و روغن گل مغربی و… است که در ادامه به فواید هر یک می پردازیم.

فواید سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتون مناسب بانوان

ترکیبات سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون

مکمل ومیناویت ویواتیون به موجب ترکیبات عالی و موثرش یکی از بهترین مولتی ویتامین ها برای بانوان محسوب می شود. ترکیبات این مکمل عبارتند از:

ویتامین A: این ویتامین جهت فعالیت‌های حیاتی بدن و واکنش‌های بیوشیمیایی ضروری است. وجود این ویتامین در سافت ژل ومیناویت ویواتیون موجب حفظ فرم و سلامتی دندان، بافت‌های اسکلتی و بافت‌های نرم بدن نظیر غشاء مخاطی، ماهیچه‌ها و پوست می شود. این ویتامین همچنین در دوران بارداری و شیردهی نیز برای مادران مفید است. ویتامین D3: ویتامین D3 در ترکیبات این مکمل به جذب بیشتر کلسیم مورد نیاز استخوان‌ها کمک می کند. همچنین این ویتامین بر سلامت ماهیچه ها، اعصاب و سیستم ایمنی بدن موثر است. ویتامین E: این ویتامین خاصیت آنتی اکسیدانی دارد از این رو یکی از مهم ترین عوامل برای تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از پیری زودرس پوست و داشتن سیستم بینایی سالم است. همچنین این ویتامین بر سلامت پوست، مو و ناخن نیز تاثیر مثبتی دارد. مصرف این مکمل به دلیل داشتن ویتامین E می تواند در دوران بارداری برای رشد مناسب جنین مفید باشد چرا که از اسیدهای چرب‌ ضروری محافظت می‌کند و باعث کنترل التهاب می‌‌شود. ویتامین C: این ویتامین یکی از ویتامین های مهم در حفظ سلامت زنان است. ویتامین سی با خاصیت ضداکسیدانی خود موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ سلامت پوست و مو می شود. وجود ویتامین C در این مکمل منجر به بهبود جذب آهن شده و از این طریق با کم‌ خونی مبارزه می‌کند. ویتامین های گروه B: وجود ویتامین بی در این مولتی ویتامین علاوه بر این که برای سلامتی بسیار مفیدند، در سلامت پوست، مو و ناخن نیز نقش مهمی ایفا می کنند. این ویتامین می‌‌تواند از آسیب‌‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد جلوگیری کند و با کم شدن آسیب این مولکول‌ها به سلامت مو، پوست و ناخن‌ها بهبود ببخشد. زینک(روی): این ماده ی بسیار ضروری علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن برای سلامت پوست و مو نیز بسیار مفید است. روغن گل مغربی: وجود این ماده در ترکیبات این مولتی ویتامین در کاهش علائم پیش از قاعدگی نقش بسزایی دارد.

کاهش علائم پیش از قاعدگی

طریقه و زمان مناسب مصرف سافت ژل ومیناویت ویواتیون

می توانید روزانه 2 عدد از این مکمل را با یک لیوان آب مصرف کنید. بهتر است مولتی ویتامین ها را طبق دستوری که روی محصول نوشته شده است یا دستور پزشک استفاده کنید. بهترین زمان برای مصرف این مولتی ویتامین در هنگام صبح و همراه با وعده ی غذایی است، زیرا در ترکیبات این مکمل ویتامین هایی وجود دارند که بهتر است همراه با غذا مصرف شوند تا بدن آن ها را بهتر جذب کند. اگر بیماری زمینه ای دارید توصیه می شود که قبل از مصرف این قرص با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون برای چه سنی مناسب است؟ این مولتی ویتامین بیشتر برای بانوان زیر 50 سال توصیه میشود.

عوارض سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون

معمولا اگر مولتی ویتامین ها را طبق دستور روی محصول یا دستور پزشک مصرف کنید عوارض جانبی جدی ایجاد نمی کنند. اگر پس از مصرف این قرص علائمی مانند کهیر، مشکلات تنفسی، تورم صورت و… مشاهده کردید مصرف قرص را قطع کنید و سریعا به پزشک مراجعه نمایید. ممکن است با استفاده ی دوز زیاد این مولتی ویتامین دچار ناراحتی معده، سر درد، کاهش اشتها و … شوید اما می توانید این قرص را با دوز های مناسب و با مشورت پزشک، با خیال راحت استفاده کنید..

تداخل دارویی سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون

در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. مولتی ویتامین‌ها ممکن است با برخی داروها تداخل داشته باشند و یا بر نحوه عملکرد آن‌ها در بدن تأثیر بگذارند. در صورت مصرف داروهای زیر، بهتر است با پزشک یا داروساز خود در این مورد مشورت کنید:

  • ترتینوئین یا ایزوترتینوئین
  • داروهای ضداسید معده
  • انواع آنتی‌بیوتیک
  • داروهای ادرارآور
  • داروهای ضد فشار خون یا مربوط به بیماری‌های قلبی
  • داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی (NSAIDs) مانند ایبوپروفن، ناپروکسن، سلکوکسیب، دیکلوفناک، ایندومتاسین و ملوکسیکام

آیا سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون چاق کننده است؟

به طور کلی هیچ مولتی ویتامینی به خودی خود خاصیت چاق کنندگی ندارد. این موضوع برای سافت ژل ومیناویت ویواتیون نیز صدق می کند. واقعیت این است که ویتامین های موجود در مولتی ویتامین ها با تامین مواد مورد نیاز شما باعث افزایش اشتها می شوند. اگر در هنگام استفاده از مولتی ویتامین ها این افزایش اشتها کنترل نشود و پر خوری کنید، در این صورت موجب چاقی می شود.

آیا سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتون چاق کننده است؟

نتیجه گیری

مولتی ویتامین ومیناویت ویواتیون برای تامین ویتامین ها و مواد مورد نیاز بدن بانوان تولید شده است. این مکمل بیشتر به بانوان زیر 50 سال توصیه می شود. مواد معدنی و ویتامین هایی که در ترکیبات این مولتی ویتامین به کار رفته اند از جمله ویتامین A، ویتامین C، ویتامین های گروه B و… بر جنبه های مختلف سلامتی بانوان تاثیرات مثبتی دارند. این مکمل برای تقویت سیستم ایمنی بانوان، کاهش علائم پیش از قاعدگی، افزایش انرژی در بدن و جلوگیری از خستگی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون را با مناسب ترین قیمت و اطمینان از اصالت کالا، از داروخانه آنلاین داروهوم تهیه نمایید.


مشخصات سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون مناسب بانوان 30 عددی

مشخصات عمومی

تعداد در بسته

30 عدد

فرم محصول

کپسول ژلاتینی

سن و جنسیت

بانوان

ماده شاخص

بیوتین (ویتامین B7), روغن گل مغربی, فولیک اسید, کراتین, منیزیم, ویتامین A, ویتامین C, ویتامین D3, ویتامین K, ید

گروه سنی

بزرگسالان

نوع بسته بندی

جعبه مقوایی

کشور سازنده

ایران (تحت لیسانس سوئیس)

شرکت سازنده

داروسازی مایسا

کارایی

آرامش بخش و کاهش استرس, انرژی زا و رفع خستگی, پیشگیری از سرطان, تقویت سیستم ایمنی, تقویت عملکرد سیستم عصبی, حفظ سلامت پوست، مو و ناخن, سلامت چشم و بینایی, سلامت قلب و عروق, ضد افسردگی و اضطراب, کاهش چربی و کلسترول خون


توضیحات تکمیلی سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون مناسب بانوان 30 عددی

مکمل دارویی مناسب برای تقویت سیستم ایمنی و سلامت پوست و مو و ناخن بانوان

سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون، محصولی مناسب جهت تامین مواد معدنی و ویتامین های ضروری بدن است. این مکمل دارویی، از مشکلات و بیماری های قلبی و عروقی پیشگیری کرده و باعث افزایش انرژی در بدن می شود. مصرف این دارو می تواند علائم و دردهای قاعدگی را کاهش دهد و باعث سلامت بدن بانوان در دوران یائسگی شود. کپسول ومیناویت اورجینال ویواتیون، برای تقویت پوست، مو و ناخن بسیار مفید است و نقش موثری در پیشگیری از بیماری هایی مانند پوکی استخوان دارد.

این مکمل دارویی سرشار از ویتامین های B ،C ،E و k است. کپسول ومیناویت باعث جوانسازی پوست می شود و مشکلاتی مانند کم خوابی را نیز درمان می کند. همچنین مکمل دارویی ومیناویت، از بیماری های روحی مانند افسردگی نیز پیشگیری می کند و به بهبود عملکرد بینایی نیز کمک خواهد کرد. این مکمل دارویی به دلیل اینکه سرشار از ویتامین C است، برای پیشگیری از بیماری هایی مانند سرطان و التهاب روده بسیار مناسب است و باعث کاهش علائم بیماری هایی مانند آنفولانزا و سرماخوردگی خواهد شد. کپسول ومیناویت اورجینال، حاوی مقادیر زیادی ویتامین K است. این ویتامین باعث کاهش علائم و دردهای قاعدگی شده و خونریزی دوران قاعدگی را نیز کاهش می دهد. همچنین این مکمل قند خون را تنظیم کرده و برای بیماران دیابتی محصولی مناسب است.

از دیگر ویژگی های مفید سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون این است که هورمون های زنانه و جنسی را تنظیم می کند و استرس و اضطراب را کاهش می دهد. همچنین این مکمل از بیماری های سیستم عصبی مانند آلزایمر پیشگیری و حافظه را نیز تقویت می کند. یکی دیگر از ویژگی های طلایی این مکمل نیز این است که باعث شادابی پوست شده و از پیری زودرس جلوگیری می کند، این ویژگی باعث محبوبیت این مکمل شده و طرفداران زیادی را توانسته جذب کند. به طور کلی مکمل ومیناویت اورجینال ویواتیون، یکی از بهترین مکمل های تقویتی برای بانوان محسوب شده و مصرف آن به بانوان بالای 18 سال توصیه می شود.


نحوه مصرف سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون مناسب بانوان 30 عددی

سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون باید با مشورت پزشک روزی 2 عدد به همراه آب میل شود.

هشدار

  • در بانوان باردار و شیرده، با مشورت پزشک مصرف شود.
  • مقدار مصرف روزانه را باید با مشورت پزشک تغییر داد. کاهش یا افزایش خودسرانه این مکمل ممکن است باعث بروز عوارض شود.
  • در صورت بروز آلرژی و حساسیت، باید مصرف را متوقف و با پزشک مشورت کرد.

تداخل دارویی

برای جلوگیری از تداخل دارویی در صورت استفاده از داروهای خاص، باید قبل از مصرف کپسول ومیناویت با پزشک مشورت شود.

نحوه نگهداری

  • این مکمل باید در محلی خنک و خشک و دور از نور مستقیم آفتاب قرار بگیرد.
  • بهتر است مکمل دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

ترکیبات سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون مناسب بانوان 30 عددی

عنوان

مقدار در هر کپسول

نیاز روزانه

ویتامین A

2500 میکروگرم

%125

ویتامین D3

600 میکروگرم

%100

ویتامین E

30 میلی گرم

%88

ویتامین C

100 میلی گرم

%111

ویتامین K

90 میلی گرم

%75

B1ویتامین

10 میلی گرم

%111

ویتامین B2

5 میلی گرم

%555

ویتامین B3

36 میلی گرم

%100

ویتامین B6

10 میلی گرم

%769

فولیک اسید

800 میلی گرم

%200

ویتامین B12

20 میلی گرم

%1111

بیوتین

150 میلی گرم

%500

اسید پانتوتنیک

6 میلی گرم

%120

منیزیم

100 میلی گرم

%25

زینک

15 میلی گرم

%136

آهن

18 میلی گرم

%100

مس

1 میلی گرم

%111

منگنز

3 میلی گرم

%166

سلنیوم

55 میلی گرم

%100

کروم

50 میلی گرم

%200

ید

150 میلی گرم

%100

سیلیکون

10 میلی گرم

(Boron (as Boron Citrate

1  میلی گرم

Co Q10

30 میلی گرم

روغن ستاره گل

100 میلی گرم

روغن گل مغربی

100 میلی گرم

کراتین

100 میلی گرم


نظرات در مورد سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون مناسب بانوان 30 عددی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سافت ژل ومیناویت اورجینال ویواتیون مناسب بانوان 30 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم