بهترین مکمل زینک پلاس کدام است؟

بهترین مکمل های زینک پلاس
تاریخ ایجاد :

در صورتی که قصد خرید بهترین مکمل زینک پلاس را دارید، باید با ویژگی ها و ترکیبات هر کدام از این محصولات آشنا شوید. از آنجایی که مکمل های زینک پلاس توسط برندها و شرکت های دارویی خارجی و ایرانی متفاوتی تولید شده اند، در نتیجه انتخاب بهترین آنها ممکن است کمی سخت باشد. این مکمل ها حاوی ترکیباتی از قبیل: زینک، ویتامین های خانواده B، ویتامین C و برخی از مینرال ها و ویتامین های دیگر هستند که بدن برای بهبود ساختار پوست، مو، ناخن ها و تقویت سیستم ایمنی به آنها نیاز دارد. در این مقاله قصد داریم برای آشنایی با بهترین مکمل های زینک پلاس، مشخصات و ترکیبات آنها را بررسی کنیم که راحت تر قادر به انتخاب این محصولات باشید.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

آشنایی با ویژگی های بهترین مکمل زینک پلاس

مکمل های زینک پلاس دسته ای از محصولات کمک تغذیه ای هستند که برای بهبود ساختار پوست، مو و ناخن ها طراحی و تولید می شوند. البته این محصولات به تقویت سیستم ایمنی و در کل افزایش سلامت عمومی بدن نیز کمک می کنند. در ترکیبات مکمل زینک پلاس همانطور که از نام آن مشخص است، زینک به عنوان ماده اصلی به کار می رود. البته ترکیبات دیگری نیز در فرمولاسیون این محصولات وجود دارد که برای سلامت پوست، مو و ناخن ها ضروری هستند. این مکمل به فرم های قرص، شربت، کپسول و حتی آمپول به تولید می رسد که پرکاربردترین و پرفروش ترین آنها قرص ها و کپسول ها هستند. بهترین قرص زینک پلاس توسط شرکت های دارویی معتبر تولید و به بازار عرضه می شود. از این رو در زمان خرید این محصولات باید نهایت دقت و توجه را به خرج دهید، زیرا هر شرکت از ترکیبات متفاوتی در تهیه فرمولاسیون این مکمل ها استفاده می کند که بدون شک روی کیفیت و خواص آنها تاثیرگذار است. ویژگی های بهترین مکمل زینک پلاس عبارت اند از:

  • قیمت مناسب با توجه به ایرانی و خارجی بودن محصول
  • کیفیت بالای مواد و ترکیبات
  • بسته بندی محکم
  • ترکیبات متنوع
  • دارای فرم و اشکال متنوع
  • تولید شده توسط برند و شرکت تولید کننده معتبر
  • در دسترس بودن در تمامی داروخانه های آنلاین و حضوری
  • قابل سفارش از طریق داروخانه های آنلاین و معتبر
  • دارای دوز متنوعی از ترکیبات
  • مناسب برای استفاده تمامی افراد
  • قدرت جذب بالا در بدن بدون ایجاد عوارض جانبی

خرید انواع مکمل های زینک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

تاثیر ترکیبات بهترین مکمل های زینک پلاس روی کیفیت و خواص آنها

ترکیبات موجود در انواع مکمل های زینک پلاس بسیار متنوع هستند. به همین دلیل تفاوت زینک پلاس ایرانی و خارجی در برخی از خواص و کیفیت آنها نیز عنوان می شود. در ترکیبات قرص زینک پلاس از زینک، ویتامین های خانواده B، ویتامین C و در برخی از برندها ویتامین E، ویتامین A، هیدروکسید آهن و کلسیم مورد نیاز بدن نیز استفاده شده است. در واقع این مواد در ترکیب با یکدیگر به بهترین مکمل زینک پلاس خواص زیر را می بخشند:

  • تقویت سیستم ایمنی
  • بهبود کارکرد عضلات
  • کمک به رشد مغزی
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی برای محافظت از سلول ها در برابر آسیب مواد شیمیایی و رادیکال های آزاد
  • بهبود سیستم عصبی مغز
  • سنتز کلاژن در پوست، بافت همبند، عروق، استخوان و غیره
  • حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها
  • دارای خواص ضد ویروسی، باکتریایی و ضد سرطانی
  • افزایش جذب روی و آهن در بدن
  • رفع کم خونی ناشی از کمبود ویتامین های گروه B
  • کمک به ترمیم زخم‌ ها و خشکی پوست
  • درمان ریزش مو و شکنندگی ناخن ها

بسیاری از خواص قرص های ایرانی و خارجی زینک پلاس با یکدیگر برابر است. از آنجایی که این مکمل ها حاوی ترکیبات متنوعی هستند، در نتیجه برخی از خواص آن نیز با یکدیگر تفاوت دارد. اگر دچار کمبود ویتامین ها و مواد معدنی هستید، با خرید زینک پلاس و مصرف روزانه آن در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد، زیرا دیگر نیازی به خرید مولتی ویتامین های مینرال متعدد نخواهید داشت.

خرید انواع ویتامین های گروه B از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

خرید زینک پلاس آپوویتال

بهترین قرص زینک پلاس خارجی

قرص های حاوی زینک در رده پرفروش ترین و محبوب ترین مکمل های دارویی موجود در بازار قرار دارند، زیرا در ترکیبات این محصولات از ویتامین ها و مواد معدنی استفاده شده است که بدن به طور طبیعی قادر به تولید آنها نیست. به همین دلیل با مصرف روزانه بهترین مکمل زینک پلاس نیاز بدن به ریزمغذی های ضروری برطرف می شود و همچنین از ایجاد مشکلات پوستی، ریزش مو، شکنندگی ناخن ها و ضعف سیستم ایمنی جلوگیری به عمل می آید. این مکمل ها توسط شرکت های بسیار معتبر ایرانی و خارجی تولید می شوند و هر کدام از آنها دارای ترکیبات و ویژگی های مربوط به خود هستند. برای اینکه بهترین قرص زینک پلاس را متناسب با نیاز بدن خود انتخاب کنید، در ادامه برخی از محبوب ترین برندهای خارجی این قرص را تحت بررسی قرار می دهیم.

خرید انواع مکمل های بیوتین از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

کپسول زینک پلاس پابا و ب کمپلکس یوروویتال

این محصول به فرم کپسول یا قرص و توسط شرکت آلمانی یوروویتال فرموله و طراحی شده است. مکمل مورد نظر حاوی زینک، ویتامین های B کمپلکس، ویتامین C و ترکیبی ارگانیک به نام پابا است که موجب افزایش و بهبود سلامت پوست، مو، ناخن ها و تقویت سیستم ایمنی می شوند. مصرف این قرص به میزان یک عدد در روز برای جذب تمامی این مواد در بدن کافی است. از آنجایی که شرکت یوروویتال از فرمولاسیون آهسته رهش در تولید این مکمل استفاده کرده است، این محصول هضم و جذب بهتری در بدن دارد و جز بهترین مکمل زینک پلاس خارجی به شمار می رود. خرید زینک پلاس پابا و ب کمپلکس یوروویتال

کپسول زینک پلاس مارینوکس

کپسول زینک پلاس مارینوکس در کشور آلمان تولید می شود و یکی از مکمل های خارجی بسیار پرکاربرد حاوی روی، ویتامین‌ های گروه B و ویتامین C است. خواص این مکمل عبارت اند از:

  • رشد و حفظ سلامت مو
  • افزایش جوانی و زیبایی پوست
  • پیشگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی مانند: سرماخوردگی
  • تقویت سیستم ایمنی
  • افزایش استحکام ناخن ها

خرید انواع مکمل های تقویت مو و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

قرص زینک پلاس ۱۵ میلی گرم استار ویت

یکی دیگر از بهترین مکمل های حاوی زینک را باید قرص زینک پلاس استار ویت دانست. این قرص تحت لیسانس کشور بلژیک قرار دارد و در ترکیبات هر عدد از آن 15 میلی گرم زینک، 150 میلی‌ گرم ویتامین C و ویتامین های گروه B به کار رفته است. این مکمل برای حفظ سلامت پوست، مو، ناخن و رفع خستگی بدن به کار می رود. مصرف روزانه یک عدد از این مکمل موجب تقویت تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها خواهد شد.   کپسول زینک پلاس یوروویتال

کپسول باکاناسان بهترین مکمل زینک پلاس خارجی

این مکمل زینک پلاس توسط برند دارویی انگلیسی باکاناسان به تولید می رسد. محصول مورد نظر حاوی روی، بیوتین و پانتوتنیک اسید است که تاثیرات فوق العاده ای در جلوگیری از سفید شدن زودرس موها، ریزش مو، بهبود عملکرد پوست، تقویت سیستم ایمنی و افزایش رشد ناخن ها دارد.

بهترین قرص زینک پلاس ایرانی

شرکت های دارویی ایرانی معتبری نیز وجود دارند که در تولید قرص و سایر مکمل های زینک پلاس بسیار موفق عمل کرده اند. در ادامه به بررسی برخی از بهترین برندهای ایرانی این قرص می پردازیم.

قرص ویتافلش زینک پلاس آرامیس فارمد

این برند از بهترین مکمل زینک پلاس بسیار پرفروش حاوی زینک، ویتامین های گروه B و ویتامین C است که خواص آنتی اکسیدانی فراوانی دارد. در واقع این قرص دارای فواید زیر است:

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کمک به افزایش سلامت پوست، مو و ناخن
  • جلوگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی
  • افزایش سلامت عمومی بدن

با مصرف روزانه یک عدد از قرص زینک پلاس آرامیس فارمد، 15 میلی‌ گرم زینک به بدن وارد می شود که به طور صد در صد پاسخگوی نیاز روزانه بدن به این ماده معدنی است.

شربت زینک پلاس یوروویتال

قرص زینک پلاس سوپرابیون

اگر به دنبال یک برند ایرانی بسیار باکیفیت زینک پلاس هستید، قرص زینک پلاس سوپرابیون انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود‌، زیرا این محصول ایرانی علاوه بر زینک حاوی ویتامین سی و ویتامین‌ های گروه B نیز است. مکمل مورد نظر به افزایش رشد جسمی‌ و ذهنی کودکان کمک بسیاری می کند. همچنین از طریق مصرف روزانه یک عدد از این مکمل سلامت پوست، مو، ناخن و سیستم ایمنی حفظ می شود.

کپسول زینک پلاس دانا، بهترین مکمل زینک پلاس

این کپسول در دوز 5 میلی گرم و 10 میلی گرم تولید می‌ شود و برای افرادی که دچار کمبود زینک، ویتامین C و ویتامین های B کمپلکس هستند، کارایی فوق العاده ای دارد. زیرا از طریق مصرف روزانه کپسول زینک پلاس دانا فواید زیر نصیب افراد خواهد شد:

  • افزایش سلامت پوست
  • تقویت ناخن ها
  • بهبود ریزش مو
  • تقویت سیستم ایمنی
  • ترمیم التهابات و زخم

خرید زینک پلاس ۵ میلی گرم ب کمپلکس دانا

سافت ژل زینک پلاس ویتامین دی 1000 آنتی ای جینگ

این مکمل به صورت سافت ژل و توسط شرکت ایرانی آدونیس کیش تولید می شود. ترکیبات آن شامل: زینک، ویتامین D3، منیزیم، منگنز و سیلیکن می‌ شود. این محصول برای تقویت سیستم ایمنی بدن، حفظ سلامت مو، پوست، ناخن و استخوان‌ ها بسیار مفید است. در هر بسته 60 عدد سافت ژل وجود دارد که به مدت دو ماه نیاز بدن به ریزمغذی ها به خصوص زینک و ویتامین D را تامین می کند.

در نتیجه…

بهترین مکمل زینک پلاس توسط شرکت های دارویی معتبری در ایران و جهان تولید می شود. این محصولات حاوی زینک، ویتامین های ب کمپلکس و ویتامین سی هستند و ممکن است حاوی ترکیبات دیگری نظیر آهن و کلسیم نیز باشند. این محصولات برای تقویت سیستم ایمنی و بهبود سلامت پوست، مو و ناخن ها طراحی می شوند، ولی به حفظ سلامت کلی بدن نیز کمک می کنند. با مطالعه این مقاله با انواع مکمل های حاوی زینک آشنا خواهید شد.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم