گلوتامین اکسپلود الیمپ 500 گرمی
گلوتامین اکسپلود الیمپ 500 گرمی

گلوتامین اکسپلود الیمپ 500 گرمی

Olimp Glutamine Xplode Powder 500Gr

حاوی گلوتامین و ویتامین های گروه B، موثر در ساخت عضلات حجیم تر

موارد مصرف :

ساخت عضلات حجیم تر
ترشح هورمون های بیشتر
بهبود سیستم ایمنی
افزایش قدرت بدنی
بهبود عملکرد دستگاه گوارش
بازسازی عضلات آسیب دیده


ویژگی محصول :

حاوی گلوتامین
دارای ویتامین های گروه B
مناسب برای ورزشکاران
جلوگیری از خستگی
حاوی لوسین و ال سیستئین
حفاظت از بدن در برابراسترس اکسیداتیو


دسته بندی ها :
گلوتامین
  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات گلوتامین اکسپلود الیمپ 500 گرمی

مشخصات عمومی

ماده شاخص

گلوتامین

سن و جنسیت

عمومی

فرم محصول

پودر

گروه سنی

بزرگسالان

کارایی

افزایش قوای جسمی, انرژی زا و رفع خستگی, بهبود عملکرد گوارشی, تقویت سیستم ایمنی

نوع بسته بندی

قوطی پلاستیکی

حجم محصول

250 گرم

کشور سازنده

لهستان

شرکت سازنده

لابراتوار الیمپ


توضیحات تکمیلی گلوتامین اکسپلود الیمپ 500 گرمی

مکمل ورزشی

گلوتامین نوعی آمینو اسید است که به طور طبیعی در بدن ساخته می شود، اما در مواقعی مثل فعالیت جسمی شدید، بدن به گلوتامین بیشتری نیاز پیدا می کند. در این صورت باید از مکملی استفاده کرد که گلوتامین بدن را تامین کند. گلوتامین اکسپلود الیمپ، به همین منظور تولید شده است. مکمل های گلوتامین بعد از تمرین های سخت ورزشی، صدمات عضلانی را کاهش می دهند و تاندون های آسیب دیده را ترمیم می کند. به همین دلیل این مکمل ها بین ورزشکاران بسیار پرطرفدارند. در ادامه ویژگی ها و فواید این مکمل را بررسی خواهیم کرد.

ورزشکاران حرفه ای برای اینکه بتوانند از پس تمرینات سخت و طولانی برآیند، باید توان بدنی خود را بالا ببرند و عضلات خود را تقویت کنند. مکمل ها رسیدن به این هدف را برای آن ها آسان می کنند. ترکیبات موجود در مکمل های حاوی گلوتامین به گونه ای هستند که از تحلیل رفتن بافت عضلانی جلوگیری می کنند. کیفیت موادی که در ترکیبات مکمل های ورزشی به کار می روند، در میزان تاثیرگذاری آن روی عملکرد بدن بسیار مهم است. این مکمل با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه، طبق فرمولاسیونی خاص تولید می شود، در نتیجه بیشترین اثربخشی را در بدن دارد. نتایج حاصل از این مکمل نه تنها سریعا خود را نشان می دهند، بلکه پایدار هم هستند.

ماده اصلی تشکیل دهنده این محصول، آمینو اسید گلوتامین است. این ماده نقش مهمی در عملکرد بدن دارد که از جمله اثرات آن می توان به تامین گلوکز، تامین انرژی، ایجاد تعادل بین اسیدها و بازها و غیره اشاره کرد. تاثیری که گلوتامین بر بدن ورزشکاران دارد در طولانی مدت حیاتی است. مصرف به اندازه گلوتامین در ورزشکاران، باعث افزایش قابل توجه هورمون های رشد و در نتیجه افزایش حجم عضلات می شود. علاوه بر این، گلوتامین سیستم ایمنی ورزشکاران را تقویت می کند و احتمال بروز عفونت در آن ها را کاهش می دهد.

به جز گلوتامین مواد مفید دیگری هم در ترکیبات این مکمل وجود دارد. این مواد عبارتند از ویتامین B3، B6، B12، سلنیوم، فولیک اسید، ال سیستئین و لوسین. ویتامین B3 یا نیاسین در تامین انرژی بدن نقش دارد. این ویتامین از افت قند خون جلوگیری می کند و اجازه نمی دهد ورزشکار حین تمرین خسته شود. با تمرین فیزیکی شدید، سطح اکسیژن خون کاهش می یابد. مصرف نیاسین باعث می شود سطح گلبول های قرمز خون کاهش نیابد و فرآیند اکسیژن رسانی به سلول ها دچار مشکل نشود. این ماده به رشد عضلات هم کمک می کند، زیرا سطح هورمون تستوسترون را افزایش می دهد.

B6 یا پیریدوکسین، ماده دیگری است که در رشد عضلات نقش دارد. این ماده تولید استروژن را مهار می کند و در عوض تولید تسترون را افزایش می دهد. به این شکل عضلات را تحریک کرده و حجم آن ها را افزایش می دهد. B6 در تامین انرژی هم نقش دارد. فولیک اسید موجود در این محصول، به بازسازی بافت های عضلانی آسیب دیده بعد از تمرین کمک می کند. این ماده همچنین در حین ورزش رگ ها را گشاد می کند و جریان خون را افزایش می دهد. به این ترتیب اکسیژن بیشتری به سلول ها می رسد.

اگر سطح B12 در بدن کاهش پیدا کند، دچار خستگی خواهید شد. با کاهش این ویتامین، گلبول های قرمز به اندازه کافی در بدن تولید نمی شوند، در نتیجه اکسیژن رسانی با سرعت کمتری انجام می شود. اگر در بدن به اندازه کافی اکسیژن وجود نداشته باشد، انرژی خود را از دست می دهید و ضعیف می شوید، بنابراین ورزشکاران دیگر نمی توانند از پس تمرین های سخت ورزشی برآیند. پس با مصرف گلوتامین اکسپلود الیمپ، عملکرد ورزشی خود را بهبود می بخشید. سلنیوم ماده ای است که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند و در برابر استرس اکسیداتیو از بدن محافظت می کند. لوسین هم مانند گلوتامین، نوعی آمینو اسید است. این آمینو اسید در بازسازی مصدومیت های ورزشی، رشد عضلات و ترشح آنتی بادی و هورمون نقش موثری دارد. ال سیستئین هم آمینو اسید مفیدی است که به ترمیم آسیب های بافتی کمک می کند.


نحوه مصرف گلوتامین اکسپلود الیمپ 500 گرمی

برای مصرف گلوتامین اکسپلود الیمپ، باید 1 واحد (1پیمانه از پودر معادل 10 گرم) را در 200 میلی لیتر آب بریزید و بلافاصله پس از آماده سازی، مصرف کنید. مصرف روزانه 1 وعده از این مکمل کافی است. می‌توانید این محصول را قبل از صبحانه، قبل از خواب یا بعد از تمرین میل نمایید.

نکته:

  • خانم های باردار و افرادی که بیماری‌های خاص دارند، بدون مشورت پزشک از این محصول استفاده نکنند.
  • بیش از دوز توصیه شده مصرف نکنید.
  • در صورت مشاهده نشانه‌های حساسیت، به پزشک مراجعه کنید.
  • قبل از شروع مصرف با پزشک، مربی یا متخصص تغذیه مشورت کنید.
  • افرادی که به شیر، تخم‌مرغ، ماهی، سویا یا بادام درختی حساسیت دارند، قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند.
  • بعد از باز کردن درب قوطی، محصول تا 4 ماه قابل مصرف است.

ترکیبات گلوتامین اکسپلود الیمپ 500 گرمی

عنوان مقدار متوسط در هر 10 گرم نیاز روزانه
انرژی 39 کیلوکالری
چربی <0.1 گرم
چربی اشباع 0.1 گرم
کربوهیدرات 0.5 گرم
شکر 0.5 گرم
پروتئین 7.9 گرم
نمک 0.28 گرم
نیاسین 18 میلی گرم
ویتامین B6 1.4 میلی گرم
فولیک اسید 200 واحد
ویتامین B12 2.5 واحد
سلنیوم 55 واحد
ال-گوتامین 5.5 گرم
ال-لوسین 1.5 گرم
سیستئین 0.25 گرم

 


نظرات در مورد گلوتامین اکسپلود الیمپ 500 گرمی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گلوتامین اکسپلود الیمپ 500 گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم