کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید 90 عددی
کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید 90 عددی

کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید 90 عددی

HealthAid Chitosan Complex

حاوی عصاره گیاه گیمنما سیلوستر، ویتامین C و کروم، جلوگیری از جذب شدن چربی غذا و کمک به دفع چربی‌های اضافه

موارد مصرف :

کمک به چربی سوزی
جلوگیری از جذب شدن چربی غذا و کمک به دفع چربی های اضافه


ویژگی محصول :

کمک به رسیدن به وزن ایده آل
حاوی چیتوسان برگرفته از پوست صدف داران
مؤثر در متابولیسم بدن و سوخت و ساز چربی ها
کمک به دفع چربی های اضافه و جلوگیری از جذب چربی
افزایش اکسیداتیو چربی های بدن
کمک به کاهش وزن افراد
حاوی کروم جهت کنترل اشتها
سرکوب هوس های غذایی
حفظ سطح طبیعی قند خون
افزایش تاثیرات انسولین
کاهش کلسترول خون
حاوی عصاره گیاه گیمنما سیلوستر جهت کاهش میل به شیرینی در افراد
دارای ویتامین C جهت جلوگیری از تجمع چربی ها
افزایش تاثیرات ورزش
فاقد مواد نگهدارنده، رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها، گلوتن و مخمر


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید 90 عددی

نقد و بررسی کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید

امروزه به دلیل سبک زندگی نادرست و مصرف مواد غذایی بی‌ کیفیت و زیان آور، ابتلا به چاقی رو به افزایش است. متاسفانه برخی از افراد به دلیل شرایط جسمی خود قادر به انجام ورزش های سخت و شدید برای کاهش وزن نیستند. از این رو پزشکان مصرف کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید را به آنان پیشنهاد می دهند.

این کپسول برای کمک به کاهش وزن افراد و پیشگیری از جذب چربی های مضر وارد شده به بدن تولید شده است. از این رو محصولی بی نظیر در رسیدن به اندامی ایده آل و متناسب به شمار می‌ رود. این مکمل تحت لیسانس شرکت انگلیسی هلث اید قرار دارد و در کمپانی داروسازی بنر فارماکپس هلند تولید می شود. بسته بندی این مکمل نیز در کشور ایران و توسط شرکت امید پارسینا دماوند انجام می‌ گیرد. به همین دلیل یک محصول مناسب و دارای استانداردهای بهداشت جهانی است.

نقد و بررسی کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید

ویژگی های کپسول چیتوسان کمپلکس

ویژگی‌ های یک محصول تغذیه ای نشان از میزان تاثیرگذاری آن روی بدن می دهد. مکمل مورد نظر نیز به دلیل برخورداری از این ویژگی ها بسیار مورد توجه مصرف‌ کنندگان قرار گرفته است. این محصول یکی از تولیدات باکیفیت کاهش دهنده وزن و افزایش دهنده سطح سلامت بدن به شمار می رود که دارای ویژگی های زیر است:

  • کاهش دهنده وزن افراد بزرگسال
  • تولید شده برای افراد بالای 16 سال
  • لاغرکننده اندام های بدن
  • کمک کننده در کنترل و تنظیم اشتها
  • کنترل کننده قند و چربی خون از طریق ترکیب کروم
  • دفع کننده چربی های مضر جذب شده از غذا و کاهش جذب آنها در بدن
  • تقویت کننده سیستم ایمنی به دلیل وجود ویتامین سی در کپسول چیتوسان کمپلکس
  • کاهش دهنده میل به مصرف شیرینی جات به دلیل برخورداری از عصاره گیمنما
  • حاوی 90 عدد کپسول در هر بسته بندی
  • جلوگیری از جذب چربی های وارد شده به بدن
  • موثر در ایجاد اندامی ایده‌آل و متناسب
  • کاهش احتمال ابتلا به دیابت
  • حاوی عصاره های گیاهی
  • کمک به تنظیم وزن و تثبیت آن

کپسول چیتوسان کمپکلس چگونه باعث لاغری می شود؟

رسیدن به اندام ایده آل آرزوی هر فردی است، زیرا از این طریق جذابیت های ظاهری بیشتر می شوند و اعتماد به نفس افراد نیز افزایش پیدا می کند. این مکمل نیز برای افراد دارای اضافه وزن یا چاق تهیه می شود. در بسته بندی محصول مورد نظر 90 عدد کپسول لاغری وجود دارد که باید به صورت روزانه استفاده شوند. در این صورت کپسول چیتوسان کمپلکس با جذب چربی ها از غذا و دفع آنها موجب عدم ذخیره آنها در بدن خواهد شد.

چربی سوزی از جمله فواید دیگر این مکمل است که به کاهش بافت چربی های موجود در اندام های بدن کمک می کند. بدین طریق کاهش وزن رخ می دهد. همچنین میل به مصرف شیرینی جات و مواد قندی نیز با استفاده از مکمل مورد نظر کاهش چشمگیری پیدا می کند. کاهش وزن و لاغری به دلیل ترکیبات به کار رفته در این فرآورده اتفاق می افتد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

تاثیر چیتوسان موجود در کپسول چیتوسان کمپلکس روی کاهش وزن

این ماده به نام کیتوزان نیز شناخته می‌ شود و همان قندی است که از اسکلت خارجی جانوران صدف دار مانند: خرچنگ، میگو و صدف استخراج می شود. این ماده در صنایع دارویی برای تولید مکمل ها و داروهای کاهش دهنده وزن به کار می رود. از این رو فواید بسیاری برای بدن به همراه دارد.

چیتوسان به صورت ماده فیبری است که جذب چربی و کلسترول مضر از غذاها در بدن را کاهش می‌ دهد. استفاده از این ماده روی زخم نیز موجب انعقاد سریع خون و لخته شدن آن می‌ شود. در ترکیبات کپسول چیتوسان کمپلکس از چیتوسان استفاده شده است، زیرا از این طریق کلسترول خون کاهش پیدا می کند، از وزن افراد کاسته می شود، زخم ها بهبود پیدا می کنند و چاقی درمان می شود.

این ماده همچنین برای درمان بیماری کرون نیز خواص بسیاری دارد. از این مکمل برای کاهش مشکلات ناشی از دیالیز بیماران کلیوی مانند: کم خونی، کاهش اشتها، کلسترول بالای خون، بی خوابی و غیره نیز استفاده می شود. افراد دارای فشار خون بالا بهتر است به جای مصرف نمک خوراکی معمولی از نمک حاوی کیتوزان استفاده کنند. در این صورت فشار خون آنان کنترل می‌ شود.

مصرف کپسول چیتوسان کمپلکس  همراه با رژیم غذایی سالم، در کاهش وزن موثر است، زیرا بدین طریق کالری کمتری جذب بدن می شود و وزن افراد کاهش پیدا می کند. در نتیجه مکمل خوراکی حاوی این ماده برای درمان چاقی گزینه ای ایده آل به شمار می‌ رود. مصرف دو عدد از این کپسول در طول روز حدود 700 میلی گرم از عصاره چیتوسان در بدن را تامین می کند.

شما می توانید انواع مکمل های لاغری و کاهش وزن را از داروخانه آنلاین داروهوم تهیه نمایید. 

عصاره گیمنما و تاثیر آن در لاغری

افزایش وزن در جوامع امروزی از جمله مشکلات شایعی است که افراد را به خود درگیر کرده است. مصرف مواد غذایی نامناسب، عدم تحرک و انجام ورزش های روزانه، از جمله دلایل مهم افزایش وزن و‌ چاقی به شمار می روند. برخی از بزرگسالان قادر به انجام ورزش نیستند یا به دلیل بیماری های خاص ممکن است که رژیم غذایی برای آنان مضر باشد. از این رو مصرف کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید به آنان پیشنهاد می شود.

در ترکیبات این مکمل، عصاره گیمنما یا گورمار به کار رفته است. یکی از ترکیبات فعال این گیاه اسید ژیمنمیک نام دارد. این ماده برای کاهش میل به مصرف شیرینی جات و مواد دارای قند موثر است. این سرکوب کننده هوس شیرینی با مسدود کردن گیرنده های قند در سیستم چشایی موجب عدم میل به خوردن مواد قندی می شود. به همین دلیل مصرف مکمل مورد نظر قبل از خوردن غذاها یا نوشیدنی های شیرین در پیشگیری از چاقی موثر است.

بر اساس نتایج به دست آمده از تحقیقات علمی روی خواص این عصاره، گیمنما موجب کاهش طعم شیرین غذاها می شود و بدین طریق جذب آنها در بدن را کاهش می دهد. در تحقیقات انجام شده دیگر روی گروهی از افراد دارای رژیم غذایی، آنهایی که از مکمل حاوی این ماده استفاده کرده بودند، میل کمتری به مصرف شیرینی جات در وعده های بعدی از خود نشان دادند.

این امر نشان از تاثیر فوق العاده مکمل های کاهش وزن و لاغری، نظیر کپسول چیتوسان کمپلکس می دهد. این مکمل با کاهش سطح قند خون بعد از مصرف مواد غذایی در کاهش ابتلا به دیابت بسیار موثر است. البته این مکمل را نباید جزو داروهای تنظیم کننده قند خون به شمار آورد. با این حال مصرف آن به دلیل بازسازی سلول های جزایری، افزایش ترشح انسولین و بهبود کارکرد آن برای بدن مفید است.

انسولین بالا موجب پاکسازی سریع تر قند از خون می شود. از آنجایی که یکی از دلایل ایجاد چاقی مصرف شیرینی جات و کاهش انسولین در بدن است، مکمل مورد نظر از ابتلا به چاقی جلوگیری می کند. یکی دیگر از خواص عصاره گیمنما، کاهش سطح کلسترول بد و تری گلیسرید موجود در خون است. بدین طریق خطر ابتلا به بیماری های قلبی و چاقی کاهش پیدا می کند. از این رو کپسول چیتوسان کمپلکس در میزان جذب چربی ها در بدن نیز تاثیرگذار است.

این عصاره با حفظ وزن و متعادل نگه داشت آن چربی های موجود در کبد را از بین می برد. این نتیجه بر اساس مطالعات صورت گرفته روی 60 فرد چاق مصرف کننده عصاره گیمنما صورت گرفت که منجر به کاهش 5 الی 6 درصدی وزن بدن و کاهش تمایل به مصرف غذاهای چرب شد. این عصاره علاوه بر کاهش ابتلا به دیابت برای درمان سنتی بیماری مالاریا و مارگزیدگی نیز کاربرد گسترده ای دارد. حدود 50 میلی گرم از عصاره گیمنما در دو عدد از این کپسول به کار رفته است.

فواید ویتامین C روی تناسب اندام

این ویتامین یکی از آنتی اکسیدان های طبیعی است که به دلیل فرم محلول در آب خود به راحتی جذب بدن می شود. ویتامین C با مصرف برخی از غذاها و میوه ها در بدن تامین می شود و میزان اضافی آن به راحتی از طریق ادرار دفع خواهد شد. امروزه از این ماده برای تولید مکمل های کاهش دهنده وزن نیز استفاده می شود. این آنتی اکسیدان در بهبود عملکرد سیستم ایمنی نقش مهمی را ایفا می کند و ماده ای مفید در جذب آهن مورد نیاز بدن است. کمبود ویتامین سی در بدن با خستگی، سستی، بی‌ حالی، ضعف بافت های همبند و پارگی مویرگ ها همراه است.

برای جبران کمبود این ماده، استفاده از کپسول چیتوسان کمپلکس پیشنهاد می شود. این ویتامین برای سلامتی پوست، مو و ناخن ها و حفظ آنها از خشکی، شکنندگی و بی آبی موثر است. از این رو برای افزایش سلامت پوست بعد از کاهش وزن و جلوگیری از افتادگی و شل شدگی آن در مکمل مورد نظر به کار می رود. از دیگر خواص ویتامین C باید به نقش آن در پیشگیری از آسیب رادیکال های آزاد به سلول های بدن اشاره کرد. در محتویات دو عدد از این مکمل 60 میلی گرم ویتامین C وجود دارد.

کروم و تاثیر آن در کاهش گلوکز خون

کروم از جمله مواد مفیدی به شمار می رود که بدن برای بقای خود به آن نیاز دارد. بر اساس مطالعات صورت گرفته روی این ماده، مصرف آن برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 و مقاومت به انسولین توصیه می‌ شود، زیرا این ماده با کاهش سطح گلوکز خون و بهبود عملکرد انسولین، به تنظیم قند خون کمک می کند. کپسول چیتوسان کمپلکس به دلیل برخورداری از کروم در محتویات خود، موجب افزایش جذب این ماده در بدن می شود.

کروم در کاهش کلسترول مضر خون نیز موثر است و بدین طریق خطر ابتلا به بیماری های قلبی، پارکینسون، مشکلات روانی، چاقی و غیره را نیز کاهش می دهد. عضله سازی با کاهش وزن نیز از جمله فواید دیگر کروم به شمار می رود. مکمل مورد نظر به دلیل کروم موجود در ترکیبات خود میل به خوردن شیرینی و مواد قندی را کاهش می دهد و بدین طریق به کنترل وزن و پیشگیری از چاقی کمک می کند. در دو کپسول از این محصول 60 میکروگرم کروم به کار رفته است.

نحوه مصرف کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید چگونه است؟

این کپسول از جمله مکمل های دارویی است که برای افراد بالای 16 سال تهیه می شود. ترکیبات طبیعی و گیاهی موجود در این محصول از آن مکملی باکیفیت و بسیار موثر در کاهش وزن و لاغری ساخته اند. این کپسول باید زیر نظر پزشک و با تجویز او مصرف شود و نباید دوز تعیین شده را به دلخواه افزایش داد. افراد بزرگسال با مصرف روزانه دو عدد از این مکمل طی سه وعده به کاهش وزن قابل قبولی دست پیدا می کنند. برای جذب بهتر مواد این فرآورده در بدن و تاثیرگذاری بیشتر، مصرف آن قبل از وعده های غذایی توصیه می‌ شود.

نحوه مصرف کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید چگونه است؟

هشدارهای مهم قبل از مصرف چیتوسان چیست؟

نکات زیر بهتر است قبل از مصرف محصول مورد نظر جدی گرفته شوند، زیرا این مکمل برای کاهش وزن و رسیدن به اندامی ایده آل تهیه می شود. از این رو عدم رعایت جوانب احتیاطی ممکن است عوارض و مشکلاتی را برای افراد مصرف کننده ایجاد کنند. این هشدارها شامل موارد زیر می شوند:

  • مصرف کپسول چیتوسان کمپلکس برای افراد بزرگسال و بالاتر از 16 سال مناسب است. لذا از مصرف آن برای کودکان پرهیز شود.
  • این مکمل دارویی و تقویتی باید همراه با رژیم غذایی درست و اصولی مصرف شود. در غیر این صورت تاثیرگذار نخواهد بود. در صورت بروز حساسیت، باید از مصرف این محصول خودداری کرد‌.
  • مکمل مورد نظر در دوران بارداری و شیردهی باید با مشورت پزشک مصرف شود.
  • از قرار دادن این فرآورده در دسترس کودکان خودداری شود.
  • این محصول باید در جای خشک، خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار گیرد.
  • مصرف این مکمل همراه با داروهای خاص باید با تجویز پزشک صورت گیرد.

نتیجه گیری نهایی

برای کاهش سریع وزن و بدون عوارض جانبی، مصرف کپسول چیتوسان کمپلکس بهترین گزینه است، زیرا این مکمل در محتویات خود دارای مواد مفید و عصاره های گیاهی است که کوچکترین ضرری برای بدن به همراه ندارند.

ویتامین C، عصاره گیمنما، چیتوسان و کروم از جمله موادی به شمار می‌ روند که در کاهش کلسترول مضر خون، تنظیم سطح قند خون، کاهش وزن، افزایش شادابی و سلامت پوست، کاهش خطر ابتلا به دیابت، تنظیم عملکرد انسولین خون و رسیدن به اندامی ایده آل موثر هستند.

این مواد با جذب چربی ها از بدن و دفع سریع آنها به لاغری و کاهش وزن کمک بسیاری می کنند. کپسول مورد نظر در رای کارشناسان، مخاطبان و سهم بازار موفق به کسب امتیاز 3.5 از 5 شده است. از این رو مصرف آن برای رسیدن به وزن ایده آل توصیه می شود.


مشخصات کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید 90 عددی

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

بزرگسالان, نوجوانان

تعداد در بسته

90 عدد

کارایی

کاهش و کنترل وزن

گروه سنی

بزرگسالان

نوع بسته بندی

قوطی

موارد مصرف

کمک به چربی سوزی جلوگیری از جذب شدن چربی غذا و کمک به دفع چربی های اضافه

فرم محصول

کپسول

کد بهداشتی

1228238987

کشور سازنده

انگلستان

شرکت سازنده

هلث اید (HealthAid)


توضیحات تکمیلی کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید 90 عددی

مکمل چربی سوز، مناسب برای تمام افراد

کپسول چیتوسان هلث اید با فرمولاسیونی منحصر به فرد و عملکردی ایده آل، غنی از مواد بسیار فعال جهت مصرف روزانه افراد به منظور رسیدن به وزن طبیعی بدن فرموله شده است. چیتوسان نوعی فیبر می باشد که از پوسته خارجی صدف داران استخراج می شود. این ماده توانایی شگفت انگیزی در به دام انداختن چربی ها دارد. چیتوسان قبل از جذب شدن چربی ها به بدن، به آن ها متصل می شود و چربی ها را به حالت غیر قابل هضم تبدیل کرده و به دفع آن ها کمک فراوانی می نماید. استفاده از این مکمل در متابولیسم بدن و سوخت و ساز چربی ها بسیار تاثیرگذار است؛ در نهایت با افزایش اکسیداتیو چربی های بدن، این محصول به کاهش وزن افراد منجر می شود و هوس های غذایی را نیز سرکوب می کند. بنابراین مصرف این کپسول به افراد دارای رژیم غذایی کنترل شده و افراد ورزشکار، برای رسیدن به وزن ایده آل به شدت توصیه می شود.

از دیگر عملکردهای این محصول، حفظ سطح طبیعی قند خون و کلسترول خون می باشد. برخی دیگر از مواد به کار رفته در ساختار کپسول چیتوسان هلث اید به صورت زیر می باشد:

  • عصاره گیاه گیمنما سیلوستر: عصاره گرفته شده از این گیاه به تنظیم قند خون کمک کرده و تولید انسولین در خون را بهبود می بخشد. همچنین میل به شیرینی در افراد را به شدت کاهش داده و به کاهش وزن کمک فراوانی می کند. این گیاه دارای خاصیت ضد التهاب می باشد و موجب حفظ سلامت قلب شده و چربی خون را نیز کاهش می دهد.
  • ویتامین C: این ویتامین در سوخت و ساز چربی های بدن به شدت مؤثر است و کارایی ورزش را افزایش می دهد و از تجمع چربی های نا سالم جلوگیری می کند.
  • کرومیوم: این ماده معدنی، سطح قند خون را تنظیم کرده و تاثیرات انسولین را افزایش می دهد. همچنین کروم موجب سوختن چربی های اضافه شده و با کنترل اشتهای افراد، منجر به کاهش وزن می شود.

فرمولاسیون کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید فاقد هر گونه مواد نگهدارنده، رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها، گلوتن و مخمر می باشد.


نحوه مصرف کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید 90 عددی

بزرگسالان و افراد بالای 16 سال روزانه سه مرتبه و هر بار دو عدد از کپسول چیتوسان هلث اید را به همراه وعده های غذایی اصلی مصرف نمایند و یا طبق دستور پزشک از این مکمل استفاده کنند.


ترکیبات کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید 90 عددی

عنوان مقدار متوسط در هر کپسول نیاز روزانه %
چیتوسان 700 میلی گرم
عصاره گیاه گیمنما سیلوستر 50 میلی گرم
ویتامین C 40 میلی گرم 50
کروم 60 میکروگرم 100

 


نظرات در مورد کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید 90 عددی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید 90 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم