کپسول ویتامین C پلاس 10 میلی گرم زینک آپوویتال 40 عددی
کپسول ویتامین C پلاس 10 میلی گرم زینک آپوویتال 40 عددی

کپسول ویتامین C پلاس 10 میلی گرم زینک آپوویتال 40 عددی

Apovital Vitamin C plus 10 mg Zink Caps

حاوی ویتامین C و زینک، کمک به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، تقویت پوست، مو و ناخن

موارد مصرف :

تقویت پوست، مو و ناخن
بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن


ویژگی محصول :

حاوی زینک و ویتامین C
رساندن مقدار 10 میلی گرم زینک توسط هر کپسول به بدن
کمک به تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن
افزایش مقاومت بدن در برابر ابتلا به بیماری ها به ویژه سرما خوردگی
تسریع در روند بهبود بیماری ها
تقویت سلول های بافت پوست
تقویت موها و جلوگیری از ریزش مو
کمک به حفظ استحکام ناخن ها
التیام سریع زخم ها و آسیب های روی پوست
دارای عملکرد آنتی اکسیدانی بسیار قوی
کاهش آسیب های ناشی از عوامل محیطی مانند رادیکال های آزاد
افزایش کلاژن سازی و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
جلوگیری از ایجاد علائم پیری روی پوست
رفع التهابات و مشکلات پوستی
روشن کردن رنگ بافت پوست
بهبود جذب آهن در بدن به کمک ویتامین C
موجب تقویت ماهیچه ها و رگ های خونی
افزایش تراکم استخوان و جلوگیری از بروز پوکی استخوان
ایجاد انرژی و شادابی بسیار مطلوب برای بدن و جلوگیری از بروز خستگی و بی حالی
کمک به ساخت DNA
کاهش خطر ابتلا به سرطان و آلزایمر
آزاد سازی ویتامین C به صورت آهسته رهش جهت جلوگیری از بروز مشکلات گوارشی


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی کپسول ویتامین C پلاس 10 میلی گرم زینک آپوویتال 40 عددی

نقد و بررسی کپسول ویتامین C پلاس 10 میلی گرم زینک آپوویتال

امروزه به دلیل تغییر در سبک زندگی افراد و مسائلی مانند کمبود زمان و کار در مشاغل متعدد، شاید نتوانیم از مواد غذایی در طول روز استفاده کنیم که همه مواد مغذی مورد نیاز بدن ما را تامین کند. از این جهت خیلی از افراد برای جبران کمبود ویتامین ها، املاح و مواد معدنی، از مکمل های غذایی بهره می برند. یکی از این مکمل ها، کپسول ویتامین C پلاس زینک است که در ادامه به آن می پردازیم.

برای درک بهتر عملکرد مهم این مکمل، باید درباره مفهومی به نام رادیکال های آزاد توضیح دهیم. شاید شما هم از تاثیرات مخرب این نوع از اتم‌ ها شنیده و خوانده باشید. متاسفانه هر روز و در هر حالتی ما با این رادیکال های آزاد مضر مواجه هستیم و اگر نتوانیم تاثیرات تخریبی آن ها را روی بدنمان کم کنیم، ممکن است آسیب های جبران ناپذیری در طول زمان برای ما ایجاد شود.

این اتم های ناپایدار برای این که بتوانند خود را به حالت پایداری برسانند و فعالیت بیشتری داشته باشند، برخی از مواد مفیدی که مورد نیاز سلول های ما است را می شکنند و تخریب می کنند. در این صورت رادیکال های آزاد بیشتری در بدن ما ایجاد می شود و مواد مورد نیاز بیشتری از بین می رود. خبر نه چندان جالب دیگر این است که هر چه بیشتر در معرض آلودگی هوا، مواد شیمیایی و حتی دود سیگار قرار داشته باشیم، میزان رادیکال های آزاد بدن ما بیشتر خواهند شد. البته مصرف الکل و غذاهای سرخ شده هم همین اثرات را روی بدن ما دارند.

اکنون اگر برای شما این سوال ایجاد شده باشد که تاثیرات این اتم های کوچک مگر به چه میزانی می تواند مخرب باشد، بیشتر موضوع را باز می کنیم. در معرض این اتم ها قرار گرفتن، باعث می شود مواد مورد نیاز در بدن ما تجزیه شوند و به تعداد رادیکال های آزاد افزوده شود. گاهی تعداد این مواد مضر در بدن ما آنقدر زیاد می شود که احتمال ابتلا به بیماری های زیر به شدت بالا می رود:

  • بیماری های مربوط به اعصاب مرکزی مانند آلزایمر و زوال عقل
  • بیماری های مربوط به قلب و عروق
  • بیماری های خودایمنی مانند سرطان و روماتیسم مفصلی
  • بیماری های مربوط به چشم مانند آب مروارید
  • پیری زودرس، سفید شدن زودتر موها و ریزش مو
  • انواع دیابت
  • بیماری های دژنراتیو ژنتیکی مانند پارکینسون

همانطور که ملاحظه کردید، این اتم های کوچک می توانند اثرات تخریبی بزرگی از خود به جا بگذارند. اما راه چاره چیست و چگونه می توان اثرات آن ها را در بدن کاهش داد؟

طبق تحقیقات انجام شده محققان به این نتیجه رسیده اند که استفاده از مکمل ها، آنتی اکسیدان ها و در حالت کلی خوراکی هایی که سرشار از ویتامین C و ویتامین E و بتاکاروتن هستند، می توانند در کاهش تاثیرات رادیکال های آزاد عمل کنند. یعنی آنتی اکسیدان های موجود در کپسول ویتامین C پلاس زینک با خنثی کردن فعالیت رادیکال های آزاد، می توانند نقش مهمی را در بدن ما به صورت روزانه ایفا کنند. در ادامه به مواد مفید به کار رفته در این مکمل ارزشمند می پردازیم.

ترکیبات کپسول ویتامین C پلاس زینک

مواد تاثیرگذار به کار رفته در این محصول، به دقت و در طی آزمایشات محققان انتخاب شده است. همانطور که از اسم این کپسول هم مشخص است، یکی از موادی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد، زینک (روی) است. در حالت کلی این ماده معدنی در عملکرد سیستم گوارشی بدن، افزایش قدرت سیستم ایمنی و ترمیم بافت ها تاثیرات مطلوبی دارد. همچنین احتمال بروز برخی بیماری هایی که مربوط به افزایش سن هستند را کمتر می کند که می تواند ویژگی مهمی برای بزرگسالان محسوب شود.

دیگر ماده به کار رفته در این مکمل غذایی، ویتامین C است که در نقش یک آنتی اکسیدان عمل می کند و از اثرات تخریبی که درباره رادیکال های آزاد توضیح دادیم، به میزان زیادی می کاهد. البته خواص مثبت این ویتامین پایانی ندارد. چند نمونه از این خواص ایجاد ثاتیرات مطلوب بر سلامتی پوست، مو و ناخن ها، ترمیم بافت های آسیب دیده و کمک به جذب آهن برای خونسازی است. به طور کلی با توجه به مواد به کار رفته در این محصول و نقش آن ها در بدن، این مکمل می تواند به محصول کمکی بسیار مناسبی برای مصرف روزانه بزرگسالان تبدیل شده و وارد برنامه غذایی آن ها شود.

خواص کپسول ویتامین C پلاس 10 میلی گرم زینک آپوویتال بر بدن

همانطور که در قسمت قبلی هم گفته شد، زینک موجود در این محصول، برای عملکردهای بسیاری در بدن ما لازم است. وجود روی در بدن ما به اندازه ای لازم و حیاتی است که در صورت نبود یا کمبود آن، فرایندهایی مانند سوخت و ساز، فعالیت های سیستم عصبی و هضم در بدن ما دچار اختلال می شوند.

در واقع زینک دومین ماده معدنی ضروری بعد از آهن در بدن ما محسوب می شود که برای فعالیت بیشتر از 300 نوع آنزیم در فرایندهای نام برده شده، لازم است. البته دسته ای دیگر از آنزیم هایی که عملکردشان به روی وابسته است، آنزیم‌ های لازم برای حواس بویایی و چشایی هستند. یعنی در صورت کمبود این ماده در بدن، این دو حس ما هم دچار اختلال می شود. همچنین باید به این موضوع هم اشاره کنیم که روی نقش بسیار مهمی در رشد و تقسیم سلولی دارد، به همین علت این ماده معدنی یکی از عوامل تاثیرگذار در رشد بدن هم به حساب می آید.

مصرف کپسول ویتامین C پلاس زینک، برای افراد میانسال و مسن بسیار اثربخش خواهد بود؛ چرا که روی موجود در آن برخی بیماری هایی که مربوط به این دوران هستند را کاهش می دهد. از جمله ذات الریه، مشکلات بینایی، بیماری های سیستم ایمنی و دیگر بیماری ها. با توجه به این که طبق آمار اعلام شده امروزه عده زیادی از افراد در سرتاسر دنیا با کمبود روی مواجه هستند، مصرف این محصول می تواند به خوبی این کمبود را جبران کند.

البته از خواص فراوان ویتامین C برای بدن نباید غافل شد. با توجه به اینکه بدن ما این ویتامین را تولید نمی کند و میزان اضافی آن هم روزانه دفع می شود، خیلی مهم است که مصرف آن را در برنامه غذایی خود داشته باشیم. از نظر عملکردی ویتامین C و روی شباهت زیادی دارند. یعنی این ویتامین هم در بهبود عملکرد سیستم ایمنی، جلوگیری از بروز بیماری های قلبی و عروقی، پیشگیری از ایجاد بیماری های چشمی و محافظت پوست و مو نقش موثری ایفا می کند.

نقش مهم دیگری که این ویتامین در بدن دارد، کمک به تشکیل کلاژن است که پروتئین مهمی برای بدن محسوب می شود. کلاژن در بافت استخوان ها، عضلات و ماهیچه ها، غضروف ها و رگ های خونی وجود دارد و کمبود آن باعث دیر خوب شدن زخم ها و ایجاد چین و چروک روی پوست می شود. بنابراین با توجه به فواید ذکر شده از این ویتامین برای بدن، می توان با مصرف این مکمل غذایی به راحتی آن را در صورت کمبود جبران کرد

تاثیر کپسول ویتامین C پلاس زینک بر پوست

ویتامین C موجود در این مکمل غذایی، روی ساخت پروتئین مهمی به نام کلاژن تاثیر زیادی دارد. این پروتئین ماده ای مهم برای ضد پیری پوست است. در نبود آن یا از بین رفتن آن با گذشت زمان، در پوست ما چین و چروک ایجاد می شود. باید این نکته را نیز ذکر کرد که بعد از گذشت سنی مشخص از انسان، این پروتئین مهم دیگر در بدن ساخته نمی شود و کلاژن موجود در پوست و بدن ما همان ذخایر قبلی هستند و در صورت عدم انجام مراقبت های پوستی، آن ها هم زود از بین می روند.

البته کلاژن تنها در پوست وجود ندارد، بلکه جزو مواد مهم تشکیل دهنده رگ های خونی، رباط ها و تاندون ها است. بنابراین شما آگاه شدید که چطور با مصرف یک مکمل دارای ویتامین C، نفع بسیاری به بدن خود برسانید. حتی می توانید با استفاده از کرم هایی که حاوی این ویتامین درون خود هستند، به حفظ کلاژن پوست خود کمک کنید.

مصرف کپسول ویتامین C پلاس زینک به چه کسانی توصیه می شود؟

این محصول فوق العاده برای همه بزرگسالان از جمله خانم ها و آقایان مناسب است و نیاز روزانه روی و ویتامین C آن ها را تامین می کند، اما اگر بخواهیم کمی تخصصی تر بررسی کنیم، این محصول برای افرادی که شامل گروه های زیر هستند، حتما توصیه می شود:

  • افرادی که زخم های جسمی آن ها بعد از مدت زمان طولانی بهبودی پیدا می کند.
  • افرادی که دچار کم خونی هستند.
  • افرادی که با ضعف دستگاه ایمنی بدن مواجه هستند و به طور مداوم به بیماری هایی مانند سرماخوردگی یا آنفولانزا مبتلا می شوند.
  • افرادی که دچار ریزش مو هستند.
  • افرادی که پیوسته در معرض آلودگی های شدید و دود سیگار هستند.

نحوه مصرف کپسول ویتامین C پلاس زینک

استفاده از این کپسول برای افراد بالای 18 سال توصیه می شود و تنها کافی است که در طول روز یک عدد از این مکمل را همراه با وعده غذایی با مقدار کافی آب مصرف کنید. فراموش نکنید که بعد از مصرف، درب قوطی آن را به خوبی ببندید و همچنین به هیچ عنوان بیشتر از مقدار پیشنهاد شده از آن میل نکنید. البته لازم به ذکر است که اگر در طول دوره درمان قرار دارید و در حال استفاده از داروهای دیگری هستید، قبل از مصرف این محصول با پزشک خود مشورت کنید. همچنین در صورت قرار داشتن در دوران بارداری یا شیردهی هم تحت نظر پزشک خود از این مکمل غذایی استفاده کنید.

بهترین زمان مصرف کپسول ویتامین C پلاس زینک

بهترین زمان مصرف این مکمل بر طبق توصیه شرکت سازنده آن، همراه با یکی از وعده های غذایی است، اما می توانید برای کسب آگاهی دقیق تر جهت زمان مصرف آن به پزشک مراجعه کنید.

عوارض کپسول ویتامین C پلاس 10 میلی گرم زینک آپوویتال

تاکنون موردی برای عوارض استفاده از این کپسول ثبت نشده است، اما با مصرف بیشتر از مقدار توصیه شده، ممکن است دچار مشکلاتی شوید. همچنین در صورت بروز هر گونه علائم حساسیت بعد از مصرف این محصول به پزشک مراجعه کنید.

جمع بندی

کپسول ویتامین C پلاس زینک مکملی مناسب حاوی ویتامین C و ماده معدنی روی برای بزرگسالان است. افراد می توانند با مصرف روزی یک عدد از این محصول، نیاز روزانه خود به این نوع از ویتامین و ماده معدنی روی را تامین کنند. افرادی که در این مقاله جزو دسته های نام برده شده هستند، می توانند بعد از مشورت با پزشک، این مکمل غذایی را از داروخانه آنلاین داروهوم تهیه کرده و استفاده کنند. همچنین این کپسول با کسب 3.5 از 5 امتیاز توسط کارشناسان و مصرف کنندگان توانسته است نظر کاربران را به خود جلب کند.


مشخصات کپسول ویتامین C پلاس 10 میلی گرم زینک آپوویتال 40 عددی

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان

تعداد در بسته

40 عدد

کارایی

آنتی اکسیدان, استحکام ناخن, تقویت سیستم ایمنی, حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

نوع بسته بندی

جعبه مقوایی

موارد مصرف

تقویت پوست، مو و ناخن بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن

فرم محصول

کپسول

کشور سازنده

آلمان

شرکت سازنده

ایورو او تی سی فارما

ماده شاخص

زینک (روی), ویتامین C


توضیحات تکمیلی کپسول ویتامین C پلاس 10 میلی گرم زینک آپوویتال 40 عددی

مکمل تقویت کننده پوست، مو، ناخن و سیستم ایمنی، مناسب برای بزرگسالان

کپسول ویتامین C پلاس 10 میلی گرم زینک آپوویتال با فرمولاسیونی منحصر به فرد و عملکردی ایده آل مقدار مناسبی از ویتامین C و زینک را جهت مصرف روزانه برای بدن فراهم می کند. ویتامین C یکی از آنتی اکسیدان های بسیار قوی می باشد که سلول ها را در برابر آسیب های ناشی از عوامل محیطی از جمله رادیکال های آزاد محافظت می نماید. این ویتامین به صورت محلول در آب بوده و نقش مهمی در حفظ سلامت بدن دارد و از آنجایی که در بدن ساخته و ذخیره نمی شود، باید توسط یک مکمل قوی به بدن برسد. ویتامین C عملکرد سیستم ایمنی بدن را به صورت چشمگیری تقویت می کند و به این ترتیب خطر ابتلا به بیماری ها از جمله سرما خوردگی را به شدت کاهش می دهد و در صورت ابتلا، روند درمان را سرعت می بخشد.

از دیگر نقش های این ویتامین می توان به تاثیرات آن در سنتز کلاژن و افزایش جذب آهن اشاره کرد. همچنین ویتامین C موجب تقویت ماهیچه ها و رگ های خونی می شود و در افزایش تراکم استخوان و جلوگیری از پوکی استخوان نیز تاثیر دارد. نتایج به دست آمده از مطالعات نشان داده است که این ویتامین از آلزایمر پیشگیری می کند و احتمال ابتلا به برخی سرطان ها را می کاهد. از فواید مهم ویتامین C می توان به تاثیرات آن در تقویت سلول های پوستی اشاره کرد. این ویتامین زخم های موجود روی سطح پوست را التیام بخشیده و علاوه بر روشن کردن رنگ پوست، خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت می نماید و موجب جوانسازی بافت پوست افراد می شود.

کپسول ویتامین C پلاس 10 میلی گرم زینک آپوویتال، ویتامین C را به صورت آهسته رهش آزاد سازی می نماید و از بروز مشکلات گوارشی جلوگیری می کند. زینک دیگر ماده موجود در این محصول است که به تقویت پوست و مو می پردازد و علاوه بر متوقف کردن ریزش مو، برای استحکام ناخن ها نیز مفید می باشد. این ماده مانع از ایجاد علائم پیری روی پوست شده و التهابات و مشکلات پوستی را رفع می کند. زینک در تقویت سیستم ایمنی و تشکیل DNA نیز عملکرد مطلوبی دارد. به طور کلی استفاده از کپسول ویتامین C پلاس زینک آپوویتال خستگی و بی حال را برطرف کرده و شادابی و انرژی مطلوبی به بدن می بخشد.


نحوه مصرف کپسول ویتامین C پلاس 10 میلی گرم زینک آپوویتال 40 عددی

روزانه یک عدد از کپسول ویتامین C پلاس زینک را به همراه وعده غذایی و مقدار کافی آب مصرف نمایید و یا طبق دستور پزشک از این مکمل استفاده کنید.

نکته: جهت مصرف این محصول در دوران بارداری و شیردهی، با پزشک و یا داروساز مشورت کنید.


ترکیبات کپسول ویتامین C پلاس 10 میلی گرم زینک آپوویتال 40 عددی

عنوان مقدار متوسط در هر کپسول درصد نیاز روزانه
زینک 10 میلی گرم 100
ویتامین C 300 میلی گرم 375

 


نظرات در مورد کپسول ویتامین C پلاس 10 میلی گرم زینک آپوویتال 40 عددی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول ویتامین C پلاس 10 میلی گرم زینک آپوویتال 40 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم