50%
کپسول هیالورون پلاس آپوویتال 30 عددی
کپسول هیالورون پلاس آپوویتال 30 عددی

کپسول هیالورون پلاس آپوویتال 30 عددی

خرید کپسول هیالورون پلاس - Apovital Hyaluron plus

حاوی هیالورونیک اسید، تقویت پوست، مو و ناخن، تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود التهابات و درد های مفصلی

  • تاریخ انقضا : 1402/11/11
✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
موارد مصرف :

تقویت پوست، مو و ناخن
تقویت ایمنی بدن
بهبود التهابات و درد های مفصلی


ویژگی محصول :

حاوی مقداری هیالورونیک اسید جهت هیدراته و آبرسانی پوست
جلوگیری از ایجاد علائم پیری مانند چین و چروک
رفع التهابات پوستی
سرعت بخشی در بهبود زخم های روی سطح پوست
حاوی ویتامین C با خاصیت آنتی اکسیدانی
خنثی کردن آسیب ناشی از رادیکال های آزاد
جلوگیری از تخریب هیالورونیک اسید موجود در پوست
افزایش کلاژن سازی
تقویت خاصیت ارتجاعی پوست
دارای کلاژن خوراکی
حاوی بیوتین جهت جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد مو ها
رفع شکنندگی ناخن ها و حفظ استحکام آن ها
تسکین درد ها و التهابات مفصلی
بهبود علائم استئوآرتریت و حفظ توده استخوانی با کمک کلاژن
تقویت سیستم ایمنی بدن
کمک به متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین و ارتقای انرژی بدن با بیوتین


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    297,600 50%
    148,800

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی کپسول هیالورون پلاس آپوویتال 30 عددی

نقد و بررسی کپسول هیالورون پلاس آپوویتال Hyaluron plus

افزایش سن و عدم مصرف مواد غذایی حاوی ریز مغذی های مفید، از جمله عوامل مهمی به شمار می‌ روند که در ایجاد چین و چروک روی پوست و ریزش موها تاثیرگذار هستند. یکی از راه های کاهش این اختلالات، مصرف کپسول هیالورون پلاس آپوویتال است. این کپسول به دلیل برخورداری از ترکیبات مفید، به تحریک کلاژن سازی در پوست کمک می کند و از ایجاد پیری زودرس و سایر مشکلات پیشگیری به عمل می آورد.

این مکمل در دسته بندی محصولات حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها قرار دارد و برای مصرف زنان و مردان بالای 18 سال تولید می شود. در ترکیبات این محصول از هیالورونیک اسید، ویتامین C، بیوتین و کلاژن هیدرولیز شده استفاده شده است که همگی آنها برای سلامت پوست، مو، ناخن ها، استخوان ها و بافت های همبند مفید هستند.

بیشتر بدانید:

نحوه و میزان مصرف بیوتینB7+[بهترین زمان مصرف Biotin] برای رشد مو

بهترین مکمل ویتامین برای پوست صورت کدام است؟

برای زیبایی پوست صورت چه بخوریم(قرص ها و ویتامین ها)

بیوتین چیست؟ فواید مصرف بیوتین برای پوست مو

بهترین ویتامین ها برای سلامت پوست کدامند؟

تفاوت آمپول بیوتین و قرص بیوتین را می دانید؟!

نقد و بررسی کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

فواید کپسول هیالورون پلاس آپوویتال برای پوست، مو و ناخن

پوست وظیفه دفاع از بدن در برابر عوامل خارجی و رادیکال های آزاد را برعهده دارد. این سد دفاعی در اثر عوامل متفاوت دچار تخریب می شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. نور خورشید، مواد شیمیایی، افزایش سن، گرد و غبار، مشکلات هورمونی و غیره، از جمله عوامل تاثیرگذار در کاهش رطوبت پوست و ایجاد خشکی و چروک روی آن عنوان می شوند. این عوامل در سلامت مو و ناخن ها نیز تاثیرگذار هستند و پیری زودرس پوست را به همراه دارند.

یائسگی نیز از جمله عوامل تسریع کننده پیری زودرس به شمار می‌ رود، زیرا با کاهش تولید هورمون های جنسی زنانه، سلامت این اعضای بدن تحت تاثیر قرار می گیرد. در ترکیبات این کپسول از موادی به نام هیالورونیک اسید و کلاژن استفاده شده است. این دو ماده حیاتی در بدن تولید می شوند و از اجزای مهم بافت پوست، مو، ناخن و سایر بافت های پیوندی به شمار می روند. از آنجایی که پیری یا افزایش سن مهمترین دلیل کاهش تولید این مواد در بدن است، در ترکیبات کپسول هیالورون پلاس آپوویتال همراه با ویتامین C و  بیوتن از آنها استفاده می شود.

در این صورت با مصرف مکمل مورد نظر، آبرسانی به پوست افزایش پیدا می کند و ترمیم مشکلات پوستی نیز سریع تر اتفاق می‌ افتد. همچنین این مواد برای حفظ شادابی و سلامت موها و ناخن ها نیز موثر هستند، زیرا کلاژن در ساختار این اجزای مهم بدن نیز وجود دارد و کمبود آن در بدن مشکلاتی از قبیل ریزش مو، نازک شدن تار موها، خشکی و شکنندگی ناخن ها را ایجاد می کند.

این محصول از جمله مکمل های تقویت کننده پوست، مو و ناخن ها است که در استحکام مفاصل و سایر بافت های همبند بدن نیز تاثیرات فوق العاده زیادی دارد. هیالورونیک اسید موجود در سافت ژل مورد نظر با تحریک کلاژن و الاستین، به تولید بیشتر آنها در پوست کمک می کند. در این صورت جوانسازی پوست، مو و ناخن ها به ارمغان می آید.

بهترین مارک قرص بیوتین چیست؟ [بهترین مکمل بیوتین]

ویژگی های کپسول Apovital Hyaluron plus

ویژگی های هر محصول نشان از خواص و فواید آن می دهد. این سافت ژل نیز از جمله مکمل های تقویت کننده پوست، مو و ناخن ها است که برای سلامت این اعضای مهم بدن و سایر بافت های همبند نقش مهمی دارد. بدین طریق جوانسازی پوست افزایش پیدا می کند و مشکلات ایجاد شده در موها و ناخن ها از بین می رود. این مکمل به دلیل برخورداری از ویژگی های زیر برای بدن بسیار مفید است:

  • کمک به استحکام و تقویت پوست، ناخن و مو
  • حاوی کلاژن هیدرولیز شده، هیالورونیک اسید، بیوتین و ویتامین C
  • افزایش رطوبت و آبرسانی به پوست
  • ترمیم زخم های پوستی
  • جوانسازی و افزایش زیبایی صورت و بدن
  • ترمیم نازکی تارهای مو
  • حفظ شادابی و نشاط پوست،‌ مو و ناخن
  • پیشگیری از پیدایش علائم پیری زودرس مانند: چین و چروک، خشکی و عدم انعطاف پذیری پوست
  • رفع التهابات و مشکلات پوستی
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی به دلیل ویتامین C
  • از بین بردن تاثیر مخرب ناشی از رادیکال های آزاد
  • حفظ هیالورونیک اسید موجود در پوست و پیشگیری از تخریب آن
  • افزایش تولید کلاژن و اسید هیالورنیک طبیعی در پوست
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
  • جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد موها از طریق بیوتین
  • حفظ استحکام ناخن ها و ممانعت از شکنندگی و خشکی آنها
  • موثر در التیام دردها و التهابات مفصلی
  • کاهش علائم استئوآرتریت
  • کمک به حفظ توده استخوانی
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • موثر در سوخت و ساز چربی ها، کربوهیدرات ها و پروتئین ها برای تولید انرژی بدن

مشخصات مکمل خوراکی هیالورون پلاس آپوویتال

شرکت سازنده ایورو او تی سی فارما از جمله کمپانی های معروف و محبوب تولیدکننده مکمل های تغذیه ای و دارویی در آلمان به شمار می رود که این محصول را با برند آپوویتال و فرمولاسیون حرفه ای و نوین روانه بازار کرده است. در هر بسته مقوایی از این محصول 30 عدد سافت ژل وجود دارد که با استانداردهای بهداشتی در دو بلیستر 15 عددی قرار گرفته اند.

این کپسول به صورت بلعیدنی تولید می شود که به راحتی در بدن هضم شود و تاثیرات خود را روی سلامت آن باقی بگذارد. محصول مورد نظر ضد چروک و جوانساز پوست است و در تحریک کلاژن سازی نقش مهمی را ایفا می کند. ترکیبات به کار رفته در محتویات کپسول هیالورون پلاس آپوویتال برای زیبایی و افزایش سلامت پوست، مو و ناخن ها موثر هستند و علاوه بر آن به حفظ توده استخوان ها، استحکام مفاصل و سلامت غضروف ها نیز کمک می کنند.

مشخصات ظاهری و فنی مکمل خوراکی هیالورون پلاس آپوویتال

ترکیبات مهم به کار رفته در فرآورده هیالورون پلاس

محتویات این محصول شامل ترکیبات مفید و موثری هستند که بدن برای جوانسازی خود به آنها نیاز دارد. هیالورونیک اسید، کلاژن خوراکی، ویتامین C و بیوتین از جمله مواد مهم تشکیل دهنده این مکمل به شمار می روند که هر کدام از آنها برای سلامت پوست، مو و ناخن ها مزایای بسیاری دارند. در ادامه خواص این مواد را بررسی می کنیم.

هیالورونیک‌ اسید و نقش آن در سلامت بدن

این ماده در ساختار پوست، غضروف ها، مفاصل و سایر بافت های همبند بدن وجود دارد و یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده آنها به شمار می رود. این ماده قادر به جذب و نگهداری آب تا هزار برابر وزن خود است. بدین طریق با مصرف کپسول خوراکی هیالورون پلاس آپوویتال، رطوبت و چربی پوست حفظ می شود. این ماده با خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی خود به جلوگیری از ایجاد مشکلاتی نظیر: چروک و افتادگی پوست، ترک خوردن پوست، شکنندگی ناخن ها، ریزش موها، ترمیم زخم ها، نازک شدن تارهای مو و از بین رفتن انعطاف پذیری مفاصل و غضروف ها کمک می کند.

این ماده در تحریک کلاژن و الاستین مورد نیاز پوست نیز نقش مهمی دارد و در تولید طبیعی آنها در بدن موثر است. در نتیجه هیالورونیک اسید موجب جوانی و زیبایی پوست، مو و ناخن ها می شود و از پیری زودرس پوست جلوگیری به عمل می آورد. در هر عدد از این قرص 50 میلی گرم هیالورونیک اسید به کار رفته است که نیاز روزانه بدن به این ماده را تامین می کند.

این ماده دارای ماهیت قندی است و با افزایش سن در بدن کاهش پیدا می کند. به همین دلیل برای تامین آن باید از رژیم غذایی سالم و مکمل های غذایی استفاده کرد. استفاده از مکمل هیالورون پلاس آپوویتال موجب تحریک هیالورونیک اسید در بدن می شود و از خشک شدن پوست و تبخیر رطوبت آن جلوگیری به عمل می آورد. امروزه از این ماده در روش های زیباسازی ‌و جوانسازی پوست به وفور استفاده می شود. همچنین این ماده در درمان مشکلات مفصلی نظیر استئوآرتریت نیز فواید بسیاری دارد.

ویتامین C و خواص آن

این ویتامین به صورت محلول در آب است و برای تامین آن در بدن باید از مواد غذایی حاوی آن استفاده کرد. مکمل مورد نظر نیز دارای مقدار زیادی از این ماده در ترکیبات خود است. به واسطه این ویتامین از تخریب هیالورونیک اسید توسط رادیکال های آزاد جلوگیری می شود و بدین طریق با مصرف مکمل هیالورون پلاس آپوویتال، رطوبت پوست حفظ خواهد شد. این ماده با خواص آنتی اکسیدانی خود در تقویت سیستم ایمنی، جوانسازی پوست، ترمیم مشکلات مو و استحکام ناخن ها بسیار موثر است.

ساخت کلاژن در پوست نیز به واسطه ویتامین C افزایش پیدا می کند. ویتامین مورد نظر از جمله پروتئین های ضروری موجود در عضلات، مفاصل و غضروف ها است که در ترمیم و بازسازی بافت های آسیب دیده پوست ماده ای مفید به شمار می رود. ویتامین C با حفاظت از کلاژن و اسید هیالورونیک طبیعی پوست از ایجاد مشکلات پوستی پیشگیری می کند و برای جوانسازی پوست، مو و ناخن ها ضروری است. در محتویات هر کپسول از 60 میلی گرم ویتامین C استفاده شده است.

انواع مکمل های ویتامین C را می توانید با بهترین کیفیت، از داروهوم تهیه نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

بیوتین و خواص آن در کپسول هیالورون پلاس

بیوتین همان ویتامین B7 است که در سلامت پوست، مو و ناخن ها نقش مهمی را ایفا می کند. این ماده برای تامین انرژی در بدن به متابولیسم پروتئین‌ ها، چربی‌ ها و قندها می پردازد و بدین طریق انجام فعالیت های بدن را سرعت می بخشد. این ویتامین محلول در آب با مصرف مکمل مورد نظر به راحتی در بدن تامین می‌ شود و به تقویت و استحکام ناخن ها کمک می‌ کند. در هر عدد از این مکمل، 300 میکروگرم بیوتین وجود دارد. از دیگر خواص این ویتامین باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش سرعت روند پیری و سفید شدن مو
  • درمان ریزش مو
  • حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها
  • پیشگیری از ایجاد چروک و افتادگی پوست
  • تقویت غضروف ها

برای کسب اطلاعات کامل درباره این ماده مهم، پیشنهاد می کنیم مطلب بیوتین چیست؟ فواید مصرف بیوتین برای پوست مو را در مجله داروهوم مطالعه کنید.

تاثیر کلاژن در جوانسازی پوست، مو و ناخن ها

پوست از لایه های متفاوتی تشکیل شده است که اپیدرم و درم دو لایه مهم و اصلی آن به شمار می روند. کلاژن و الاستین دو ماده حیاتی پوست هستند که در لایه درم و توسط فیبروبلاست ها تولید می شوند. در واقع کلاژن حدود 75 درصد از وزن پوست را تشکیل می دهد و جزو فراوان‌ترین پروتئین پوست به شمار می‌ رود.

این ماده در ترکیبات کپسول هیالورون پلاس از 3 آمینو اسید به نام های پرولین، هیدروکسی پرولین و گلیسین تشکیل شده است که به مرور زمان و در اثر افزایش سن در بدن کاهش پیدا می کنند، زیرا رادیکال های آزاد در سنین بالا پوست را تحت تاثیر مخرب خود قرار می‌ دهند و موجب ایجاد چروک و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی آن می شوند.

همچنین کلاژن بدن زنان در دوره یائسگی به دلیل کاهش هورمون های جنسی تخریب می شود که برای جبران آن مصرف مکمل مورد نظر گزینه مناسبی است. در این صورت از خشکی پوست، از بین رفتن خاصیت ارتجاعی و ایجاد چروک روی پوست پیشگیری می شود. این مکمل به دلیل برخورداری از کلاژن هیدرولیز شده و خوراکی، به آبرسانی پوست، مو و ناخن ها کمک می کند.

همچنین این مکمل در ترمیم مشکلات ایجاد شده پوستی نیز موثر است. کلاژن در بافت غضروف ها و استخوان ها نیز یافت می شود و با تقویت مفاصل، به تسکین درد و بهبود عملکرد آنها کمک می کند. حدود 250 میلی گرم کلاژن در هر عدد از مکمل هیالورون پلاس آپوویتال به کار می رود که در رشد، تقویت موها و ناخن ها نیز موثر است.

برای آشنایی بیشتر و شناخت بهتر این ماده مهم، پیشنهاد می کنیم مطلب کلاژن چیست و چه فوایدی برای پوست و بدن دارد؟ را در مجله داروهوم مطالعه کنید.

زمان و نحوه مصرف کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

رعایت توصیه های زیر به افزایش فواید این مکمل و کاهش دوره نقاهت افراد کمک بسیاری می کند.

نحوه مصرف

این مکمل برای بزرگسالان تهیه شده است و مصرف آن باید زیر نظر پزشک انجام شود. دوز پیشنهادی و روزانه قابل مصرف برای این محصول، شامل یک عدد از این کپسول است که باید همراه با آب کافی میل شود.

هشدارها

  • این مکمل باید در محیط خشک، به دور از دسترس کودکان، رطوبت و نور مستقیم خورشید قرار گیرد.
  • دمای مناسب برای نگهداری این فرآورده کمتر از 25 درجه سانتی گراد است.
  • این محصول تغذیه‌ رسان برای تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری ها مناسب نیست.
  • دوز مصرفی را نباید بدون مشورت با پزشک افزایش داد.
  • مصرف این محصول بدون تجویز پزشک در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است.
  • در برخی از مواقع مصرف این مکمل ممکن است عوارض گوارشی به همراه داشته باشد.
  • قبل از مصرف این مکمل با پزشک در مورد داروهای مصرفی و سوابق بیماری های خاص خود مشورت کنید.

خرید و قیمت کپسول هیالورون پلاس آپوویتال 30 عددی

مکمل هیالورون پلاس آپوویتال برای افزایش کلاژن سازی، کاهش روند پیری زودرس و جوانسازی پوست تولید می شود. همچنین این مکمل به حفظ و استحکام ناخن ها و رشد موها نیز کمک می کند و از ریزش موها جلوگیری به عمل می آورد. این محصول دارای ترکیباتی همچون: هیالورونیک اسید، کلاژن، بیوتین و ویتامین C است که با رطوبت رسانی به لایه های عمیق پوست، موجب پیشگیری از ایجاد چروک های پوستی می شوند.

این مواد همچنین در بافت غضروف ها و استخوان ها وجود دارند و در ترمیم مشکلات مفصلی نیز بسیار موثر هستند. از دیگر مزایای این مکمل باید به نقش آن در ترمیم زخم ها و مشکلات پوست،‌ مو و ناخن ها اشاره کرد. امتیاز این محصول 3.5 از 5 است که نشان از میزان رضایتمندی مصرف کنندگان از آن می دهد.


مشخصات کپسول هیالورون پلاس آپوویتال 30 عددی

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان

تعداد در بسته

30 عدد

کارایی

تسکین دردهای عضلانی و مفصلی, تقویت سیستم ایمنی, حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

نوع بسته بندی

جعبه مقوایی

موارد مصرف

تقویت پوست، مو و ناخن تقویت ایمنی بدن بهبود التهابات و درد های مفصلی

فرم محصول

کپسول

کشور سازنده

آلمان

شرکت سازنده

ایورو او تی سی فارما

ماده شاخص

کلاژن


توضیحات تکمیلی کپسول هیالورون پلاس آپوویتال 30 عددی

مزایای مصرف کپسول هیالورون پلاس آپوویتال

کپسول هیالورون پلاس آپوویتال، مکمل تقویت کننده پوست، مو و ناخن، مناسب برای بزرگسالان، با فرمولاسیونی منحصر به فرد و عملکردی فوق العاده به منظور استفاده روزانه افراد جهت تقویت کردن پوست و مو فرموله شده است. هیالورونیک اسید، یکی از مواد اصلی موجود در ساختار این کپسول می باشد. این ماده به طور معجزه آسایی سلول های پوستی را هیدراته و آبرسانی می کند و حدود 1000 برابر وزن خود، آب را درون سلول ها نگه داشته به این ترتیب از به وجود آمدن علائم پیری به ویژه چین و چروک روی پوست به شدت جلوگیری می نماید. همچنین اسید هیالورونیک التهابات پوستی را بر طرف کرده و روند ترمیم زخم ها را سرعت می بخشد.

قیمت و خرید انواع مکمل‌های تقویت مو و ضد ریزش مو

ویتامین C دیگر ماده مؤثر به کار رفته در این مکمل است که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی بوده سلول ها را در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد به خوبی محافظت می کند و مانع از تخریب هیالورونیک موجود درون سلول های پوستی می شود. از دیگر عملکردهای بسیار مطلوب این ویتامین، می توان به تاثیرات آن در کلاژن سازی اشاره کرد که به این ترتیب به تقویت خاصیت ارتجاعی پوست می پردازد و رطوبت پوست را نیز حفظ می نماید. ویتامین C در تقویت سیستم ایمنی بدن نیز بسیار مؤثر است و خطر ابتلا به سرماخوردگی را کاهش داده و مدت زمان دوره بیماری را به حداقل می رساند. کمک به ترمیم بافت های آسیب دیده به ویژه غضروف ها، از دیگر اثرات این ویتامین می باشد.

کپسول هیالورون پلاس آپوویتال حاوی مقدار مناسبی بیوتین یا همان ویتامین B7 بوده که در تقویت پوست، مو و ساختار ناخن نقش بسزایی دارد. بیوتین به متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین کمک کرده و سطح انرژی بدن را ارتقا می دهد. این ماده، شکنندگی ناخن ها را بهبود می بخشد و علاوه بر تقویت رشد مو ها، ریزش مو را نیز کاهش می دهد. کلاژن پروتئین بسیار فعالی است که ترکیبات این محصول را تکمیل می کند. از آنجایی که با افزایش سن تولید کلاژن در بدن کاهش می یابد و این عامل منجر به ایجاد خشکی و پیدایش چروک روی سطح پوست می شود، دریافت کلاژن خوراکی از طریق مکمل ها روند پیر شدن پوست را به صورت چشمگیری کند می کند. افزایش خاصیت ارتجاعی پوست تحت تاثیر این ماده صورت می گیرد. به طور کلی کلاژن دردهای مفصلی و علائم استئوآرتریت را بهبود می بخشد و می تواند با حفظ توده استخوانی، از پوکی استخوان جلوگیری کند. با توجه به نکات ذکر شده، استفاده از کپسول هیالورون پلاس آپوویتال جوانی و زیبایی بسیار مطلوبی برای پوست به ارمغان می آورد و ایمنی بدن را نیز پشتیبانی می کند.


نحوه مصرف کپسول هیالورون پلاس آپوویتال 30 عددی

روزانه یک عدد از کپسول ویتامین هیالورون پلاس آپوویتال را به همراه وعده غذایی و مقدار کافی آب مصرف نمایید و یا طبق دستور پزشک از این مکمل استفاده کنید.

نکات مهم:

  • از مصرف بیش از مقدار ذکر شده خودداری نمایید.
  • جهت مصرف این محصول در دوران بارداری و شیردهی، با پزشک و یا داروساز مشورت کنید.
  • جهت جلوگیری از بروز تداخلات دارویی در صورت مصرف هر گونه داروی خاص، پیش از مصرف این مکمل با پزشک خود درمیان بگذارید.
  • فرآورده را در محیطی خشک و خنک (دمای زیر 25 درجه سانتی گراد) و دور از دسترس اطفال قرار دهید.

ترکیبات کپسول هیالورون پلاس آپوویتال 30 عددی

عنوان مقدار متوسط در هر کپسول درصد نیاز روزانه
ویتامین C 60 میلی گرم 75
بیوتین 300 میکروگرم 600
کلاژن هیدرولیز شده 250 میلی گرم
هیالورونیک اسید 50 میلی گرم

 


نظرات در مورد کپسول هیالورون پلاس آپوویتال 30 عددی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول هیالورون پلاس آپوویتال 30 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    297,600 50%
    148,800

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
297,600 50%
148,800
support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم