کپسول مگنیفورت هولیستیکا 32 عددی
کپسول مگنیفورت هولیستیکا 32 عددی

کپسول مگنیفورت هولیستیکا 32 عددی

Holistica Magniforte Capsules

حاوی منیزیم دریایی، تقویت کننده عضلات، استخوان ها و سیستم عصبی

موارد مصرف :

حفظ سلامت ماهیچه ها و تقویت استحکام استخوان ها
تنظیم عملکرد سیستم عصبی
تسکین درد عضلات و مفاصل


ویژگی محصول :

حاوی منیزیم دریایی به همراه ویتامین های D ،B6 ،B1 و K
حفظ سلامت عضلات
افزایش توده استخوان و استحکام استخوان ها
تقویت عملکرد سیستم عصبی
جلوگیری از بروز پوکی استخوان
تسکین درد های عضلانی و مفصلی
کاهش کرامپ های عضلانی
جلوگیری از بروز سر درد و حملات میگرن
کاهش علائم بیماری PMS
کمک به انجام واکنش های بیولوژیک بدن
افزایش تاثیر ویتامین D با کمک منیزیم
حفظ سلامت قلب و عروق
رفع اسپاسم و گرفتگی های عضلانی
افزایش جذب کلسیم با داشتن ویتامین دی
بهبود بخشیدن به سنتز پروتئین جهت تقویت عضلات
کمک به متابولیسم قند در بدن و پیشگیری از بیماری بری بری با داشتن تیامین
مؤثر در سوخت و ساز پروئین به کمک پیروکسیدین
تاثیر در ساخت نوروترانسمیر های سیستم عصبی و غشای عصبی
کمک به تنظیم گیرنده های هورمون های استروئیدی
جلوگیری از رسوب کلسیم در رگ ها
مؤثر در تقویت سیستم ایمنی بدن
تامین انرژی لازم برای بدن
فاقد منشا حیوانی


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی کپسول مگنیفورت هولیستیکا 32 عددی

بررسی کپسول مگنیفورت هولیستیکا

کپسول Holistica Magniforte با فرمولاسیونی غنی از مواد معدنی فعال در کنار ویتامین هایی همچون D و K، جهت مصرف روزانه افراد به منظور محافظت از سلامت استخوان ها و ماهیچه ها فرموله شده است. این کپسول منبعی کامل جهت دریافت مقدار مورد نیاز از منیزیم بوده که نقش مهمی در حفظ سلامت بدن بازی می کند و در اکثر واکنش های بدن تأثیرات بسزایی دارد. این ماده معدنی ارزشمند به محافظت از عملکرد طبیعی استخوان ها و حفظ سلامت عضلات کمک فراوانی می کند. همچنین سطح انرژی بدن را ارتقا می دهد و از بروز ضعف و خستگی مفرط جلوگیری می نماید. 

این کپسول، بهترین منبع برای تامین منیزیم مورد نیاز بدن است و به تقویت عملکرد سیستم عصبی کمک فراوانی می کند. ما در بخش توضیحات محصول به بررسی خصوصیات این کپسول پرداختیم. با این حال هر آنچه مطالعه کردیم تنها بخشی از گفته های تولیدکنندگان این محصول بود. ارزیابی بیشتر و دقیق تر این محصول تنها به کمک افرادی که تجربه مصرف این کپسول را داشته اند، امکان پذیر است. به همین خاطر نیز ما سراغ نظرات کاربرانی رفتیم که از این محصول مصرف کرده بودند. به طور کلی از جمله نقاط قوت این کپسول از دید کاربران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت استحکام استخوان ها
  • تسکین درد عضلات و مفاصل
  • جلوگیری از بروز سر درد و حملات میگرن
  • رفع اسپاسم و گرفتگی های عضلانی
  • تامین انرژی لازم برای بدن و رفع خستگی
  • تقویت عملکرد سیستم عصبی

ترکیبات کپسول مگنیفورت هولیستیکا

از شاخص ترین مواد موجود در این کپسول، منیزیم می باشد که در ادامه به بررسی ویژگی های این ماده مفید می پردازیم. منیزیم چهارمین ماده معدنی فراوان در بدن است که در صدها واکنش بیوشیمیایی بدن دخالت دارد. حدود 60% از حجم این ماده در استخوان ها یافت می شود و مابقی آن در عضلات، بافت ها و خون توزیع می گردد. منیزیم جذب کلسیم را افزایش می دهد و در حفظ سلامت استخوان ها نقش بسزایی دارد. این مینرال می تواند به تولید انرژی بپردازد و از قلب و عروق محافظت نماید. همچنین منیزیم به تشکیل پروتئین های جدید در بدن کمک فراوانی می کند. این ماده معدنی در تقویت ماهیچه ها و انقباض و شل شدن عضلات نیز تاثیر می گذارد. ایجاد و ترمیم DNA و RNA از دیگر کاربردهای منیزیم می باشد. یکی دیگر از فواید منیزیم، تنظیم پیام های عصبی است که در سراسر سیستم عصبی و مغز ارسال می شوند. به عنوان برخی از تغییراتی که در اثر مصرف منیزیم دیده شده اند، می توان به بهبود عملکرد ورزشی، کاهش علائم افسردگی، بهبود سندرم پیش از قاعدگی در بانوان و کاهش سطح فشار خون اشاره کرد.

ویتامین دی از دیگر ترکیبات موثر در این کپسول است. این ویتامین یکی از ویتامین های چربی دوست می باشد و قابلیت ذخیره شدن در بدن را دارد. این ویتامین جذب کلسیم، فسفر و منیزیم را بهبود می بخشد. همچنین می تواند به تقویت استخوان ها کمک فراوانی نماید و از شکنندگی و ضعیف شدن استخوان ها جلوگیری به عمل می آورد. همانطور که گفته شد ویتامین دی نقش مهمی در حفظ سلامت و استحکام استخوان ها ایفا می کند و خطر بروز نرمی و پوکی استخوان و پرانتزی شدن پا ها را کاهش می دهد. دریافت ویتامین D به کارکرد بهتر سیستم ایمنی بدن می انجامد.

ویتامین K موجود در این کپسول در دسته ویتامین های محلول در چربی قرار دارد و از سلامت بدن پشتیبانی می کند. این ویتامین مغذی نقش پررنگی در انجام مراحل انعقاد خون دارد. همچنین از استخوان ها محافظت کرده و احتمال ابتلا به پوکی استخوان و آرتروز را کاهش می دهد. این ویتامین به تنظیم هورمون ها کمک می کند و علائم سندرم پیش از قاعدگی در بانوان را بهبود می بخشد. محافظت از قلب، کاهش فشار خون، تنظیم قند خون و افزایش جریان ادرار برای سم زدایی می توانند از دیگر تاثیرات ویتامین K در بدن باشند.

ویتامین K موجود در کپسول مگنیفورت هولیستیکا

علائم و نشانه های کمبود منیزیم در بدن و منابع تامین آن

کمبود منیزیم مانند کمبود دیگر مواد معدنی همچون آهن و یا کلسیم شایع نیست و یکی از مشکلات تقریبا نادر است که به سادگی نیز قابل تشخیص نمی باشد. در عین حال کمبود منیزیم در دراز مدت ممکن است اثرات نامطلوبی را بر روی بخش های مختلف بدن از جمله تراکم استخوان ها، عملکرد مغز، عملکرد عصبی، عملکرد عضلانی و سیستم دستگاه گوارشی داشته باشد. کمبود منیزیم در افراد جوان تر می تواند باعث جلوگیری از رشد استخوان ها و در افراد مسن نیز می تواند موجب کاهش کلسیم استخوان ها و در نتیجه پوکی استخوان شود. از علائم اولیه کمبود این ماده معدنی می توان به حالت تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، خستگی و ضعف اشاره کرد.

غذاهایی که باید برای دریافت منیزیم بیشتر مصرف کنید، عبارتند از:

  • سبزیجات سبز
  • میوه ها
  • غلات
  • حبوبات
  • آجیل
  • اسفناج
  • آووکادو
  • بلغور جو دو سر
  • ماهی
  • شیر
  • کشمش
  • گوشت گاو
  • کلم بروکلی و هویج

منیزیم ماده شاخص کپسول مگنیفورت هولیستیکا

بهترین زمان مصرف مکمل منیزیم

افرادی که به مقدار کافی منیزیم را نمی توانند از راه غذا دریافت نمایند، برای جبران کمبود آن باید از مکمل های منیزیم مصرف کنند. یکی از بهترین مکمل های حاوی منیزیم کپسول Holistica Magniforte می باشد که می توانید در هر زمان از روز این مکمل را استفاده کنید. مکمل های منیزیم معمولا بدون عوارض بوده اما در بعضی از افراد، مصرف آن ممکن است اثرات جانبی داشته باشد. برخی از رایج ترین عوارض جانبی عبارتند از: مشکلات گوارشی مانند اسهال، حالت تهوع و استفراغ. اگر هر یک از این عوارض جانبی را تجربه کردید؛ مصرف آن همراه با غذا می تواند به جلوگیری از بروز این عوارض کمک کند.

منیزیم مورد نیاز روزانه در سنین مختلف متفاوت است. به طور تقریبی مقدار مجاز روزانه منیزیم در سنین مختلف به شرح زیر است:

  • کودکان زیر شش ماه 30 میلی گرم
  • کودکان هفت ماهه تا سه ساله 80 میلی گرم
  • کودکان چهار تا هشت ساله 130 میلی گرم
  • کودکان نه تا سیزده ساله 240 میلی گرم
  • پسران و مردان بالای 14 سال 420 میلی گرم
  • دختران و زنان بالای 14 سال 320 میلی گرم

عوارض جانبی کپسول مگنیفورت هولیستیکا

مصرف ویتامین ها و مکمل ها برای سلامت بدن مفید هستند، اما در صورت عدم مصرف صحیح می توانند برای بدن مضر باشند. همانطور که گفته شد منیزیم نوعی مکمل مفید است، اما در صورتی که میزان آن در بدن افزایش پیدا کند، ممکن است خطرات جانبی برای سلامتی­تان داشته باشد. در نتیجه چنانچه این کپسول به شیوه صحیح و میزان بیان شده بر روی دستورالعمل آن مصرف شود، هیچ گونه عوارض و مضراتی برای مصرف کننده در پی نخواهد داشت.

این کپسول حاوی ویتامین های B1 و B6 است. در صورت مصرف بی رویه این مکمل، ممکن است میزان ویتامین های گروه ب در بدن افزایش یابد. از جمله عوارض ناشی از میزان بالای این گروه ویتامین در بدن، می توان به ایجاد عوارض عصبی همراه با اختلالات در راه رفتن، ضعف و بی ­خوابی اشاره کرد. همچنین استفاده بیش از حد مجاز از ویتامین های B می تواند حساسیت آلرژیک مانند کهیر، تورم، احساس سوزن سوزن شدن بدن یا اشکال در تنفس ایجاد نماید. در اکثر مواقع پس از قطع مصرف مکمل و یا استفاده به اندازه آن، علائم آلرژیک و عوارض از بین رفته و فرد به حالت طبیعی باز می‌گردد.

کپسول مگنیفورت هولیستیکا

نتیجه گیری نهایی

کپسول Holistica Magniforte حاوی منیزیم دریایی به همراه ویتامین های D ،B6 ،B1 و K می باشد که دقیقا مطابق با نیازهای بدن است. این مکمل جهت مصرف روزانه افراد فرموله شده است و با فرمولاسیونی منحصر به فرد، مقدار 150 میلی گرم منیزیم دریایی را توسط هر قرص برای بدن تأمین می کند. منیزیم به کار رفته در این کپسول به انجام واکنش های بیولوژیک بدن کمک فراوانی می کنند و بر عملکرد ویتامین دی در بدن تاثیر می گذارد و آن را به شکل فعال تبدیل می نماید.

این کپسول همچنین حاوی ویتامین های B1 و B6 نیز می باشد که به صورت محلول در آب بوده و عملکرد ایده آلی دارند. ویتامین B1 یا همان تیامین به متابولیسم قند در بدن کمک شایانی کرده و موثر در پیشگیری از بیماری بری بری می باشد. این مکمل مناسب بزرگسالان بوده و تقویت کننده عضلات، استخوان ها و سیستم عصبی است. از دیگر ویژگی های آن می توان به جلوگیری از بروز پوکی استخوان، جلوگیری از بروز سر درد و حملات میگرن، افزایش جذب کلسیم با داشتن ویتامین دی و تامین انرژی لازم برای بدن اشاره نمود.


مشخصات کپسول مگنیفورت هولیستیکا 32 عددی

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان

تعداد در بسته

32 عدد

کارایی

تسکین دردهای عضلانی و مفصلی, تقویت عملکرد سیستم عصبی, حفظ سلامت استخوان

نوع بسته بندی

جعبه مقوایی

موارد مصرف

حفظ سلامت ماهیچه ها و تقویت استحکام استخوان ها تنظیم عملکرد سیستم عصبی تسکین درد عضلات و مفاصل

فرم محصول

کپسول

کشور سازنده

فرانسه

شرکت سازنده

هولیستیکا (Holistica)

ماده شاخص

کلسیم, منیزیم, ویتامین D


توضیحات تکمیلی کپسول مگنیفورت هولیستیکا 32 عددی

مکمل تقویت کننده عضلات، استخوان ها و سیستم عصبی، مناسب برای بزرگسالان

کپسول مگنیفورت هولیستیکا با فرمولاسیونی منحصر به فرد و عملکردی ایده آل مقدار مناسبی از منیزیم به همراه برخی ویتامین های فعال را جهت مصرف روزانه افراد برای تقویت استخوان ها و ماهیچه ها فراهم می کند. استفاده از این مکمل به حفظ استحکام استخوان ها کمک فراوانی می نماید و درد های عضلانی و مفصلی را تسکین می دهد. همچنین این کپسول در تقویت عملکرد سیستم عصبی نیز بسیار مؤثر است. مقدار 150 میلی گرم منیزیم دریایی در هر کپسول از این مکمل به کار رفته است. این ماده معدنی حاوی 90 ریز مغذی دیگر از آب دریا می باشد که به انجام واکنش های بیولوژیک بدن کمک فراوانی می کنند. منیزیم بر عملکرد ویتامین دی در بدن تاثیر می گذارد و آن را به شکل فعال آن تبدیل می نماید.

بهبود بخشیدن به سنتز پروتئین از مهم ترین عملکرد های منیزیم می باشد؛ به این ترتیب منیزیم موجب اثر گذاری روی ماهیچه ها شده و در نهایت به انقباض ماهیچه ها و رشد توده های عضلانی به ویژه در ورزشکاران کمک فراوانی می کند و در رفع اسپاسم و گرفتگی های عضلانی نیز بسیار مؤثر است. از دیگر فواید منیزیم می توان به تنظیم ضربان قلب و تامین انرژی لازم برای بدن اشاره کرد. این کپسول حاوی ویتامین های B1 و B6 نیز می باشد که به صورت محلول در آب بوده و عملکرد ایده آلی دارند. ویتامین B1 یا همان تیامین در تنظیم عملکرد سیستم عصبی نقش مؤثری داشته و از بروز بیماری بری بری به شدت جلوگیری می کند. همچنین این ویتامین به متابولیسم قند ها در بدن کمک فراوانی می نماید.

ویتامین K  به عنوان حرکت دهنده اصلی کلسیم عمل می کند؛ به طوری که پروتئین هایی مانند ماتریکس جی ال ای را فعال کرده و با مهار کلسیفیکاسیون، از رسوب کلسیم در دیواره رگ های خونی جلوگیری می نماید. این ماده سلامت قلب و عروق را حفظ می کند و با حفظ تراکم استخوان، مانع از بروز پوکی استخوان می شود.  ویتامین D جذب کلسیم از روده را افزایش داده و علاوه بر حفظ سلامت استخوان ها، در تقویت سیستم ایمنی بدن نیز نقش دارد.

پیروکسیدین یا ویتامین B6 در سوخت و ساز پروتئین های بدن تاثیر می گذارد. همچنین این ویتامین در ساخت نوروترانسمیر های سیستم عصبی و غشای عصبی مؤثر بوده و گیرنده های هورمون های استروئیدی را تنظیم می نماید. دیگر مواد به کار رفته در فرمولاسیون کپسول مگنیفورت هولیستیکا ویتامین 2K (با منشا طبیعی) و ویتامین D (با منشا غیر حیوانی) می باشند. به طور کلی استفاده از این کپسول انقباضات دردناک عضلانی را کاهش داده و کرامپ های عضلانی را نیز بهبود می بخشد. همچنین این کپسول از بروز سردرد و حملات میگرن پیشگیری می نماید و و علائم PMS را کاهش می دهد.


نحوه مصرف کپسول مگنیفورت هولیستیکا 32 عددی

روزانه یک الی دو عدد از این کپسول را بعد از وعده غذایی اصلی مصرف نمایید و یا طبق دستور پزشک از این مکمل استفاده کنید.

نکات مهم:

  • مقدار توصیه شده را بدون دستور پزشک و توصیه داروساز، افزایش ندهید.
  • جهت مصرف این مکمل در دوران بارداری و شیردهی با پزشک خود مشورت نمایید.

ترکیبات کپسول مگنیفورت هولیستیکا 32 عددی

عنوان  

مقدار متوسط در هر کپسول

      نیاز روزانه%

منیزیم دریایی

150 میلی گرم

ویتامین B1 

99 میلی گرم

ویتامین B6 

20 میلی گرم

ویتامین D3 (با منشا طبیعی)

400 واحد

ویتامین K2

50 میکروگرم


نظرات در مورد کپسول مگنیفورت هولیستیکا 32 عددی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول مگنیفورت هولیستیکا 32 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم