کپسول زینک پلاس آپوویتال
کپسول زینک پلاس آپوویتال

کپسول زینک پلاس آپوویتال

Apovital Zinc plus Caps

حاوی زینک، ویتامین C و ویتامین های گروه ب، کمک به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، تقویت پوست، مو و ناخن و تقویت رشد جسمی و ذهنی

موارد مصرف :

تقویت پوست، مو و ناخن
بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن
تقویت رشد جسمی و ذهنی


ویژگی محصول :

حاوی زینک، ویتامین C و ویتامین های گروه ب
رساندن مقدار 10 میلی گرم زینک توسط هر کپسول برای بدن
تقویت سلول های بافت پوست
تقویت موها و جلوگیری از ریزش مو
ترمیم تار موهای آسیب دیده
کمک به حفظ استحکام ساختار ناخن ها
کمک به تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن
افزایش مقاومت بدن در برابر ابتلا به بیماری ها به ویژه سرما خوردگی
کمک به رشد جسمی و ذهنی
بهبود اشتها در کودکان و نوجوانان
افزایش رشد قد در سنین رشد
دارای عملکرد آنتی اکسیدانی بسیار قوی
کاهش آسیب های ناشی از عوامل محیطی مانند اشعه های آفتاب
افزایش کلاژن سازی
کاهش سرعت روند پیری پوست
افزایش سوخت و ساز بدن با داشتن ویتامین های گروه ب
ایجاد انرژی بسیار مطلوب برای بدن و جلوگیری از بروز ضعف و بی حالی
کمک به ساخت پروتئین و DNA به کمک زینک
بهبود جذب آهن در بدن به کمک ویتامین C


  • وضعیت : لطفا یک گزینه انتخاب کنید.
  • در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی کپسول زینک پلاس آپوویتال

نقد و بررسی کپسول زینک پلاس آپوویتال

کپسول زینک پلاس در نقش یکی از مکمل‌ های غذایی ضروری برای بدنمان، می تواند در برنامه غذایی روزانه ما جایگاه مهمی داشته باشد. شما می توانید با مصرف مداوم این کپسول مغذی، نیازهای روزانه بدن خود به انواع ویتامین ها و مواد معدنی را برطرف کنید. شاید شما هم با این موضوع موافق باشید که سبک زندگی امروزی از هر جهتی با دوره های گذشته تفاوت های بسیاری پیدا کرده است. از جمله مواردی که دیگر شباهت زیادی با زندگی پیشینیان ما ندارد، نوع تغذیه ای است که مصرف می کنیم.

به دلیل بیشتر شدن مشغله های زندگی و اجبار در انجام دادن کارها با سرعت بالا، زمانی برای تهیه غذاهایی که برای بدن ما مفیدتر هستند، باقی نمی ماند. شاید بیشتر ما در طول روز از غذاهای آماده استفاده می کنیم که نمی توانند مواد مغذی از جمله ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن ما را تامین کنند. بعد از مدتی هم به همین دلیل بعضی اختلالات در بدنمان ایجاد می شوند. امروزه یکی از راه حل هایی که می توانیم کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در بدن را جبران کنیم، مصرف مکمل های غذایی به صورت روزانه است.

یکی از این مکمل ها که مصرف آن برای بانوان و آقایان مفید واقع می شود، کپسول Zinc plus است. این کپسول با داشتن انواع ویتامین ها و املاح ضروری بدن به پیشگیری از کاهش کیفیت پوست و مو کمک فراوانی می کند. اگر شما هم در طول روز احساس ضعف و خستگی مداوم دارید، زخم هایی که در بدنتان ایجاد می شوند، در طولانی مدت بهبودی می یابند و دچار ریزش مو شده اید، می توانید با مصرف روزانه این کپسول، آن ها را کنترل کنید. در ادامه به بررسی تخصصی تر این محصول می پردازیم.

ترکیبات کپسول زینک پلاس

موادی که در این محصول باکیفیت با بررسی ها و تحقیقات فراوان به کار برده شده است، می توانند بسیاری از مشکلات موجود در بدن ما را بهبود بخشند. از جمله این مواد زینک است که در ترمیم قسمت های تخریب شده و از بین رفته مو و پوست تاثیر بسیار دارد. به طور کلی نبود زینک در بدن ما، تشکیل و سنتز بافت های پروتئینی را دچار اختلال می کند.

از دیگر مواد موثر موجود در این مکمل غذایی، ویتامین C است که خواص و فواید آن بر کسی پوشیده نیست. از جمله تاثیرات این ویتامین ارزشمند می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از تخریب لثه ها، حفظ بافت مو و پوست و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

در شمارش ترکیبات به کار رفته در این کپسول نمی توان ویتامین های گروه B را نادیده گرفت و از خواص ارزشمند آن ها چشم پوشی کرد. این ویتامین های ضروری هم در این محصول وجود دارند که به طور کلی در روند سوخت و ساز بدن، تشکیل گلبول های قرمز خون، تولید سلول های پروتئینی مانند هورمون ها، بهبود بافت و ساختار مو و پوست و بسیاری دیگر از ویژگی های مثبت نقش مهمی دارند.

خواص کپسول Zinc plus بر سلامت بدن

همانطور که گفته شد، در این محصول حرفه ای ترکیبات موثر و ضروری مانند زینک، ویتامین C و ویتامین های گروه B وجود دارند. هر کدام از این مواد ویژگی ها و خواص منحصر به فرد فراوانی دارند که بدن به صورت روزانه به آن ها نیاز پیدا می کند. اگر بخواهیم خواص زینک را به صورت جزئی تر بررسی کنیم، باید بگوییم این ماده معدنی برای سلامتی پوست و مو اهمیت فراوانی دارد. به عنوان مثال در صورت بروز التهابات یا اختلالاتی در پوست به درمان سریع تر آن کمک می کند. همچنین کمبود آن در بدن باعث تضعیف عملکرد حواس بویایی و چشایی، عدم تشکیل DNA، عدم تولید پروتئین ها، کم شدن اشتها و ضعف مداوم، ریزش مو و مشکلات دیگر می شود. در نتیجه افراد بزرگسال برای حفظ انرژی خود در طول روز و سلامتی پوست و موی خود، می توانند از این کپسول به صورت روزانه استفاده کنند.

از ویتامین C هم به عنوان جزئی دیگر از کپسول زینک پلاس نام بردیم. این ماده به طور طبیعی در بدن ما ساخته نمی شود و به همین دلیل میزان مورد نیاز آن را باید به صورت روزانه از طریق مواد غذایی یا مکمل های دارای این ویتامین دریافت کنیم. ویتامین C هم روی تولید بافت های پروتئینی مانند کلاژن، رباط ها و تاندون ها، پوست و عروق خونی موثر است و به ترمیم آن ها کمک می کند. البته ویتامین های خانواده B هم به میزان لازم در این مکمل به کار رفته اند که به طور کلی روی بهبود خلق و خوی افراد، کاهش علائم افسردگی، افزایش کیفیت پوست و مو و ناخن، کاهش ریزش مو و همچنین موارد دیگر بسیار موثر هستند.

مصرف کپسول زینک پلاس آپوویتال به کدام افراد توصیه می شود؟

استفاده از این محصول برای افرادی که تمایل دارند، کیفیت پوست و موی خود را افزایش دهند و مشکلات مربوط به آن ها را از بین ببرند، توصیه می شود؛ اما اگر شما هم جزو یکی از دسته های زیر هستید، می توانید از طریق مشورت با پزشک خود از خواص این مکمل غذایی بهره مند شوید:

  • اگر دچار ریزش موی زیاد هستید یا ناخن های شکننده دارید.
  • اگر التهابات و زخم های پوستی شما در مدت زمان طولانی بهبود می یابند.
  • اگر سیستم ایمنی بدنتان ضعیف است و پیوسته به آنفولانزا یا سرماخوردگی مبتلا می شوید.
  • اگر با کوچک ترین ضربه ها پوستتان کبود می شود.
  • اگر به طور پیوسته خون دماغ می شوید.
  • اگر به طور مداوم به بیماری های گوارشی مانند اسهال مبتلا می شوید.

نحوه مصرف کپسول زینک پلاس

چگونگی استفاده از این کپسول بسیار ساده بوده و کافی است، در طول روز یک عدد از آن را همراه با وعده غذایی و مقدار کافی آب میل کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که این کپسول تنها مکمل غذایی است و برای تشخیص، درمان یا پیشگیری مناسب نخواهد بود. این محصول را هم مانند دیگر داروها باید در جایی که خشک، خنک و دور از دسترس کودکان است، بگذارید. همچنین استفاده از یک عدد از این مکمل در طول روز کافی خواهد بود و سعی در مصرف بیشتر از آن نداشته باشید.

بهترین زمان مصرف کپسول Zinc plus

همانطور که گفته شد، بهتر است این کپسول همراه با یکی از وعده های غذایی مصرف شود، اما برای اطلاع از بهترین زمان مصرف آن می توانید با پزشک خود مشورت کنید.

عوارض کپسول زینک پلاس آپوویتال

برای این محصول عوارض خاصی گزارش نشده است، اما باید به این مورد دقت کنید که در صورت استفاده بیش از دوز پیشنهادی ممکن است مشکلاتی مانند معده درد برایتان ایجاد شود. همچنین در صورت بروز هر گونه نشانه ای از حساسیت بعد از مصرف این مکمل به پزشک مراجعه کنید. توجه داشته باشید که اگر در دوران بارداری یا شیردهی قرار دارید، بدون تجویز پزشک از هیچگونه مکملی استفاده نکنید.

بیشتر بدانید: عوارض قرص زینک پلاس

خرید و قیمت کپسول زینک پلاس آپوویتال

اگر شما هم به دنبال مکمل غذایی باکیفیت و تاثیرگذار برای بهبود سلامتی خود هستید، می توانید از کپسول Zinc plus استفاده کنید و آن را با خیالی آسوده از داروخانه آنلاین داروهوم سفارش دهید. در صورت داشتن علائمی مانند پوست و مو و ناخن بی کیفیت، سیستم ایمنی ضعیف یا موارد دیگری که در این مقاله به آن ها اشاره شد، از این کپسول 40 عددی استفاده کنید. ترکیباتی که در این محصول به کار رفته اند، میزان مورد نیاز زینک، ویتامین های C و B را به صورت روزانه برای شما تامین می کنند. همچنین این محصول با کسب امتیاز 3.5 از 5 از جانب کاربران و کارشناسان توانسته است نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کند.


مشخصات کپسول زینک پلاس آپوویتال

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان

تعداد در بسته

30 عددی, 40 عددی

کارایی

تقویت سیستم ایمنی, حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

نوع بسته بندی

جعبه مقوایی

موارد مصرف

تقویت پوست، مو و ناخن بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن

فرم محصول

کپسول

کشور سازنده

آلمان

شرکت سازنده

ایورو او تی سی فارما

ماده شاخص

زینک (روی), ویتامین C


توضیحات تکمیلی کپسول زینک پلاس آپوویتال

مکمل تقویت کننده پوست، مو، ناخن و سیستم ایمنی، مناسب برای تمام افراد

کپسول زینک پلاس آپوویتال با فرمولاسیونی منحصر به فرد و عملکردی بسیار مطلوب، مقدار متعادلی از مواد معدنی فعال و ویتامین های ضروری را برای بدن فراهم می کند. یکی از اصلی ترین مواد به کار رفته در ساختار این مکمل، زینک یا به اصطلاح روی می باشد. زینک به ترمیم تار موهای آسیب دیده کمک فراوانی می کند و روند التیام زخم های ایجاد شده روی سطح پوست را سرعت می بخشد. همچنین این ماده موجب ترمیم بافت پوست شده و در درمان التهابات و رفع مشکلات پوستی نیز تاثیرات ایده آلی می گذارد.

این مکمل مقدار 10 میلی گرم زینک را توسط هر کپسول برای بدن فراهم می نماید. جلوگیری از ریزش موها نیز از دیگر فواید زینک می باشد. به طور کلی این ماده معدنی فعال برای تقویت سلول های پوستی و ساختار ناخن ها بسیار مفید است. زینک با عملکرد آنتی اکسیدانی قوی خود سلول ها را در برابر عوامل آسیب رسان محیطی مانند اشعه های مضر آفتاب به شدت محافظت کرده و سرعت روند پیری پوست را کاهش می دهد. تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن و ساخت پروتئین و DNA نیز تحت تاثیر زینک انجام می شود. ویتامین C از دیگر مواد به کار رفته در فرمولاسیون کپسول زینک پلاس است. این ویتامین به افزایش جذب آهن در بدن کمک فراوانی می کند و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی نیز می باشد. همچنین ویتامین C در تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیر گذاشته و مقاومت بدن در برابر ابتلا به بیماری ها به ویژه سرما خوردگی را افزایش می دهد. از دیگر فواید این ویتامین می توان به تاثیر آن در تقویت پوست و مو و کلاژن سازی اشاره کرد.

به طور کلی مصرف این محصول رشد جسمی و ذهنی را پشتیبانی می کند و اشتهای کودکان و نوجوانان را بهبود می بخشد. همچنین این مکمل موجب افزایش رشد قد در سنین رشد می شود. وجود ویتامین های گروه ب در ساختار کپسول زینک پلاس آپوویتال از ویژگی های دیگر این مکمل است که در مجموع سوخت و ساز بدن را ارتقا می دهند و انرژی ایده آلی به بدن افراد می بخشند. همچنین ویتامین های گروه ب در تقویت پوست و مو نیز مؤثر می باشند و از بروز ضعف و بی حالی جلوگیری می نمایند.


نحوه مصرف کپسول زینک پلاس آپوویتال

روزانه یک عدد از پکسول زینک پلاس را ترجیحاً به همراه وعده غذایی و مقدار کافی آب مصرف نمایید و یا طبق دستور پزشک از این مکمل استفاده کنید.

نکات مهم:

  • جهت مصرف این محصول در دوران بارداری و شیردهی، با پزشک خود مشورت کنید.
  • مکمل های دارای زینک می توانند جذب برخی دارو ها مانند آنتی بیوتیک ها را تحت تاثیر قرار دهند؛ بنابراین بهتر است مکمل های دارای زینک در زمان دیگری مصرف شوند. جهت جلوگیری از بروز چنین تداخلاتی با پزشک یا داروساز در میان بگذارید.
  • افراد مبتلا به سرطان، جهت مصرف این فرآورده با پزشک مشورت نمایند.

ترکیبات کپسول زینک پلاس آپوویتال

عنوان مقدار متوسط در هر کپسول درصد نیاز روزانه
زینک 10 میلی گرم 100
ویتامین C 100 میلی گرم 125
ویتامین B1 1.3 میلی گرم 118
ویتامین B2 1.5 میلی گرم 107
ویتامین B6 1.6 میلی گرم 114
ویتامین B12 3 میکروگرم 120
بیوتین 150 میکروگرم 300
فولیک اسید 200 میکروگرم 100
پانتوتنیک اسید 6 میلی گرم 100
نیاسین 9 میلی گرم 56

نظرات در مورد کپسول زینک پلاس آپوویتال

2 دیدگاه برای کپسول زینک پلاس آپوویتال

  1. روژی

    سلام خسته نباشید من اضافه وزن دارم و قصد لاغر شدن دارم و میخاستم بدونم زینک قرص رژیمی حساب میشه ؟ جدا از اون کلا میخام برای ناخون هام استفاده کنم درکل میخاستم بدونم چاق کننده هست یا ن!

    • elmira.chini

      سلام کاربرگرامی. مصرف مکمل های حاوی زینک باعث افزایش وزن نمی شوند. تنها ممکن است باعث افزایش اشتهای شما شود که در صورتی که بتوانید اشتهای خود را کنترل کنید، مشکلی در این خصوص ایجاد نخواهد شد. پیشنهاد میکنم مقاله آیا قرص زینک پلاس چاق کننده است؟ را مطالعه نمایید.

  2. مهسا گل آرا

    سلام خسته نباشید میگم ایا این قرص ادم هم چاق میکنه یا فقط برای مصرف صورت هست

    • elmira.chini

      سلام کاربر عزیز
      خیر باعث چاقی نمی شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می کنیم مطلب آیا قرص زینک پلاس چاق کننده است؟ را مطالعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : لطفا یک گزینه انتخاب کنید.
  • در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم