کپسول رویال 3 هلث اید 30 عددی
کپسول رویال 3 هلث اید 30 عددی

کپسول رویال 3 هلث اید 30 عددی

HealthAid Royal 3

حاوی جینسینگ و روغن گل مغربی ، جهت زیبایی پوست، مو و ناخن و بهبود قوای جنسی

موارد مصرف :

حفظ سلامت عمومی بدن


ویژگی محصول :

حاوی روغن گل مغربی با اسید های چرب امگا6 به نام گاما لینولئیک اسید
دارای رویال ژل سرشار از آمینو اسید های ضروری، ویتامین ها و مواد معدنی
حاوی عصاره جینسینگ کره ای
مؤثر در متابولیسم طبیعی بدن
بهبود گردش خون و رشد سلول ها
کمک به عملکرد سیستم ایمنی بدن
دارای خاصیت ضد التهاب و آنتی اکسیدانی
کاهش سفتی و گرفتگی عضلات
بهبود بخشیدن به عملکرد سیستم عصبی
تقویت پوست، مو و ناخن
مؤثر در تولیدمثل و قدرت باروری افراد و رفع ناتوانی های جنسی
تسکین درد های استخوانی و حفظ سلامت مفاصل
ارتقای عملکرد متابولیک بدن
جلوگیری از ایجاد خستگی و ضعف
تسکین دهنده و آرامش بخش
بهبود فرآیند هضم در معده
فاقد هرگونه مواد نگهدارنده، رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها، گلوتن و مخمر


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی کپسول رویال 3 هلث اید 30 عددی

بررسی کپسول رویال 3 هلث اید

کپسول رویال 3 HealthAid، محصولی با عملکرد مطلوب است که در فرمولاسیون منحصر به فرد خود، سه ماده طبیعی را جای داده است. روغن گل مغربی، ژل رویال و جینسنگ کره ای، سه ماده شاخص موجود در ترکیبات این فرآروده هستند که در ادامه، به ویژگی های بیشتر این مواد خواهیم پرداخت. این مکمل، برای تقویت قوای جنسی مناسب است و می تواند با اثر گذاشتن بر روی هورمون های بدن، موجب حفظ تعادل آنها شود که در نهایت، سلامتی بدن را ارتقا می دهد. پوست، مو و ناخن، از مهمترین فاکتورهای زیبایی هستند و مراقبت از سلامت آنها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مصرف کپسول رویال 3، حفظ سلامت پوست، مو و ناخن را به دنبال دارد و ظاهری زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.

تابش شدید نور خورشید، بدخوابی، رژیم غذایی نامطلوب و… از عواملی هستند که می توانند موجب آسیب به پوست و ظاهر شدن چروک روی آن شوند. تارهای مو نیز در در صورت عدم پروتئین رسانی و مراقبت، طراوت و زیبایی ظاهری خود را از دست می دهند. یکی از ساده ترین راه هایی که می توان از سلامت پوست و مو محافظت کرد، مصرف مکمل هایی با ترکیبات فعال می باشد. کپسول رویال با داشتن مواد مؤثر در ترکیبات خود، می تواند سلامت این ارگان ها را تضمین نماید. موارد زیر، از جمله ویژگی های این فرآورده می باشند:

  • کمک به حفظ سلامت سیستم عصبی
  • کمک به حفظ گردش خون طبیعی
  • تغذیه سلول های پوست
  • بهبود عملکرد سیستم ایمنی
  • حفظ سلامت پوست
  • ارتقاء سلامت جنسی
  • تقویت کننده پوست، ناخن و مو
  • متعادل ساختن هورمون ها

گل مغربی و خواص آن

روغن گل مغربی، از دانه‌ های گل ‌های بومی آمریکای شمالی به دست می ‌آید. این روغن، غنی از گاما لینولنیک اسید (GLA) بوده که در بدن به پروستاگلاندین تبدیل می شود. این ماده، یکی از انواع اسیدهای چرب امگا 6 به شمار می رود. از آنجایی که پوست نمی تواند به طور طبیعی گاما لینولنیک اسید تولید کند، روغن گل مغربی با گذاشتن این اسید چرب در اختیار پوست، به حفظ سلامت عمومی آن کمک می‌ کند. یکی دیگر از تاثیرات مهم این روغن در بدن، کاهش علائم سندروم قبل از قاعدگی است. سندروم پیش از قاعدگی یا PMS، علائمی همچون افسردگی، نفخ، حساس شدن و آسیب ‌پذیری را به دنبال دارد. محققان معتقدند که حساسیت برخی از بانوان به سطح پرولاکتین در بدن، یکی از دلایل ایجاد این سندروم است. گاما لینولنیک اسید موجود در روغن گل مغربی با مبدل شدن به ماده ای به نام prostaglandin E1، موجب کاهش تحریکات به وجود آمده از طرف پرولاکتین شده که در نتیجه، علائم سندروم پیش از قاعدگی را کاهش می دهد. روغن گل مغربی همچنین در کاهش گرگرفتگی که از شایع ترین علائم یائسگی است نیز نقش دارد. تحقیقات نشان می دهد بانوانی که این روغن را مصرف می کردند، کمتر دچار گرگرفتگی می‌ شدند و حتی شدت و طول این مشکل هم برایشان کمتر می ‌شد.

بررسی کپسول رویال 3 هلث اید

موارد مصرف ژل رویال و جینسینگ کره ای

همانطور که می دانید، عسل از مهمترین تولیدات زنبورهای کارگر می باشد، اما تولیدات آنها تنها به این ماده ختم نمی شود. ژل رویال، ماده ای مغذی بوده که توسط زنبورها تولید می شود و با توجه به اینکه میزان قابل توجهی پروتئین دارد، برای رشد و تکثیر سلول ها مؤثر است. ژل رویال، با نام های دیگری همچون شاه انگبین، شیر زنبور عسل و شهد شاهانه (ژل سلطنتی) نیز شناخته می شود. مصرف ژل رویال، موجب مبارزه بهتر گلبول های سفید با باکتری ها شده که در نتیجه، تقویت سیستم ایمنی را به دنبال دارد. ژل رویال همچنین با دخالت در تشکیل لنفوسیت های‌ T که مسئول پاسخ‌ های ایمنی در مقابل ویروس ‌ها، سلول ‌های سرطانی و التهابات هستند، موجب افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود.

جینسینگ کره ای، سومین ماده مؤثر موجود در کپسول رویال 3 می باشد. جینسینگ، گیاهی است که در آسیا رشد می کند و از دوران باستان تا به امروز، یکی از با‌ ارزش‌ ترین گیاهان دارویی جهان به حساب می‌ آید. جینسینگ کره ای با نام های جینسینگ آسیایی، جینسینگ چینی و جینسینگ پاناکس نیز شناخته می شود. این گیاه علاوه بر کاهش علائم خستگی، موجب تحریک فعالیت ذهنی و بدنی افرادی که دچار ضعف و خستگی هستند نیز می شود. یکی دیگر از خواص مهم جینسینگ، افزایش فعالیت جنسی و درمان اختلالات نعوظ در مردان است. مصرف گیاه جینسینگ قرمز، باعث تحرک بیشتر اسپرم ‌ها در مردان می ‌شود و همین موضوع، به بالاتر رفتن شانس باروری کمک می ‌کند.

ترکیبات کپسول رویال 3 هلث اید

هشدارها و نحوه مصرف کپسول رویال 3 هلث اید

نحوه مصرف:

بزرگسالان روزانه یک عدد از کپسول رویال 3 را همراه با یک لیوان آب میل نمایند.

عوارض جانبی:

تا کنون عارضه جانبی خاصی برای این محصول گزارش نشده است.

شرایط نگهداری:

دور از دسترس کودکان و در مکانی خشک و خنک نگهداری شود.

 هشدارها:

  • در صورت داشتن سابقه آلرژی یا آسم، با احتیاط مصرف کنید.
  • در کودکان، زنان باردار و شیرده، با نظر پزشک مصرف شود.
  • افراد مبتلا به التهابات پوستی (درماتیت)، محصول را با احتیاط مصرف کنند.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

توجه:

  • مصرف رویال ژل با وارفارین می تواند سبب افزایش غلظت خونی وارفارین و افزایش خطر خونریزی شود. بنابراین در افراد مصرف کننده وارفارین، با احتیاط استفاده شوند.
  • به دلیل اینکه رویال ژل فشار خون را کاهش می دهد، مصرف آن در افراد با فشار خون پایین ممکن است سبب افت شدید فشارخون شود، از این رو در این افراد با احتیاط مصرف شود.

نتیجه گیری نهایی

همانطور که گفته شد، کپسول رویال 3 HealthAid با داشتن مواد طبیعی در ترکیبات خود، نقش های مختلفی در بدن ایفا می کند. حفظ سلامت پوست، مو و ناخن، تقویت سیستم ایمنی و تقویت قوای جنسی، از جمله مهمترین موارد مصرف این مکمل محسوب می شود. فرمولاسیون این کپسول فاقد هرگونه مواد نگهدارنده، رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها، گلوتن و مخمر می باشد، بنابراین می توانید با خیال راحت، این مکمل را مصرف کنید.


مشخصات کپسول رویال 3 هلث اید 30 عددی

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

تعداد در بسته

30 عدد

کارایی

آرامش بخش و کاهش استرس, آنتی اکسیدان, انرژی زا و رفع خستگی, بهبود باروری آقایان, بهبود باروری بانوان, تقویت سیستم ایمنی, تقویت عملکرد سیستم عصبی, حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

گروه سنی

بزرگسالان

نوع بسته بندی

قوطی

موارد مصرف

حفظ سلامت عمومی بدن

فرم محصول

کپسول

کد بهداشتی

4144464728875296

کشور سازنده

انگلستان

شرکت سازنده

هلث اید (HealthAid)

ماده شاخص

جینسینگ, روغن گل مغربی


توضیحات تکمیلی کپسول رویال 3 هلث اید 30 عددی

مکمل محافظ سلامت عمومی بدن، مناسب برای تمام افراد

کپسول رویال 3 هلث اید با فرمولاسیونی منحصر به فرد و عملکردی ایده آل، غنی از سه ماده طبیعی و فعال جهت مصرف روزانه افراد به منظور حفظ سلامت عمومی بدن فرموله شده است. یکی از مواد طبیعی موجود در ساختار این کپسول روغن گل مغربی است که سرشار از گاما لینولئیک اسید می باشد و یکی از اسید های چرب امگا6 محسوب می شود. این ماده در متابولیسم طبیعی یا همان سوخت و ساز سلول های بدن نقش بسزایی داشته و دارای خاصیت ضد التهاب و آنتی اکسیدانی است؛ همچنین رشد سلول ها و گردش خون را بهبود بخشیده و عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن را پشتیبانی می کند و در تولید مثل و قدرت باروری نیز نقش مؤثری دارد.

 طبق تحقیقات انجام شده، اسید های چرب موجود در روغن گل مغربی در درمان مشکلات قلبی عروقی نیز مؤثر می باشند. از دیگر خواص روغن گرفته شده از گل مغربی، کاهش گرفتگی و سفتی عضلات و تسکین درد های استخوانی است. رویال ژل از دیگر مواد طبیعی سازنده کپسول رویال 3 هلث اید است که از غذای ملکه زنبور ها گرفته می شود و حاوی آمینواسید های ضروری به همراه ویتامین ها، مواد معدنی اساسی و عناصر کمیاب می باشد و به طور کلی عملکرد متابولیک بدن را ارتقا می دهد.

 سومین ماده طبیعی به کار رفته در این محصول جینسینگ کره ای است. عصاره گرفته شده از این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان ها بوده و سیستم ایمنی را بشدت تقویت می کند و خطر ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا را کاهش می دهد. همچنین جینسینگ کره ای علاوه بر ارتقای عملکرد ذهنی، مانع از ایجاد ضعف و خستگی مفرط در افراد می شود و دارای خاصیت تسکین دهندگی و آرامش بخشی نیز می باشد و ناتوانی های جنسی را برطرف می نماید. استفاده از کپسول رویال3 هلث اید موجب حفظ عملکرد طبیعی سیستم عصبی شده و در تقویت سلول های پوستی، بافت مو و ناخن ها عملکرد ایده آلی دارد. همچنین این کپسول فرآیند هضم را بهبود بخشیده و سلامت مفاصل را نیز حفظ می کند. فرمولاسیون این مکمل فاقد هرگونه مواد نگهدارنده، رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها، گلوتن و مخمر می باشد.


نحوه مصرف کپسول رویال 3 هلث اید 30 عددی

هر روز صبح یک عدد از کپسول های رویال 3 هلث اید را به همراه یک لیوان آب استفاده نمایید و یا طبق دستور پزشک این مکمل را مصرف کنید. در صورت نیاز می توانید تعداد کپسول را به چهار عدد در روز افزایش دهید.


ترکیبات کپسول رویال 3 هلث اید 30 عددی

عنوان              مقدار متوسط در هر کپسول نیاز روزانه%
روغن گل مغربی (استاندارد تا 10٪ GLA) 500 میلی گرم
ژل رویال  150 میلی گرم
عصاره جنسینگ کره ای 250 میلی گرم

سایر ترکیبات:

Gelatine, Glycerol, Yellow Beeswax, Coconut Oil, Royal Jelly, Standardised Korean Ginseng 5:1 (min 8% ginsenosides), Palm Oil, Purified Water, Lecithin (Unbleached).


نظرات در مورد کپسول رویال 3 هلث اید 30 عددی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول رویال 3 هلث اید 30 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم