کرم پودر ضد چروک سینره با SPF30 شماره یک حجم 40 میلی لیتر
کرم پودر ضد چروک سینره با SPF30 شماره یک حجم 40 میلی لیتر

کرم پودر ضد چروک سینره با SPF30 شماره یک حجم 40 میلی لیتر

Cinere Age Resisting Foundation N1 SPF30 40 ml

حاوی پپتیدهای فعال، کرم پودر فاقد چربی با SPF30

موارد مصرف :

پوششی دهی پوست صورت
محافظت از پوست در برابر تشعشعات زیان بار نور خورشید
جلوگیری از ظاهر شدن چین و چروک ها
حفظ لطافت و نرمی پوست


ویژگی محصول :

سازگار با انواع پوست ها
فاقد چربی و دارای بافتی سبک
پوشش دهی بالا با نتیجه ای کاملا مات
دارای پایه سیلیکونی و غیر کومدون زا
محافظت از پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید
حاوی پپتیدهای فعال و پیشگیری از بروز چین و چروک
کمک به لطافت و نرمی پوست با برخورداری از مواد مرطوب کننده
مقاوم در برابر آب
دارای SPF30


  • وضعیت : لطفا یک گزینه انتخاب کنید.
support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی کرم پودر ضد چروک سینره با SPF30 شماره یک حجم 40 میلی لیتر

نقد کرم پودر ضد چروک سینره

با توجه به آنچه در بخش توضیحات محصول بیان شد به خوبی با خصوصیات این کرم پودر آشنا شدیم. با این وجود هر آنچه بدان پرداختیم، بخشی از ویژگی های برشمرده از سوی تولیدکنندگان این محصول است. آیا می توان به این گفته ها اعتماد کرد؟

نقاط قوت و ضعف کرم پودر ضد چروک سینره از نگاه کاربران

به منظور بررسی بیشتر و ارائه نقدی منصفانه، نظرات کاربرانی که تجربه استفاده از این کرم پودر را داشتند، بررسی کردیم. در ادامه نیز تجربیات کاربران و نظرات آنان در خصوص این محصول را با شما به اشتراک می گذاریم.

قدرت پوشش دهی نسبتا خوب

کاربرانی که از کرم پودر استفاده کرده بودند، قدرت پوشش دهی آن را بالا نمی دانستند. این افراد باور داشتند پوشش دهی این کرم پودر چندان قوی نیست. با این حال برخی از افراد استفاده از کرم پودر برای مصارف روزانه را ایده آل می دانستند.

بافتی سبک و فاقد چربی

موضوعی که رضایت کاربران را از این محصول به دنبال داشت، بافت فوق العاده سبک این کرم پودر است. این افراد بیان کردند که این کرم پودر به راحتی روی پوست می نشیند و هرگز به شما احساس سنگینی القا نخواهد کرد. این خاصیت را بیش از هر عامل دیگر باید مدیون عدم به کارگیری چربی در این محصول بدانیم.

رنگبندی متنوع و ایده آل

افرادی که تجربه خرید کرم پودر ضد چروک سینره را داشتند، آن را از لحاظ رنگبندی ایده آل می دانستند. کاربران توصیه کرده بودند که در انتخاب رنگ این محصول نهایت دقت را به کار گیرید و رنگی متناسب با پوست خود انتخاب کنید.

محافظ پوست در برابر نور خورشید

فاکتورهای حفاظتی موجود در این محصول، منجر به جلب رضایت کاربران شده بود. استفاده از SPF30 در فرمولاسیون این کرم پودر آن را به گزینه ای ایده آل، نه تنها برای پوشش دهی، بلکه برای محافظت از پوست تبدیل می کند.

ماندگاری طولانی مدت

کاربران از ماندگاری طولانی مدت این کرم پودر بر پوست اظهار رضایت داشتند. ناگفته نماند که فاکتورهای ضد آب این محصول به چنین عملکردی کمک کرده است. با این حال برخی از افراد نظرات مخالفی را بیان کرده بودند.

بروز حساسیت و جوش

با وجود اینکه این محصول بر پایه سیلیکون تهیه شده و غیرکومدون زاست، بروز جوش و آکنه بعد از مصرف آن بعید به نظر می رسد. با این وجود برخی از کاربران از بروز جوش های ریز روی پوست خود خبر داده بودند.

قیمت معقول

کاربران از قیمتی که برای کرم پودر ضد چروک سینره تعیین شده بود، راضی بودند. این افراد بیان کردند که این محصول، به هیچ عنوان منافذ پوست را نمی بندد و پوشش دهی متوسطی دارد. این افراد عملکرد این محصول را در مقابل قیمت آن مقرون به صرفه می دانستند.


مشخصات کرم پودر ضد چروک سینره با SPF30 شماره یک حجم 40 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

کرم پودر

شرکت سازنده

سینره

سن و جنسیت

بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

صورت

نوع بسته بندی

تیوپ

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

40 میلی لیتر

کارایی

پوشاننده عیوب و لک صورت, جلوگیری از ایجاد چین و چروک, ضد آب و تعریق, ضد آفتاب, مات کننده پوست, مرطوب کننده, نرم کننده, یکدست کردن پوست

رنگ

شماره پنج, شماره چهار, شماره دو, شماره سه, شماره شش, شماره یک

SPF

30

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی کرم پودر ضد چروک سینره با SPF30 شماره یک حجم 40 میلی لیتر

پوششی دهی پوست صورت و محافظت از پوست در برابر نور خورشید

پوشش عیوب پوست صورت تنها به کمک کرم پودری با خاصیت پوشانندگی منحصر به فرد، صورت می گیرد. البته کرم پودری ایده آل است که علاوه بر کمک به زیبایی پوست ما، خواص درمانی نیز داشته باشد.  کرم پودر ضد چروک سینره با SPF30، با خواصی استثنائی برای پوست، پا به عرصه رقابت گذاشته است. این محصول بی نظیر با انواع پوست ها سازگار است و با برخورداری از ترکیبات موثر، پوستی شاداب و خیره کننده را به ما هدیه می دهد. جالب است بدانید که بافت این محصول به اندازه ای سبک است که روی پوست، سنگینی را احساس نخواهید کرد.

نکته هیجان انگیز دیگر در رابطه با این کرم پودر، عدم استفاده از چربی در فرمولاسیون آن است. به همین خاطر است که این محصول حتی برای افراد دارای پوست چرب نیز ایده آل به نظر می رسد و حالتی مات به صورت می بخشد. قدرت پوشانندگی این کرم پودر به قدری فوق العاده است که عیوب صورت را به خوبی می پوشاند. جالب است بدانید پپتیدهای فعالی در این محصول وجود دارند که به عنوان ترکیبات ضد چروک فعالیت می کنند. این مواد با رفع انقباض پوست، مانع از دیده شدن چین و چروک های پوستی می شوند. اگر پوستی حساس یا آکنه ای دارید، استفاده از این محصول گزینه معقولی است؛ چرا که در فرمولاسیون این کرم پودر، ترکیبات کومدون زا به کار نرفته است. پایه سیلیکونی این محصول نیز مانع از بروز حساسیت و آکنه می شود.

نقطه عطف کرم پودر ضد چروک سینره با SPF30 را باید برخورداری از عامل حفاظتی 30 دانست. این کرم پودر با SPF30 از تاثیرات زیانبار نور خورشید جلوگیری می کند. بدین ترتیب، جای نگرانی در رابطه با ظاهر شدن خطوط جدید بر پوست باقی نمی ماند. ناگفته نماند که این محصول در برابر تعریق نیز مقاوم است و گزینه ایده آلی برای روزهای گرم تابستان به شمار می آید. با وجود مواد مرطوب کننده، لطافت و آبرسانی پوست نیز از دیگر کاربردهای این محصول استثنائی به شمار می آید که آن را به پکیجی کامل تبدیل کرده است. در نهایت کرم پودر ضد چروک سینره، با قدرت پوشانندگی بالا و خواص درمانی بی نظیر، محصولی ایده آل برای افرادی است که به زیبایی و شادابی پوست خود اهمیت می دهند.


نحوه مصرف کرم پودر ضد چروک سینره با SPF30 شماره یک حجم 40 میلی لیتر

مقدار معینی از کرم پودر ضد چروک سینره با SPF30 را روی پوست تمیز بمالید و به خوبی آن را روی پوست پخش کنید.


ترکیبات کرم پودر ضد چروک سینره با SPF30 شماره یک حجم 40 میلی لیتر

آب، استیل هگزا پپتید-8، پلی گلیسریل-4 ایزو استئارات، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، دایمتیکونول، اتیل هگزیل استئارات، امولسی فایر، سیکلو متیکون، میکرو کریستالین وکس، مواد نگهدارنده و عطر.


نظرات در مورد کرم پودر ضد چروک سینره با SPF30 شماره یک حجم 40 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم پودر ضد چروک سینره با SPF30 شماره یک حجم 40 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : لطفا یک گزینه انتخاب کنید.
support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم