کرم وازلین ویتامینه ایروکس 80 گرم
کرم وازلین ویتامینه ایروکس 80 گرم

کرم وازلین ویتامینه ایروکس 80 گرم

IROX ENRICHED VASELINE 80 g

حاوی عصاره جوانه گندم ، تقویت کننده و نرم کننده ، مناسب انواع پوست

موارد مصرف :

بهترین گزینه برای رفع خشکی پوست
تقویت کننده و نرم کننده


ویژگی محصول :

حاوی عصاره جوانه گندم
جلوگیری از خشکی پوست
دارای خواص ضدالتهابی و ترمیم کننده
جلوگیری از ایجاد عوارضی مانند درماتیت و اگزما در اثر خشکی
حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مختلف
کمک به شادابی و لطافت پوست
کیفیت بالا
قابل استفاده به صورت روزانه


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات کرم وازلین ویتامینه ایروکس 80 گرم

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

کودکان

فرم محصول

کرم

گروه سنی

کودکان

کارایی

آنتی اکسیدان, ترمیم کننده, تقویت کننده پوست, جلوگیری از خشکی پوست, درمان خشکی پوست بدن, ضد التهاب, نرم کننده

نوع بسته بندی

تیوپی

حجم محصول

80 گرم

محل مصرف

پوست صورت و بدن

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

ایران آوندفر

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال


توضیحات تکمیلی کرم وازلین ویتامینه ایروکس 80 گرم

تقویت کننده و نرم کننده پوست کودک

داشتن پوستی سالم و شاداب، در گرو استفاده از محصولات نرم کننده و مرطوب کننده باکیفیت می باشد. برای داشتن پوستی سالم و شاداب، استفاده از محصولات مرطوب کننده اولین قدم است. در این میان کودکان به دلیل داشتن پوست نازک و حساس، بیشتر در معرض خشکی پوست و حساسیت های ناشی از آن هستند. با مصرف روزانه کرم های مرطوب کننده، از پوست کودک خود در برابر خشک شدن و پوسته پوسته شدن محافظت می کنید. همچنین از مشکلات بسیار شایع در کودکان مانند درماتیت و اگزما که در اثر خشکی ایجاد می شوند، پیشگیری خواهید کرد. این عوامل ممکن است باعث خارش، خشکی و التهابات پوستی شده و در نهایت به صورت بثورات قرمز، خود را نشان می دهند. کرم وازلین ویتامینه ایروکس، پیشنهاد ما برای کودکان شما است. این محصول، سلامت و شادابی را برای پوست کودکتان به ارمغان می آورد. این محصول، از اوره و فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده پوست که به طور طبیعی در پوست وجود دارند، تولید شده است.

این کرم ضمن افزایش توان رطوبتی لایه های شاخی پوست، تبخیر رطوبت را نیز از سطح پوست کاهش خواهد داد. از مزایای دیگر استفاده از این محصول، نرم شدن پوست و کاهش التهابات پوستی می باشد. این محصول از ترکیبات مؤثری مانند اوره، اوسرین، زینک اکساید و درمولن ساخته شده است. اوره، به طور طبیعی در پوست وجود دارد و موجب افزایش توان رطوبتی پوست و کاهش تبخیر از سطح پوست می شود، در نتیجه ضمن مرطوب کردن پوست کودک، در حفظ رطوبت موجود در پوست نیز کمک خواهد کرد. اوسرین ماده ای مؤثر در تولید محصولات نرم کننده بوده که در پیشگیری و کاهش عوارض ناشی از خشکی پوست، بسیار مؤثر است. این ماده به طرز شگفت انگیزی به لایه های عمقی پوست نفوذ کرده و به عنوان سدی در برابر تبخیر رطوبت از پوست عمل می کند. زینک اکساید، به عنوان ماده ای بسیار شناخته شده حاوی %20 اکسید روی است که به عنوان لایه ای محافظ روی پوست عمل کرده و نقش مؤثری در جلوگیری از تحریکات پوستی دارد.

درمولن، یکی از ترکیبات موجود در کرم وازلین ویتامینه ایروکس بوده که حاوی اسکوالن، فیتوسترول، کاروتن، ویتامین های E ،D ،K، تری گلیسرید و اسیدهای چرب مورد نیاز در پوست است. این مواد ضمن تأمین نیازهای پوستی، در ترمیم و بهبود زخم ها نیز بسیار مؤثر هستند. روغن جوانه گندم که یکی از مؤثرترین مواد گیاهی بوده نیز در این محصول استفاده شده است. این روغن به دلیل داشتن ویتامین های A ،E ،D، اسید پالمتیک، اسید اولئیک و امگا 3 و 6، دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار بالایی بوده و موجب افزایش گردش خون در پوست می شود. علاوه بر این، روغن جوانه گندم موجب تقویت و شادابی پوست کودک شما خواهد شد. با توجه به این که پوست کودکان بسیار نازک و حساس است، استفاده از محصولاتی باکیفیت، اهمیت دارد. با استفاده از این کرم دیگر نگران خشکی و حساسیت های پوستی در کودک خود نباشید، چرا که این محصول به طرز معجزه آسایی پوست کودک شما را در برابر خشکی و التهابات پوستی محافظت می کند.


نحوه مصرف کرم وازلین ویتامینه ایروکس 80 گرم

کرم وازلین ویتامینه ایروکس، انتخابی فوق العاده برای مراقبت از پوست حساس کودکان است. این محصول را به سادگی می توانید مصرف کنید، بدین صورت که روزانه چند مرتبه از این محصول را روی پوست کودک زده و کمی ماساژ می دهید.  


ترکیبات کرم وازلین ویتامینه ایروکس 80 گرم

عصاره روغن جوانه گندم، ویتامین های E،A ، D، K و آنتی اکسیدان های مختلف، وازلین، اوسرین، زینک اکساید، درمولن، ، آلانتوئین، اوره


نظرات در مورد کرم وازلین ویتامینه ایروکس 80 گرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم وازلین ویتامینه ایروکس 80 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم