کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست های چرب حجم 65 میلی لیتر
کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست های چرب حجم 65 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست های چرب حجم 65 میلی لیتر

Cinere Moisturizing Cream For Oily Skins 65 ml

حاوی عصاره ایمپراتا، اسپیره کوهی، هاماملیس، مرطوب کننده ای ایده آل برای افراد دارای پوست چرب

موارد مصرف :

حفظ رطوبت و لطافت پوست
جلوگیری از بروز آکنه و جوش
جلوگیری از ترشح بیش از حد چربی
تنظیم چربی ترشح شده بر پوست


ویژگی محصول :

مرطوب کننده ای ایده آل برای افراد دارای پوست چرب
تنظیم ترشح چربی پوست
کوچک تر کردن منافذ پوست
حاوی عصاره ایمپراتا، اسپیره کوهی، هاماملیس
غیرکومدون زا
کمک به حفظ رطوبت و نرمی پوست
کاهش جوش و آکنه
آبرسانی پوست و حفظ شادابی و طراوت آن
کاهش چربی ناخوشایند پوست


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست های چرب حجم 65 میلی لیتر

نقد کرم مرطوب کننده صورت مخصوص پوست های چرب

با توجه به اینکه در بخش توضیحات محصول به بررسی خصوصیات این کرم پرداختیم، به خوبی با این محصول آشنا شدیم. با این حال قضاوت در رابطه با این کرم مرطوب کننده همچنان زود است؛ چراکه هر آنچه بیان شد، تنها ادعای برند سینره در خصوص این محصول است. آیا می توان به این گفته ها اعتماد کرد؟

نقاط قوت و ضعف کرم مرطوب کننده صورت مخصوص پوست های چرب از نگاه کاربران

نظرات کاربران به منظور ارائه نقدی منصفانه راهکار خوبی است. به همین خاطر ما سراغ تجربه کاربران از مصرف این محصول رفتیم. چه عواملی منجر به جلب رضایت یا عدم رضایت کاربران شده بود؟

جذب فوق العاده سریع

آنچه اغلب کاربران در رابطه با آن اتفاق نظر داشتند، جذب سریع این کرم مرطوب کننده روی پوست است. کاربران بر این باور بودند که این محصول با بافتی سبک و ابریشمی احساس سنگینی روی پوست به وجود نمی آورد و نرمی و لطافت باورنکردنی به آن می بخشد

محصولی فاقد چربی

افرادی که تجربه استفاده از کرم مرطوب کننده صورت مخصوص پوست های چرب را داشتند، آن را کرمی فاقد چربی  می دانستند. این افراد بیان کردند بعد از استفاده از این کرم پوست به حالت مات درمی آید و هیچ اثری از چربی روی آن باقی نخواهد ماند

مرطوب کننده ای برای پوست های حساس

کاربران دارای پوست حساس نیز از انتخاب این محصول اظهار رضایت داشتند. این افراد بیان کردند که در اثر استفاده از این محصول به هیچ عنوان شاهد بروز جوش و آکنه روی پوست خود نبوده اند. البته با توجه به پایه گیاهی که برای این محصول در نظر گرفته شده است و استفاده از عصاره ایمپراتا در فرمولاسیون آن، چنین عملکرد فوق العاده ای دور از انتظار نبود.

کوچکتر کردن منافذ پوست صورت

کاربرانی که از این محصول استفاده کرده بودند، عملکرد آن در کوچکتر کردن منافذ پوست فوق العاده می دانستند. با این حال افرادی نیز وجود داشتند که استفاده از این محصول را به منظور کوچکتر کردن منافذ بی اثر می دانستند.

برخورداری از رایحه ای ملایم

کاربران رایحه کرم مرطوب کننده صورت مخصوص پوست های چرب را تند و آزار دهنده نمی دانستند. همین امر نیز منجر به رضایت آنان از انتخاب این محصول شده بود. این افراد بیان کردند که ماندگاری این محصول روی پوست بالاست و اثربخشی طولانی مدتی دارد. 


مشخصات کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست های چرب حجم 65 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

کرم

شرکت سازنده

سینره

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

صورت, گردن

نوع بسته بندی

تیوپ

نوع پوست

پوست چرب

حجم محصول

65 میلی لیتر

کد بهداشتی

44/10031

کارایی

آبرسان, جمع کننده منافذ باز پوست, ضد جوش و آکنه, کنترل چربی پوست, مرطوب کننده, نرم کننده

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست های چرب حجم 65 میلی لیتر

آبرسان و مرطوب کننده ایده آل برای افراد دارای پوست چرب

برخلاف تصور عموم، افراد دارای پوست چرب نیز به مرطوب کننده و آبرسان نیاز دارند. کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست های چرب نیز با هدف مراقبت بیشتر از این نوع پوست، به بازار عرضه شده است. این محصول برای افراد دارای پوست چرب و آکنه ای تولید و فرموله شده است. اگرچه ترشح چربی روی پوست، منجر به لطافت و نرمی باورنکردنی آن می شود، ترشح بیش از حد آن، منجر به بروز جوش و آکنه خواهد شد. بنابراین چاره چیست؟ استفاده از مرطوب کننده ای که نه تنها چربی پوست را تنظیم کرده، بلکه با آبرسانی پوست، منجر به نرمی و لطافت آن می شود.

کرم مرطوب کننده سینره نیز با عملکردی منحصر به فرد، ما را در دستیابی به این اهداف کمک می کند. با توجه به اینکه این محصول بر پایه گیاهی تولید شده، فاقد هرگونه چربی است. از طرفی این محصول عاری از هر گونه مواد کومدون زاست که با کنترل رشد باکتری ها، مانع از بروز جوش و آکنه روی پوست می شود. اما چه ترکیباتی در این محصول وجود دارد که منجر به چنین عملکردی شده است؟ به نظر می رسد مهمترین ترکیب به کار رفته در این محصول، عصاره هاماملیس باشد. این ماده  دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و با رادیکال های آزاد واکنش می دهد. جالب است بدانید که این ماده سرشار از فلاونوئیدهایی است که منجر به گردش بهتر خون در رگ ها می شوند.

از طرفی عصاره اسپیره کوهی موجود در این محصول، به خاصیت ضد باکتریایی آن می افزاید. این عصاره گیاهی با کوچکتر کردن منافذ پوست، منجر به تنظیم ترشح چربی خواهد شد. اگر شادابی و طراوت پوست برای شما حائز اهمیت است، باید بدانید که کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست های چرب با وجود عصاره ایمپراتا، تمام نیازهای پوست چرب را تامین می کند. این ماده حیرت انگیز با برخورداری از پتاسیم، به حفظ رطوبت و آبرسانی پوست کمک شایانی خواهد کرد. البته تاثیر روی موجود در این سیستم را نیز نباید دست کم گرفت. این ماده فوق العاده با تاثیر بر آنزیم 5- آلفا ردوکتاز، مانع از ترشح بیش از حد چربی می شود. روی با جلوگیری از رشد باکتری ها، مانع از بروز جوش و آکنه خواهد شد. در نهایت این کرم مرطوب کننده با عملکردی سه گانه، منجر به تنظیم چربی پوست، کاهش جوش و آکنه و رطوبت رسانی به پوست می شود.


نحوه مصرف کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست های چرب حجم 65 میلی لیتر

مقدار مشخصی از کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست های چرب را روی پوست تمیز و عاری از هر گونه آلودگی بمالید و اجازه دهید که کرم به خوبی جذب پوست شود.


ترکیبات کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست های چرب حجم 65 میلی لیتر

آب، پنتیلن گلیکول، بوتیلن گلایکول، سیکلو پنتا سیلوکسان، نشاسته آلومینیوم اوکتنیل ساکسینیت، پلی متیل متاکریلات، گلیسرین، PEG-8، عصاره ریشه گیاه ایمپراتا سیلیندریکا، BHT، دایمیتیکون، امولسی فایرها، عصاره گیاه هاماملیس، استیل الکل، آکریلات ها و C10-30 آلکیل آکریلات کراس پلیمر، عصاره گیاه اسپیره کوهی، آلانتوئین، زینک پی سی ای، نگهدارنده و عطر.


نظرات در مورد کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست های چرب حجم 65 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم مرطوب کننده صورت سینره مخصوص پوست های چرب حجم 65 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم