کرم مرطوب کننده روز هیدرا اکتیو ژیل بوته حجم 50 میلی لیتر
کرم مرطوب کننده روز هیدرا اکتیو ژیل بوته حجم 50 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده روز هیدرا اکتیو ژیل بوته حجم 50 میلی لیتر

Gil Beaute Hydractiv Day Care Moisturizing Cream 50 ml

حاوی عصاره گل همیشه بهار، آبرسان و مرطوب کننده پوست صورت

موارد مصرف :

رطوبت رسانی به پوست
محافظت از پوست صورت و گردن


ویژگی محصول :

آبرسان پوست
جلوگیری از خشکی پوست
نرم کننده
جذب فوری
محافظ پوست صورت و گردن
مناسب برای استفاده در روز
رفع مشکلات پوستی
ترمیم کننده پوست های آسیب دیده
ضدالتهاب
رفع آفتاب سوختگی
آنتی باکتریال
شاداب کننده پوست
مناسب انواع پوست ها


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات کرم مرطوب کننده روز هیدرا اکتیو ژیل بوته حجم 50 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

کرم

شرکت سازنده

بیلی کریت

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

صورت, گردن

نوع بسته بندی

تیوپ

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

50 میلی لیتر

کد بهداشتی

7515538010054984

کارایی

آبرسان, آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده, ترمیم کننده پوست, درمان آفتاب سوختگی, ضد التهاب و التیام بخش, کرم روز, مرطوب کننده, نرم کننده

کشور سازنده

فرانسه


توضیحات تکمیلی کرم مرطوب کننده روز هیدرا اکتیو ژیل بوته حجم 50 میلی لیتر

آبرسان و مرطوب کننده پوست صورت

خشکی پوست و عدم آبرسانی به آن، زمینه ساز بسیاری از مشکلات پوستی است. از این رو محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی به طراوت و تازگی آن کمک می کند و سبب جلوگیری از ایجاد چین و چروک می شود. یکی از بهترین محصولات بهداشتی که تاثیر معجزه آسایی روی پوست دارد، کرم مرطوب کننده روز هیدرا اکتیو ژیل بوته است. به دلیل ترکیبات گیاهی موجود در محتویات این کرم، از آن به عنوان کرمی درمانی نیز استفاده می شود. شرکت فرانسوی ژیل بوته محصولات خود را به گونه ای تولید می کند که خواصی درمانی و مراقبتی داشته باشند. از این رو با استفاده از این کرم، پوست رطوبت رسانی می شود و در برابر عوامل محیطی و آلودگی ها آسیبی نمی بیند.

یکی از ویژگی های بارز این محصول، امکان استفاده از آن برای انواع پوست است. به دلیل وجود محتویات گیاهی و روغن های طبیعی در فرمولاسیون این کرم مرطوب کننده، پوست آسیب دیده به راحتی درمان می شود. یکی از این ترکیبات، روغن گل همیشه بهار یا کالاندولا است. این گیاه در صنعت آرایشی و بهداشتی کاربرد گسترده ای دارد و یکی از روغن های پرخاصیت در این حیطه به شمار می رود. با روغن گل همیشه بهار، رطوبت پوست تامین می شود و خشکی آن از بین می رود، زیرا این روغن خاصیت نرم کنندگی دارد و ترمیم پوست های آسیب دیده را میسر می کند. به دلیل وجود این ماده در ترکیبات کرم مرطوب کننده ژیل بوته، دیگر اثری از آفتاب سوختگی و التهاب روی پوست دیده نمی شود، زیرا قدرت بالای این روغن در تقویت پوست و محافظت از آن بر کسی پوشیده نیست. خواص ضدالتهابی روغن کالاندولا، سبب درمان آکنه و زخم های ناشی از خراشیدگی، سوختگی و گزیدگی می شود و به ترمیم سلول های پوستی کمک می کند.

شی باتر نیز یکی از روغن های گیاهی است که در نرم شدن پوست و جلوگیری از خشکی آن تاثیر به سزایی دارد. این روغن حاوی اسیدهای چرب ضروری، ویتامین های A و E و آنتی اکسیدان ها است. به همین منظور کرم مرطوب کننده روز هیدرا اکتیو ژیل بوته از ظاهر شدن چین و چروک جلوگیری می کند و سبب کلاژن سازی بهتر آن می شود. این روغن در کاهش لکه ها و پیری زودرس پوست نیز بسیار مفید است. روغن آفتابگردان نیز ترکیب مهم دیگری است که در تولید این کرم مرطوب کننده استفاده می شود. با وجود این روغن در محتویات کرم مرطوب کننده ژیل بوته، پوست ویتامین ها و مواد مفید مورد نیاز خود را دریافت می کند و زیباتر از قبل دیده می شود.


نحوه مصرف کرم مرطوب کننده روز هیدرا اکتیو ژیل بوته حجم 50 میلی لیتر

با توجه به میزان خشکی پوست، باید کرم مرطوب کننده روز هیدرا اکتیو ژیل بوته را حداقل یکبار در روز استفاده کرد تا تاثیرات شگفت انگیز آن قابل مشاهده باشد. در ابتدا پوست ناحیه مورد نظر را بشویید و اندکی از این کرم را روی پوست ماساژ دهید.


ترکیبات کرم مرطوب کننده روز هیدرا اکتیو ژیل بوته حجم 50 میلی لیتر

آب، پارافیوم لیکوئیدم، گلیسیریل استئارات، پی ای جی-100 استئارات، شی باتر، پروپیلن گلیکول، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسیرید، روغن دانه آفتابگردان، ایزوپروپیل میریستات، ستیل الکل، سیکلوپنتاسیلوکسان، استئاریک اسید، پالمیتیک اسید، اوره، توکوفریل استات، فنوکسی اتانول، پلی سوربات 20، اسانس، تری اتانول آمین، کربومر، پروپیل پارابن، متیل پارابن، پلی اکریلامید، C13-14 ایزوپارافین، منیزیم سیترات، سیترونلول، عصاره گل همیشه بهار، لورت-7، آلفا-ایزومتیل لونون، هگزیل سینامال، سدیم متیل پارابن، کومارین، بوتیل فنیل متیل پروپیونات، بنزیل سالیسیلات، گرانول، لینالول، ایگنول، متیل کلرو ایزوتیازولینون، لینولئیک اسید، منیزیم کلراید، متیل ایزوتیازولینون


نظرات در مورد کرم مرطوب کننده روز هیدرا اکتیو ژیل بوته حجم 50 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم مرطوب کننده روز هیدرا اکتیو ژیل بوته حجم 50 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم