فیس دوکس

نمایش 1–16 از 39 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند فیس دوکس (Face Doux)

برند فیس دوکس با برخورداری از تیم تحقیق و توسعه حرفه ای در سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات مراقبتی و بهداشتی این برند ایرانی در شرکت البرز تجارت یگانه و با همکاری کمپانی های معروف میبل بایوکیمستری سوئیس، پی ای ام و ژیوادان به تولید می رسند.‌ برند مورد نظر در این راستا از دانش و علم به روز متخصصان خود بهره می جوید. این محصولات بر اساس سلول های بنیادی و با مواد محافظ سلول های DNA تهیه و فرموله می شوند. این شرکت از پیشگامان استفاده از این روش در تولید مکمل های بهداشتی و آرایشی است.

در واقع مراقبت از پوست و مو توسط این برند با پیشرفته ترین و جدیدترین دستگاه های پزشکی و همچنین روش های علمی به روز انجام می‌ شود. این محصولات به دلیل مواد اولیه باکیفیت و طبیعی خود اثربخشی فوق العاده بالایی دارند و ایمنی آنها در طی مراحل تولید تحت بررسی تخصصی قرار گرفته است. از این رو تمامی فرآورده های بهداشتی و مراقبتی برند فیس دوکس دارای تاییدیه های معتبر از جانب داروسازان و پزشکان پوست و مو است.

این محصولات تخصصی برای تمامی نواحی بدن قابل استفاده هستند و با انواع پوست ها سازگاری بالایی دارند. کمپانی فیس دوکس در زمینه تولید محصولات تخصصی مراقبت از مو نیز فعالیت خود را آغاز کرده و در این زمینه درخشش فوق العاده ای را به دست آورده است. 

این برند معتبر به دلیل لاین های متنوع تولیدی خود همچون: هیدرازوم، لیفتازوم، فتوزوم، پیگمازوم، آکنه زوم، تریوزوم، آناگین و لوفازوم محبوبیت فراوانی در بین مشتریان داخلی و خارجی دارد. ایمنی بالای محصولات درموکازمتیک برند فیس دوکس یکی از ویژگی های بسیار مهم آن به شمار می‌ رود که اثربخشی آن را دو چندان می کند. این محصولات بر اساس میکروبیوم پوست و تجزیه پذیر بودن در محیط زیست فرموله می‌ شوند که این ویژگی کیفیت محصولات فیس دوکس را افزایش داده است.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم