کرم روشن کننده کلراکتیو ژیل بوته SPF30 حجم 50 میلی لیتر
کرم روشن کننده کلراکتیو ژیل بوته SPF30 حجم 50 میلی لیتر

کرم روشن کننده کلراکتیو ژیل بوته SPF30 حجم 50 میلی لیتر

Gil Beaute Clairactiv SPF 30 Brightening Cream 50 ml

حاوی عصاره شیرین بیان و بیربری، روشن کننده و محافظت از پوست در برابر آفتاب

موارد مصرف :

روشن کردن پوست
محافظت از پوست در برابر آفتاب


ویژگی محصول :

کاهش دهنده لک های پوستی
دارای SPF30
روشن کننده پوست
محافظ پوست در برابر اشعه های UVA و UVB خورشید
آبرسان پوست
مناسب انواع پوست ها
مقاوم در شرایط متفاوت آب و هوایی
نرم کننده پوست
دارای عصاره های گیاهی
حاوی ویتامین C
ترمیم کننده پوست های آسیب دیده
التیام دهنده پوست
ضد خارش، قرمزی و خشکی
شفاف کننده پوست
درمان چین و چروک های ریز
فاقد چربی های مضر


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات کرم روشن کننده کلراکتیو ژیل بوته SPF30 حجم 50 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

کرم

شرکت سازنده

بیلی کریت

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

بدن, صورت

نوع بسته بندی

تیوپ

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

50 میلی لیتر

کد بهداشتی

6798628276120233

کارایی

آبرسان, ترمیم کننده پوست, روشن کننده پوست, ضد آفتاب, ضد التهاب و التیام بخش, ضد چین و چروک, ضد خارش, ضد قرمزی پوست, ضد لک, نرم کننده

SPF

30

کشور سازنده

فرانسه


توضیحات تکمیلی کرم روشن کننده کلراکتیو ژیل بوته SPF30 حجم 50 میلی لیتر

کاهش دهنده لک های پوستی

ایجاد لک روی پوست و تیره شدن آن ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد. همچنین مشکلاتی نظیر آفتاب سوختگی و التهابات ناشی از اشعه های مضر نور خورشید، لطافت و زیبایی پوست را تحت تاثیر قرار می دهد. جهت حفاظت از پوست در برابر آفتاب و روشن شدن آن، محصولات بهداشتی و مراقبتی گزینه ای مناسب هستند. کرم روشن کننده کلراکتیو ژیل بوته SPF30، یکی از پرکاربردترین محصولات در این زمینه است که کاربردی چندگانه دارد. پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید و سایر عوامل محیطی بسیار حساس است. از این رو در صورت عدم حفاظت از آن، ایجاد لک های تیره و سایر مشکلات دیگر دور از انتظار نیست.

کرم روشن کننده کلراکتیو ژیل بوته توسط شرکت معتبر فرانسوی تولید می شود و به دلیل خواص چندگانه خود مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. این محصول مناسب انواع پوست های حساس، خشک، مختلط و چرب بوده و استفاده از آن، برای زنان و مردان مانعی ندارد. این کرم به دلیل برخورداری از فاکتورهای حفاظتی تا حدودی از پوست در برابر نور مضر خورشید محافظت می کند. همچنین به دلیل خواص روشن کنندگی آن، تمامی لک های پوستی ناشی از جای زخم، جوش و سوختگی از بین می رود. از این رو در اثر مصرف این کرم، پوست چند درجه روشن تر از قبل دیده می شود.

کرم روشن کننده کلراکتیو ژیل بوته SPF30، به دلیل ترکیبات گیاهی موجود در آن خواص متفاوتی دارد. این کرم حاوی عصاره شیرین بیان است. این ماده از پوست در برابر چرب شدن و ایجاد آکنه محافظت می کند. همچنین به کمک این ماده از براقیت ناشی از قرارگیری کرم روی پوست جلوگیری می شود. عصاره بیربری یا توت خرس (Bearberry) یکی دیگر از ترکیبات به کار رفته در این کرم است که خاصیت روشن کنندگی طبیعی دارد. همچنین این ماده، لک های ناشی از افزایش سن و آفتاب سوختگی را به طور معجزه آسایی درمان می کند.

از جمله ترکیبات گیاهی دیگر این کرم روشن کننده، عصاره گل مینا چمنی یا Bellis perennis L است. این گیاه به دلیل برخورداری از آلانتوئین طبیعی، در درمان مشکلات پوستی نظیر اگزما، جوش، لکه های حاصل از آفتاب سوختگی، خارش و التهابات پوستی نقش موثری دارد. از دیگر ترکیبات موجود در این کرم، ویتامین C و ویتامین E (ضد رادیکال های آزاد) هستند. این ویتامین ها وظیفه ترمیم پوست را بر عهده دارند و با پاکسازی پوست از سلول های مرده، به روشن شدن آن کمک بسیاری می کنند. همچنین از این طریق، رطوبت مورد نیاز پوست تامین می شود که این امر از چروک شدن پوست جلوگیری می نماید.


نحوه مصرف کرم روشن کننده کلراکتیو ژیل بوته SPF30 حجم 50 میلی لیتر

کرم روشن کننده کلراکتیو ژیل بوته SPF30 را باید هر صبح و عصر، روی پوست تمیز استفاده کرد. مقداری از این کرم را روی پوست به صورت دورانی ماساژ دهید که کاملا جذب آن شود. در صورت قرارگیری زیر نور خورشید، باید این کرم هر دو ساعت یکبار روی پوست تمدید شود که تاثیرات شگفت انگیز خود را به جای بگذارد.


ترکیبات کرم روشن کننده کلراکتیو ژیل بوته SPF30 حجم 50 میلی لیتر

آب، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، پروپاندیول، C12-15 آلکیل بنزوات، دسیل اولئات، ایزوپروپیل پالمیتات، اراکیدیل الکل، عصاره گل مینای چمنی، پلی متیل متاکریلات، ستیل الکل، دایمتیکون، گلیسریل استئارات، پگ-100 استئارات، تیتانیوم دی اکساید Ci 77891، هیدروژنیتد پالک کرنال گلیسیرید، پروپیلن گلیکول، بهنیل الکل، هیدروکسی اتیل اکریلات/سدیم اکریلویل دی متیل لائورات کوپلیمر، اراکیدیل گلوکوزید، سیتریک اسید، کاپریلیل گلیکول، هگزان دیول، اسانس، بی اچ تی، تترا سدیم ادتا، زانتان گام، هیدروژنیتد پالم گلیسیرید تروپولون، تری متوکسی کاپریلیل سیلان، فنوکسی اتانول، پتاسیم سوربات، عصاره بیربری، عصاره شیرین بیان، سدیم بنزوات


نظرات در مورد کرم روشن کننده کلراکتیو ژیل بوته SPF30 حجم 50 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم روشن کننده کلراکتیو ژیل بوته SPF30 حجم 50 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم