کرم روشن کننده اینتنسیو پریم با حجم 30 میلی لیتر
کرم روشن کننده اینتنسیو پریم با حجم 30 میلی لیتر

کرم روشن کننده اینتنسیو پریم با حجم 30 میلی لیتر

Prime Intensive Brightener Cream 30 ml

حاوی شی باتر ، روشن کننده و ضد لک پوست ، مناسب انواع پوست‌‌ به غیر از پوست های چرب و دارای آکنه

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
موارد مصرف :

روشن کننده و ضد لک غیر هیدروکینونی


ویژگی محصول :

روشن کننده و یکنواخت کننده رنگ پوست
رفع لک های پوستی و جلوگیری از ایجاد لک های جدید
فاقد هیدروکینون
مرطوب کننده و آبرسان
ایده آل برای انواع پوست به غیر از پوست های چرب و دارای آکنه
دارای خواص آنتی اکسیدانی


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    329,000

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی کرم روشن کننده اینتنسیو پریم با حجم 30 میلی لیتر

نقد و بررسی کرم روشن‌ کننده پریم مدل Intensive

ما در قسمت توضیحات محصول، خصوصیات متعدد این کرم را مورد ارزیابی قرار دادیم. البته هر آنچه بیان شد، تنها بخشی از ادعاهای برند پریم در رابطه با محصول تولیدی خود است، اما آیا تمام این گفته ها حقیقت دارد؟

نقاط قوت و ضعف کرم روشن کننده پریم از نگاه مصرف کنندگان

برخورداری از پوستی عاری از هرگونه لک و شفاف، خواسته همه افراد است. به منظور دستیابی به این مهم، باید اقدامات لازم برای مراقبت از پوست را به عمل آوریم. استفاده از کرم روشن کننده، از‌ جمله این اقدامات می باشد. اجازه دهید که این محصول را بار دیگر از نگاه کاربران بررسی کنیم.

رایحه دلنشین و خوشایند

اغلب کاربران، در رابطه با موضوع رایحه آرامش بخش این محصول اتفاق نظر داشتند. با این حال برخی از این افراد معتقد هستند که نباید در فرمولاسیون یک محصول مراقبتی از عطر استفاده شود. کاربران بر این باور بودند که این محصول به سرعت جذب پوست ‌می شود و پس از استفاده از این محصول، به هیچ عنوان احساس سنگینی روی پوست را تجربه نخواهید کرد.

مرطوب کننده ایده آل

تعداد زیادی از مصرف کنندگان، این محصول را برای افراد دارای پوست خشک ایده آل ‌می‌ دانستند. وجود شی باتر در فرمولاسیون این محصول، نر‌می ‌و لطافت گلبرگ ها را به پوست شما هدیه ‌می دهد. حفظ رطوبت پوست، به شادابی و طراوت آن کمک ‌می کند و زیبایی پوست را دو چندان خواهد کرد. البته برخی از کاربران نیز بیان کردند که در اثر مصرف این محصول، شاهد برق افتادن پوست خود بودند. به همین خاطر، این کرم روشن‌ کننده را به افراد دارای پوست چرب توصیه نمی‌ کردند.

کاهش لک ‌های پوستی

اگرچه برخی از کاربران استفاده از کرم روشن کننده پریم را بی‌ تأثیر ‌می دانستند، اما در مقابل کاربرانی نیز از کاهش لک ‌های پوستی خود سخن گفتند. این افراد معتقد بودند که در اثر استفاده مداوم از این محصول، به‌ تدریج شاهد کمرنگ شدن لکه های پوستی خود خواهید بود. اثربخشی این کرم بر لکه های پوستی را بیش از هر چیز باید مدیون وجود فنیل اتیل رزورسینول در فرمولاسیون آن دانست. این ماده با مهار آنزیم تیروزینار، پوستی عاری از هر گونه لک را به شما هدیه خواهد داد.

تجربه پوستی شفاف و روشن

برخی از کاربران، از تأثیر این محصول بر روشن‌ کنندگی پوست خود سخن گفته بودند. جالب است بدانید که در فرمولاسیون این ترکیب، فیلتر محافظت کننده‌ ای وجود دارد که مانع از اثرات زیان بار نور خورشید روی پوست شما خواهد شد. البته تأثیر آنتی اکسیدان های موجود در کرم روشن کننده پریم را نیز نباید در تأثیرگذاری آن دست کم گرفت.

عدم استفاده برای پوست چرب

تعداد زیادی از کاربران دارای پوست چرب، از انتخاب این محصول ناراضی بودند. به گفته این افراد در اثر استفاده از این کرم روشن کننده، با جوش و آکنه مواجه خواهید شد.

نتیجه گیری نهایی و نظرات کارشناسان

کرم روشن کننده پریم مدل Intensive از سری Matex، یک محصول کاربردی برای روشن کردن و یکنواخت کردن رنگ پوست است. این محصول، دارای ترکیباتی نظیر فنیل اتیل رزورسینول، ویتامین C و کره شی می باشد. فنیل اتیل رزورسینول در ترکیبات این روشن کننده، نقش هیدروکینون رو ایفا می کند و با مهار آنزیم تیروزیناز، از تولید ملانین جلوگیری می کند و در عین حال، عوارض هیدروکینون را ندارد. به این ترتیب، پوست روشن تر شده و از ایجاد لک های پوستی جلوگیری می شود. ویتامین C به کار رفته در این محصول نیز پوست را روشن تر کرده و به کرم خواص آنتی اکسیدانی می بخشد، گرچه بهتر بود شرکت پریم از فرم های پایدار ویتامین C در ساخت آن استفاده می کرد. شی باتر نیز حاوی اسیدهای چرب و ویتامین های مختلف بوده و پوست را به خوبی مرطوب، نرم و لطیف می سازد.

این ترکیب، پوست را آبرسانی کرده و رطوبت آن را چندین ساعت حفظ می نماید. مواد موجود در کره شی باعث شده کرم روشن کننده پریم فیلتر ضد آفتاب داشته باشد، گرچه این فیلتر آنقدری قوی نیست که بتوان استفاده از ضد آفتاب را کنار گذاشت. درضمن وجود کره شی در این محصول، باعث شده کرم روشن کننده پریم برای افراد دارای پوست چرب مناسب نباشد و این افراد بهتر است از محصول دیگری استفاده نمایند. این کرم در پیشگیری از ایجاد لک و روشن کردن پوست عملکرد قابل قبولی دارد، اما در درمان لک ممکن است نتایج به نسبت ضعیف تری حاصل شود و ذکر این نکته الزامی است که درمان لک، نیاز به نظم در استفاده از محصولات ضد لک و چند دوره لازم است. در نهایت کارشناسان داروهوم، امتیاز 3.5 از 5 را برای این محصول در نظر گرفته اند.


مشخصات کرم روشن کننده اینتنسیو پریم با حجم 30 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

کرم

شرکت سازنده

دکتر اخوی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

دست, صورت, گردن

نوع بسته بندی

کاسه ای

نوع پوست

پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

30 میلی لیتر

کارایی

آبرسان, آنتی اکسیدان, روشن کننده پوست, ضد آفتاب, ضد لک, مرطوب کننده

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی کرم روشن کننده اینتنسیو پریم با حجم 30 میلی لیتر

روشن کننده و ضد لک غیر هیدروکینونی

قرار گرفتن در معرض تشعشعات زیان بار نور خورشید، افزایش سن و حتی وراثت، مانع از داشتن پوستی درخشان و خیره‌ کننده می‌ شود. البته برندهای متعددی دست به تولید محصولات متنوع زده اند و هر یک، ادعای مخصوص به خود را دارند. کرم روشن‌ کننده اینتنسیو پریم نیز از‌ جمله محصولات محبوب و پرطرفدار در بازار است که نوید بخش پوستی شفاف برای ماست. این محصول با انواع پوست سازگاری دارد، اما افرادی که پوست چرب و آکنه ای دارند، بهتر است از مصرف این محصول صرف نظر کنند. کرم روشن کننده پریم، به طور تخصصی با هدف کاهش لک ‌های سطحی پوست فرموله شده است. ماده معجزه‌ گری که در فرمولاسیون این محصول قرار گرفته، فنیل اتیل رزورسینول نام دارد. این ماده به صورت تخصصی، منجر به مهار آنزیم تولید‌کننده ملانین ‌می‌شود و جایگزینی مناسب برای هیدروکینون می باشد. به همین خاطر است که در اثر استفاده از این محصول، لک های قهوه ای به مرور کم رنگ تر شده و از بین خواهند رفت.

البته عملکرد این محصول منحصر‌ به فرد، به همین مورد محدود نمی‌ شود. این کرم روشن‌ کننده با برخورداری از موادی همچون شی باتر و سدیم پیدولات، نر‌می ‌و لطافت را به پوست شما هدیه ‌می‌ دهد. این مواد، رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین ‌می‌ کنند و با آبرسانی، تازگی و طراوت را برای پوست به ارمغان ‌می‌ آورند. در بررسی عملکرد فوق العاده این محصول، باید خاصیت ضد لک آن را نیز در نظر گرفت. با توجه به اینکه کرم روشن کننده پریم منبعی از آنتی‌ اکسیدان‌ ها به حساب ‌می‌ آید، مانع از تأثیر رادیکال‌ های آزاد بر پوست ‌می‌ شود. رادیکال‌ های آزاد در اثر واکنش با آنتی اکسیدان‌ ها، مانع از بروز لک های جدید بر پوست خواهند شد. این محصول با برخورداری از خاصیت ضد التهاب، برای افراد دارای پوست حساس نیز مناسب به نظر ‌می‌ رسد. درنهایت کرم روشن‌ کننده اینتنسیو پریم با عملکردی دوگانه، پوست را عاری از هر گونه لک ‌می‌ کند و رطوبت مورد نیاز آن را تأمین خواهد کرد. 


نحوه مصرف کرم روشن کننده اینتنسیو پریم با حجم 30 میلی لیتر

مقدار مناسبی از کرم روشن‌ کننده اینتنسیو پریم را روی پوست تمیز و عاری از هر گونه آلودگی بمالید. به منظور اثربخشی بهتر، کرم را روی پوست ماساژ دهید تا زمانی که جذب پوست شود. توصیه ‌می‌ شود که حداقل دو بار در طول روز از این کرم استفاده کنید.

نکته: در زمان استفاده از این محصول، استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید.


ترکیبات کرم روشن کننده اینتنسیو پریم با حجم 30 میلی لیتر

آب، شی باتر، ستئاریل الکل، گلیسرین، سدیم ستئاریل سولفات، اتیل هگزیل پالمیتات، ستئاریل گلوکوزید، آراشیدیل الکل، بهنیل الکل، آراشیدیل گلوکوزاید، سدیم سولفات، سیکلو پنتا سیلوکسان، فنیل اتیل رزورسینول، دایمتیکون کراس پلیمر، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، ، ستئارت-2، پلی سیلیکون11، سدیم پیدولات، تیتانیوم دی اکساید، کاپریلیل گلیکول، فنوکسی اتانول، سوربیک اسید، PEG-40 روغن کرچک هیدروژنه، عطر، تترا سدیم EDTA، اسکلروتیوم گام، کربومر و تری اتانول آمین


نظرات در مورد کرم روشن کننده اینتنسیو پریم با حجم 30 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم روشن کننده اینتنسیو پریم با حجم 30 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
329,000
support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم