کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن 20 گرمی
کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن 20 گرمی

کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن 20 گرمی

Ardene Liposome Eye-Contour Cream 20 g

حاوی ویتامین های E و C،‌ حفظ لطافت و شادابی پوست دور چشم

موارد مصرف :

رفع چین و چروک دور چشم
رفع تیرگی دور چشم
رفع پف زیر چشم


ویژگی محصول :

حفظ لطافت و شادابی پوست دور چشم
رفع تیرگی و پف اطراف چشم
دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
کمک به سنتز کلاژن در بافت پوست و کاهش افتادگی پلک و زیر چشم
حاوی ویتامین های E و C


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن 20 گرمی

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

فرم محصول

کرم

گروه سنی

بزرگسالان

کارایی

آنتی اکسیدان, پیشگیری و درمان افتادگی پلک, تحریک کلاژن سازی, روشن کننده و ضد تیرگی و لک دور چشم, ضد پف دور چشم, لیفتینگ و ضد چروک دور چشم

نوع بسته بندی

تیوپی

حجم محصول

20 گرم

کد بهداشتی

11832/38

محل مصرف

دور چشم

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

لابراتوار پارس حیان

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال


توضیحات تکمیلی کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن 20 گرمی

رفع چین و چروک دور چشم

حتما به این موضوع توجه کرده اید که روی بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی نوشته شده است که این محصول نباید در نواحی زیر چشم استفاده شود. دلیل این امر حساسیت ویژه ای است که این ناحیه از پوست صورت دارد. از این رو باید برای مراقبت از پوست دور چشم و جلوگیری از ایجاد چین و چروک در این ناحیه، از کرم های مخصوصی مانند کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن استفاده کرد. از حدود 30 سالگی به بعد، ممکن است که در اطراف چشم لک های تیره، چین و چروک یا پف زیر چشم ایجاد شود. این کرم دور چشم با فرمولاسیون استثنائی که دارد، موجب تقویت و بازسازی پوست اطراف چشم می شود و لطافت و شادابی را به آن هدیه می دهد.

این محصول از مواد معجزه ‌آسایی همچون رتینول A، کلاژن، الاستین و هیدروکسی پرولین تشکیل شده و همچنین بر پایه لیپوزوم تهیه شده است. این مواد باعث افزایش قدرت، استحکام و انعطاف ‌پذیری پوست و کاهش افتادگی زیر چشم و پلک می شوند. از دیگر مواد این کرم، روغن جوانه گندم و روغن گل گاوزبان است. این دو روغن طبیعی به طراوت و شادابی پوست کمک می کنند. روغن گل گاوزبان خاصیت ضدپیری دارد و روند پیر شدن پوست را به تعویق می اندازد. همچنین کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن، حاوی مواد مرطوب کننده نیز بوده و از این رو علاوه بر خاصیت ضدچروک، آبرسانی پوست را نیز انجام می دهد. آبرسانی باعث کاهش میزان قابل توجهی از پف و کبودی زیر چشم می شود. کرم دور چشم لیپوزوم برای استفاده روی انواع پوست مناسب است. وجود ویتامین های C و E در ترکیبات این کرم، تاثیر خوبی بر متابولیسم سلولی دارد و از ایجاد چین و چروک در سطح پوست جلوگیری می کند. همچنین این محصول، از تاثیرات مضر رادیکال های آزاد بر پوست ممانعت به عمل می آورد.


نحوه مصرف کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن 20 گرمی

در ابتدا با دست های تمیز و به کمک شوینده ها و پاک کننده های مناسب دور چشم، اطراف چشم را کاملا تمیز کرده و سپس خشک کنید، سپس مقدار مناسبی از کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن را با انگشت روی پوست دور چشم بمالید و آن را به حالت ضربه از خارج به داخل ماساژ دهید که به طور کامل جذب پوست شود.

نکته:

  • برای دستیابی به نتیجه مطلوب، این اقدامات را دو بار در روز (صبح و شب) انجام دهید. همچنین لازم به ذکر است که این محصول به عنوان زیرساز آرایش نیز استفاده می شود.

ترکیبات کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن 20 گرمی

ایزوهگزادکان، اسکوالن، گلیسرین، ستئاریل الکل و ستئاریل گلوکوزاید و آراشیدیل الکل، روغن بادام شیرین، شی‎باتر، موم عسل، ستئاریل الکل، لیپوزوم (فسفولیپید)، کلاژن هیدرولیز شده، مخلوط پارابن‎ها در فنوکسی اتانول، وینیل پیرولیدون کربوکسیلیک سدیم، آلفا توکوفریل استات (ویتامین E)، روغن جوانه گندم، پلی اکریلامید ایزو پارافین لورت7، روغن گل گاو زبان، آلاستین، آسکوربیل پالمیتات (ویتامین C)، رتینول (ویتامین A)، آب دیونیزه، CI14720


نظرات در مورد کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن 20 گرمی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم دور چشم لیپوزوم ضد چروک آردن 20 گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم