کرم دور چشم سینره حجم 30 میلی لیتر
کرم دور چشم سینره حجم 30 میلی لیتر

کرم دور چشم سینره حجم 30 میلی لیتر

Cinere Eye Cream

حاوی عصاره فائکس و کوآنزیم Q10، رفع تیرگی، خطوط و چین و چروک های اطراف چشم

موارد مصرف :

رفع تیرگی اطراف چشم
پیشگیری از بروز چین و چروک ها
رفع خطوط و چین و چروک های اطراف چشم
به حداقل رساندن پف اطراف چشم


ویژگی محصول :

سازگار با انواع پوست ها
حاوی ویتامین E
رفع تیرگی اطراف چشم با تقویت شبکه مویرگی
حاوی عصاره فائکس
حاوی روغن های گیاهی و تامین اسیدهای چرب مورد نیاز پوست
افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی به دور چشم
کاهش چین و چروک های اطراف چشم با برخورداری از کمپلکس MDI
پیشگیری از بروز خطوط ریز با برخورداری از آنتی اکسیدان ها
حاوی کوآنزیم Q10 به عنوان منبعی از آنتی اکسیدان ها


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی کرم دور چشم سینره حجم 30 میلی لیتر

نقد کرم سینره

با مطالعه بخش توضیحات محصول به خوبی با ویژگی های مهم کرم چشم آشنا شدیم. با این حال ما این کرم را از نگاه تولیدکنندگان آن بررسی کردیم و برای ارائه نقدی دقیق تر به منبعی دیگر نیاز داریم.

نقاط قوت و ضعف دور چشم سینره از نگاه کاربران

افرادی که تجربه استفاده از این کرم را دارند، بهترین تجربیات را در اختیار ما قرار می دهند. به همین خاطر نیز ما سراغ نظرات کاربران رفتیم و این محصول را از نگاه آنان مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم. کدام خصوصیات این کرم منجر به جلب رضایت کاربران شده بود؟

معجزه ای برای تیرگی دور چشم

کاربران در رابطه با اثربخشی این محصول بر کاهش تیرگی های دور چشم خود اظهار رضایت داشتند. این افراد استفاده از این کرم را حتی در مدت زمان کوتاه نیز موثر می دانستند. البته این خصوصیت را بیش از هر عامل دیگر باید مدیون عصاره فائکس موجود در فرمولاسیون این کرم دور چشم دانست؛ ماده ای که با استحکام بخشیدن به مویرگ های دور چشم، مانع از پارگی آنها و در نتیجه بروز تیرگی می شود.

تجربه نرمی و لطافت دور چشم

با توجه به وجود روغن های گیاهی مختلف در فرمولاسیون این محصول و تامین امگا3 و امگا6 مورد نیاز پوست، جای تعجبی ندارد کاربران از تجربه لطافت پوست اطراف چشم خود سخن گفته باشند. با این حال برخی از کاربران این کرم را چرب می دانستند و از این بابت ناراضی بودند.

قیمت و حجم ایده آل

کاربران از قیمت تعیین شده برای این کرم دور چشم، اظهار رضایت داشتند. این افراد حجم و کارایی این محصول را در مقایسه با قیمت تعیین شده برای آن مقرون به صرفه می دانستند. همین موضوع نیز منجر به جلب رضایت آنان شده بود.

اثربخشی ناچیز بر چین و چروک ها

آنچه نارضایتی کاربران را به دنبال داشت، عدم تاثیرگذاری این محصول بر چین و چروک های پوستی بود. کاربران بیان کرده بودند که این کرم بیشتر به منظور پیشگیری از بروز چین و چروک ها قابل استفاده است. وجود آنتی اکسیدان در فرمولاسیون این محصول و مهار رادیکال های آزاد، دیگر جای نگرانی بابت به ظاهر شدن خطوط ریز در اطراف چشم را باقی نمی گذارد.

رایحه ای مطلوب با عملکردی سریع

کاربران رایحه این محصول را دلنشین و خوشبو تلقی کرده بودند. از طرفی این افراد اثربخشی کرم دور چشم را سریع و حیرت انگیز می دانستند. همه این نکات در کنار هم منجر به جلب رضایت تعداد زیادی از کاربران شده بود.


مشخصات کرم دور چشم سینره حجم 30 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

کرم

شرکت سازنده

سینره

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

دور چشم

نوع بسته بندی

تیوپ

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

30 میلی لیتر

کد بهداشتی

44/10029

کارایی

آنتی اکسیدان, روشن کننده و ضد تیرگی و لک دور چشم, ضد پف دور چشم, لیفتینگ و ضد چروک دور چشم

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی کرم دور چشم سینره حجم 30 میلی لیتر

رفع تیرگی اطراف چشم و پیشگیری از بروز چین و چروک

تیرگی دور چشم و چین و چروک های اطراف آن به دلایل مختلفی اتفاق می افتند. با این حال چه کسی برخورداری از دور چشمی عاری از هر گونه تیرگی و خطوط را دوست ندارد؟ کرم دور چشم سینره، محصولی ایده آل به شمار می آید که در راستای رفع چنین اهدافی به بازار عرضه شده است. این کرم به گونه ای فرموله شده که با انواع پوست ها سازگار باشد. همانطور که می دانید پوست دور چشم بسیار نازک و آسیب پذیر است؛ به همین خاطر نخستین بخشی از صورت که شاهد بروز چین و چروک ها هستیم، اطراف چشم است. بنابراین توصیه می کنیم، مراقبت از چشم را از سنین پایین شروع کنید.

پاره شدن مویرگ های نازک اطراف چشم، باعث شده که خون و هموگلوبین در این ناحیه تجمع پیدا کند؛ به همین دلیل پوست دور چشم تیره می شود. عصاره فائکس موجود در فرمولاسیون این محصول با کمک به استحکام مویرگ ها، دیگر جای نگرانی بابت تیرگی دور چشم باقی نمی گذارد. از طرفی این ماده، شما را از هر گونه پف اطراف چشم نجات می دهد. از دیگر مواد موثر به کار رفته در این کرم، کوآنزیم Q10 نام دارد. این ماده منبعی غنی از آنتی اکسیدان ها به حساب می آید که به مهار رادیکال های آزاد می پردازد. بدین ترتیب، این ترکیب مانع بروز خطوط ریز اطراف چشم می شود.

البته خواص حیرت انگیز کرم دور چشم سینره به همین موارد محدود نمی شود. موثرترین ترکیب به کار رفته در فرمولاسیون این محصول، کمپلکس MDI است. این کمپلکس فوق العاده با مهار آنزیم کلاژناز، مانع از بروز چین و چروک های اطراف چشم می شود. ناگفته نماند که این ماده با بهبود گردش خون اطراف چشم و کمک به تقویت شبکه مویرگی، هر گونه تیرگی را از دور چشم محو می کند. البته نقش روغن های گیاهی مورد استفاده در این محصول را نیز نباید نادیده گرفت. روغن دانه کتان، روغن گل گاو زبان و روغن گل مغربی با تامین اسیدهای چرب مورد نیاز سلول ها به ترمیم و بازسازی آنها کمک می کنند. این مواد با برخورداری از آنتی اکسیدان ها، اثری از خطوط اطراف چشم را باقی نمی گذارند. در نهایت این محصول فوق العاده با عملکردی سه گانه، تیرگی اطراف چشم را به حداقل می رساند، چین و چروک ها را از بین برده و پف دور چشم را کاهش می دهد.


نحوه مصرف کرم دور چشم سینره حجم 30 میلی لیتر

مقدار معینی از کرم دور چشم سینره را روی پوست تمیز و عاری از هر گونه آلودگی بمالید و با ضربه های آرام آن را روی پوست دور چشم پخش کنید. به منظور کسب نتیجه بهتر، این عمل را دو مرتبه در طول روز تکرار کنید.


ترکیبات کرم دور چشم سینره حجم 30 میلی لیتر

آب، ‎‎‎‎‎‎‎‎روغن گل گاو زبان، ‎‎‎‎ویتامین E، روغن گل همیشه بهار، روغن گل مغربی، ‎‎‎‎روغن دانه کتان، EDTA، گلیسرین، ‎‎‎‎‎‎‎‎روغن دانه آفتابگردان، میکا، ‎‎‎‎کمپلکس MDI، آلانتوئین، ‎‎‎‎ کوآنزیم Q10‎‎‎‎، دی ال آلفا توکوفرول، ‎‎‎‎عصاره فائکس، شی ‎باتر،‎‎‎‎ امولسی فایر،‎‎‎‎ مواد نگهدارنده و ‎‎عطر


نظرات در مورد کرم دور چشم سینره حجم 30 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم دور چشم سینره حجم 30 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم