کرم دور چشم آلفا کا ام نوروا حجم 15 میلی لیتر
کرم دور چشم آلفا کا ام نوروا حجم 15 میلی لیتر

کرم دور چشم آلفا کا ام نوروا حجم 15 میلی لیتر

Noreva Alpha KM Restructuring Eye Contour Care Cream

ضد چروک، پف و تیرگی بافت دور چشم،‌ مناسب انواع پوست حتی پوست های حساس

موارد مصرف :

ضد چروک، پف و تیرگی بافت دور چشم


ویژگی محصول :

درمان چین و چروک اطراف چشم
رفع تیرگی و پف دور چشم
لیفتینگ فوری و مقابله با افتادگی پلک
بازسازی بافت دور چشم و ایجاد شادابی و لطافت
سازگار با انواع پوست حتی پوست های حساس


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات کرم دور چشم آلفا کا ام نوروا حجم 15 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

کرم

شرکت سازنده

نوروا (Noreva)

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

عمومی

محل مصرف

دور چشم

نوع بسته بندی

بزرگسالان

نوع پوست

انواع پوست, پوست حساس, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

15 میلی لیتر

کارایی

پیشگیری و درمان افتادگی پلک, روشن کننده و ضد تیرگی و لک دور چشم, ضد پف دور چشم, لیفتینگ و ضد چروک دور چشم

کشور سازنده

فرانسه


توضیحات تکمیلی کرم دور چشم آلفا کا ام نوروا حجم 15 میلی لیتر

رفع چین و چروک، تیرگی و پف دور چشم

شاید در موارد زیادی نوشته یا هشدار روی یک جعبه لوازم آرایشی یا یک نوع محصول خاص، توجه شما را به خود جلب کرده باشد که از استعمال آن در اطراف چشم، خودداری شود! احتمالا شما نیز دلیل آن را به خوبی می دانید، اما برای آن دسته از افرادی که اطلاعات زیادی در این مورد ندارند، باید گفت که پوست دور چشم، یکی از ظریف ترین و حساس ترین بافت های بدن را دارا بوده و ممکن است در اثر بی توجهی و عدم رسیدگی به این قسمت، دچار مشکلاتی از قبیل چروک و خطوط ریز و درشت، تیرگی، پف و افتادگی گردد. برای این بخش مهم که تاثیر زیادی در زیبایی و جوانی صورت دارد، مراقبت های ویژه ای در نظر گرفته شده که به صورت یک کرم دور چشم و با ترکیبات لازم برای حفظ ساختار این نواحی در بازار یافت می شود.

با استفاده از یک کرم دور چشم مرغوب، می توان از نقشی که بافت دور چشم در شادابی چهره ایفا می کند، محافظت نمود. البته امروزه محصولات متنوعی در بازار و به ویژه در داروخانه ها یافت می شود که ممکن است شما را برای انتخاب و خرید یک کرم ایده آل، دچار سردرگمی کند. بهتر است در هنگام تهیه یک کرم دور چشم ابتدا به سراغ برندهای مطمئن و شناخته شده بروید و سپس با بررسی ترکیبات موجود در آن، انتخاب خود را نهایی کنید. یکی از کرم های بسیار عالی و دارای ترکیبات بی نظیر برای مراقبت از بافت های نازک و آسیب پذیر دور چشم، کرم دور چشم آلفا کا ام نوروا است که یک محصول فرانسوی و با کیفیت به حساب می آید.

این کرم دور چشم با دارا بودن مجموعه ترکیباتی فعال و مؤثر، عملکردی چندگانه را در رابطه با جوانسازی و محافظت از بافت های این بخش ارائه می دهد. تأثیری که مواد موجود در این محصول برای مقابله با چین و چروک بافت های حساس این بخش دارد، به همراه جلوگیری از پف زیر چشم و همچنین رفع حلقه های تیره رنگ دور چشم، موجب گردیده که استفاده از این محصول، تغییرات شگرفی را در چهره ایجاد نماید و آن را کاملا شاداب و جوان تر نشان دهد. یکی دیگر از نتایج محسوس استفاده از کرم دور چشم آلفا کا ام نوروا، لیفت و جلوگیری از افتادگی پوست در این بخش است که بلافاصله پس از استعمال آن، حالت کشسانی پوست تقویت شده و احساس سفت شدن و کشیدگی در پوست این نواحی به خوبی مشاهده می شود که این مورد نیز در زیبایی صورت بسیار تأثیرگذار می باشد. از دیگر شاخصه هایی که کرم دور چشم نوروا را به یک محصول ضد پیری و مطمئن برای اطراف چشم مبدل ساخته، عدم استفاده از مواد حساسیت زا مانند پارابن و عطر در فرمولاسیون آن است و به این ترتیب، افراد با پوست های حساس نیز امکان بهره مندی از این کرم دور چشم را خواهند داشت.


نحوه مصرف کرم دور چشم آلفا کا ام نوروا حجم 15 میلی لیتر

کرم دور چشم آلفا کا ام نوروا را روزی دو بار، صبح و عصر، بر روی بافت اطراف چشم به آرامی و توسط نوک انگشت با ضربه های بسیار آرام، بمالید.


ترکیبات کرم دور چشم آلفا کا ام نوروا حجم 15 میلی لیتر

Aqua (Water), C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Butylene Glycol, Sodium Polyacrylate, PVP, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Prunus Amygdalus Dulcis Sweet Almond Seed Extract, Pentylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Chlorphenesin, Cetyl Dimethicone, Hesperidin Methyl Chalcone, Steareth-20, Iris Florentina Root Extract, Parfum (Fragrance), Chlorhexidine, Digluconate, Carbomer, Sodium Lactate, Sodium Citrate, Sodium Hydroxide, Polysorbate 20, Dipeptide-2, Potassium Sorbate, Citric Acid, Palmitoyl Tetrapeptide-7, CI45430, Palmitoyl Pentapeptide-4, Sodium Sulfate.


نظرات در مورد کرم دور چشم آلفا کا ام نوروا حجم 15 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم دور چشم آلفا کا ام نوروا حجم 15 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم