کرم ترک پوست پریم با حجم 75 میلی لیتر
کرم ترک پوست پریم با حجم 75 میلی لیتر

کرم ترک پوست پریم با حجم 75 میلی لیتر

Prime Stretch Mark Cream

حاوی عصاره آلوئه‌ورا ، رفع و جلوگیری از ظاهر شدن ترک‌های پوستی ، مناسب انواع پوست‌ها

موارد مصرف :

کاهش اثرات ناشی از ترک‌ های پوستی
بازگرداندن حالت ارتجاعی به پوست
کمک به لطافت و نرمی‌ پوست
جلوگیری از ظاهر شدن ترک‌ های پوستی


ویژگی محصول :

مناسب انواع پوست‌ ها
مناسب زنان باردار، جوانان و ورزشکاران
کمک به رفع اثرات ناشی از ترک‌ های پوستی
حفظ حالت ارتجاعی پوست
برخورداری از ویتامین E و ویتامین A
دارای عصاره آلوئه‌ ورا، روغن بادام شیرین و نارگیل
مرطوب‌کننده فوق‌ العاده پوست به دلیل برخورداری از شی باتر
برخورداری از کمپلکس‌ های پپتیدی برای بازگرداندن الاستیته به پوست
ترمیم ترک‌ های پوستی
دارای عوامل پیشگیری‌ کننده از ترک‌ های پوستی


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات کرم ترک پوست پریم با حجم 75 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

کرم

شرکت سازنده

دکتر اخوی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

نوجوانان و بزرگسالان

محل مصرف

بدن

نوع بسته بندی

تیوپ پلاستیکی

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

75 میلی‌لیتر

کارایی

ترمیم کننده و ضد ترک بدن, مرطوب کننده, نرم کننده

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی کرم ترک پوست پریم با حجم 75 میلی لیتر

کاهش اثر ناشی از ترک‌ های پوستی

ترک پوست، ممکن است در اثر عوامل متعددی روی دهد. با‌ این‌ حال این ترک‌ ها به هر علتی که به وجود آمده باشند، ظاهر خوشایندی روی سطح پوست ندارند. به همین خاطر استفاده از کرم ترک پوست پریم، راهکاری برای حل این معضل به نظر می‌ رسد. این محصول، برای انواع پوست‌ ها مناسب است و نه‌ تنها بزرگسالان، بلکه نوجوانان نیز امکان استفاده از این محصول را دارند، اما ترک پوستی به چه علتی روی پوست ظاهر می‌ شود؟ هنگامی‌ که پوست در معرض کشش بیش از حد قرار می‌ گیرد، به احتمال زیاد شاهد ترک‌ های پوستی خواهیم بود. البته کشش بیش از حد پوست نیز ممکن است در اثر بارداری، افزایش و کاهش وزن، قرار گرفتن در شرایط فیزیکی متغیر و مواردی از این قبیل روی دهد.

در این حالت، پوست کلاژن خود را از دست می‌ دهد و ترک‌ ها روی آن ظاهر خواهند شد، اما کرم ترک پوست پریم چه عملکردی دارد؟ این کرم فوق‌ العاده با برخورداری از ترکیبات متعدد، نیازهای پوستی شما را تامین می‌ کند و بدین ترتیب، مانع از ظاهر شدن این ترک‌ ها روی پوست خواهد شد. در وهله نخست، کرم ترک پوست با مرطوب‌ سازی پوست، مانع از بروز ترک‌ ها خواهد شد. از‌ جمله مواد مرطوب‌ کننده به کار رفته در فرمولاسیون این محصول، روغن نارگیل، شی باتر، روغن بادام و گلیسیرین است که لطافت و نرمی ‌را به پوست شما هدیه خواهد داد. به کمک این مواد، به جنگ با ترک‌ های پوستی خواهیم رفت. در مرحله بعدی، نوبت به رفع این ترک‌ ها می‌ رسد. در فرمولاسیون این محصول، ویتامین‌هایی مانند ویتامین A ،E و B5 به کار رفته است که خواص فوق‌ العاده‌ ای برای پوست دارند.

از طرفی پپتیدها و گلیکان‌ های موجود در فرمولاسیون این محصول، به طور ویژه منجر به حفظ استحکام و حالت ارتجاعی پوست می‌شوند. به این ترتیب با گذشت زمان و استفاده مداوم از این محصول، دیگر خبری از ترک‌ های پوستی یا پوستی شل نیست. احساس نرمی ‌و لطافت باورنکردنی پس از مصرف این محصول نیز از دیگر خصوصیات آن محسوب می‌ شود. عصاره برگ شاه بلوط هندی نیز با خاصیت التیام‌ بخشی خارق‌ العاده، نقش مهمی ‌در کاهش ترک‌ های پوست ما خواهد داشت. در نهایت کرم ترک پوست پریم با عملکردی دوگانه، نه‌ تنها به درمان ترک‌ های پوستی می‌ پردازد، بلکه مانع از ظاهر شدن ترک‌ های جدید بر پوست خواهد شد.


نحوه مصرف کرم ترک پوست پریم با حجم 75 میلی لیتر

نحوه مصرف کرم ترک پوست پریم برای افراد مختلف تقریبا متفاوت است. بدین صورت که ورزشکاران باید از این محصول پیش از فعالیت‌ های بدنی استفاده کنند، اما سایر افراد مانند خانم‌ های باردار یا نوجوانان، بهتر است که استفاده از این کرم را روی پوست خود ماساژ دهند. به منظور اثربخشی بهتر، لازم است که از این کرم دو مرتبه در روز استفاده شود، اما به یاد داشته باشید که پیش از مصرف این محصول، آن را 24 ساعت قبل روی پوست خود از نظر حساسیت تست کنید.


ترکیبات کرم ترک پوست پریم با حجم 75 میلی لیتر

آب، پالمیتوئیل تتراپپتید 3، روتین پالمیتوئیل الیگو پپتید، عصاره لوبیا سبز، گلیسرین، بوتیلن گلیکول، ستیل هیدروکسی اتیل سلولز، روغن نارگیل، اسکوالن، شی باتر، ستیل الکل، روغن بادام و گوجه سبز، PEG-100 استئارات، آلومینیم استارچ، گلیسریل استئارات، اکتنیل سوکسینات، عصاره آلوئه ورا، پانتنول (ویتامین B5)، اسید لینولنیک، اسید لنولئیک، عصاره برگ شاه بلوط هندی، رتینیل پالمیتات (ویتامین A)، ستئاریک اسید، اولیک اسید، سدیم لاکتات، بیزواکس (موم زنبور عسل)، دی هیدروکسی آلومینیوم آلانتوئین تینات، آلفا توکوفریل استات (ویتامین E)، متیل ایزو تیازولینون، ایزوتیازول، منیزیم نیترات، متیل کلرو ایزو تیازولینون، منیزیم کلراید،  EDTA  و عطر


نظرات در مورد کرم ترک پوست پریم با حجم 75 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ترک پوست پریم با حجم 75 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم