کرم ترمیم کننده پوست سینره حجم 40 میلی لیتر
کرم ترمیم کننده پوست سینره حجم 40 میلی لیتر

کرم ترمیم کننده پوست سینره حجم 40 میلی لیتر

Cinere Skin Relief And Repair Cream 40 ml

حاوی عصاره انگور و اکسید روی، التیام بخش و ترمیم کننده جای زخم، سوختگی و بریدگی

موارد مصرف :

ترمیم جای زخم، سوختگی و بریدگی
کاهش و رفع درد، سوزش، قرمزی، خارش و خشکی زخم
مبارزه با باکتری و قارچ در محل زخم
التیام بخش پوست و رفع جای زخم


ویژگی محصول :

سازگار با انواع پوست ها
حاوی عصاره انگور با خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی
حاوی اکسید روی با خواص ضد آفتابی و ضد التهابی
حاوی عصاره سنتلا آسیا تیکا با خواص ترمیم و التیام بخشی زخم ها
دارای خواص آنتی باکتریایی و ضد قارچی
تحریک کلاژن سازی پوست و بهبود جای زخم
رطوبت رسانی به محل زخم و پیشگیری از سوزش، خارش و کشیدگی آن
ترمیم کننده سوختگی، زخم و بریدگی
کمک به التیام و بهبودی هر چه سریع تر زخم


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی کرم ترمیم کننده پوست سینره حجم 40 میلی لیتر

نقد کرم ترمیم کننده سینره

با توجه به آنچه در بخش توضیحات محصول خواندیم، با عملکرد و ترکیبات این کرم ترمیم کننده آشنا شدیم. با این وجود توضیحات این بخش از زبان تولیدکنندگان این محصول بیان شده است. به نظر شما آیا باید به همه این گفته ها اطمینان کرد؟

نقاط قوت و ضعف کرم ترمیم کننده سینره از نگاه کاربران

برای ارزیابی دقیق تر عملکرد این محصول به منبع دیگری نیاز است. به همین دلیل ما به سراغ نظرات کاربرانی رفتیم که تجربه استفاده از این محصول را داشتند. به نظر شما کدام خصوصیات این محصول منجر به جلب رضایت کاربران شده بود؟ کاربران کدام ویژگی های این محصول را از جمله نقاط ضعف آن می دانستند؟

ترمیم باورنکردنی محل زخم

اغلب کاربران در رابطه با قدرت باورنکردنی این محصول در ترمیم زخم ها اتفاق نظر داشتند. با توجه به وجود عصاره گیاه سنتلا آسیا تیکا در فرمولاسیون و خاصیت ترمیم کنندگی بی نظیر آن چنین عملکردی دور از ذهن نبود. بسیاری از کاربران بر این باور بودند که با استفاده مداوم از کرم ترمیم کننده پوست سینره جای زخم آنها هر روز کمرنگ تر می شود و رو به بهبودی می رود.

دارای خاصیت ضد التهابی

نکته جالبی که منجر به جلب رضایت کاربران شده بود، خاصیت ضد التهابی این محصول بود. این افراد اظهار داشتند که در اثر استفاده از این محصول شاهد رفع خارش، سوزش و کشیدگی محل زخم خود بوده اند. ناگفته نماند که بخش اعظمی از این خاصیت را باید مدیون وجود عصاره انگور در فرمولاسیون این محصول دانست.

جذب سریع

آنچه موجب تعجب کاربران شده بود، جذب فوق العاده سریع این محصول بود. کاربران بیان کردند که کرم ترمیم کننده پوست سینره نه تنها حالت چربی روی پوست ایجاد نمی کند، بلکه با رطوبت رسانی به زخم به بهبودی هر چه سریع تر آن کمک خواهد کرد.

رطوبت رسان محل زخم

کاربران خاصیت رطوبت رسانی کرم ترمیم کننده پوست سینره در محل زخم را ایده آل می دانستند. این افراد بیان کردند که رطوبت رسانی زخم منجر به کاهش خشکی و کشیدگی زخم و درنتیجه بهبودی سریع آن می شود.

حجم نسبتا پایین

نکته ای که نارضایتی برخی از کاربران را به دنبال داشت، حجم نسبتا پایین این محصول بود. کاربران حجم کم این محصول را در مقایسه با قیمت تعیین شده برای آن مقرون به صرفه نمی دانستند.

دارای خاصیت ضدباکتریایی و ضدقارچی

برخورداری از خاصیت ضدباکتریایی و ضدقارچی تعداد زیادی از کاربران را به استفاده از این محصول ترغیب کرده بود. با وجود این خواص احتمال عفونت زخم به حداقل می رسد. همین موضوع نیز منجر به جلب رضایت تعداد زیادی از کاربران شده بود.


مشخصات کرم ترمیم کننده پوست سینره حجم 40 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

کرم

شرکت سازنده

سینره

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

بدن, صورت

نوع بسته بندی

تیوپ

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

40 میلی لیتر

کد بهداشتی

10356/44

کارایی

آنتی اکسیدان, آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده, تحریک کلاژن سازی, ترمیم کننده پوست, ترمیم کننده زخم، سوختگی و اسکار, جلوگیری از باقی ماندن جای زخم, ضد آفتاب, ضد التهاب و التیام بخش, ضد خارش, ضد قارچ, ضد قرمزی پوست, مرطوب کننده

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی کرم ترمیم کننده پوست سینره حجم 40 میلی لیتر

التیام بخش و ترمیم کننده، مناسب انواع پوست

بی شک هر یک از ما با زخم های بزرگ و کوچک در طول زندگی خود مواجه شده ایم یا حتی آثار برخی از زخم ها را روی بدن خود داریم. کرم ترمیم کننده پوست سینره با عملکردی منحصر به فرد، مانع از به جای ماندن جای زخم می شود. این کرم بی نظیر برای انواع پوست ها مناسب است. زمانی که زخم، سوختگی یا بریدگی پوست اتفاق می افتد، بدن ما با مکانیسمی دفاعی نسبت به ترمیم آن اقدام می کند. در این حالت، پلاکت های خونی، جریان خون را قطع می کنند و به مرور پوسته ای نازک روی زخم تشکیل می شود. البته با توجه به بزرگی زخم، محل و سن، سرعت بهبود زخم ها متفاوت است. با وجود عملکرد فوق العاده دستگاه ایمنی، قطعا بهبودی زخم ها به مراقبت های ما نیز بستگی دارد.

کرم ترمیم کننده با رطوبت رسانی به زخم، مانع کشیدگی، سوزش و خارش جای زخم می شود. این محصول غنی شده از ترکیبات گیاهی، منجر به تحریک کلاژن سازی پوست می شود. به این ترتیب، با استفاده مداوم از این محصول، دیگر جای نگرانی بابت جای زخم ها وجود ندارد. جالب است بدانید که در فرمولاسیون این کرم از زینک اکساید استفاده شده است؛ ماده ای که از پوست در برابر اشعه UV محافظت می کند. شاید مهم‌ترین ماده به کار رفته در این محصول را باید عصاره انگور بدانیم. این عصاره منبعی غنی از آنتی اکسیدان هاست که پوست تازه التیام یافته را در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. ناگفته نماند که با وجود خاصیت ضد التهابی این ماده، دیگر خبری از سوزش و قرمزی محل زخم نیست.

تاثیر سولفات روی و سولفات مس به کار رفته در فرمولاسیون کرم ترمیم کننده پوست سینره را نیز نباید نادیده گرفت. این دو ترکیب با خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی، مانع از بروز هرگونه عفونت در محل زخم می شوند. جالب است بدانید که عنصر مس نیز قابلیت بالایی در ترمیم بافت پوستی دارد. تولیدکنندگان این محصول به درد ناشی از زخم ها نیز فکر کرده اند و با اضافه کردن استیل دی پپتید و استیل استر درد، سوزش و خارش محل زخم را به حداقل رسانده اند. در نهایت با وجود عصاره سنتلا آسیا تیکا و خاصیت ترمیم کنندگی بی نظیر آن، اثری از زخم ها روی پوست باقی نمی ماند.


نحوه مصرف کرم ترمیم کننده پوست سینره حجم 40 میلی لیتر

مقداری از کرم ترمیم کننده پوست سینره را روی پوست خشک و عاری از هر گونه آلودگی بمالید. به منظور اثربخشی بهتر، این کار را 2 مرتبه در طول شبانه روز تکرار نمایید. استفاده از این کرم را تا زمان بهبودی کامل جای زخم فراموش نکنید.


ترکیبات کرم ترمیم کننده پوست سینره حجم 40 میلی لیتر

آب، گلیسیرین، عصاره انگور، کاپرلیک/کاپریک تری گلیسرید، اتیل هگزیل پالمیتات، اکسید روی، پروپان دیول، سولفات مس، هیدروکسی اتیل سلولز، استیل دی پپتید-1 ستیل استر، عصاره سنتلا آسیاتیکا، سولفات روی، اسید هیالورونیک و امولسی فایرها.


نظرات در مورد کرم ترمیم کننده پوست سینره حجم 40 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ترمیم کننده پوست سینره حجم 40 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم