کرم ترمیم کننده مو مدل RC پریم با حجم 30 میلی لیتر
کرم ترمیم کننده مو مدل RC پریم با حجم 30 میلی لیتر

کرم ترمیم کننده مو مدل RC پریم با حجم 30 میلی لیتر

Prime RC Repair Cream For Dry And Damaged Hair 30ml

حاوی میکروکپسول های شی باتر ، ترمیم موهای آسیب دیده ، مناسب موهای خشک و آسیب دیده

موارد مصرف :

ترمیم موهای آسیب دیده در اثر استفاده از مواد شیمیایی، رنگ و قرارگرفتن در معرض نور خورشید
رطوبت رسانی به موها
آبرسانی به موها
تقویت و استحکام موها
جلوگیری از گره خوردگی موها و موخوره
محافظت از ساقه و بخش های انتهایی موها


ویژگی محصول :

محصولی ایده آل برای افراد دارای موهای خشک و آسیب دیده
برخورداری از میکروکپسول های شی باتر و کمک به ترمیم موها
پیشگیری از آسیب دیدگی موها
مرطوب کننده ساقه مو
تضمین برخورداری از موهایی لطیف و درخشان
کمک به حفظ استحکام موها
تقویت تارهای مو با تغذیه کردن آنها
برخورداری از کراتین هیدرولیز شده و کمک به ترمیم موها
محافظت از موها در برابر حرارت
درمان و پیشگیری از موخوره
دارای ماندگاری طولانی مدت روی موها


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی کرم ترمیم کننده مو مدل RC پریم با حجم 30 میلی لیتر

نقد کرم ترمیم کننده مو پریم (RC)

در بخش ابتدایی، با ویژگی های این کرم ترمیم کننده به خوبی آشنا شدیم. با این حال هر آنچه بیان شد، تنها بخشی از گفته های برند پریم در رابطه با محصول تولیدی خود به حساب می آید. بنابراین برای ارزیابی بهتر، نیاز به منبع اطلاعاتی دیگری نیز داریم.

نقد کرم ترمیم کننده مو پریم (RC) از نگاه کاربران

افرادی که از این محصول استفاده کرده اند، بهترین نقد را ارائه می دهند. به همین خاطر ما نیز سراغ نظرات کاربران رفتیم. آیا کرم ترمیم کننده انتظارات این افراد را برآورده کرده است؟ چه خصوصیاتی منجر به جلب رضایت کاربران شده بود؟

نرمی و لطافت باورنکردنی موها

اغلب کاربران در رابطه با نرمی و لطافت موهای خود پس از استفاده از این محصول، اظهار رضایت داشتند. کاربران بیان کردند که در اثر مصرف این محصول، دیگر شاهد وز شدن موهای خود نبوده اند. از طرفی افرادی که در رابطه با گره خوردگی موهای خود دغدغه داشتند نیز با استفاده از این محصول، به راه حل خوبی دست یافته بودند. البته بخش اعظمی از این خصوصیت را باید مدیون میکروکپسول های شی باتر دانست.

ترمیم موهای آسیب دیده

برخی از کاربران ادعا کردند که این محصول توسط پزشک معالج شان به آنها پیشنهاد شده بود. با این وجود، این افراد کرم ترمیم کننده مو پریم (RC) را راهکاری ایده آل برای افرادی می دانستند که به دنبال رفع وزی موهای خود هستند. ترمیم موخوره ها نیز از دیگر کاربردهای این محصول به حساب می آید که کاربران از آن رضایت داشتند.

حجم پایین

کاربران از حجم پایینی که برای این محصول در نظر گرفته شده است، رضایت نداشتند. به همین خاطر استفاده از آن را برای افراد دارای موهای بلند به صرفه نمی دانستند. با این وجود، برخی از کاربران بیان کردند که به دلیل کیفیت و کارآیی بالای این محصول، قطعا خرید آن را تکرار خواهند کرد.

رایحه ای خوشبو

کاربران از رایحه دلنشین این محصول اظهار رضایت داشتند. نکته مهم دیگری که این افراد به آن اشاره کرده بودند، عدم احساس سنگینی این محصول روی مو بود. کرم ترمیم کننده موی پریم به هیچ عنوان منجر به چرب شدن موها نمی شود. این نکته ای است که تعداد زیادی از کاربران به آن اشاره کرده بودند.

آبرسانی نوک مو

کاربران در رابطه با خاصیت آبرسانی کرم ترمیم کننده مو پریم (RC) اتفاق نظر داشتند. این افراد، کرم موی پریم را به منظور رفع خشکی و وزی تار موها به ویژه قسمت های انتهایی آن محصولی منحصر به فرد می دانستند. با آبرسانی موها، بی شک شاهد درخشش خیره کننده آنها خواهید بود.


مشخصات کرم ترمیم کننده مو مدل RC پریم با حجم 30 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

کرم

شرکت سازنده

دکتر اخوی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

مو

نوع بسته بندی

پمپی

حجم محصول

30 میلی لیتر

نوع مو

موی آسیب دیده, موی خشک

کارایی

آبرسان, پیشگیری و درمان موخوره, ترمیم کننده مو, تغذیه کننده مو, تقویت کننده و ضد ریزش مو, مرطوب کننده

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی کرم ترمیم کننده مو مدل RC پریم با حجم 30 میلی لیتر

ترمیم موهای آسیب دیده در اثر استفاده از مواد شیمیایی، رنگ و غیره

برخورداری از موهایی لطیف و براق، رویای هر یک از ماست. با این حال، قرار گرفتن در معرض رادیکال های آزاد، نور خورشید، استفاده از مواد شیمیایی و دستگاه های حرارتی، منجر به آسیب موها می شوند. کرم ترمیم کننده مو مدل RC پریم، محصولی ایده آل به شمار می آید که با هدف رفع دغدغه های ما به بازار عرضه شده است. این محصول، به طور تخصصی برای موهای خشک یا آسیب دیده فرموله شده است. ترکیبات منحصر به فرد به کار رفته در فرمولاسیون این محصول، منجر به کارایی بی نظیر آن شده است. نخستین عملکرد این محصول، خاصیت ترمیم کنندگی آن به شمار می آید. این کرم ترمیم کننده با برخورداری از میکروکپسول های شی باتر، موهایی نرم و لطیف را به شما هدیه می دهد. بدین ترتیب، دیگر اثری از موهای وز یا آسیب دیده باقی نمی ماند. به همین دلیل با استفاده از این کرم، دیگر موها هنگام شانه شدن به هم گره نمی خورند.

عملکرد این میکروکپسول ها نیز بدین صورت است که با قرار گرفتن روی کوتیکول موهای آسیب دیده، شروع به محافظت از آنها می کند. با این حال موردی که بیان شد، تنها کاربرد این محصول نیست. کرم ترمیم کننده مو مدل RC پریم با برخورداری از کراتین هیدرولیز شده، منجر به تغذیه ساقه موهای شما می شود. بدین ترتیب کراتین با حفظ رطوبت موها، منجر به درخشش و زیبایی خیره کننده آنها خواهد شد. از دیگر خصوصیات این کرم ترمیم کننده مو، کمک به استحکام و تقویت تار موهای شماست. البته بخش اعظمی از این خصوصیت را باید مدیون کراتین موجود در فرمولاسیون این محصول بود. این کرم مو با ماندگاری بالا، منجر به درخشش و براقی آنها می شود. در نهایت این محصول بی نظیر با عملکردی چندگانه، موهایی لطیف و درخشان را برای شما به ارمغان دارد. این محصول، موها را آبرسانی می کند، نرمی و لطافت را به آنها بازمی گرداند و در آخر منجر به ترمیم بافت های آسیب دیده می شود. 


نحوه مصرف کرم ترمیم کننده مو مدل RC پریم با حجم 30 میلی لیتر

مقدار مشخصی از کرم ترمیم کننده مو مدل RC پریم را روی موهای خود پخش کنید. استفاده از این محصول چه روی موی خشک و چه روی موی نم دار امکان پذیر است. در نهایت، امکان حالت دهی موهای خود را خواهید داشت.


ترکیبات کرم ترمیم کننده مو مدل RC پریم با حجم 30 میلی لیتر

آب، بوتیلن گلیکول، کراتین هیدرولیز شده، پروپلین گلیکول، ستئاریل الکل، لسیتین هیدروژنه شده، شی باتر میکروکپسوله، بهنتریمونیوم کلرید، کوکو گلوکوزید، آمودایمتیکون، دایمتیکون، آلجین، گلیکول پالمیتات، چیتوزان، صمغ ژلان، الکل‌های 12 تا 16 کربنه، پالمتیک اسید، ستئاریل دایمتیکون کراس پلیمر، استئاروکسی دایمتیکون، پرت 5 و 9 با زنجیره کربن 11 تا 15، سیکلوپنتاسیلوکسان، دی سدیم ا.د.ت.ا، بنزایزوتیازلینون،متیل ایزوتیازولینون و اسانس.


نظرات در مورد کرم ترمیم کننده مو مدل RC پریم با حجم 30 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ترمیم کننده مو مدل RC پریم با حجم 30 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم