کرم ترمیم کننده مو سینره حجم 150 میلی لیتر
کرم ترمیم کننده مو سینره حجم 150 میلی لیتر

کرم ترمیم کننده مو سینره حجم 150 میلی لیتر

Cinere Intense Hair Repair Cream 150 ml

حاوی ویتامین E و B5، تغذیه کننده و تامین رطوبت، ترمیم کننده موها

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
موارد مصرف :

تامین رطوبت مورد نیاز مو
رفع الکتریسیته ساکن مو
ترمیم موهای رنگ شده و آسیب دیده
بهبود حالت پذیری موها
تغذیه و رطوبت رسانی به مو


ویژگی محصول :

سازگار با انواع موها
ترمیم موهای آسیب دیده و رنگ شده
رطوبت رسانی به موها
رفع خشکی موها و جلوگیری از موخوره
بهبود حالت پذیری موها
کمک به درخشندگی و لطافت مو
پیشگیری و رفع الکتریسیته ساکن مو به کمک ماده دایمتیکون
کمک به استحکام تار موها و جلوگیری از شکنندگی آنها
حاوی ویتامین E و B5 برای تغذیه موها
عدم نیاز به آبکشی موها


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    150,000

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی کرم ترمیم کننده مو سینره حجم 150 میلی لیتر

نقد کرم ترمیم کننده سینره

در بخش توضیحات محصول با ترکیبات به کار رفته در کرم ترمیم کننده سینره آشنا شدیم و عملکرد هر ماده را شناسایی کردیم. با این وجود این، اطلاعات برای نقد این محصول کافی نیستند. به همین خاطر ما به منبع دیگری برای نقد بهتر و دقیق تر این کرم مو نیاز خواهیم داشت.

نقاط قوت و ضعف ترمیم کننده مو سینره از نگاه کاربران

ما به منظور بررسی دقیق تر عملکرد این محصول، سراغ نظرات کاربران رفتیم. بی شک افرادی که از این محصول استفاده کرده اند، بهترین تجربیات را در اختیار ما قرار می دهند. کدام خصوصیات این کرم مو از نگاه کاربران ایده آل بوده است و کدام ویژگی ها سبب نارضایتی آنان شده بود؟

با ما همراه باشید و پاسخ این پرسش ها را متوجه شوید.

نرم کننده باورنکردنی موها و رفع خشکی آن

اغلب کاربران در رابطه با قدرت نرم کنندگی کرم مو سینره اتفاق نظر داشتند. این افراد بیان کردند که در اثر استفاده از این محصول، شاهد رفع خشکی موهای خود بوده اند. با توجه به قابلیت رطوبت رسانی این محصول تجربه چنین عملکردی دور از ذهن نبود. این محصول با ایجاد یک لایه محافظ روی موها، مانع از وزی و شکنندگی تار موها می شود. این موضوع رضایت تعداد زیادی از کاربران را به دنبال داشت.

رایحه ای مطبوع و دلپذیر

کاربرانی که تجربه استفاده از این ترمیم کننده مو را داشتند، رایحه این محصول را خوشبو می دانستند. همین عامل ساده نیز رضایت تعداد زیادی از کاربران را به دنبال داشت و منجر به تشویق آنان در استفاده از این کرم مو بود.

جذب فوق العاده سریع

موضوع جالبی که اغلب کاربران به آن اشاره کرده بودند، جذب سریع این کرم مو بود. کاربران بر این باور بودند که این محصول منجر به چرب شدن موها نمی شود. همین موضوع نیز رضایت تعداد زیادی از کاربران را به دنبال داشت.

حالت دهی موها

کرم ترمیم کننده سینره با رفع الکتریسیته ساکن و رطوبت رسانی به موها، حالت دهی آنها را به سادگی آب خوردن می کند. کاربران نیز به این موضوع مهم اشاره کرده بودند و از این بابت اظهار رضایت داشتند.

ماندگاری طولانی مدت

جالب است بدانید، کاربران ماندگاری اثرات این کرم ترمیم کننده بر موهای خود را طولانی مدت می دانستند. این افراد بیان کردند که در اثر استفاده از این محصول، شانه کردن موها به راحتی امکان پذیر است. از طرفی استفاده مداوم از این محصول، ترمیم ساقه و احیای کلی موها را به دنبال خواهد داشت. این مورد موضوعی است که بیشتر کاربران به آن اشاره کرده بودند و از آن رضایت داشتند.

درخشندگی خیره کننده موها

آنچه موجب شگفتی کاربران شده بود، قدرت این محصول در درخشندگی و خیره کنندگی موهاست. استفاده از پروتئین گندم و ویتامین های E و B5 منجر به ترمیم و بازسازی کوتیکول های مو می شود. با ترمیم کوتیکول های مو و قرارگیری منظم آنها در کنار هم، منجر به درخشندگی خیره کننده موها می شود. 


مشخصات کرم ترمیم کننده مو سینره حجم 150 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

کرم

شرکت سازنده

سینره

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

مو

نوع بسته بندی

تیوپ

حجم محصول

150 میلی لیتر

نوع مو

انواع مو, موی معمولی

کد بهداشتی

44/10112

کارایی

پیشگیری و درمان موخوره, ترمیم کننده مو, تغذیه کننده مو, تقویت کننده و ضد ریزش مو, حالت دهنده مو, درخشان و براق کننده مو, نرم کننده مو

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی کرم ترمیم کننده مو سینره حجم 150 میلی لیتر

تامین رطوبت و ترمیم موهای رنگ شده و آسیب دیده

برخورداری از موهایی لطیف، درخشان و خیره کننده آرزوی هر یک از ماست. با این همه، عوامل متعددی دست به دست هم می دهند و منجر به آسیب دیدگی مو می شوند. کرم ترمیم کننده مو سینره با فرمولاسیونی منحصر به فرد، تمامی نیازهای موی آسیب دیده را برطرف می کند. این محصول به گونه ای فرموله شده است که با انواع موها سازگار باشد. لازم به ذکر است که پس از استفاده از این کرم مو، نیازی به آبکشی موها نخواهد بود. این محصول فوق العاده با ترمیم و تغذیه موهای آسیب دیده، رطوبت از دست رفته را مجددا به آنها باز می گرداند. به این ترتیب، حالت پذیری و درخشندگی موها به طور قابل توجهی بهبود پیدا می کند.

نکته جالبی که در رابطه با این محصول وجود دارد، قابلیت آن در رفع الکتریسیته ساکن موهاست. آسیب دیدگی کوتیکول های مو، منجر به ظاهر شدن خلل و فرجی در تار موها می شود. پلیمرهای به کار رفته در فرمولاسیون این محصول به این خلل و فرج نفوذ می کنند و به این ترتیب، نه تنها دیگر خبری از الکتریسیته ساکن نیست، بلکه درخشندگی موها نیز تضمین می شود. بنابراین با وجود دو عملکرد منحصر به فرد، یعنی رفع الکتریسیته و رطوبت رسانی به موها، دیگر خبری از موخوره و آسیب دیدگی موها نخواهد بود، اما چه ترکیباتی منجر به بروز چنین نتیجه ای می شوند؟

برند سینره به استفاده از ترکیبات گیاهی در فرمولاسیون محصولات خود شهرت دارد. پروتئین جوانه گندم از جمله موادی است که در ترکیب کرم ترمیم کننده مو سینره به کار رفته است. این ماده با تغذیه و احیای مو، مانع از آسیب دیدگی کوتیکول های مو می شود و به ترمیم کوتیکول های آسیب دیده می پردازد. از طرفی نباید تاثیر حیرت انگیز ویتامین های B5 و ویتامین E را نادیده گرفت. این دو ترکیب با رطوبت رسانی و ترمیم موها، مانع شکستگی تار موها می شوند. از طرفی قابلیت رطوبت رسانی این ویتامین ها را نیز نباید دست کم گرفت. در نهایت نیز دایمتیکون موجود در فرمولاسیون این محصول، مانع از خشکی مو شده و به طور قابل توجهی الکتریسیته ساکن مو را کاهش می دهد.


نحوه مصرف کرم ترمیم کننده مو سینره حجم 150 میلی لیتر

مقدار معینی از کرم ترمیم کننده مو سینره را روی دست خود ریخته و به موهای مرطوب بمالید. بهتر است که کرم را برای ساقه مو به کار ببرید. بعد از استفاده از این محصول، حالت دهی موها ساده تر خواهد بود.


ترکیبات کرم ترمیم کننده مو سینره حجم 150 میلی لیتر

آب، متیل گلوست 20، صمغ زانتان، گلیسیرین، استئاریل الکل، ویتامین E، پانتوتنیل اتیل اتر، پلی کواترنیوم 10، ستئارت 20، دایمتیکون، آمودایمتیکون، سیکلومتیکون، پروتئین هیدرولیز شده جوانه گندم، استئاریل دایمتیکون، مواد نگهدارنده و عطر


نظرات در مورد کرم ترمیم کننده مو سینره حجم 150 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ترمیم کننده مو سینره حجم 150 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
150,000
support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم