کانسیلر دور چشم SPF 25 پریم شماره 102 با حجم 15 میلی لیتر
کانسیلر دور چشم SPF 25 پریم شماره 102 با حجم 15 میلی لیتر

کانسیلر دور چشم SPF 25 پریم شماره 102 با حجم 15 میلی لیتر

Prime Trio Active Concealer SPF 25 102

حاوی ویتامین E ، پوشاندن حلقه‌ های تیره زیر چشم ، مناسب انواع پوست‌‌

  • تاریخ انقضا : 1403/01/31
✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
موارد مصرف :

مناسب افراد دارای حلقه‌ های تیره زیر چشم
مناسب افراد دارای چین و چروک اطراف چشم
مناسب افراد دارای پوست دور چشم خشک


ویژگی محصول :

مناسب برای انواع پوست‌ها
جذب سریع روی پوست
دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی و آبرسانی
دارای خاصیت ضد التهاب
محافظت از پوست در برابر آفتاب
دارای خاصیت ضد چروک
دارای ویتامین E
برخورداری از آنتی اکسیدان‌ها
محرک سنتز کلاژن با برخورداری از عصاره سنتلا
استفاده از عصاره‌های گیاهی متعدد در فرمولاسیون آن


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    89,000

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی کانسیلر دور چشم SPF 25 پریم شماره 102 با حجم 15 میلی لیتر

نقد کانسیلر دور چشم پریم

در بخش توضیحات محصول، به تفصیل به بررسی کانسیلر پریم پرداختیم و با ویژگی‌ ها و کاربردهای آن آشنا شدیم. با این حال هر آنچه بیان شد، تنها گوشه‌ای از ادعاهای برند پریم در رابطه با محصول تولیدی خود است. آیا ادعاها در رابطه با این کانسیلر حقیقت دارد؟

نقاط قوت و ضعف کانسیلر دور چشم پریم از دید کاربران

ما نظرات کاربران را به منظور آگاهی از خصوصیات حقیقی این محصول مورد ارزیابی قرار دادیم. آیا این کانسیلر موفق به برآورده کردن انتظارات کاربران شده است؟

محافظت از پوست اطراف چشم در برابر نور خورشید

تعداد زیادی از کاربران، استفاده از این محصول را به عنوان ضد آفتاب اطراف چشم ایده‌ آل ‌می‌دانستند و از این بابت اظهار رضایت داشتند. همان طور که ‌می‌ دانید پوست اطراف چشم به دلیل حساسیت بالایی که دارد، سریع تر از سایر قسمت‌های پوست دچار آسیب ‌می‌ شود. استفاده از SPF25 در فرمولاسیون این محصول، خیال شما را بابت حفاظت از پوست راحت خواهد کرد.

عدم پوشش‌ دهی مناسب

تعداد زیادی از کاربران، پوشش‌ دهی کانسیلر دور چشم پریم را مناسب نمی‌ دانستند و به همین خاطر، از انتخاب آن ناراضی بودند. این افراد معتقد بودند که این کانسیلر، به‌ خوبی روی پوست پخش نمی‌ شود و به همین خاطر نباید انتظار پوشش‌ دهی بالا از آن داشت. با‌ این‌ حال نظرات مختلفی نیز در این خصوص وجود داشت. برخی از کاربران بر این باور بودند که این محصول برای استفاده روزانه ایده‌آل است.

کانسیلری سبک و منحصر‌ به‌ فرد

کاربران بر این باور بودند که این محصول به سرعت روی پوست جذب ‌می‌ شود و حالت سنگینی روی آن ایجاد نمی‌ کند. دلیل رضایت این افراد نیز همین نکته عنوان شده بود. با این حال، افرادی وجود داشتند که این محصول را برای پوست خود چرب ‌می‌ دانستند و معتقد بودند که کانسیلر پریم دور چشم حالتی ماسیده به خود ‌می‌ گیرد.

آبرسان و مرطوب‌ کننده‌ ای فوق‌ العاده

کاربران بر این باور بودند که استفاده از کانسیلر دور چشم پریم، برای افراد دارای پوست اطراف چشم خشک ایده‌آل است، چرا‌ که این ترکیب به دلیل برخورداری از عصاره گیاهانی همچون گندم، لطافت و نر‌می ‌گلبرگ‌ ها را به پوست شما هدیه ‌می‌دهد.

قیمت مناسب و حجم ایده‌آل

تعداد زیادی از کاربران، از قیمت و حجم این کانسیلر اظهار رضایت داشتند. کاربران این کرم را در مقایسه با عملکرد خوب آن ایده آل ‌می‌ دانستند. حتی برخی از افراد نیز بر این باور بودند که این محصول در مقایسه با نمونه‌ های خارجی، کارکرد قابل قبولی دارد.

دقت در انتخاب رنگ کانسیلر

برخی از کاربران در رابطه با انتخاب رنگ این محصول با مشکل مواجه شده بودند. برخی از کاربران این محصول را روشن‌ تر از آنچه به نظر ‌می‌ رسد، توصیف کرده‌ اند. به همین خاطر این افراد به دیگر کاربران توصیه ‌می‌کردند که هنگام انتخاب رنگ کانسیلر دقت به خرج دهند و کانسیلری را انتخاب کنند که تنها یک یا دو درجه از رنگ کرم پودر آنها روشن‌ تر است.


مشخصات کانسیلر دور چشم SPF 25 پریم شماره 102 با حجم 15 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

کانسیلر

شرکت سازنده

دکتر اخوی

سن و جنسیت

بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

دور چشم

نوع بسته بندی

تیوپی

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

15 میلی لیتر

کارایی

آبرسان, آنتی اکسیدان, پوشاننده عیوب و لک صورت, روشن کننده و ضد تیرگی و لک دور چشم, ضد آفتاب, ضد التهاب, کمک به ساخت کلاژن, لیفتینگ و ضد چروک دور چشم, مرطوب کننده

رنگ

شماره 102

SPF

25

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی کانسیلر دور چشم SPF 25 پریم شماره 102 با حجم 15 میلی لیتر

پوشاندن حلقه‌ های تیره زیر چشم

پوشاندن حلقه‌ های تیره دور چشم یا چین و چروک‌ ها، از‌ جمله دغدغه‌ های جدی این روزهای خانم‌ هاست. به همین خاطر است که این افراد، به دنبال راهکاری ایده‌ آل برای رفع این مشکل هستند. کانسیلر دور چشم SPF 25 پریم، از‌ جمله محصولات محبوب و پرطرفداری است که با هدف رفع نیاز خانم‌ ها به بازار عرضه شده است. این محصول آرایشی-درمانی، برای همه افراد و انواع پوست‌ ها مناسب می باشد. قدرت پوشانندگی بالای آن، ما را از تیرگی‌ های ناخوشایند زیر چشم نجات ‌می‌ دهد. البته خصوصیات منحصر‌ به‌ فرد این محصول، به همین موارد ختم نمی‌ شود. این کانسیلر، پوست نازک و حساس دور چشم شما را در برابر اشعه مضر خورشید محافظت خواهد کرد، چرا‌ که در ترکیب آن، 25 SPF به کار رفته است. بدین ترتیب این کانسیلر فوق‌ العاده، مانع از ظاهر شدن چین و چروک دور چشم شما خواهد شد. در فرمولاسیون این ترکیب، از ویتامین E نیز استفاده شده است. این ماده، منبعی غنی از آنتی‌ اکسیدان‌ ها به شمار ‌می‌ آید. این ماده، با رادیکال‌ های آزاد وارد واکنش ‌می‌ شود و بدین ترتیب، مانع از ظاهر شدن خطوط روی صورت ‌می‌ شود.

کانسیلر پریم، محصولی است که در فرمولاسیون آن از عصاره‌ ها و روغن‌ های گیاهی بی‌ شماری استفاده شده است، موادی که سلامت و شادابی پوست شما را تضمین خواهند کرد. روغن گل گندم و روغن فندق استرالیایی، پوستی نرم و لطیف را به شما هدیه ‌می‌ دهند و در شادابی و جوانی پوست شما تاثیر دارند. از طرفی عصاه گل رز و عصاره چای سبز به کار رفته در فرمولاسیون این محصول، مانع از ملتهب شدن پوست شما خواهد شد. عصاره سنتلا نیز نه‌ تنها به‌ عنوان آنتی اکسیدان، بلکه به عنوان محرکی برای کلاژن‌ سازی نیز کاربرد دارد. در‌ نهایت به‌ کار گیری عصاره مخمر در فرمولاسیون کانسیلر دور چشم SPF 25 پریم، منجر به انرژی‌ بخشی به سلول‌ های پوست ‌می‌ شود. استفاده از مواد گوناگون در فرمولاسیون این محصول، آن را به پکیج کاملی تبدیل کرده است که از میان سایر محصولات موجود در بازار انتخاب را ساده‌تر ‌می‌کند. این کانسیلر با عملکردی سه‌ گانه، تیرگی پوست اطراف چشم شما را ‌می‌ پوشاند، چین و چروک اطراف پوست را کاهش ‌می‌ دهد و نر‌می‌ و لطافت را به پوست شما ‌می‌ بخشد.


نحوه مصرف کانسیلر دور چشم SPF 25 پریم شماره 102 با حجم 15 میلی لیتر

مقدار مشخصی از کانسیلر دور چشم SPF 25 پریم را به کمک انگشتان دست یا پد، اطراف چشم خود بمالید و آن را به‌ خوبی بخش کنید. بدین ترتیب، شاهد پوشانده شدن تیرگی و چین و چروک‌ های اطراف چشم خود خواهید بود. توصیه ما این است که برای اثر بخشی بیشتر، روزانه دو مرتبه از این محصول استفاده کنید. در صورتی که از سایر کرم‌ های دور چشم استفاده ‌می‌ کنید، بهتر است فاصله زمانی 15 دقیقه‌ ای را بین استفاده از دو محصول در نظر بگیرید.


ترکیبات کانسیلر دور چشم SPF 25 پریم شماره 102 با حجم 15 میلی لیتر

آب دیونیزه، ایزودسیل نئوپنتانوات، عصاره گل رز، استئار آلکونیوم بنتونبیته، وتیلن گلیکول، سیلیکون، اکتیل دودکانول، تری اتیل هگزا نویین، امولسی فایر، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، سدیم هیالورونات، دی پنتا اریتریتیل هگزا کاپرات، اکسید آهن، تیتانیوم دی اکساید، عصاره ‌هاماملیس، عصاره گل ذرت، عصاره سنتلا، گلیسرهتینیک اسید، روغن ماکادمیا، عصاره مخمر، عصاره جوانه گندم، عصاره چای سبز، صمغ زانتان، لیپوزوم توکوفرول استات ویتامین (E‌)، اسانس و نگهدارنده.


نظرات در مورد کانسیلر دور چشم SPF 25 پریم شماره 102 با حجم 15 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانسیلر دور چشم SPF 25 پریم شماره 102 با حجم 15 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
89,000
support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم