ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم 4 در 1 سی پریم با حجم 20 میلی لیتر
ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم 4 در 1 سی پریم با حجم 20 میلی لیتر

ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم 4 در 1 سی پریم با حجم 20 میلی لیتر

C Prime 4 in 1 Instant Eye Firming Cream Gel

حاوی ویتامین c ، سفت کننده پوست دور چشم ، مناسب انواع پوست

موارد مصرف :

سفت کننده پوست دور چشم
از بین برنده تیرگی ها و مشکلات پوست دور چشم


ویژگی محصول :

حاوی ویتامین c
از بین برنده چروک های دور چشم
رطوبت رسان
کاهش پف زیر چشم
سفت کننده پوست شل اطراف چشم
درمان کننده افتادگی پلک فوقانی
رفع تیرگی های اطراف چشم
لیفت پوست دور چشم
ترمیم کننده پوست
قدرت جذب فوق العاده
حاوی عصاره گیاهان مختلف
روشن کننده و نرم کننده


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم 4 در 1 سی پریم با حجم 20 میلی لیتر

نقد ژل کرم سفت کننده دور چشم پریم مدل C-prime 4 in 1

چشم ها، مهم‌ترین عضو صورت به حساب می آیند و تأثیر شگرفی بر زیبایی ظاهری شما دارند. به همین خاطر است که نگهداری و مراقبت از پوست اطراف چشم، به دغدغه ای برای همگان تبدیل شده است. ژل کرم سفت‌ کننده دور چشم حاوی ویتامین سی 4 در 1پریم، از جمله محصولاتی به شمار می آید که با هدف به تأخیر انداختن چروک دور چشم به بازار عرضه شده است. با افزایش سن، هیچ یک از ما از گزند رادیکال‌ های آزاد و کاهش کلاژن های پوست در امان نخواهیم بود، بنابراین باید به دنبال راهکاری مؤثر برای به حداقل رساندن آسیب ها باشیم. پریم با تولید ژل کرم دور چشم غنی از ویتامین C، قصد دارد منبعی از آنتی اکسیدان را برای مبارزه با رادیکال های آزاد در اختیار ما قرار دهد. آیا این محصول کارآیی مورد انتظار ما را دارد؟ از چه ترکیباتی در تولید این محصول استفاده شده است؟ چنان چه قصد انتخاب محصولی بی نظیر به منظور مراقبت از پوست اطراف چشم خود را دارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید!

ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم پریم را بیشتر بشناسید

برند پریم، اقدام به تولید محصولی کرده است که برای انواع پوست‌ها ایده آل به نظر می رسد. البته به‌ طور کلی، افراد بالای 30 سال به چنین محصولی نیاز خواهند داشت. بر اساس ادعای برند پریم این محصول با اثر سفت کنندگی، خطوط و چروک پنجه کلاغی اطراف چشم را به حداقل می رساند. البته کاهش چین و چروک های دور چشم، تنها قابلیت این محصول نیست. از قابلیت های دیگر این محصول، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاهش تیرگی و پف اطراف چشم

حلقه تیره دور چشم، چهره را خسته و زشت نشان می دهد. ژل کرم سفت کننده دور چشم 4 در 1پریم با برخورداری از ویتامین سی، رنگ طبیعی را به پوست اطراف چشم شما باز می گرداند و پوست اطراف چشم را روشن می کند. مشتقات ویتامین سی، به طور مؤثر بر رنگدانه های پوستی تأثیر می گذارند. لازم به ذکر است عصاره کاکادو به کار ‌رفته در فرمولاسیون این محصول نیز منبعی ایده آل از ویتامین سی به شمار می آید.  

آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست اطراف چشم

پوست اطراف چشم، به شدت حساس است و مراقبت از آن باید در اولویت قرار گیرد. فرمولاسیون این محصول پریم، به گونه ای است که با برخورداری از عصاره پوست درخت ابریشم و عصاره جلبک های دریایی، نرمی و لطافت پوست اطراف چشم شما را تضمین می کند.

معجزه لیفت پلک ها و کاهش چین و چروک

براساس گفته های برند پریم، این محصول با برخورداری از عصاره بابونه زرد، خطوط اطراف چشم را به حداقل می رساند. بدین ترتیب این محصول با فرمولاسیونی استثنائی، عصاره جوانی برای پوست اطراف چشم شما به شمار می آید. عصاره بابونه زرد، به طور تخصصی به کاهش چین و چروک های پوست کمک می‌ کند. هر آنچه تا اینجا بیان شد، تنها ادعاهای برند پریم در ‌رابطه با محصول تولیدی خود است، اما کدام یک از این ادعاها واقعیت دارند؟

نقاط قوت و ضعف ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم پریم از نظر کاربران

با افزایش سن، مراقبت از پوست اطراف چشم بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. به این منظور، استفاده از محصولات مراقبتی نخستین گام به سوی مبارزه با پیری می باشد. حال نوبت آن است که این محصول را از نگاه کاربران ارزیابی کنیم. آیا این محصول موفق به جلب رضایت مشتریان شده است؟

سفت کننده ایده آل پوست دور چشم

بسیاری از کاربران، از تأثیر این محصول بر سفت کنندگی پوست اطراف چشم خود اظهار رضایت داشتند. این افراد بیان کردند که این ژل به سرعت جذب پوست می شود و از غلظت قابل قبولی برخوردار است. این محصول به دلیل برخورداری از ریبوز، به‌ طور مؤثر منجر به فعالیت سلول های پوستی خواهد شد. ریبوز، از‌ جمله مهم ترین قندهای سلولی است که تأثیر مستقیمی بر متابولیسم سلولی دارد. البته نباید تأثیر تترا هگزیل دسیل آسکوربات، یکی از مشتقات ویتامین C و اثر آن بر چین و چروک های پوست را نیز نادیده گرفت.

معجزه لیفت پلک

برخی از کاربران بر این باور بودند که در اثر استفاده مداوم از ژل کرم سفت کننده دور چشم حاوی ویتامین سی (1×4) پریم، با تأثیر حیرت انگیز آن بر لیفت پلک های خود مواجه شدند. البته لازم است ذکر شود که اثر استفاده از کرم های لیفت صورت، شباهتی با نتیجه حاصل از روش‌ های تهاجمی (اعمال جراحی) ندارند. به همین دلیل، نباید انتظار زیادی در رابطه با اثربخشی این محصول بر لیفت پلک ها داشت.

کاهش چشمگیر خطوط پنجه کلاغی

تعدادی از کاربران اظهار داشتند که در اثر استفاده از این محصول، خطوط و چین و چروک های اطراف چشم آنها به حداقل رسیده است. کریسانتلوم ایندیکوم یا همان عصاره بابونه زرد، از جمله ترکیبات مؤثر در این محصول است که به طور مستقیم بر چین و چروک های اطراف چشم تأثیر می گذارد. جالب است بدانید که ویتامین ،C منبع غنی از آنتی اکسیدان ها به شمار می آید. موادی که با رادیکال های آزاد وارد واکنش می شوند و مانع از تأثیرگذاری آنها بر پوست و ایجاد چین و چروک خواهند شد.

کاهش نسبی تیرگی زیر چشم

برخی از کاربران این کرم را به منظور کاهش پف و تیرگی زیر چشمان خود تهیه کرده بودند. این افراد، اظهار داشتند که زیر چشم آنها حداقل چند درجه روشن تر شده است. همانطور که پیش تر بدان اشاره کردیم، ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم پریم، حاوی عصاره کاکادو است که ماده‌ای سرشار از ویتامین سی به شمار می آید و ویتامین سی نیز با تأثیرگذاری روی رنگدانه های پوست، منجر به روشنی و کمرنگ شدن لکه ها می شود.

خشکی پوست اطراف چشم

برخی از کاربران اظهار داشتند که این محصول، باعث خشکی پوست اطراف چشم‌ آنها شده است. همین موضوع نیز منجر به نارضایتی آنان از این محصول شده بود. برخی از کاربران نیز بیان کردند که در اثر استفاده از این محصول، پوست اطراف چشم آنها دچار سوزش شده است.

نتیجه گیری نهایی و نظرات کارشناسان

ژل کرم سفت کننده حاوی ویتامین C دور چشم پریم، یک محصول تخصصی و چند کاره برای دور چشم می باشد که با بسته بندی مناسب و حالت غلطکی، استفاده از آن برای مصرف کنندگان راحت تر شده است. این محصول، به خوبی خطوط پر کلاغی و سطحی اطراف چشم را از بین می برد و از ایجاد آن جلوگیری می کند. به یاد داشته باشید که محصولات دور چشم، بیشتر برای افراد بالای 30 سال مناسب بوده و استفاده از آن در سنین پایین تر معمول نمی باشد. این کرم ژل، حاوی مواد مؤثری مانند عصاره کاکادو، عصاره بابونه زرد، ریبوز و عصاره پوست درخت ابریشم می باشد. استفاده از این محصول، باعث سفتی پوست و اثر لیفت بر روی آن می شود و می تواند افتادگی پلک را نیز تا حدودی برطرف نماید، البته نباید انتظار معجزه از آن را داشته باشید.

ژل کرم سفت کننده دور چشم پریم، همچنین در رفع تیرگی و پف زیر چشم نیز مؤثر بوده و می تواند پوست زیر چشم را روشن تر کرده و پف آن را از بین ببرد. به یاد داشته باشید اگر پوستی خشک دارید، یا از این محصول استفاده نکنید و یا حتماً در کنار آن از یک آبرسان استفاده نمایید، زیرا ممکن است با خشک شدن پوست اطراف چشم خود مواجه شوید و در صورتی که پوست چرب یا معمولی دارید، بعید به نظر می رسد که با این مشکل مواجه شوید و در صورت برخورد با آن، شما نیز از آبرسان کمک بگیرید. لازم به ذکر است که از آنجایی که پوست اطراف چشم بسیار حساس و نازک است، ممکن است که به مواد درون محصولات مراقبتی حساسیت نشان دهد. در صورت احساس سوزش، استفاده از این محصول را متوقف کرده و با پزشک یا داروساز خود مشورت نمائید. در نهایت، کارشناسان تیم داروهوم امتیاز 3.8 از 5 را برای این محصول در نظر گرفته اند.


مشخصات ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم 4 در 1 سی پریم با حجم 20 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

ژل کرم

شرکت سازنده

دکتر اخوی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

دور چشم

نوع بسته بندی

رولی تیوپی

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

20 میلی لیتر

کد بهداشتی

56/19705

کارایی

پیشگیری و درمان افتادگی پلک, ترمیم کننده پوست, روشن کننده پوست, روشن کننده و ضد تیرگی و لک دور چشم, ضد پف دور چشم, لیفتینگ و ضد چروک دور چشم, نرم کننده

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم 4 در 1 سی پریم با حجم 20 میلی لیتر

سفت کننده پوست دور چشم

بهترین محصول مراقبت از پوست دور چشم، باید دارای ترکیبات مفیدی باشد که آسیبی به پوست وارد نکند. ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم 4 در 1 سی پریم به دلیل برخورداری از ترکیبات گیاهی خاص، یکی از پرکاربردترین محصولات مراقبت از پوست دور چشم است. این کالا، توسط شرکت معتبر پریم تولید می شود و برای استفاده روزانه روی انواع پوست ها کاربرد دارد. ویتامین C موجود در ترکیبات این کرم، تمامی نیازهای ضروری پوست را تامین می کند. این ماده، تیرگی های دور چشم را از بین می برد و با کلاژن سازی، سبب رفع پف، چروک و لک های دور چشم می شود. تاثیر ویتامین c در ایجاد طراوت و نشاط پوست اطراف چشم، با مصرف ژل کرم سفت کننده دور چشم پریم به خوبی قابل مشاهده است.

آسکوفیلوم نودوسوم، نوعی جلبک دریایی است که خواص آن روی پوست ثابت شده است. وجود عصاره این ماده در ترکیبات ژل کرم دور چشم پریم، به پوست قابلیت بازسازی می دهد. از این رو، روند پیری پوست و چروک های دور چشم کاهش چشمگیری پیدا می کند. این جلبک با کلاژن سازی پوست، به ترمیم بافت های آسیب دیده و مبارزه با رادیکال های آزاد می پردازد. پف و تیرگی دور چشم که یکی از معضلات پوستی به شمار می رود، با عصاره کاکادو موجود در این ژل کرم درمان می شود. همچنین این عصاره گیاهی، تیرگی های دور چشم و خطوط پنجه کلاغی اطراف آن را به طور کلی محو می کند. از این رو پوست اطراف چشم، شفاف تر و درخشان تر از قبل دیده می شود.

یکی دیگر از عصاره های گیاهی به کار رفته در این محصول، عصاره پوست درخت ابریشم ایرانی است. این عصاره همانطور که از نام آن مشخص است، در ابریشمی شدن پوست و نرم شدن آن تاثیر می گذارد. این گیاه، همچنین رطوبت رسانی به پوست اطراف چشم را انجام می دهد. صمغ زانتان در فرمولاسیون ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم 4 در 1 سی پریم، برای رفع افتادگی پلک به کار می رود و با استفاده مداوم از این محصول، لیفتینگ پوست اطراف چشم اتفاق می افتد. مشتقات پروتئین هیدرولیز شده کنجد نیز تامین کننده اسیدهای چرب ضروری پوست است و در جلوگیری از خشک شدن پوست اطراف چشم کاربرد دارد. همچنین، این روغن دارای خواص پرکنندگی است و به عنوان فیلر طبیعی عمل می کند. از این رو، فرورفتگی های پوست اطراف چشم با مصرف این کرم به راحتی درمان می شوند. 


نحوه مصرف ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم 4 در 1 سی پریم با حجم 20 میلی لیتر

برای استفاده از ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم 4 در 1 سی پریم، باید اپلیکاتور در حالت ON قرار گیرد. سپس رول را دور چشم بغلتانید. برای جذب بهتر مواد کرم ژل، با ضربه ملایم انگشت، آن را روی پوست پخش کنید. بعد از استفاده، این محصول را در حالت OFF قرار دهید و درب آن را محکم ببندید.


ترکیبات ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم 4 در 1 سی پریم با حجم 20 میلی لیتر

آب، ویتامین C، بوتیل گلایکول، عصاره آلوی کاکادو، منیزیم اسکوربیل فسفات لسیتین، عصاره پوست درخت ابریشم ایرانی، عصاره آسکوفیلوم نودوسوم ، عصاره آسپاراکوپسیس آمارتا، عصاره کریسانتموم، تترا هگزیل دسیل آسکوربات، صمغ زانتان، سدیم هیالورونیک، گلیسیرین، مشتقات پروتئین هیدرولیز شده کنجد، پروزاتیو


نظرات در مورد ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم 4 در 1 سی پریم با حجم 20 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم 4 در 1 سی پریم با حجم 20 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم