ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست سی پریم با حجم 30 میلی لیتر
ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست سی پریم با حجم 30 میلی لیتر

ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست سی پریم با حجم 30 میلی لیتر

C-Prime Intensive Skin Reviver Gel Cream

حاوی ویتامین c ، جوان کننده و بازسازی پوست ، مناسب پوست خشک و حساس

  • تاریخ انقضا : 1403/06/31
✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
موارد مصرف :

جوان کردن و بازسازی پوست
روشن کردن پوست های تیره


ویژگی محصول :

ضد چروک
مرطوب کننده پوست
رفع خشکی پوست
تقویت کننده پوست
دارای ترکیبات گیاهی
حاوی ویتامین c
شفاف کننده و روشن کننده پوست
نرم کننده پوست
ترمیم بافت های آسیب دیده
ایجاد حس شادابی و نشاط در پوست
مناسب پوست چرب
رفع جای لک
محافظ پوست در برابر عوامل محیطی و رادیکال های آزاد
کلاژن ساز


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    179,000

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست سی پریم با حجم 30 میلی لیتر

نقد ژل کرم جوان کننده پوست پریم

با افزایش سن، کلاژن های پوست که نوعی پروتئین هستند، به تدریج تخلیه می شوند. بدین ترتیب با گذشت زمان، از خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست کاسته شده و با خطوط ریز مواجه می شویم. چاره چیست؟ برندهای معتبری اقدام به تولید محصولات مؤثر برای جوانسازی پوست کرده اند. ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست پریم، از‌جمله محصولات ایرانی است که ادعای بازسازی پوست را دارد. برند پریم بر این باور است این محصول با برخورداری از فرمولی منحصر ‌به فرد، پوستی جوان، شفاف و خیره کننده را به شما هدیه خواهد داد، پوستی که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. به نظر شما گفته های برند پریم تا چه حد حقیقت دارد؟ آیا نظرات کاربران این گفته‌ ها را تایید می کند یا خیر؟ در صورتی که به دنبال نقدی همه جانبه از ژل جوان‌کننده پریم هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

آشنایی بیشتر با ژل ضد چروک پریم مدل C-Prime

ژل جوان‌ کننده پوست پریم به دلیل برخورداری از ویتامین C، محصولی کاربردی برای پوست شما به حساب می آید. ویتامین سی، آنتی اکسیدان بوده و اثرات ناشی از رادیکال‌ های آزاد و اشعه خورشید مانند UVA و UVB را خنثی می کند. به همین خاطر، این ماده مانند سدی مانع از تأثیر سوء نور خوشید بر پوست و چروک شدن آن می شود. فرقی نمی کند که چه سنی دارید یا نوع پوست شما چیست، این محصول برای همه سنین و انواع پوست‌ مناسب است. ویژگی های این محصول طبق ادعای شرکت سازنده به این شرح می باشد:

جوانی و شادابی حیرت انگیز پوست

پریم باور دارد محصولی را فرموله کرده است که به طور مؤثری بر کلاژن های پوست تأثیر می گذارد، به نحوی که ترکیبات موجود در ساختار این ژل، کلاژن سازی پوست را تحریک می کند. با این عمل، روند پیر شدن پوست به تعویق خواهد افتاد. از طرفی با افزایش کلاژن پوست، شاهد بهبود خاصیت ارتجاعی و کشسانی آن خواهید بود.

تجربه پوستی شفاف و خیره‌ کننده

ویتامین C و مشتقات موجود در فرمولاسیون این محصول، روی رنگدانه های پوستی تأثیر می گذارند، بنابراین براساس اطلاعاتی که پریم در رابطه با محصول خود در اختیار ما قرار داده است، شفافیت و روشنی پوست در اثر مصرف مداوم این محصول دور از ذهن نخواهد بود. درمان چین و چروک های پوستی، به تنهایی کافی نیست. باید به دنبال محصولی باشید که از بروز خطوط ریز و درشت روی پوست شما جلوگیری کند. جالب است بدانید که در ترکیب این محصول، عصاره کاکادو نیز به کار رفته است، ماده‌ ای که منبع غنی از ویتامین ث به حساب می آید. تمام موارد عنوان شده، تنها ادعای برند پریم در رابطه با این محصول هستند. آیا کاربران نیز این گفته ها را تأیید می‌کنند؟

نقاط قوت و ضعف ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست پریم از دید مصرف کنندگان

حال که به خوبی با ژل ضد چروک پریم آشنا شدیم، نوبت به بررسی این محصول از نگاه کاربران می‌ رسد.

تجربه شادابی و جوانی پوست

تعداد زیادی از کاربران، به تأثیر این محصول بر جوانسازی پوست خود اذعان داشتند. عصاره چای سبز استفاده شده در این محصول، نقش مؤثری بر جوانسازی و بازسازی پوست دارد. این ماده، منبعی سرشار از آنتی اکسیدان‌ ها، آمینو اسیدها و عناصری مانند منیزیم و پتاسیم است. پتاسیم به حفظ آب سلول ها کمک می کند و با آبرسانی آنها، مانع از بروز هر گونه چین و چروک پوستی می شود.

پوستی به نرمی ابریشم

کاربران، از تأثیر فوق العاده این محصول بر پوست خود و نرمی و لطافت باورنکردنی آن در اثر استفاده از این محصول اظهار رضایت داشتند. جالب است بدانید که در ترکیبات این محصول، از شی باتر استفاده شده است. شی باتر، ماده‌ ای غنی از ویتامین های A و E است. این ویتامین ها، به مرطوب‌ کنندگی و کاهش التهابات پوستی کمک می کنند. البته نباید تأثیر روغن دانه گل مغربی موجود در این محصول بر التهابات پوست را نیز نادیده گرفت.

کاهش چشمگیر لک های پوستی

بسیاری از کاربران، از اثربخشی این محصول بر لک های پوستی اظهار رضایت داشتند. ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست پریم، منبعی غنی از ویتامین C است. این ماده، به طور مؤثری مانع از ایجاد لک های پوستی می شود. ویتامین سی با واکنش نشان دادن در مقابل رادیکال های آزاد، از بروز لک ‌های پوستی و تأثیرات نور خورشید بر پوست جلوگیری می کند.

ظاهر شدن جوش و آکنه

برخی از کاربران بر این باور بودند که این محصول، برای افرادی که مستعد جوش و آکنه هستند، مناسب نیست، چرا که در اثر مصرف این محصول، شاهد ظاهر شدن جوش روی پوست خود بوده اند. ممکن است این موضوع به دلیل وجود شی باتر در این محصول باشد.

محصولی با رایحه دلنشین

افرادی که از این محصول استفاده کرده اند، رایحه آن را دلنشین و دوست داشتنی می دانند. این افراد اظهار داشتند که ژل ضد چروک پریم، محصولی سبک است که به سرعت جذب پوست می شود. برخی نیز بافت این ژل را به ابریشم نسبت داده بودند؛ بافتی که پوست آنها را لطیف می کند و حس تازگی و طراوت را به آنها القا خواهد کرد.

حجم نسبتاً کم

برخی از مصرف کنندگان معتقد بودند که این محصول، در حجم کمی به بازار عرضه شده و دلیل نارضایتی آنها نیز همین مورد عنوان شده است.

نتیجه گیری نهایی و نظرات کارشناسان

ژل کرم بازسازی کننده و جوان کننده پریم، یک محصول با بافت نرم و سبک و رایحه ای دلنشین است. این محصول به واسطه ترکیبات خود از جمله ویتامین C، به ساخت کلاژن کمک کرده و از این طریق باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و جوان سازی آن می شود. همچنین ترکیبات آنتی اکسیدان موجود در این ژل، با رادیکال های آزاد مقابله کرده و به این ترتیب، از ایجاد لک در اثر نور خورشید و آسیب به DNA سلولی جلوگیری می نماید. ویتامین سی به دلیل ناپایدار بودن، به سرعت اکسید می شود و خاصیت خود را از دست می دهد، اما در این محصول با تولید مناسب، از این اتفاق جلوگیری شده و می توان آن را محصولی با کیفیت دانست.

بنابراین ژل کرم بازسازی کننده و ضد چروک پریم، می تواند پوست شما را روشن تر کرده و از ایجاد لک جلوگیری نماید و همچنین به کاهش چین و چروک ها و پیشگیری از ایجاد آن کمک شایانی کند. دوستانی که پوست چرب یا مختلط دارند و مستعد آکنه هستند، در مصرف این محصول دقت بیشتری نمایند، چون ممکن است در اثر استفاده از این ژل، جوش بزنند. لازم به ذکر است که ژل ضد چروک پریم به دلیل داشتن کره شی، می تواند پوست را نرم و لطیف کند. در نهایت امتیاز در نظر گرفته شده توسط کارشناسان تیم داروهوم برای این محصول، امتیاز 4 از 5 می باشد.


مشخصات ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست سی پریم با حجم 30 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

ژل کرم

شرکت سازنده

دکتر اخوی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

صورت

نوع بسته بندی

بطری پمپ دار

نوع پوست

پوست حساس, پوست خشک و خیلی خشک

حجم محصول

30 میلی لیتر

کد بهداشتی

56/19703

کارایی

تحریک کلاژن سازی, تقویت و تغذیه پوست, جوانسازی پوست, روشن کننده پوست, ضد چین و چروک, ضد لک, مرطوب کننده, نرم کننده

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست سی پریم با حجم 30 میلی لیتر

جوان کننده و بازسازی کننده پوست

بازسازی و جوانسازی پوست به کاهش روند پیری آن کمک بسیاری می کند. عوامل متعددی از جمله میکروب ها، نور خورشید و شوینده های نامناسب سبب آسیب دیدن صورت می شوند. از این رو انتخاب محصولی باکیفیت و مرغوب تمامی این مشکلات را برطرف می کند. ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست سی پریم یکی از محبوب ترین محصولات مخصوص محافظ پوست است که در ایران به تولید می رسد. شرکت پریم با تولید ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست در صنعت بهداشتی و آرایشی گامی بزرگ برداشته است. این ژل کرم با مهار آلودگی های محیطی و میکروب ها، به سلامت پوست و شادابی آن کمک می کند. کرم ژل جوان کننده پریم مخصوص پوست های خشک و حساس است و تاثیرات فوق العاده ای بر جای می گذارد.

به دلیل وجود کمپلکس جوان کننده حاوی ویتامین c در محتویات این محصول، فرآیند جوانسازی و آبرسانی پوست سریع تر انجام می شود. ویتامین c نرم کننده، شاداب کننده و کلاژن ساز پوست است و استفاده از آن در محصولات بهداشتی و مراقبتی فواید بسیاری دارد. در صورت داشتن پوستی خشک و آسیب دیده، بهتر است ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست پریم را به طور مرتب استفاده کنید. با این کار تمامی مواد مورد نیاز پوست تامین می شود و ترمیم آن به راحتی صورت می گیرد. عصاره آلوی کاکادو با Terminalia ferdinand diana از جمله ترکیب گیاهی بی نظیری است که مکانیزم های متنوعی دارد. آلوی کاکادو سرشار از ویتامین c، آنتی اکسیدان، کلسیم، فیبر، تیامین و سایر مواد مورد نیاز پوست است که سبب تقویت و تغذیه پوست های خشک می شود. این ماده التیام بخش و مسکن طبیعی است و در رفع درد ناشی از سوزش، خارش، ترک های پوستی کاربرد دارد.

عصاره چای سبز موجود در ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست پریم سبب بهبود رنگ پوست و روشن شدن آن می شود و لکه های پوستی را از بین می برد. از این رو  پوست درخشان تر و باطراوت تر از قبل دیده می شود. یکی دیگر از ترکیبات بی نظیر به کار رفته در این ژل کرم، روغن دانه گل مغربی است. این ماده با کلاژن سازی پوست، سلول های مرده سطح آن را از بین می برد و سبب ترمیم بافت های آسیب دیده پوست می شود. از این رو پوست بافتی نرم و جوان پیدا می کند که عاری از چین و چروک است. استروژن گیاهی (سویا) و شی باتر دو ترکیب خاص دیگری هستند که در ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست سی پریم به کار می روند. این مواد از سلول های پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند و با تامین اسیدهای چرب مورد نیاز آن خشکی و سایر آسیب های دیگر پوست را از بین می برند.


نحوه مصرف ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست سی پریم با حجم 30 میلی لیتر

ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست سی پریم را روزی 2 مرتبه روی پوست خشک، به صورت دورانی ماساژ دهید که جذب پوست شود. قبل از استفاده از این کرم، بهتر است سطح پوست را با شوینده ای ملایم پاکسازی کنید که آلودگی های سطح آن از بین برود. در این صورت، کرم جوان کننده پریم از طریق منافذ پوست سریع تر جذب می شود و تاثیر خود را به جای می گذارد.


ترکیبات ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست سی پریم با حجم 30 میلی لیتر

کمپلکس جوان کننده حاوی ویتامین c خالص، و مشتق آلی و پایدار آسکوربیک اسید، عصاره آلوی کاکادو، استروژن گیاهی (سویا)، روغن دانه گل مغربی، شی باتر، عصاره چای سبز


نظرات در مورد ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست سی پریم با حجم 30 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل کرم بازسازی و جوان کننده پوست سی پریم با حجم 30 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
179,000
support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم