ژل کرم اتو برنز پریم با حجم 100 میلی لیتر
ژل کرم اتو برنز پریم با حجم 100 میلی لیتر

ژل کرم اتو برنز پریم با حجم 100 میلی لیتر

Prime Auto Bronzing Gel-Cream 100 ml

حاوی عصاره آلوئه ورا ، برنزه کردن فوری پوست بدون نیاز به نور خورشید ، مناسب انواع پوست ها

موارد مصرف :

برنزه کردن فوری پوست بدون نیاز به نور خورشید
برنزه شدن پوست با ماندگاری بالا


ویژگی محصول :

مناسب برای انواع پوست ها
دارای ماندگاری طولانی مدت
برخورداری از رایحه ای خوشبو
اثربخشی در کوتاه ترین زمان
برخورداری از فرمولاسیونی بر پایه مواد گیاهی
اثربخشی روی پوست بدون نیاز به نور خورشید
دارای رنگی طلایی و خیره کننده
برخورداری از عصاره گیاهان مختلفی همچون آلوئه ورا، شاه بلوط هندی و غیره
محصولی بی خطر برای پوست
قابل استفاده برای پوست بدن و صورت
مرطوب کننده فوق العاده پوست
سهولت در مصرف


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی ژل کرم اتو برنز پریم با حجم 100 میلی لیتر

نقد ژل کرم برنزه پریم

در قسمت توضیحات محصول، به بررسی جزئیات و خصوصیات مهم این محصول فوق العاده پرداختیم. با این حال هر آنچه بیان شد، تنها ادعای برند پریم در رابطه با این ژل کرم است. آیا این گفته ها واقعیت دارند؟

نقاط قوت و ضعف ژل کرم برنزه پریم

به منظور ارائه نقدی منصفانه، ما سراغ نظرات کاربران رفتیم و از نگاه آنان به ارزیابی این محصول پرداختیم. به نظر شما کدام خصوصیت این محصول منجر به جلب رضایت کاربران شده بود؟

محصولی با رنگ خارق العاده

اغلب کاربران در رابطه با رنگ دهی فوق العاده این محصول، اتفاق نظر داشتند. این افراد معتقد بودند که این محصول ایرانی برخلاف سایر محصولات خارجی، رنگی طبیعی روی پوست ایجاد می کند. البته به کارگیری موادی مانند اریترولوز، در اثربخشی حیرت انگیز آن بی تاثیر نبوده است.

از طرفی این محصول، به هیچ عنوان آسیبی به پوست شما وارد نمی کند و تنها با تاثیر بر پروتئین ها و بدون نیاز به نور خورشید، رنگی خیره کننده روی پوست شما ایجاد خواهد کرد. برخی از کاربران بیان کردند که این محصول روی لباس رنگ پس می دهد. با این حال، سایر کاربران توصیه کرده بودند که حتما اجازه دهید این محصول روی پوست خشک شود.

اثربخشی در مدت زمانی کوتاه

کاربران در رابطه با اثربخشی سریع این محصول، اظهار رضایت داشتند. این افراد بیان کردند که ژل کرم برنزه پریم به سرعت جذب پوست می شود و شروع به تغییر رنگ آن می کند. با این حال این افراد بر این باور بودند که برای رنگ دهی، بهتر است که چندین مرتبه از این ژل استفاده شود.

ماندگاری باورنکردنی

کاربران زیادی در رابطه با مدت زمان ماندگاری این محصول اظهار رضایت داشتند. این افراد بیان کردند در صورتی که از این محصول به درستی استفاده شود، بی شک شاهد ماندگاری طولانی مدت آن خواهید بود.

برخورداری از رایحه ای دلنشین

کاربران، از رایحه خوشبوی این محصول اظهار رضایت داشتند. این افراد، رایحه این ژل کرم را فوق العاده دلنشین و لذت بخش تلقی کرده بودند.

دشواری پخش کردن ژل کرم روی بدن

برخی از کاربران در رابطه با پخش یکنواخت ژل کرم برنزه پریم روی پوست خود، دچار مشکل شده بودند. با این حال، کاربران بیان کردند که به منظور اثربخشی فوق العاده، بهتر است که این محصول را به کمک یک پد روی پوست خود پخش کنید. با این کار نه تنها شاهد پخش متعادل رنگ روی پوست خود خواهید بود، بلکه دست شما تیره نخواهد شد.

کیفیت عالی در مقایسه با قیمت مقرون به صرفه

کاربران در رابطه با قیمت و حجم این محصول، اظهار رضایت داشتند. افرادی که از این محصول استفاده کرده بودند، عملکرد آن را در مقایسه با سایر محصولات مشابه، ایده آل می دانستند. از طرفی کاربران از قیمتی که برای این محصول فوق العاده تعیین شده بود نیز اظهار رضایت داشتند.

راهکاری کم خطر و ایده آل

کاربران، این محصول را در مقایسه با قرار گرفتن در معرض تشعشعات مضر خورشید یا دستگاه سولاریم مناسب تر می دانستند. این افراد از عدم نیاز به قرارگیری در معرض نور خورشید برای برنزه شدن، رضایت داشتند و کارآیی این محصول را منحصر به فرد می دانستند.

رطوب رسان

برخی از کاربران، به خاصیت مرطوب کنندگی ژل کرم برنزه پریم نیز اشاره کرده بودند. با توجه به وجود عصاره گیاهان متعدد در فرمولاسیون این محصول، جای تعجبی ندارد اگر شاهد این ویژگی به خصوص باشیم. عصاره گیاهانی مانند آلوئه ورا نقش مهمی در رطوبت رسانی پوست دارد.


مشخصات ژل کرم اتو برنز پریم با حجم 100 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

ژل کرم

شرکت سازنده

لابراتوار دکتر اخوی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

بدن, صورت

نوع بسته بندی

تیوپی

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

100 میلی لیتر

کارایی

خوشبو کننده بدن, ماندگاری طولانی مدت, مرطوب کننده, مناسب برنزه شدن

رنگ

برنز طلایی

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی ژل کرم اتو برنز پریم با حجم 100 میلی لیتر

برنزه کردن فوری پوست بدون نیاز به نور خورشید

پوستی برنز و خیره کننده، زیبایی مخصوص به خود را دارد، به طوری که افراد زیادی خواهان آن هستند. ژل کرم اتو برنز پریم، از جمله محصولاتی است که با هدف ایجاد پوستی برنزه، پا به عرصه رقابت گذاشته است. این محصول، به گونه ای فرموله شده است که برای انواع پوست ها مناسب به نظر می رسد. نکته حیرت انگیز در رابطه با این محصول، رنگ دهی فوق العاده آن بدون نیاز به نور خورشید است. این ژل کرم فوق العاده، به سرعت روی پوست اثر می کند و جذب پوست می شود. کاربران این امکان را دارند که از این محصول به منظور برنزه کردن پوست بدن و صورت خود استفاده کنند. اگرچه تعجب برانگیز است، اما برنزه شدن پوست به کمک این محصول، طولانی مدت می باشد. با وجود چنین ماندگاری طولانی مدتی، این محصول نه تنها آسیبی به سلول های رنگدانه ای پوست شما وارد نخواهد کرد، بلکه خواصی برای پوست شما به دنبال دارد.

از آنجا که این محصول بر پایه فرمولاسیون گیاهی تولید شده است، شاهد عصاره گیاهان متعددی در ترکیب ژل کرم اتو برنز پریم هستیم. در ترکیبات این محصول حیرت انگیز، از موادی مانند DHA و اریترولوز استفاده شده است. DHA، ماده ای است که از روغن هسته انگور و دانه های گندم به دست می آید. این ماده در اثر ترکیب با پروتئین های پوست، منجر به تغییر رنگ طبیعی آن می شود. از طرفی، نیازی به نگرانی در رابطه با رنگ حاصل از این ژل کرم وجود ندارد، چرا که اریترولوز، منجر به رنگی طلایی و خیره کننده روی پوست می شود. عصاره گیاهانی همچون آلوئه ورا، انار، پاپایا، شاه بلوط هندی و کولئوس، به خواص اعجاب آور این محصول افزوده است. در نهایت، این محصول بدون نیاز به قرار گرفتن در معرض نور زیبانبار خورشید، پوستی برنزه و زیبا به شما هدیه می دهد و با ماندگاری بالا، منجر به رضایت شما می شود.


نحوه مصرف ژل کرم اتو برنز پریم با حجم 100 میلی لیتر

مقدار مشخصی از ژل کرم اتو برنز پریم را روی پوست بمالید و به صورت یکنواخت پخش کنید. میزان استفاده از این ژل، بستگی به رنگ مورد نظر شما دارد. با این حال توصیه می کنیم که این محصول را هفته ای 3 بار استفاده کنید و به نتیجه مورد نظر خود دست یابید. به منظور ماندگاری بالا، بهتر است این ژل را روی پوست تمیز و عاری از هر گونه لوسیون و مرطوب کننده بمالید. در نهایت نیز 24 ساعت پس از استفاده از این محصول از استحمام خودداری کنید.


ترکیبات ژل کرم اتو برنز پریم با حجم 100 میلی لیتر

آب دیونیزه، اریترولوز، عصاره آلوئه ورا، دی هیدروکسی استون (DHA)، عصاره برگ شاه بلوط هندی، عصاره میوه پاپایا، عصاره انار، عصاره آلوئه ورا، نگهدارنده، رنگ و اسانس


نظرات در مورد ژل کرم اتو برنز پریم با حجم 100 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل کرم اتو برنز پریم با حجم 100 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم