ژل پاک کننده پوست چرب سینره حجم 150 میلی لیتر
ژل پاک کننده پوست چرب سینره حجم 150 میلی لیتر

ژل پاک کننده پوست چرب سینره حجم 150 میلی لیتر

Cinere Cleansing Gel For Oily Skins 150 ml

حاوی عصاره بابونه و اسطوخودوس، پاکسازی پوست از مواد آرایشی و آلودگی

موارد مصرف :

پاکسازی پوست از مواد آرایشی و آلودگی
ضد التهاب و حساسیت پوست
حفظ شادابی و شفافیت پوست
کمک به تنظیم ترشح چربی
آماده کردن پوست برای جذب کرم های مراقبتی


ویژگی محصول :

محصول ایده آل برای افراد دارای پوست چرب
حاوی عصاره بابونه و التیام بخش پوست
حاوی عصاره اسطوخودوس و کمک به بهبود گردش خون
کمک به شادابی و طراوت پوست
پاکسازی منافذ پوستی
کاهش ترشح چربی اضافی
ضد التهاب و ضد حساسیت
کمک به آماده سازی پوست برای جذب بهتر کرم های مراقبتی
ضد عفونی کننده پوست


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی ژل پاک کننده پوست چرب سینره حجم 150 میلی لیتر

نقد پاک کننده پوست چرب سینره

ما در بخش توضیحات محصول به بررسی خصوصیات این پاک کننده پرداختیم. با این حال هر آنچه مطالعه کردیم تنها بخشی از گفته های تولیدکنندگان این محصول بود. به نظر شما آیا می توان به این گفته ها اکتفا کرد؟

نقاط قوت و ضعف پاک کننده پوست چرب از نگاه کاربران

ارزیابی بیشتر و دقیق تر این محصول تنها به کمک افرادی که تجربه استفاده از این محصول را داشته اند، امکان پذیر است. به همین خاطر نیز ما سراغ نظرات کاربرانی رفتیم که از این محصول استفاده کرده بودند. چه عواملی منجر به جلب رضایت آنان شده بود؟

پاک کننده ای با قدرت فوق العاده

اغلب کاربران در رابطه با قدرت بالای پاک کنندگی این محصول اتفاق نظر داشتند. نکته جالبی که کاربران به آن اشاره کرده بودند، عدم نیاز به آبکشی پوست بعد از استفاده از پاک کننده پوست چرب سینره است. این افراد بیان کردند که در اثر استفاده از ژل پاک کننده، هیچ گونه آلودگی بر پوست آنها به جای نمانده است. همین موضوع نیز منجر به جلب رضایت آنان شده بود.

رفع چربی اضافی پوست

برخی از کاربران به کاهش ترشح چربی پوست خود اشاره کرده بودند. این افراد بر این باور بودند که استفاده مداوم از این محصول منجر به رفع چربی اضافی پوست می شود. حتی برخی از کاربران بیان کرده بودند که استفاده از این محصول و به دنبال آن کاهش چربی پوست منجر به کاهش جوش و آکنه پوست آنان شده بود. کاربران از این موضوع هیجان زده شده و از این بابت اظهار رضایت داشتند.

التیام بخش پوست صورت

آنچه موجب شگفتی کاربران دارای پوست چرب و حساس شده بود، قدرت التیام بخشی این محصول بود. البته با توجه به وجود عصاره اسطوخودوس و عصاره بابونه به کار رفته در فرمولاسیون این محصول، چنین نتیجه ای دور از ذهن نبود.

شفافیت و شادابی خیره کننده پوست

پاکسازی پوست صورت به طور موثری منجر به شفافیت و شادابی آن می شود. پاک کننده پوست چرب سینره با پایه ای گیاهی پوست را تغذیه می کند و منجر به شادابی خیره کننده آن می شود. تعداد زیادی از کاربران نیز به این موضوع اشاره کرده بودند و از این بابت اظهار رضایت داشتند.

جذب سریع و بافتی سبک

نکته جالب دیگری که کاربران به آن اشاره کرده بودند، قدرت جذب و پاک کنندگی سریع این محصول بود. کاربران به بافت سبک این محصول اشاره کرده بودند و اظهار داشتند که بعد از استفاده از آن، احساس سنگینی ژل روی پوست خود را تجربه نکرده بودند.

برخورداری از رایحه ای خوب

کاربران در رابطه با رایحه این محصول به دو دسته تقسیم می شدند:

  • افرادی که رایحه این محصول را ایده آل می دانستند.
  • افرادی که از رایحه این محصول راضی نبودند.

به همین خاطر اظهار نظر در رابطه با این موضوع دشوار است.


مشخصات ژل پاک کننده پوست چرب سینره حجم 150 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

ژل

شرکت سازنده

سینره

سن و جنسیت

بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

صورت, گردن

نوع بسته بندی

تیوپ

نوع پوست

پوست چرب

حجم محصول

150 میلی لیتر

کد بهداشتی

204/10082

کارایی

آماده سازی پوست برای محصولات مراقبتی, آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده, پاک کننده آرایش, پاکسازی پوست صورت, ضد التهاب و التیام بخش, کنترل چربی پوست

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی ژل پاک کننده پوست چرب سینره حجم 150 میلی لیتر

پاکسازی پوست از مواد آرایشی و آلودگی، مناسب پوست چرب

اگر از جمله افراد دارای پوست چرب هستید، باید به پاکسازی پوست خود اهمیت دهید، چراکه عدم توجه به پاکسازی پوست، منجر به بروز جوش، آکنه و کدری پوست می شود. ژل پاک کننده پوست چرب سینره، محصولی ایده آل برای افرادی است که رویای برخورداری از پوستی شفاف و خیره کننده را دارند. این محصول به گونه ای فرموله شده است که با پوست چرب سازگار باشد. ترکیبات گیاهی به کار رفته در فرمولاسیون این پاک کننده، منجر به عملکرد فوق العاده آن شده است.

پاکسازی پوست از هر گونه آلودگی و لوازم آرایشی به کمک این پاک کننده امکان پذیر است. جالب است بدانید این محصول با پاکسازی منافذ پوستی از آلودگی ها، مانع از بروز جوش و آکنه می شود. به این ترتیب، با پاکسازی پوست صورت خود شاهد شادابی و شفافیت خیره کننده آن خواهید بود. نکته حیرت انگیز دیگری که در خصوص این محصول وجود دارد، تنظیم ترشح چربی پوست است. این موضوع از جمله معضلاتی به شمار می آید که افراد دارای پوست چرب با آن دست و پنجه نرم می کنند. این پاک کننده فوق العاده، نه تنها چربی مورد نیاز پوست شما را حفظ می کند، بلکه به کنترل ترشح آن نیز کمک خواهد کرد.

با این وجود، عملکرد این محصول به همین موارد محدود نمی شود؛ این پاک کننده با برخورداری از عصاره گیاهانی همچون بابونه و اسطوخودوس، مانع از التهاب پوست می شود. البته نقش عصاره بابونه در التیام بخشی پوست را نباید نادیده گرفت. پاکسازی پوست صورت، بهترین فرصت برای استفاده از کرم های مراقبتی است؛ چراکه در این حالت، منافذ صورت باز هستند و جذب به حداکثر می رسد. به این ترتیب، ژل پاک کننده پوست چرب سینره با عملکردی فوق العاده، نه تنها پوست را به صورت عمقی پاکسازی می کند، بلکه با برخورداری از ترکیبات گیاهی به تنظیم ترشح چربی نیز کمک خواهد کرد.


نحوه مصرف ژل پاک کننده پوست چرب سینره حجم 150 میلی لیتر

مقداری از ژل پاک کننده پوست چرب سینره را روی پوست خود بمالید. در ادامه، ژل را با حرکات دورانی روی پوست صورت و گردن خود ماساژ دهید. اجازه دهید ژل به مدت چند دقیقه روی پوست شما باقی بماند و در پایان به کمک یک پد، ژل را از سطح پوست خود پاک کنید.


ترکیبات ژل پاک کننده پوست چرب سینره حجم 150 میلی لیتر

آب، عصاره بابونه، عصاره اسطوخودوس، امولسی فایر و مواد نگهدارنده


نظرات در مورد ژل پاک کننده پوست چرب سینره حجم 150 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل پاک کننده پوست چرب سینره حجم 150 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم