ژل ضد جوش و آکنه پریم مدل Acnex با حجم  30 میلی لیتر
ژل ضد جوش و آکنه پریم مدل Acnex با حجم  30 میلی لیتر

ژل ضد جوش و آکنه پریم مدل Acnex با حجم 30 میلی لیتر

Prime Acnex Anti Acne Gel For Acne and Oily Skins 30 ml

حاوی روغن درخت چای ، درمان آکنه و پیشگیری از ایجاد آن ، مناسب پوست های چرب و آکنه دار

  • تاریخ انقضا : 1404/03/31
✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
موارد مصرف :

درمان آکنه و پیشگیری از ایجاد آن
پاکسازی پوست از سلول های مرده


ویژگی محصول :

ضد میکروب و باکتری
پاک کننده منافذ باز پوست
تنظیم کننده چربی پوست
التیام دهنده
ضدالتهاب
ضد خشکی و خارش پوست
نرمال کننده هیپر کراتینیزاسیون
کاهش دهنده لک ها و سبوم پوست
جذب سریع


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    189,000

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی ژل ضد جوش و آکنه پریم مدل Acnex با حجم 30 میلی لیتر

نقد ژل ضد جوش و آکنه اکنس پریم مناسب پوست های چرب و دارای آکنه

آکنه، نوعی ناهنجاری پوستی و از جمله معضلات افراد دارای پوست چرب است. آیا می دانید که علت بروز آکنه روی پوست چیست؟ زمانی که فولیکول های موی شما محل تجمع چربی و سلول های مرده پوست می شوند، شاهد ظاهر شدن آکنه روی پوست خواهیم بود. ژل صورت مخصوص پوست های چرب و آکنه دار پریم، از‌ جمله محصولات پرطرفدار در میان افراد دارای پوست چرب است. اگرچه آکنه بیشتر در سنین جوانی رخ می دهد، اما این موضوع در همه سنین دیده می شود.

راهکارهای درمانی متنوعی برای حل این معضل ارائه شده است، اما مهم‌ ترین گام در بهبودی آکنه، تنظیم میزان ترشح چربی پوست است. برند پریم، معتقد است که ژل پوست آکنه دار به دلیل برخورداری از عصاره های گیاهی و ویتامین ها و مواد متعدد، نقش مؤثری در کاهش جوش و آکنه دارد، اما عملکرد واقعی این محصول به چه صورت است و نظر کاربران در رابطه با این ژل چیست؟ چنان چه خرید این ژل را در نظر دارید، نقد این محصول را از دست ندهید.

ژل پوست آکنه دار پریم را بیشتر بشناسید

رهایی از آکنه های پوستی، از‌جمله مهم ترین دغدغه های افراد دارای پوست چرب و آکنه ای به شمار می آید. برند پریم، در همین راستا اقدام به تولید محصولی منحصر‌ به فرد کرده است. براساس ادعای این برند، این ژل می تواند در موارد زیر کاربردی باشد:

خاصیت آنتی باکتریایی

آکنه، در اثر فعالیت باکتری ها روی پوست ظاهر می شود. به همین دلیل است که در ترکیب ژل پوست آکنه ای پریم، موادی مانند عصاره اسپیره کوهی به کار رفته است. این عصاره، خاصیت ضد باکتریایی دارد و مانع از فعالیت و تکثیر باکتری‌ ها خواهد شد.

لایه برداری ملایم پوست

اثر لک های ناشی از آکنه روی پوست باقی می ماند، به همین خاطر افراد دارای پوست آکنه دار، به دنبال راهکاری برای کاهش اثر ناشی از این لک ها هستند. براساس ادعای برند پریم، این ژل به دلیل برخورداری از سالیسیلیک اسید و آلفا هیدروکسی اسید، پوست را به‌ آرامی لایه برداری می کند و اثر ناشی از باکتری ها و عفونت های پوستی را به حداقل می رساند. با لایه برداری پوست، سلول های مرده پوستی از بین می روند و دیگر موجب بروز آکنه نخواهند شد.

تنظیم میزان ترشح چربی

کاهش آکنه، تنها با کاهش میزان چربی ترشح شده توسط پوست برطرف خواهد شد. به همین منظور، ژل پوست آکنه دار پریم با هدف کنترل چربی پوست تهیه شده است. این محصول با برخورداری از ترکیبات خاصی، به طور مستقیم بر غدد ترشح چربی پوست تأثیر می‌ گذارد و مانع از بروز آکنه می‌شود. هر آنچه ذکر شد، تنها گوشه ای از ادعاهای برند پریم در ‌رابطه با محصول ژل پوست آکنه ای است. کدام یک از این گفته‌ ها از نظر کاربران درست است؟

بازخوردهای مثبت و منفی ژل پوست آکنه دار پریم از نگاه مصرف کنندگان

ژل ضد جوش پریم، محصولی ایده‌ آل برای همه سنین است. فرقی نمی کند که آکنه پوست شما به دلیل سن بلوغ یا ترشح هورمون ها ظاهر شده باشد، این محصول به درمان قطعی ناهنجاری پوست شما کمک خواهد کرد، اما نظرات کاربرانی که از این محصول استفاده کرده اند چیست؟ آیا عملکرد این محصول در مقابل هزینه آن قابل قبول است؟ برای یافتن پاسخ پرسش‌های خود نظرات کاربران را از دست ندهید.

بهبودی مناسب جوش های صورت

اغلب کاربران، از کاهش آکنه های پوستی خود در اثر استفاده از این محصول رضایت داشتند. البته کاربران بر این باور بودند که اثربخشی این محصول را زمانی خواهید دید که از آن به طور مداوم استفاده کنید. جالب است بدانید که در فرمولاسیون این ژل، از سلول‌های بنیادی گل یاس استفاده شده است. این ماده، اثر ضد جوش دارد و پوست را به خوبی ضدعفونی می کند. از طرفی، بهتر است که اثر روغن درخت چای را نیز دست‌ کم نگیریم. این ماده، به طور تخصصی مانع از فعالیت و تکثیر ویروس ها و باکتری ها می شود.

اثربخشی روی لک های پوستی

مصرف کنندگان، تأثیر این محصول را بر لک های پوستی خود تحسین کرده اند. این افراد اظهار داشتند که این محصول، در مدت زمان کوتاهی جذب پوست می شود. به این ترتیب این ژل با برخورداری از ماده آلفا هیدروکسی اسید، به‌ طور مؤثر روی لک ها و اسکار باقی مانده از جوش ها اثر می گذارد و آن ها را کم رنگ تر می کند.

کنترل کننده چربی پوست

برخی از کاربران بر این باور هستند که با استفاده مداوم از این محصول، شاهد کاهش چربی اضافی روی پوست خود بوده اند. ژل پوست آکنه دار پریم با برخورداری از ویتامین C و دیگر ترکیبات مؤثر به پوست نفوذ می کند. این مواد با جلوگیری از ترشح بیش ‌از‌حد چربی، مانع از تجمع آلودگی ها و باکتری ها در منافذ پوست می شوند و به این ترتیب، از ظاهر شدن آکنه پیشگیری می کنند.

خشکی نسبی پوست

برخی از مصرف کنندگان بیان کردند که در اثر استفاده از این ژل ضد جوش، شاهد خشکی و پوسته پوسته شدن پوست خود شده اند. البته نظرات مخالف بسیاری نیز در این میان به چشم می خورد. این موضوع به احتمال زیاد، به حساسیت پوست افراد به اثر لایه برداری این محصول باز می گردد.

نتیجه گیری نهایی و نظرات کارشناسان

در صورتی که پوست چرب و آکنه دار دارید، استفاده از ژل ضد جوش پریم می تواند برای شما مفید باشد. توجه داشته باشید که این محصول، حاوی مواد آنتی باکتریال بوده و از این جهت می تواند در درمان و پیشگیری از ایجاد آکنه کمک کننده باشد. ژل پوست آکنه ای پریم، همچنین در کنترل ترشح سبوم پوست عملکرد خوبی دارد و از این جهت، می تواند چربی پوست را کنترل نماید که این موضوع نیز در درمان آکنه و جلوگیری از ایجاد آن بسیار مؤثر است. دوستان عزیز توجه داشته باشید که این محصول، حاوی AHA و BHA می باشد و این دو ماده خاصیت لایه برداری دارند، بنابراین استفاده از این محصول احتمال ایجاد قرمزی پوست را در پی دارد که طبیعی بوده و جای نگرانی ندارد.

افرادی که پوست خشک یا معمولی دارند، بهتر است از این ژل استفاده نکنند، زیرا پوستشان را خشک تر می نماید. بهتر است که ژل ضد جوش پریم مدل Acnex را مداوم استفاده کرده تا نتیجه مطلوب حاصل شود. در ضمن قبل از استفاده از این محصول، حتماً صورت خود را بشوئید تا کاملاً تمیز شود و سپس محصول را فقط بر روی جوش ها به صورت موضعی اعمال کنید و این کار را دو تا سه بار در روز تکرار نمائید. در نهایت، امتیاز در نظر گرفته شده برای ژل ضد جوش صورت پریم توسط کارشناسان تیم داروهوم 3.8 از 5 می باشد.


مشخصات ژل ضد جوش و آکنه پریم مدل Acnex با حجم 30 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

ژل

شرکت سازنده

دتر اخوی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

صورت

نوع بسته بندی

تیوپی

نوع پوست

پوست چرب, پوست دارای آکنه و جوش

حجم محصول

30 میلی لیتر

کد بهداشتی

56/14530

کارایی

از بین بردن سلول های مرده پوست, پاکسازی پوست صورت, ضد التهاب و التیام بخش, ضد جوش و آکنه, ضد خارش, ضد لک, کنترل چربی پوست

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی ژل ضد جوش و آکنه پریم مدل Acnex با حجم 30 میلی لیتر

درمان آکنه و پیشگیری از ایجاد آن

پوست صورت به دلیل اینکه به طور مستقیم در معرض نور خورشید، میکروب ها و عوامل محیطی قرار می گیرد، سریع تر از پوست بدن دچار جوش و آکنه می شود. احتمال بروز این عارضه در پوست های چرب بیشتر از سایر پوست ها است. برای پیشگیری و درمان آکنه از محصولات بهداشتی استفاده می شود. یکی از این محصولات ژل ضد جوش و آکنه پریم مدل Acnex است که با انواع جوش و آکنه مبارزه می کند. شرکت پریم به دلیل استفاده از مواد مرغوب در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خود در ایران بسیار شناخته شده است. یکی از محصولات محبوب و پرکاربرد این برند، ژل ضد جوش و آکنه پریم مدل Acnex نام دارد. این ژل همانطور که از نام آن مشخص است، برای از بین بردن جوش و درمان لک های ناشی از جای جوش به کار می رود. محصول مورد نظر مناسب پوست های چرب و مستعد آکنه است. همچنین این ژل از ایجاد جوش روی پوست جلوگیری می کند و فواید بسیاری در حفظ سلامت پوست دارد.

محتویات موجود در این ژل عصاره گیاهان مختلف و روغن های مورد نیاز پوست هستند که کوچک ترین آسیبی به آن وارد نمی کنند. یکی از پرکاربردترین روغن های گیاهی، روغن درخت چای (Tea tree oil) است که در محتویات ژل ضد جوش و آکنه پریم مدل Acnex به چشم می خورد. این روغن اسیدهای چرب ضروری پوست را تامین می کند تا از خشکی آن جلوگیری شود. از این رو رطوبت و شادابی پوست از بین نمی رود. با مصرف این ژل التهابات ناشی از آکنه و سایر زخم های پوستی درمان می شوند. ژل ضد جوش پریم به دلیل برخورداری از روغن درخت چای خارش، سوزش و خشکی پوست را درمان می کند. این روغن ضد میکروب و باکتری است. از این رو احتمال پخش شدن جوش در سطح پوست کاهش می یابد.

دیگر عصاره گیاهی به کار رفته در محتویات این ژل، عصاره گیاه اسپیره کوهی است. این گیاه نرمال کننده هیپر کراتینیزاسیون عنوان می شود. از این رو از شاخه ای شدن سلول های پوستی در اثر آکنه جلوگیری می شود که این امر نرمی و صافی  پوست را به ارمغان می آورد. عصاره گیاه اسپیره کوهی پوست را شفاف می کند و وجود آن در ژل ضد جوش و آکنه پریم مدل Acnex  سبب درخشان شدن و لایه برداری پوست می شود. این گیاه با خواص ضدالتهابی و میکروبی خود از ایجاد هر گونه آکنه روی پوست جلوگیری می کند و در صورت بروز جوش به درمان سریع آن می پردازد. عصاره گل یاس نیز ترکیب مهمی است که در فرمولاسیون این ژل ضد جوش وجود دارد. این عصاره نیز چروک، التهاب و خشکی پوست را درمان می کند و تمامی لکه های پوستی را از بین می برد. به دلیل رایحه ملایم این گیاه، مصرف کننده حس دلنشینی را تجربه خواهد کرد. 


نحوه مصرف ژل ضد جوش و آکنه پریم مدل Acnex با حجم 30 میلی لیتر

 برای استفاده از ژل ضد جوش و آکنه پریم مدل Acnex، در ابتدا پوست را با شوینده های غیرصابونی نظیر پن ها بشویید. سپس مقداری از این ژل را روی جوش ها یا لک ها قرار دهید. با ماساژ ملایم ژل روی ناحیه مورد نظر، محتویات آن سریع تر جذب پوست می شود. حداقل 20 دقیقه قبل از خواب از این ژل استفاده  کنید.


ترکیبات ژل ضد جوش و آکنه پریم مدل Acnex با حجم 30 میلی لیتر

روغن درخت چای(Tea tree oil) ، سالیسیلیک اسید(BHA) ، ویتامین c، (NDGA) ، نوردی هیدروگواریتیک اسید،  اولئانولیک اسید، آلفا هیدروکسی اسید (AHA)، عصاره گیاه اسپیره کوهی، عصاره گل یاس، AC.net Complex، Dermapur HP، Dermasyr 10


نظرات در مورد ژل ضد جوش و آکنه پریم مدل Acnex با حجم 30 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل ضد جوش و آکنه پریم مدل Acnex با حجم 30 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
189,000
support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم