ژل اسکراب و پاک کننده اکسفولیاک نوروا با حجم 50 میلی لیتر
ژل اسکراب و پاک کننده اکسفولیاک نوروا با حجم 50 میلی لیتر

ژل اسکراب و پاک کننده اکسفولیاک نوروا با حجم 50 میلی لیتر

NOREVA EXFOLIAC Purifying Scrub

حاوی AHA ، پاک کننده پوست و لایه بردار ملایم ، مناسب پوست های چرب و مختلط

موارد مصرف :

پاک کننده پوست و لایه بردار ملایم


ویژگی محصول :

پاک کننده عمیق پوست صورت و گردن
کنترل سطح چربی پوست و جلوگیری از براق شدن چهره
از بین بردن سلول های مرده و ناخالصی ها به واسطه داشتن میکروبیدها
لایه بردار ملایم
حاوی AHA برای صاف کردن و رفع لک های پوستی
جمع کننده منافذ باز موجود در سطح پوست
فاقد پارابن و مواد صابونی
فاقد مواد حساسیت زا
غیر کومدون زا
مناسب برای پوست های چرب و مختلط


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات ژل اسکراب و پاک کننده اکسفولیاک نوروا با حجم 50 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

اسکراب, ژل

شرکت سازنده

نوروا (Noreva)

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

صورت, گردن

نوع بسته بندی

تیوپی

نوع پوست

پوست چرب, پوست مختلط

حجم محصول

50 میلی لیتر

کارایی

از بین بردن سلول های مرده پوست, اسکراب و لایه بردار, پاکسازی پوست صورت, جمع کننده منافذ باز پوست, ضد لک, کنترل چربی پوست, مات کننده

کشور سازنده

فرانسه


توضیحات تکمیلی ژل اسکراب و پاک کننده اکسفولیاک نوروا با حجم 50 میلی لیتر

پاک کننده و لایه بردار پوست چرب و جوشی

یکی از روتین های مراقبت از پوست که اهمیت زیادی برای زیبایی و جلوگیری از چین و چروک پوست دارد، شستشو و پاکسازی است. همه ما، به فواید شستن پوست صورت و اینکه پاک کردن منافذ پوست از آلودگی ها، چربی پوست و مواد آرایشی، چه تاثیر فوق العاده ای در سلامت و شادابی پوست دارد، آگاه هستیم. نکته مهم این است که اگر بتوان همزمان با شستشوی صورت، لایه برداری از پوست را نیز در برنامه خود گنجانده و به صورت روزانه این کار را برای حذف سلول های مرده پوست و زدودن هر نوع آلودگی تجمع یافته در سطح پوست انجام داد، با نتایج شگفت انگیزی مواجه می شوید. لایه برداری به وسیله اسکراب های ملایم، پوست را از حالت خشن و نازیبا، کاملا نرم، لطیف و دوست داشتنی می کند. امروزه، محصولات شوینده پوست با قابلیت های متفاوتی در بازار دیده می شوند که به وسیله آنها، نیاز به تهیه چندین محصول با کاربردهای مختلف، نخواهیم داشت.

یکی از این محصولات، ژل شستشوی صورت با قابلیت اسکراب پوست است که به طور همزمان، دو فرایند شستشو و لایه برداری را انجام می دهد. ژل اسکراب و پاک کننده اکسفولیاک نوروا، از جمله شوینده هایی است که علاوه بر پاکسازی پوست از انواع ناخالصی ها و چربی های اضافی، با داشتن خاصیت اسکراب و وجود دانه های ریز، یک لایه بردار ملایم نیز محسوب می شود. استفاده از این ژل، هرگونه ترکیبات روغنی و اضافی پوست را از بین برده و ظاهری مات و یکدست به چهره می بخشد. همچنین این پاک کننده، حاوی ترکیباتی است که به تنظیم و کنترل ترشح چربی پوست کمک کرده و پس از تمیز کردن پوست، آن را برای استفاده از کرم های مراقبتی بعدی، آماده خواهد کرد.

این محصول، یک پاک کننده قوی و عمیق پوست می باشد که در کنار پاک کردن پوست صورت و نواحی گردن از هرگونه مواد آرایشی و آلودگی، منافذ باز پوست را نیز جمع می کند و از این رو، چهره ای شاداب و جوان را برای شما به ارمغان می آورد. از دیگر ویژگی های این محصول، ترکیبات فاقد صابون و پارابن آن است که موجب کاهش حساسیت های پوستی شده و امکان بهره بردن از آن برای انواع پوست های چرب و مختلط را فراهم می سازد. به علاوه اینکه افرادی که نگران پدیدار شدن جوش در چهره خود هستند، با کمک خاصیت سم زدایی ژل اسکراب و پاک کننده اکسفولیاک نوروا، از هرگونه جوش و لک ناشی از آن، ایمن خواهند بود.  


نحوه مصرف ژل اسکراب و پاک کننده اکسفولیاک نوروا با حجم 50 میلی لیتر

هفته ای دو الی سه مرتبه، مقداری از ژل اسکراب و پاک کننده اکسفولیاک نوروا را روی پوست قرار داده و با حرکات دایره ای، به آرامی ماساژ دهید. سپس، صورت خود را بشوئید و خشک کنید.


ترکیبات ژل اسکراب و پاک کننده اکسفولیاک نوروا با حجم 50 میلی لیتر

Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocoyl Apple Amino Acids, Polysorbate 20, Diglycerin, Polyethylene, Sodium Cocamphoacetate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Nelumbium Speciosum Extract (Nelumbo Nucifera Flower Extract), Aragnia Spinosa (Kernel) Oil, Serenoa Serrulata (Fruit) Extract, Sesamium Indicum (Sesame) Seed Extract, Coco-Glucoside, Copper PCA, Glyceryl Oleate, Parfum (Fragrance), Sodium Chloride, Hexylene Glycol, Sodium Hydroxymethylglycinate, Sodium Hydroxide, Disodium Edta, Benzoic Acid, Buteth-3, Sodium Benzotriazoyl Butylphenol Sulfonate, Phenoxyethanol, Beta Sistosterol, Tributyl Citrate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, CI 19140, Yellow 5), Tocopherol, Sodium Sulfate.


نظرات در مورد ژل اسکراب و پاک کننده اکسفولیاک نوروا با حجم 50 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل اسکراب و پاک کننده اکسفولیاک نوروا با حجم 50 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم