پودر موزاییکی برنزه کوورانس اون
پودر موزاییکی برنزه کوورانس اون

پودر موزاییکی برنزه کوورانس اون

Avène Couvrance Bronzer Mosaic Powder

تثبیت کننده آرایش پوست، فاقد اسانس و ضد حساسیت

موارد مصرف :

تثبیت آرایش پوست
مات کننده و کاهش براقی پوست
برنزه کردن پوست
برجسته کردن خطوط و نواحی خاصی از صورت
ایجاد هماهنگی در آرایش صورت
پنهان کردن نواقص پوستی


ویژگی محصول :

پوشاندن و برطرف کردن عیوب پوستی
ایجاد پوستی صاف و یکنواخت
قابل استفاده برای پوست های حساس
مقام در برابر آب و تعریق
دارای تنوع در رنگ و ساختار
مات کننده و رفع براقی پوست
فاقد اسانس و ضد حساسیت
غیر کومدون زا


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

مشخصات پودر موزاییکی برنزه کوورانس اون

مشخصات عمومی

کارایی

پوشاننده عیوب و لک صورت, تثبیت کننده آرایش, ضد آب و تعریق, ضد حساسیت, مات کننده پوست, مناسب برنزه شدن

سن و جنسیت

بانوان

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

گروه سنی

بزرگسالان

نوع بسته بندی

پالت

محل مصرف

صورت

فرم محصول

پودر

حجم محصول

9 گرم

رنگ

بژ و عسلی

کشور سازنده

فرانسه

شرکت سازنده

پیر فابر

pa_سن-و-جنسیت-مصرف-کننده

بزرگسالان, بانوان


توضیحات تکمیلی پودر موزاییکی برنزه کوورانس اون

پودر موزاییکی برنزه، مناسب انواع پوست

برای آرایش صورت معمولا مراحل مختلف و لوازم گوناگونی وجود دارد که یکی از لوازم مورد نیاز برای یکی از بخش های آرایش صورت، پودر صورت است. معمولا پس از استفاده از کرم پودر، پودر صورت یکی از مواردی است که توسط آرایشگرها و حتی افراد غیرحرفه ای، به کار برده می شود. این پودرها تنظیم کننده آرایش صورت محسوب می شوند و برای کسب نتیجه بهتر و ایجاد نمایی زیباتر و یکنواخت تر کارایی دارند، همچنین برای دوام بیشتر زمینه آرایش و ماندگاری کرم پودر بسیار مناسب هستند.

این دسته از لوازم آرایشی صورت علاوه بر تثبیت آرایش، معمولا دارای کاربردهای متنوع دیگری نیز هستند و در انواع مختلف و با کارایی متفاوت تهیه می شوند. برخی از انواع این محصول با داشتن رنگ های مختلف به عنوان برانزر، رژگونه و یا هایلایتر در مناطقی از صورت که نیاز به سایه روشن دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. پودر موزاییکی برنزه کوورانس اون، با رنگ های جذاب و زیبا، می تواند به صورت کاملا طبیعی، آرایش پوست را تنظیم نماید.

این محصول برای تنظیم آرایش و تصحیح رنگ پوست و پوشاندن عیوب، لک، تیرگی، قرمزی و جای جوش کاربرد دارد. این پالت های موزائیکی، ترکیبی از سایه های مختلف هستند که برای ایجاد جلوه برنزه طبیعی بدون نیاز به آفتاب و نیز برای کاهش برخی نقایص پوست مناسب می باشند. پودر موزاییکی برنزه کوورانس اون، از نظر ساختار دارای دو نوع مات و براق می باشد که از پالت مات پودر اون برای تثبیت و کاهش براقیت پوست استفاده می شود و نوع براق آن جهت حجیم کردن، شکل دادن و ایجاد سایه روشن در نواحی خاصی از صورت به کار برده می شود.

به لحاظ استفاده از رنگ های جذاب و متنوع، این پالت های موزائیکی دارای کاربردهای دیگری نیز می باشند، مثلا می توان به عنوان سایه چشم، رژگونه و یا حتی به عنوان سایه ابرو نیز از آنها بهره برد. پایداری این پودر موزاییکی در مقابل رطوبت و تعریق، یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول است که در کسب نتیجه بهتر و دوام آرایش بسیار مطلوب می باشد. پودر موزاییکی برنزه، مناسب انواع پوست بوده و با ترکیباتی بدون عطر و بو، مانع از ایجاد واکنش های آلرژیک در پوست های حساس خواهد شد.

تنوع رنگی مناسب، باعث شکل دهی به پوست های مختلف می شود و ترکیب آرایش صورت را به صورت متناسب و ملایم تغییر می دهد. به طور کلی، هر پالت پودر موزاییکی برنزه کوورانس اون، شامل چندین طیف رنگی مختلف جهت تطبیق با تن های متفاوت پوستی می باشد که رنگ شفاف یا بژ، با درخشندگی طبیعی، جهت انطباق با اغلب رنگ پوست ها مناسب است و حالتی درخشان و ابریشمی در پوست ایجاد می کند. این پالت دارای رنگ هایی نزدیک به رنگ پوست بوده و آرایش را به صورت متعادل و یکدست تنظیم می کند.

نوع دیگری از این پالت دارای ترکیب رنگی عسلی و برنزه است که باعث می شود تمام سطح پوست به صورت یکنواخت از یک جلوه براق و برنزه زیبا برخوردار شود. این پالت مناسب تنظیم آرایش و نور در پوستهای تیره است و جلوه درخشان و کاملا متناسب و طبیعی به پوست می بخشد. از ترکیبات فعال موجود در این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تیتانیوم دی اکسید که نقش محافظتی از پوست را در برابر اشعه های مضر آفتاب برعهده دارد.
  • توکوفریل گلوکزید، فرم پایداری از ویتامین E بوده که دارای خواص آنتی اکسیدانی است و مانع از ایجاد چین و چروک در پوست خواهد شد.
  • میکا که در نوع مات این پالت، وظیفه رفع براقی و مات کردن پوست را برعهده دارد.

نحوه مصرف پودر موزاییکی برنزه کوورانس اون

پودر موزاییکی برنزه کوورانس اون را با استفاده از یک برس بزرگ در نواحی مورد نظر و یا بر روی کرم پودر، مرطوب کننده و یا پوست بمالید. برای تاثیر طبیعی و تاثیر بر نور فقط در نواحی استراتژیک صورت اعمال شود.


ترکیبات پودر موزاییکی برنزه کوورانس اون

Talc, Synthetic Fluorphlogopite, Nylon-12, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Iron Oxides (CI77491) (CI77492) (CI77499), Bis-Diglyceryl Polyacryladipate-2, Cetyl Dimethicone, Dimethicone, Lauroyl Lysine, Manganese Violet (CI77742), Red 6 (CI15850), Titanium Dioxide (CI77891), Tocopheryl Acetate, Ultramarines (CI77007), Yellow 5 Lake (CI19140


نظرات در مورد پودر موزاییکی برنزه کوورانس اون

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر موزاییکی برنزه کوورانس اون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم