پن مایع حاوی ویتامین C پریم با حجم 200 میلی لیتر
پن مایع حاوی ویتامین C پریم با حجم 200 میلی لیتر

پن مایع حاوی ویتامین C پریم با حجم 200 میلی لیتر

Prime C-Prime Liquid Syndet With Vitamin C 200ml

حاوی ویتامین c ، شوینده غیر صابونی پوست ، مناسب انواع پوست ها

موارد مصرف :

شوینده پوست
لایه بردار ملایم و ضد جوش


ویژگی محصول :

ضدالتهاب
ضد خشکی و خارش
مرطوب کننده پوست
رفع کننده جای لک و جوش
تسکین دهنده قوی
آنتی باکتریال
فاقد چربی و پارابن
نرم کننده پوست
لایه بردار ملایم
روشن کننده تیرگی های پوست
قابل استفاده برای تمامی پوست ها
سازگار با pH پوست
محافظ پوست در برابر نور خورشید
حاوی ویتامین c
پاک کننده ای غیرصابونی


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی پن مایع حاوی ویتامین C پریم با حجم 200 میلی لیتر

نقد پن مایع پریم سری C-Prime

انتخاب پاک کننده ای مناسب برای افراد دارای پوست خشک و حساس، چالش برانگیز به نظر می رسد. پن مایع پریم سری C-Prime، از جمله محصولات برند پریم به شمار می آید که نوید پوستی شاداب و شفاف را به کاربران می دهد. پریم مدعی است که این محصول، گزینه ای ایده آل برای افرادی است که به دنبال پاک کننده ای غیرصابونی و ملایم هستند. پاکسازی پوست، شما را یک قدم به سمت برخورداری از پوستی درخشان نزدیک تر می کند. آیا به دنبال نقد علمی پن مایع پریم هستید؟ بنابراین پیشنهاد می کنیم که ادامه مطلب را از دست ندهید! ما براساس نظرات کاربران و نکات علمی به بررسی همه جانبه این محصول خواهیم پرداخت؛ بدین ترتیب، متوجه خواهید شد که این محصول کدام‌ یک از انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

آشنایی با ویژگی های پن مایع پریم سری C-Prime

برند پریم، ادعای تولید محصول غیرصابونی برای پوست صورت، اطراف چشم و بدن را دارد که برای انواع پوست‌ مناسب است. ویژگی های این محصول که شرکت پریم بیان می کند، عبارتند از:

شفاف کننده پوست

پن مایع پریم، پاک کننده ای ملایم و ایده آل است که پوست شما را از هر گونه آلودگی و ناخالصی پاکسازی خواهد کرد. این محصول منبعی از ویتامین C است که استفاده از آن به‌طور مستقیم، شفافیت و درخشش پوست را به دنبال خواهد داشت.

پاک کننده‌ای سازگار با PH پوست

پاک کننده های صابونی، به پوست خاصیت قلیایی می دهند. این نوع پاک کننده ها با از‌ بین بردن چربی مفید پوست، منجر به خشکی و التهاب پوست شما خواهند شد. برند پریم مدعی است این محصول با برخورداری از PH 5.5، به‌ خوبی با پوست سازگار می باشد. 

تجربه نرمی و لطافت پوست

پن مایع حاوی ویتامین سی پریم، پوستی به نرمی و لطافت گلبرگ‌ ها را به شما هدیه می دهد. این محصول به دلیل برخورداری از ویتامین C و ترکیباتی مانند عصاره مرکبات و آلوئه ورا، مانع از التهاب پوست های حساس خواهد شد. البته نمی توان از تأثیر عصاره گل گاو‌زبان بر تسکین پوست نیز صرف نظر کرد.

تجربه پوستی جوان و شاداب

پریم با به‌ کارگیری عصاره بابونه، سعی در جلوگیری از پیری زودرس پوست دارد. به همین خاطر، این پاک کننده را به عنوان محصولی معرفی می کند که می تواند پوستی شاداب را برای شما به ارمغان ‌آورد. خصوصیات ذکر شده، تنها گفته های برند پریم در‌رابطه با محصول تولیدی خود است، اما آیا تمام این گفته ها حقیقت دارد؟

نقاط قوت و ضعف پن مایع پریم سری C-Prime از نگاه مصرف کنندگان

حال که با پن مایع پریم آشنا شدیم، نوبت به بررسی این محصول از نقطه نظر کاربران می‌ رسد. آیا این محصول موفق به جلب رضایت کاربران شده است؟ کاربران از کدام خصوصیات این محصول رضایت ندارند؟ اگر قصد انتخاب محصولی را دارید که انتظارات شما را برآورده کند، نقد این محصول را از دست ندهید!

رایحه ای دلنشین و خوشبو

جالب است بدانید که اغلب کاربران، به رایحه مطبوع این محصول اشاره داشتند. این افراد بیان کردند که رایحه منحصر‌ به فرد این محصول، از عصاره مرکبات موجود در فرمولاسیون آن ناشی می شود.

پاک کننده ای ملایم و مناسب

تعداد زیادی از کاربران، از قدرت پاک کنندگی این محصول اظهار رضایت داشتند. این افراد، پن مایع حاوی ویتامین سی پریم را پاک کننده‌ ای ملایم می دانستند که پوست آنها را به خوبی پاکسازی می کند. البته سازگاری این محصول غیرصابونی از دیگر خصوصیات مورد رضایت کاربران بود. جالب است بدانید که پوست انسان، PH اسیدی دارد و پاک کننده های نامناسب، چربی های مفید پوست را از بین می برند، به این‌ترتیب پوست دچار التهاب و خشکی می شود. اما این پن با PH طبیعی پوست سازگار است و از آسیب های ذکر‌شده جلوگیری می کند.

پوستی نرم و لطیف

کاربران در رابطه با تأثیر این محصول بر لطافت پوست، به دو دسته تقسیم می‌ شدند:

  • افرادی که پس از استفاده از این محصول شاهد خشکی نسبی پوست خود بودند (تعداد خیلی کم)
  • کاربرانی که تجربه پوستی نرم و لطیف پس از استفاده از این محصول را داشتند (اکثریت)

این پن، برای افرادی با پوست خشک فرموله شده است و به دلیل برخورداری از عصاره آلوئه ورا، پوست شما را نرم و لطیف می کند

تجربه تازگی و شفافیت پوست

مصرف کنندگان بر این باور بودند که این محصول، پوستی شفاف و درخشان را به آنها هدیه داده است. پن مایع ویتامین C پریم، پوست شما را از هر گونه ناخالصی، آلودگی و چربی پاک می کند. البته در احساس تازگی و طراوت پوست، تأثیر عصاره کاکائو و دیگر ترکیبات این محصول را نیز نباید نادیده گرفت.

دارای اثر ضد پیری

برخی از کاربران، از اثر خاصیت سفت کنندگی پوست این محصول رضایت داشتند. با توجه به وجود ویتامین سی در ترکیب این پاک کننده و تأثیر آن بر کلاژن سازی پوست، می‌توان اثر ضد پیری آن را توجیه کرد.

قدرت کف کنندگی پایین

تعدادی از افراد، این محصول را پاک کننده‌ ای رقیق می دانستند که قدرت کف کنندگی پایینی دارد. البته این موضوع قدرت پاک‌کنندگی این محصول را تحت تأثیر قرار نمی دهد. از طرفی این محصول به خوبی از پوست شسته می شود و با آبرسانی پوست، احساس شادابی و تازگی را به شما هدیه خواهد داد.

جمع‌ بندی نهایی و نظرات کارشناسان

امروزه استفاده از پن ها، به عنوان شوینده های ایده آل بسیار گسترش یافته است. پن حاوی ویتامین C پریم، یک پاک کننده ملایم، مناسب مصارف روزانه می باشد که برای انواع پوست و همچنین قسمت های مختلف آن از جمله پوست صورت، دور چشم و بدن قابل استفاده می باشد. این پاک کننده، می تواند به خوبی ناخالصی ها و آلودگی های پوست را پاک نماید و با داشتن ترکیباتی مانند عصاره آلوئه ورا، پوست را نرم و لطیف می نماید و بعد از استفاده، آن را خشک نمی کند. این پن، دارای رایحه ی دلنشینی می باشد و استفاده از آن حس تازگی را به شما القا می کند. لازم به ذکر است که PH این محصول طبق ادعای شرکت سازنده، 5.5 ذکر شده است و از این جهت با پوست سازگار است، اما ویتامین C در PH 3.5 جذب می شود.

شاید بتوان این طور استنباط کرد که احتمالاً جذب ویتامین سی این محصول توسط پوست، می تواند اندک باشد. به هر حال استفاده از پن مایع پریم تا حدودی پوست را شفاف تر می نماید. این محصول، هنگام استفاده کف زیادی ایجاد نمی کند، اما این موضوع دلیلی بر قدرت پاک کنندگی آن نیست. بنابراین می توان نتیجه گرفت این محصول، یک پاک کننده مناسب و ملایم برای استفاده روزانه می باشد که می تواند برای پوست های خشک نیز کاربردی باشد و حس نرمی، لطافت و تازگی را به شما هدیه بخشد. در نهایت، کارشناسان تیم داروهوم امتیاز 3.9 از 5 را برای این محصول در نظر گرفته اند.


مشخصات پن مایع حاوی ویتامین C پریم با حجم 200 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

پن

شرکت سازنده

دکتر اخوی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

بدن, دور چشم, صورت

نوع بسته بندی

بطری پمپ دار

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

200 میلی لیتر

کد بهداشتی

56/19707

کارایی

آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده, اسکراب و لایه بردار, پاکسازی پوست صورت, درمان جای جوش, روشن کننده پوست, ضد التهاب و التیام بخش, ضد جوش و آکنه, ضد خارش, ضد لک, مرطوب کننده, نرم کننده

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی پن مایع حاوی ویتامین C پریم با حجم 200 میلی لیتر

لایه بردار ملایم و ضد جوش

بدون شک محافظت از پوست، یکی از ضروری ترین و مهمترین اقداماتی است که از پیری زودرس آن جلوگیری می کند. شستشوی پوست با پن مایع حاوی ویتامین C پریم، یکی از روش های ساده محافظت از پوست است که فواید بسیاری را نصیب افراد می کند. این پن مایع غیرصابونی با pH برابر با 5.5، سازگاری قابل قبولی با انواع پوست ها دارد و مناسب شستشوی پوست صورت، چشم و بدن است. به دلیل ویژگی هایی نظیر نرم کنندگی، تسکین دهندگی، ضد التهابی، آنتی باکتریال و غیره، از این پن برای شستشوی روزانه استفاده می شود. خواص این محصول به دلیل عصاره های گیاهی به کار برده شده در محتویات آن، بسیار متنوع است. یکی از عصاره های گیاهی پرخاصیت در این پن، عصاره کاکائو است. این ماده، به عنوان مرطوب کننده ای طبیعی شناخته می شود و به دلیل رایحه منحصر به فرد خود، حس تازگی و طراوت را روی پوست ایجاد می کند.

عصاره کاکائو به دلیل برخورداری از آنتی اکسیدان های پلی فنول و فلاونوئید، خاصیت ضدالتهابی دارد و از پوست در برابر صدماتی از قبیل جوش، خارش، سوزش و خشکی محافظت می کند. همچنین به دلیل وجود این ماده در این پن مایع حاوی ویتامین C، پوست لایه برداری می شود و شفاف تر و درخشان تر از قبل دیده می شود. عصاره مرکبات موجود در این پن، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز پوست را تامین می کند و سبب جلوگیری از خشکی پوست می شود. ویتامین c موجود در عصاره مرکبات، رطوبت رسان پوست است و به کاهش لک های پوستی و کک و مک کمک می کند. ویتامین c، همچنین سبب نرم شدن و شفاف شدن پوست می شود و پوستی سالم را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. یکی دیگر از ترکیبات موجود در پن مایع حاوی ویتامین C پریم، عصاره گل گاو زبان است.

این گیاه نیز به دلیل برخورداری از آنتی اکسیدان ها، اسیدهای چرب اشباع نشده و انواع ویتامین ها، پوست را از ترک، پوسته پوسته شدن و سایر آسیب ها در امان نگه می دارد. این عصاره، ترمیم کننده پوست های آسیب دیده نیز به شمار می رود و خواص ضدالتهابی دارد. عصاره آلوئه ورا، در ایجاد نرمی و لطافت پوست بعد از شستشو بسیار حائز اهمیت است. به کمک این گیاه، رطوبت پوست تامین می شود و چربی های اضافی آن از بین می رود. این گیاه در صنعت آرایشی و بهداشتی، ماده ای بسیار پرکاربرد است. به دلیل استفاده از عصاره گل بابونه در محتویات پن مایع پریم، سلول های مرده روی پوست از بین می روند و لایه برداری ملایم از آن انجام می شود. این گیاه، از ایجاد جوش و آکنه روی پوست جلوگیری می کند و به حفاظت از پوست در برابر عوامل محیطی و نور مضر خورشید می پردازد. 


نحوه مصرف پن مایع حاوی ویتامین C پریم با حجم 200 میلی لیتر

مقدار مناسب از پن مایع حاوی ویتامین C پریم را روی پوست خیس به صورت دورانی و آهسته ماساژ دهید. بعد از چند دقیقه، پوست صورت را با آب ولرم آبکشی کنید که تمامی آلودگی های روی آن از بین برود.


ترکیبات پن مایع حاوی ویتامین C پریم با حجم 200 میلی لیتر

سدیم سکوربیل فسفات، عصاره کاکائو، عصاره مرکبات، عصاره گل گاو زبان، دکسپانتنول، عصاره آلوئه ورا و گل بابونه


نظرات در مورد پن مایع حاوی ویتامین C پریم با حجم 200 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پن مایع حاوی ویتامین C پریم با حجم 200 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم