نحوه ی خرید

مراحل ثبت سفارش را می توانید در صفحه راهنمای خرید دریافت نمایید.

بله، اگر چه بدون وارد شدن به سایت می توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه نمایید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش، باید با حساب کاربری خود وارد شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید.

بله، شما می توانید روزهای کاری و غیر تعطیل، از ساعت 10 الی 14 و 16 الی 20 با شماره 02126720712 تماس گرفته و از مشاوره رایگان مشاورین داروهوم بهره مند شوید.

خیر، به منظور تسریع فرآیند پردازش و ارسال سفارش و کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت نمایند

خیر. اما بسته به شرایط موجودی جنس، ممکن است بعضی سفارش ها در تعداد بالا امکان پذیر نباشد.

داروهوم دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز رسمی داروخانه آنلاین از سازمان غذا و دارو است. از این رو امکان خریدی مطمئن، با ضریب امنیت بالا برای مشتریان عزیز فراهم شده است.

هزینه ارسال برای سفارشات بیشتر از 400 هزار تومان، رایگان و برای سفارشات کمتر از 400 هزار تومان، مبلغ 30 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

بله، کافی است هنگام ثبت سفارش، گزینه تحویل حضوری را انتخاب کنید و با مراجعه به داروخانه دکتر بهمنی و ارائه کد پیگیری سفارش، سفارش خود را دریافت نمایید.

بله پس از تحویل سفارش ها به اداره پست، کد رهگیری منحصر به فرد به هر مرسوله تخصیص داده می شود که پس از اعلام از جانب پست برای مشتریان پیامک می گردد.

خیر، به دلیل بیماری کرونا و شیوع این بیماری، فعلاً امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

اگر هنوز کالا ارسال نشده باشد، در اسرع وقت به واحد پیگیری سفارشات اطلاع داده شود تا مراحل لغو سفارش انجام شود.

سفارش هایی که از طریق پیک ارسال می شوند، در زمان انتخاب شده توسط مشتری ارسال می شوند.

سفارش هایی که از طریق پست ارسال می شوند، بین 2 تا 4 روز کاری زمان خواهند برد. البته در پاره ای موارد به دلیل ترافیک بالای شرکت پست، این زمان ممکن است افزایش پیدا کند.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم