پاک‌ کننده آرایش ضد آب چشم دو فاز پریم با حجم 100 میلی لیتر
پاک‌ کننده آرایش ضد آب چشم دو فاز پریم با حجم 100 میلی لیتر

پاک‌ کننده آرایش ضد آب چشم دو فاز پریم با حجم 100 میلی لیتر

Prime Water Proof Eye Make Up Remover 100 ml

حاوی عصاره بابونه ، پاک کردن آرایش و آلودگی‌ ها از چشم ، مناسب انواع پوست‌‌

موارد مصرف :

پاک کردن آرایش و آلودگی‌ها از چشم
تقویت‌ کننده مژه‌ ها


ویژگی محصول :

مناسب انواع پوست
حاوی عصاره بابونه و ویتامین B5
برخورداری از دو فاز بر پایه روغن
دارای پایه سیلیکونی
نرم‌کننده و آبرسان پوست
ایده‌آل برای پاک کردن آرایش‌های ضد آب
قابل استفاده برای پاک کردن آرایش لب
ضد التهاب، ضد سوزش و خارش
تقویت‌کننده مژه‌ها
عدم برخورداری از الکل
دارای مواد التیام بخش به پوست


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی پاک‌ کننده آرایش ضد آب چشم دو فاز پریم با حجم 100 میلی لیتر

نقد پاک کننده آرایش چشم ضد آب دو فاز پریم

در قسمت توضیحات محصول، به ارزیابی همه‌ جانبه از دید شرکت تولید‌کننده آن پرداختیم، اما هر آنچه بیان شد، تنها ادعای برند پریم در رابطه با این محصول است. به نظر شما آیا این گفته‌ ها حقیقت دارند؟

نقاط قوت و ضعف پاک‌کننده آرایش ضد آب چشم دو فاز پریم از نگاه کاربران

پاک‌کننده آرایشی پریم، محصول پرطرفدار در میان کاربران است. البته نباید نظرات مخالف را در این میان نادیده گرفت. آیا پاک‌کننده دو فاز پریم انتظارات کاربران را برآورده می‌کند؟ بیایید نگاهی به نظرات این افراد داشته باشیم.

قدرت پاک‌ کنندگی نسبتا خوب

تعداد زیادی از کاربران در رابطه با قدرت پاک‌ کنندگی این محصول، اتفاق نظر داشتند و این محصول را پاک‌ کننده‌ ای ایده‌آل می‌ دانستند. کاربران، این پاک‌ کننده را در مقایسه با نمونه‌ های خارجی مناسب می‌ دیدند. با این حال، در این میان نظرات مخالف بسیاری نیز به چشم می‌ خورد.

سوزش چشم ‌ها

گرچه برند پریم ادعا دارد که در اثر استفاده از موادی مانند عصاره بابونه این محصول دارای خاصیت ضد التهابی است، با این حال تعداد زیادی از کاربران اظهار داشتند که در اثر استفاده از این محصول، شاهد سوزش چشم خود بوده اند. کاربران این ویژگی را غیرقابل قبول می‌دانستند، از‌این‌رو از خرید این پاک‌ کننده ناراضی بودند.

بخش جدید

تعداد زیادی از کاربران، در رابطه با چرب شدن چشم و پوست اطراف آن در اثر مصرف این محصول ناراضی بودند. البته از آنجا که این محصول بر پایه روغن تهیه شده است، انتظار چنین بازخوردی از سوی کاربران وجود داشت. آنچه این افراد در رابطه با پاک‌ کننده آرایش ضد آب چشم در نظر نمی‌گیرند، قدرت پاک‌ کنندگی این محصول بدون نیاز به وارد آوردن فشار زیاد به چشم است. در‌ نهایت نیز شستشوی چشم‌ ها بعد از استفاده از این محصول الزامی ‌است و تجربه لطافت و نرمی ‌را به شما هدیه می‌ دهد.

بسته ‌بندی ایده‌آل و حجم بالا

از‌ جمله مواردی که منجر به جلب اعتماد و رضایت کاربران شده بود، بسته بندی این محصول به شمار می‌آید. تعداد زیادی از کاربران، از حجم بالای این محصول نیز اظهار رضایت داشتند و آن را گزینه‌ ای مقرون‌ به‌ صرفه و باکیفیت می‌ دانستند. 


مشخصات پاک‌ کننده آرایش ضد آب چشم دو فاز پریم با حجم 100 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

محلول

شرکت سازنده

دکتر اخوی

سن و جنسیت

بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

چشم, دور چشم, لب

نوع بسته بندی

بطری پلاستیکی

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

100 میلی‌لیتر

کارایی

آبرسان, پاک کننده آرایش چشم, تقویت کننده مژه, ضد التهاب و التیام بخش, ضد خارش, نرم کننده

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی پاک‌ کننده آرایش ضد آب چشم دو فاز پریم با حجم 100 میلی لیتر

پاک کردن آرایش و آلودگی‌ها از چشم

پاک کردن آرایش چشم، دغدغه بسیاری از خانم‌ ها به شمار می‌آید، چرا‌ که چشم عضوی حساس و مهم است که عدم مراقبت از آن، آسیب‌ های جبران‌ ناپذیری به دنبال خواهد داشت. پاک‌ کننده آرایش ضد آب چشم دو فاز پریم، از‌ جمله محصولات فوق‌ العاده‌ ای بوده که در راستای رفع نیازهای مراقبتی ما به بازار عرضه شده است. این پاک‌ کننده آرایشی، مناسب انواع پوست‌ ها می باشد و بر پایه دو فاز فرموله شده است. منظور از دو فاز، بخش روغنی و بخش محلول در آب است، بدین ترتیب که آرایش‌ های ضد آب نیز به کمک این محصول فوق‌ العاده قابل رفع هستند. البته نکته‌ ای که اغلب به آن توجه نمی‌ شود، این است که استفاده از این پاک‌ کننده‌ ها، بدین معنی نیست که شما نیازی به شستشوی چشم با آب ندارید.

جالب است بدانید که این پاک‌ کننده آرایش بر پایه سیلیکون فرموله شده و به هیچ عنوان پوست را خشک و خشن نخواهد کرد. پاک کننده‌ های چشم، باید به گونه‌ ای باشند که منجر به سوزش و التهاب‌ این عضو مهم نشوند. عصاره بابونه به‌ کار‌ رفته در فرمولاسیون این محصول، ما را به این هدف مهم نزدیک‌ تر کرده است. بابونه، ماده‌ ای ضدالتهاب است که حتی نرمی ‌و مرطوب‌ کنندگی پوست شما را نیز تضمین خواهد کرد. البته خواص بابونه به همین مورد محدود نمی‌ شود. این ماده اعجاب‌ انگیز با ضدعفونی کردن پوست، مانع از بروز هرگونه جوش و آکنه روی پوست شما خواهد شد. از طرفی خاصیت ترمیم‌ کنندگی این ماده نیز پوست شما را بازسازی خواهد کرد.

البته نباید از تاثیر ماده دکسپانتنول موجود در پاک‌ کننده آرایش ضد آب چشم دو فاز پریم نیز صرف‌ نظر کرد. این ماده حیرت‌ انگیز، منجر به التیام هر گونه زخم می‌ شود و خاصیت ضدالتهابی آن، مانع از خارش و سوزش پوست  و چشم خواهد شد. از طرفی، این ماده به‌ عنوان پیش ساز ویتامین B5 نیز شهرت دارد. اگرچه این محصول به طور تخصصی برای چشم فرموله شده است، اما استفاده از آن برای پاک کردن لب‌ ها نیز بلامانع است. دیگر نکته خارق‌ العاده در رابطه با این محصول، نرمی‌ و لطافت باور نکردنی پوست بعد از استفاد از این پاک‌ کننده به حساب می‌ آید. در نهایت نیز این پاک‌ کننده آرایش ضد آب چشم با عملکردی چندگانه، چشم‌ های شما را از هرگونه مواد آرایشی و آلودگی پاک می‌ کند و نرمی ‌و لطافت را به پوست شما هدیه خواهد داد.  


نحوه مصرف پاک‌ کننده آرایش ضد آب چشم دو فاز پریم با حجم 100 میلی لیتر

پاک‌ کننده آرایش ضد آب چشم دو فاز پریم را به‌ خوبی تکان دهید، تا زمانی که به یک فاز تبدیل شود. در این حالت، پنبه یا پد آرایشی را به این ماده آغشته کنید و آن را روی چشم خود بمالید. این کار را به آرامی ‌تکرار کنید تا زمانی که آرایش چشم به طور کامل پاک شود. با وجود به‌ کارگیری مواد ضد التهاب در فرمولاسیون این محصول، توصیه می‌ کنیم که 24 ساعت پیش از مصرف، آن را روی پوست خود تست کنید.


ترکیبات پاک‌ کننده آرایش ضد آب چشم دو فاز پریم با حجم 100 میلی لیتر

آب، سیکلومتیکون، اتیل هگزیل استئارات، عصاره بابونه، دکسپانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، بیوساکارید گام-1، رنگ، حلال، EDTA، عطر، مواد نگهدارنده، بنزوفنون-4


نظرات در مورد پاک‌ کننده آرایش ضد آب چشم دو فاز پریم با حجم 100 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاک‌ کننده آرایش ضد آب چشم دو فاز پریم با حجم 100 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم