قرص ایکس اید گلدن لایف 60 عددی
قرص ایکس اید گلدن لایف 60 عددی

قرص ایکس اید گلدن لایف 60 عددی

خرید ایکس اید - Golden Life X- Ade Tabs

حاوی عصاره جینسینگ ، تقویت کننده قوای جنسی

موارد مصرف :

تقویت کننده قوای جنسی
بهبودبخش خون رسانی به اندام های جنسی
افزایش دهنده سطح انرژی بدن


ویژگی محصول :

بهبود عملکرد جنسی و افزایش میل جنسی
حاوی عصاره های گیاهی از قبیل جینسینگ، خارخاسک و گیاه بز شاخ دار
ارتقای نیروی جسمانی
افزایش سطح انرژی بدن
رفع اختلالات جنسی آقایان و مشکلات نعوظ
بهبود گردش خون
افزایش میل جنسی
متعادل سازی هورمون ها و افزایش سطح هورمون های جنسی
رفع استرس
حاوی ویتامین های گروه ب، منیزیم، ویتامین E و زینک
دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و جلوگیری از بروز آسیب رادیکال های آزاد
بهبود خلق و خوی
محافظت از قلب و عروق
کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان ها و بیماری های قلبی


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی قرص ایکس اید گلدن لایف 60 عددی

نقد و بررسی قرص ایکس اید گلدن لایف

یکی از دلایل داشتن روابط زناشویی خوب، ارتباط جنسی سالم است. امروزه به دلیل تغذیه نادرست، بسیاری از زنان و مردان دارای مشکلات جنسی هستند. مکمل ایکس اید گلدن لایف از جمله مکمل های تقویتی به شمار می رود که به دلیل ترکیبات گیاهی و منحصر به فرد خود رفع کننده این مشکلات است.

این قرص در کنار رژیم غذایی سالم و سبک زندگی درست، به افراد کمک می کند که قوای جنسی خود را تقویت کنند و از زندگی در کنار شریک خود نهایت لذت را ببرند. در ترکیبات این قرص از ویتامین ها، مواد معدنی و عصاره های گیاهی استفاده شده است که در درمان ناتوانی جنسی تاثیرات فوق العاده ای دارند.

مکمل مورد نظر تحت لیسانس شرکت گلدن لایف یا وایتکس استرالیا قرار دارد و پروانه ساخت شرکت درمان یاب دارو در ایران را به دست آورده است. این قرص کیفیت زندگی زناشویی و تمایلات طرفین به یکدیگر را افزایش می دهد و محصولی بی نظیر و باکیفیت در این خصوص عنوان می شود.

نقد و بررسی قرص ایکس اید گلدن لایف

نقد کلی ویژگی‌ های مکمل ایکس اید گلدن لایف

قرص ایکس اید، از جمله مکمل های دارای ویتامین E، ویتامین های B2 ،B3 ،B6، مواد معدنی همچون روی، منیزیم و عصاره های گیاهی جینسینگ کره ای، جینسینگ سیبریایی، گیاه کلاه اسقف (شاخ بز) و خارخاسک است. این ترکیبات برای افزایش میل جنسی مردان و زنان و قدرت باروری آنان به صورت قرص با یکدیگر ترکیب می شوند.

قرص مورد نظر به رفع کمبودهای بدن و حل مشکلات سرد مزاجی، کاهش میل قوای جنسی و درمان ناباروری می پردازد و با تقویت بدن ضعف سیستم تناسلی را برطرف می کند. این مکمل تغذیه ای باید همراه با رژیم غذایی سالم و سبک زندگی به دور از الکل، مواد شیمیایی، استرس، افسردگی و غیره مصرف شود. در غیر این صورت نتایج دلخواه را به همراه نخواهد داشت.

قرص ایکس اید برای مصرف مردان و زنان بزرگسال مناسب است و باید به صورت روزانه مورد استفاده قرار گیرد. مدت زمان استفاده از این مکمل نیز به نظر پزشک متخصص بستگی دارد. در بیشتر مواقع مصرف این مکمل در مدت زمان بسیار کمی به رفع مشکلات جنسی از قبیل ناباروری ناشی از کمبود مواد مغذی در بدن کمک می کند.

ترکیبات موجود در فرمولاسیون مکمل ایکس اید گلدن لایف موجب ترشح هورمون های جنسی می‌ شوند و بدین طریق، به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می کنند، زیرا قرص مورد نظر در افزایش گردش خون و خون‌ رسانی به دستگاه تناسلی موثر است. از این رو توان و انرژی افراد برای انجام رابطه زناشویی بیشتر می شود. این محصول در قوطی های پلاستیکی 60 عددی به بازار عرضه شده است و برای مصرف دو ماه یک فرد کافی است.

تاثیر مکمل ایکس اید گلدن لایف در رفع اختلالات جنسی

مشکلات جنسی نظیر: بی میلی، عدم توانایی ایجاد رابطه، ضعف دستگاه تناسلی، اختلالات مربوط به دستگاه تناسلی و غیره در پیدایش مشکلات روحی و روانی و کاهش کیفیت زندگی زوجین موثر هستند. این اختلالات به دلایل متفاوتی ایجاد می شود که کمبود زیرمغذی ها یکی از مهمترین آنها است.

این مکمل به دلیل برخورداری از ترکیبات مهم، به افزایش میلی جنسی و حل این مشکلات کمک می کند. در این قرص از برخی ویتامین های گروه B، ویتامین E، مواد معدنی، عصاره جینسینگ و برخی دیگر از عصاره های گیاهی استفاده شده است که در باروری طرفین تاثیرگذار هستند.

ویتامین های گروه B نظیر: ویتامین B2، B3 و B6 از جمله ویتامین های پرکاربرد این گروه هستند که در افزایش متابولیسم بدن و انرژی آن نقش دارند. این ویتامین ها انرژی لازم برای انجام فعالیت های جنسی را تامین می کنند و در تولید هورمون های جنسی نیز موادی تاثیرگذار به شمار می روند.

از طریق ویتامین B3 موجود در مکمل ایکس اید گلدن لایف، رگ های خونی گشاد می شوند و خون‌ رسانی به اندام تناسلی سریع تر صورت می گیرد. در نتیجه تمایل و هیجان نیز در انجام روابط زناشویی افزایش پیدا می کند. ویتامین E و زینک در تولید هورمون های جنسی موثر هستند و بدین طریق از ایجاد ناباروری جلوگیری می کنند. این مواد برای تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها نیز خواص بی نظیری دارند.

جینسینگ یکی از قدیمی ترین گیاهانی است که در تولید این مکمل به کار می رود. این گیاه از دیرباز تاکنون برای افزایش قوای جنسی، خون‌ رسانی به اندام های تناسلی، رفع بی‌ میلی جنسی و رفع اختلالات نعوظ در مردان مورد استفاده قرار می گیرد. این مکمل در ترکیبات خود دارای جینسینگ سیبریایی و جینسینگ کره ای است که برای رفع اختلالات جنسی فواید بسیاری دارند.

فواید مکمل ایکس اید گلدن لایف

این مکمل تقویتی رفع کننده مشکلات جنسی، دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از سایر مکمل های هم گروه خود متمایز می کند. شرکت گلدن لایف در فرمولاسیون حرفه ای این محصول از ترکیبات گیاهی و ریز مغذی های متنوعی استفاده کرده است که همگی آنها موجب افزایش میل جنسی و انرژی بدن می شوند. در ادامه فواید قرص ایکس اید را به طور دقیق عنوان می کنیم.

  • کمک به افزایش میل جنسی و برطرف کردن سردی و بی میلی طرفین
  • افزایش گردش خون در اندام های تناسلی
  • کمک به لذت بردن جنسی و رسیدن به ارگاسم در زنان و مردان
  • ارتقای قوا و توانایی جنسی
  • کمک به درمان اختلالات نعوظ در مردان
  • افزایش تحریک پذیری زنان
  • موثر در کنترل استرس و افزایش توان ماهیچه ها
  • تنظیم کننده هورمون های جنسی
  • افزایش متابولیسم بدن و ایجاد انرژی

فواید مکمل ایکس اید گلدن لایف

ترکیبات موجود در مکمل ایکس اید گلدن لایف و خواص آنها

این محصول باکیفیت دارای مواد و ترکیبات زیر است. به همین دلیل برای سلامت قوای جسمی و عمومی بدن کاربرد دارد‌.

ویتامین‌ های گروه B

متخصصان شرکت گلدن لایف در تهیه فرمولاسیون مکمل ایکس اید گلدن لایف از ویتامین های B2 ،B3 و B6 استفاده می کنند. این ویتامین ها در متابولیسم بدن و تولید انرژی نقش بسزایی دارند. از طریق انرژی بالا در بدن هورمون های جنسی تولید می شوند و تمایل به ایجاد رابطه نیز افزایش پیدا می کند.

ویتامین B3 نقش مهمی در گشاد شدن عروق خونی بر عهده دارد و بدین طریق، به افزایش خون رسانی در اندام های تناسلی کمک می کند. در این صورت توان جنسی مردان و زنان نیز تقویت می شود. این ویتامین در افزایش لذت جسمی و عملکرد آن تاثیر بسیاری دارد.

ویتامین B6 نیز به تنظیم هورمون‌ های جنسی، تولید اسپرم در مردان و تخمک گذاری در رحم زنان کمک می کند. به واسطه این ویتامین در ترکیبات محصول مورد نظر، خلق و خوی افراد نیز بهبود پیدا می کند. ویتامین B6 در رفع بی میلی جنسی و کاهش تولید هورمون پرولاکتین در بدن نیز موثر است. ویتامین B2 نیز یکی از مواد موجود در این فرآورده به شمار می‌ رود که با تامین انرژی در بدن به رفع خستگی، کسالت و افسردگی ناشی از بی میلی جنسی می پردازد.

ویتامین E 

این ویتامین، یکی از آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن است که نقش مهمی در فعالیت های آن ایفا می کند. به واسطه ویتامین E، هورمون های جنسی به میزان کافی در بدن تولید می شوند و این امر در افزایش میل جنسی و توان باروری زنان و مردان موثر است. از دیگر مزایای این ویتامین باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفظ اسپرم ها از صدمات ناشی از اکسیداتیو
  • کمک به تحرک اسپرم ها و افزایش تعداد آنها
  • تسریع خون رسانی در اندام های تناسلی
  • موثر در رسیدن زنان و مردان به ارگاسم
  • افزایش میل و لذت جنسی

روی

یکی دیگر از مواد موثر در افزایش میل و قوای جنسی، روی نام دارد. این ماده قدرت باروری زنان و مردان را ارتقا می دهد و برای بدن ماده ای حیاتی به شمار می رود. تغذیه نادرست، یکی از عوامل کاهش این ماده در بدن عنوان می شود که در ایران حدود پنج درصد از مردان را به خود درگیر کرده است.

از آنجایی که غده پروستات مردان دارای بیشترین میزان روی است، کمبود آن ناباروری را برای این افراد به همراه دارد. با مصرف قرص ایکس اید متابولیسم هورمونی در بدن مردان اتفاق می افتد که نتیجه آن عملکرد بهتر پروستات و تشکیل اسپرم ها است. کاهش روی در بدن زنان نیز ناباروری و بی میلی جنسی را به همراه دارد.

منیزیم

از طریق این ترکیب در فرمولاسیون محصول مورد نظر فعالیت های زیر در بدن رخ می دهد:

  • عملکرد بهتر بدن با تنظیم فعالیت آنزیم ها
  • انجام متابولیسم و تولید انرژی در بدن
  • تقویت ماهیچه‌ ها
  • کاهش استرس
  • بهبود فعالیت های جنسی
  • افزایش توان جنسی و باروری در مردان و زنان

جینسینگ کره ای و سیبریایی

عصاره گیاه جینسینگ دارای ترکیباتی از قبیل جین سنوزیدها است که به تقویت قوای جسمی کمک می کند. این عصاره توان جسمی مردان و زنان را نیز افزایش می دهد‌ و استرس ناشی از عدم برقراری رابطه زناشویی خوب را از بین می برد. از طریق جینسینگ موجود در این مکمل، خون‌ رسانی به اندام های تناسلی سرعت پیدا می کند و بدین طریق موجب تحریک پذیری زنان و حل مشکلات نعوظ در مردان می‌ شود. جینسینگ به افزایش انرژی، رفع خستگی بدن، تقویت حافظه، ایجاد هیجان و نشاط، سلامت قلب و عروق و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

 گیاه خارخاسک

این گیاه در ترکیبات خود دارای مواد استروئیدی است که موجب تولید هورمون های جنسی و افزایش انرژی بدن می شود. از طریق این عصاره گیاهی، قرص ایکس اید به افزایش خون رسانی در اندام های تناسلی مردان و زنان کمک می کند. ترکیبات موجود در گیاه خارخاسک برای افزایش تعداد و تحرک اسپرم ها، گشاد شدن رگ های خونی آلت تناسلی و رفع نعوظ در مردان موثر است.

گیاه شاخ بز یا کلاه اسقف

این ترکیب گیاهی موجود در قرص مورد نظر به افزایش خون رسانی در اندام های جنسی، میل جنسی، حل مشکلات نعوظ و قدرت جنسی مردان و زنان کمک می کند. سایر ترکیبات موجود در مکمل مورد نظر شامل موارد زیر می شوند:

  • کلسیم هیدروژن فسفات
  • سوربیتول
  • کراس پویدون
  • استئاریک اسید
  • سیلیک

عوارض بعد از مصرف مکمل ایکس اید گلدن لایف

تمامی مکمل های تقویت کننده قوای جنسی ممکن است موجب ایجاد عوارض ناچیزی شوند. مشکلات زیر به دلیل ترکیبات بسیار قوی و عصاره های گیاهی به کار برده شده در ترکیبات این قرص دور از انتظار نیست:

  • ایجاد سردرد

سردرد از جمله عوارض شایع و احتمالی است که بعد از مصرف این مکمل تجربه می شود. این عارضه نیز به دلیل افزایش متابولیسم بدن و سرعت گردش خون در اندام ها اتفاق می افتد. برای رفع این مشکل بهتر است که پزشک را در جریان قرار دهید.

  • درد در بدن‌

برخی افراد بعد از مصرف قرص ایکس اید ممکن است دچار بدن درد شوند. این درد بیشتر در ماهیچه ها و کمر خود را نشان می دهد.

  • سرگیجه

احساس سرگیجه به دلیل افزایش نیتریک اکسید در بدن مردان اتفاق می افتد. البته این عارضه در بیشتر مواقع به صورت خفیف رخ می دهد. برای درمان سرگیجه های خفیف یا شدید بهتر است که پزشک را در جریان قرار دهید. در این صورت اقدامات لازم برای پیشگیری از این عوارض صورت می‌ گیرد.

  • مشکلات گوارشی

قرص ایکس اید برای تقویت قوای جنسی و رفع بی میلی در روابط زناشویی تهیه شده است. از این رو ممکن است در دستگاه گوارش، مشکلاتی را به وجود آورد. این اختلالات شامل: اسهال یا سو هاضمه می شوند که برای رفع آنها نوشیدن آب کافی ضروری است. البته این عوارض در تمامی افراد مشاهده نمی شود و نگرانی از بابت ایجاد آنها وجود ندارد.

مقدار و زمان مصرف قرص ایکس اید

مصرف این مکمل باید بر اساس توصیه های درج شده روی بسته بندی آن انجام شود. در غیر این صورت احتمال ایجاد عوارض جانبی زیاد است. افراد تنها مجاز به مصرف یک عدد از قرص مورد نظر در کل روز هستند. برای پیشگیری از مشکلات گوارشی، استفاده از این مکمل همراه با غذا در وعده صبحانه یا ظهر توصیه می‌ شود، زیرا محتویات آن ممکن است برای افراد بی خوابی ایجاد کند.

تداخل قرص ایکس اید با برخی از داروها

برخی از مکمل های تقویتی با سایر داروها دارای تداخل هستند و بهتر است به صورت همزمان مصرف نشوند. مکمل مورد نظر نیز با داروهای زیر تداخل دارد و بدون تجویز پزشک نباید آنها را با یکدیگر مصرف کرد.

  • داروهای مهار کننده مونوآمین اکسیداز
  • داروهای کاهش دهنده قند خون مخصوص افراد دیابتی
  • داروهای ضد صرع
  • قرص های ضد انعقاد خون و آنتی پلاکت
  • داروهای حاوی استروژن
  • داروهای حاوی لیتیوم
  • داروهای کاهش دهنده فشار خون

تداخل قرص ایکس اید با برخی از داروها

رعایت هشدارهای لازم و ضروری قبل از مصرف مکمل مورد نظر

برای پیشگیری از عوارض احتمالی این مکمل رعایت نکات زیر ضروری است:

  • این محصول یک مکمل دارویی است و برای تشخیص، درمان یا پیشگیری از بیماری ها کاربرد ندارد.
  • مصرف قرص ایکس اید در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود. در صورت نیاز به مصرف، باید با تجویز پزشک همراه باشد.
  • دوز پیشنهادی روی بسته بندی این محصول را نباید بدون تجویز پزشک افزایش داد.
  • در صورت ایجاد عوارض جانبی باید پزشک را در جریان قرار داد.
  • مصرف این مکمل دو هفته قبل از جراحی باید قطع شود، زیرا احتمال خونریزی و افزایش فشار خون وجود دارد.
  • در صورت مصرف دارویی خاص، باید مشورت های لازم با پزشک صورت گیرد.
  • مصرف این قرص همزمان با داروهای ضد انعقاد خون، ضد صرع، داروهای دیابت و استروژن باید با نظر پزشک صورت گیرد.
  • برای افزایش تاثیر گذاری این مکمل باید آن را در محیط خشک، خنک (دمای بین 15 الی 30 درجه سانتی گراد) و دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس کودکان نگهداری کرد.

موارد منع مصرف مکمل ایکس اید

این مکمل دارای ترکیبات گیاهی نظیر جینسینگ است و موجب افزایش متابولیسم و انرژی بدن می شود. به همین دلیل مصرف مکمل ایکس اید گلدن لایف برای افراد دارای شرایط زیر توصیه نمی شود:

  • افرادی دارای انرژی زیاد
  • مردان و زنان دارای تنش عصبی و هیستریک
  • افراد مبتلا به مانیک یا اسکیزوفرنی
  • بیماران دارای مشکلات کبدی
  • افراد دارای مشکلاتی نظیر: سردرد، آلرژی و حساسیت در ناحیه پستان
  • افراد با سیستم بدنی تحریک پذیر
  • کودکان
  • زنان دارای خونریزی زیاد در دوران پریودی
  • افراد مبتلا به سرطان‌ های ناشی از مشکلات هورمونی و فیبروئید رحمی

مزیت قرص ایکس اید نسبت به سایر قرص های تقویت جنسی

این مکمل برخلاف سایر محصولات تقویت کننده بدن با ترکیبات مغذی و عصاره های گیاهی تهیه می شود و هیچ گونه مواد شیمیایی در آن به کار نرفته است. از این رو مانند سایر مکمل های هم گروه خود نیست و عوارض جانبی به همراه ندارد. استفاده از ویتامین ها و مواد معدنی در کنار عصاره های گیاهی از قرص ایکس اید محصولی باکیفیت ساخته است که برای ارتقای سلامت عمومی و تقویت سیستم ایمنی بدن زنان و مردان نیز کاربرد دارد.

اثر گذاری این قرص نیز در سریع ترین زمان ممکن است و نیاز به استفاده طولانی مدت از آن نیست. البته اثر این محصول با توجه به جنسیت، نوع مشکلات ایجاد شده، سن طرفین و غیره مشخص می شود. در حالت عادی مصرف روزانه این مکمل در مدت 4 الی 6 هفته تمامی مشکلات جنسی ناشی از کمبود مواد مغذی در بدن را رفع می‌ کند. لازم به ذکر است که مصرف این مکمل نباید از  12 ماه بیشتر شده و مدت زمان دقیق مصرف آن باید توسط پزشک مشخص شود.

میزان ترکیبات موجود در هر مکمل ایکس اید گلدن لایف

بدون شک ترکیبات به کار رفته شده در هر مکمل با نیازهای روزانه افراد تناسب دارد. از این رو متخصصان تولید کننده این قرص در محتویات هر عدد از آن، مقدار مشخصی از ترکیبات زیر را به کار برده اند که برای تامین نیازهای بدن در یک روز کفایت می کند‌. میزان این ترکیبات به صورت زیر عنوان می شوند:

  • 5 میلی گرم ویتامین B2
  • 30 میلی گرم ویتامین B3
  • 20 میلی‌گرم ویتامین B6
  • 100 واحد ویتامین E
  • 15 میلی گرم زینک گلوکونات
  • 30 میلی گرم منیزیم اکساید
  • 67 میلی گرم جینسینگ کره ای
  • 40 میلی گرم جینسینگ سیبریایی
  • 100 میلی گرم خارخاسک
  • 150 میلی گرم گیاه شاخ بز

میزان ترکیبات موجود در هر مکمل ایکس اید گلدن لایف

خرید قرص ایکس اید گلدن لایف

قرص ایکس اید گلدن لایف یکی از مکمل های بسیار پرکاربرد در تقویت قوای جنسی است که از ویتامین ها، مواد معدنی و عصاره های گیاهی تولید می شود. این مکمل برای ارتقای توان و میل جنسی مردان و زنان تهیه شده است و یکی از پرفروش ترین و باکیفیت ترین مکمل های تحت لیسانس شرکت گلدن لایف استرالیا به شمار می رود.

از این محصول برای رفع مشکلات نعوظ در مردان، تحریک زنان، افزایش انرژی زمان رابطه جنسی و خون‌ رسانی بهتر به اندام های تناسلی استفاده می شود‌. امتیاز این مکمل 3.5 از 5 است که طبق نظر مخاطبان و کارشناسان در نظر گرفته شده است. تهیه این مکمل و استفاده از آن برای زنان و مردان فواید بسیاری به همراه دارد و موجب ارتقای کیفیت زندگی زناشویی آنان می شود.


مشخصات قرص ایکس اید گلدن لایف 60 عددی

مشخصات عمومی

ماده شاخص

جینسینگ, ویتامین E

تعداد در بسته

60 عدد

سن و جنسیت

عمومی

فرم محصول

قرص

گروه سنی

بزرگسالان

کارایی

آنتی اکسیدان, انرژی زا و رفع خستگی, پیشگیری از سرطان, تقویت میل جنسی, سلامت قلب و عروق

نوع بسته بندی

قوطی

کشور سازنده

ایران (تحت لیسانس استرالیا)

شرکت سازنده

درمان یاب دارو


توضیحات تکمیلی قرص ایکس اید گلدن لایف 60 عددی

مکمل تقویت کننده قوای جنسی بانوان و آقایان

قرص ایکس اید گلدن لایف، یک محصول مشترک بین بانوان و آقایان در زمینه بهبود عملکرد جنسی می باشد. این فرآورده به واسطه فرمولاسیون منحصر به فردی که دارد، به تقویت قوای جنسی افراد کمک شایانی می کند. بخش گیاهی ترکیبات این محصول، به جینسینگ، خارخاسک و گیاه بز شاخ دار اختصاص می یابد که در ادامه به خواص آن ها اشاره می کنیم:

  • جینسینگ کره ای: این گیاه، نیروی جسمانی را افزایش می دهد و انرژی ایده آلی به بدن می بخشد. این نوع جینسینگ، اختلالات جنسی در آقایان را رفع می کند و عملکرد جنسی در بانوان، به ویژه در دوران یائسگی را بهبود می بخشد.
  • جینسینگ سیبری: این گیاه، در گردش خون تاثیرات بسزایی می گذارد و قدرت جسمی را ارتقا می دهد. محافظت از قلب و عروق و کاهش ابتلا به عفونت، برخی از تاثیرات این گیاه هستند.
  • خارخاسک: این گیاه، موجب تقویت قوای جنسی شده و مصرف آن، به افزایش میل جنسی می انجامد. خارخاسک جریان خون در اندام های جنسی و قدرت بدنی را نیز افزایش می دهد.
  • گیاه بز شاخدار (اپیمدیوم): این گیاه می تواند اثرات منفی استرس را از بدن دور سازد و هورمون ها را متعادل نماید. گیاه اپیمدیوم، باعث افزایش جریان خون شده و به رفع اختلالات نعوظ کمک فراوانی می کند. این گیاه قوای جنسی و قدرت عضلانی را افزایش می دهد.

قرص ایکس اید با داشتن ویتامین های ب، ویتامین E و زینک، تاثیرات خود را به حداکثر می رساند. ویتامین E، خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارد و آسیب رادیکال های آزاد را خنثی می کند. این ویتامین سطح هورمون های جنسی را بالا می برد و در بهبود بخشیدن خلق و خوی تاثیر می گذارد. کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان ها و بیماری های قلبی، از دیگر اثرات ویتامین ای می باشند. زینک ماده ای حیاتی در عملکرد جنسی آقایان به شمار می رود و در تولید مثل و عملکرد طبیعی هورمون ها نقش دارد. ویتامین های گروه ب، از قبیل B2 ،B3 و B6 که در این قرص وجود دارند، در بهبود قوای جنسی و تنظیم هورمون ها تاثیر می گذارند. منیزیم فرمولاسیون قرص ایکس اید گلدن لایف را تکمیل می کند. این ماده، استقامت ماهیچه ها را افزایش داده و سطح انرژی بدن را بالا می برد. این محصول تحت لیسانس کشور استرالیا تولید شده است و یک گزینه ایده آل برای استفاده روزانه خانم ها و آقایان می باشد.


نحوه مصرف قرص ایکس اید گلدن لایف 60 عددی

روزانه یک عدد قرص ایکس اید گلدن لایف را همراه با غذا مصرف کنید و یا این مکمل را طبق دستور پزشک استفاده نمایید.

نکات مهم:

  • این محصول مکمل غذایی است و برای تشخیص، پیشگیری و درمان نمی باشد.
  • زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف، با پزشک مشورت کنند.
  • در صورت مصرف داروی دیگر، قبل از مصرف با پزشک در میان بگذارید.
  • در صورت مصرف داروهای ضدانعقاد، داروهای دیابتی و ضد صرع، استروژن قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.
  • محصول را در جای خشک و خنک و دمای زیر 25 درجه سانتی گراد قرار دهید.
  • فرآورده را دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

ترکیبات قرص ایکس اید گلدن لایف 60 عددی

عنوان مقدار متوسط در هر قرص

نیاز روزانه%

ویتامین B2 5 میلی گرم

100

ویتامین B3 30 میلی گرم

100

ویتامین B6 20 میلی گرم

100

ویتامین E 100 واحد

100

زینک   15 میلی گرم

100

منیزیم 30 میلی گرم

7

جینسینگ کره ای 67 میلی گرم

جینسینگ سیبری 40 میلی گرم

خارخاسک 100 میلی گرم

گیاه بز شاخدار 150 میلی گرم


نظرات در مورد قرص ایکس اید گلدن لایف 60 عددی

1 دیدگاه برای قرص ایکس اید گلدن لایف 60 عددی

  1. سام

    سلام آیا این قرص با قرص جوشان ویتامین سی تداخل دارویی دارد ؟؟

    • elhamchini

      سلام نه تداخلی نداره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم