لوسیون گیاهی تقویت مو خانم ها سینره حجم 60 میلی لیتر
لوسیون گیاهی تقویت مو خانم ها سینره حجم 60 میلی لیتر

لوسیون گیاهی تقویت مو خانم ها سینره حجم 60 میلی لیتر

Cinere Women’s Revitalizing Hair Tonic 60 ml

حاوی عصاره بابونه، رزماری و چای سبز، تقویت کننده و تحریک رویش مجدد موها

موارد مصرف :

پیشگیری از ریزش موی سر
تحریک رویش مجدد موها
کمک به استحکام ریشه موها
جلوگیری و رفع شوره سر
کنترل ترشح چربی سر
تغذیه موها به کمک مواد مغذی مانند ویتامین ها و مواد معدنی


ویژگی محصول :

مناسب برای انواع مو
جلوگیری از ریزش موها با مهار آنزیم های مخرب
کمک به رویش مجدد موها با تاثیر بر چرخه رشد فولیکول های مو
تنظیم ترشح چربی پوست کف سر
پیشگیری و درمان شوره سر
کاملا گیاهی
حاوی عصاره گیاهانی چون بابونه، رزماری، چای سبز و غیره
بهبود جریان خون
کمک به استحکام ریشه موها
تغذیه موها به کمک مواد معدنی و ویتامین ها


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی لوسیون گیاهی تقویت مو خانم ها سینره حجم 60 میلی لیتر

نقد لوسیون گیاهی تقویت مو

در بخش توضیحات محصول اطلاعات جامعی در رابطه با این لوسیون تقویت کننده بیان شد. با این حال هر آنچه خواندیم تنها بخشی از گفته های تولیدکنندگان این لوسیون به حساب می آید. آیا می توان به تمام این گفته ها اعتماد کرد؟

نقاط قوت و ضعف لوسیون گیاهی تقویت مو سینره از نگاه کاربران

ارزیابی دقیق تر این محصول به کمک نظرات کاربران ممکن می شود. به همین خاطر نیز ما به سراغ نظرات افرادی رفتیم که تجربه استفاده از این لوسیون را داشته اند. نظر آنان در رابطه با این محصول چه بود؟ چه عواملی رضایت یا نارضایتی آنان را در پی داشت؟

قطع ریزش موها

آنچه موجب شگفتی کاربران شده بود قدرت حیرت انگیز لوسیون گیاهی تقویت مو سینره در قطع ریزش موها بود. جالب است بدانید کاربران قطع ریزش موهای خود را تنها پس از مدت زمان کوتاهی از استفاده این محصول تجربه کرده بودند. البته وجود عصاره آرنیکا و عصاره رازیانه در ترکیب این محصول نیز به چنین عملکردی کمک شایانی کرده است.

چربی موها

کاربرانی که تجربه استفاده از این محصول را داشتند آن را برای افراد دارای موی چرب مناسب نمی دانستند. این افراد اظهار داشتند که این لوسیون منجر به چرب شدن موها می شود. همین موضوع نیز سبب نارضایتی برخی از کاربران شده بود.

رویش مجدد تار موها

موضوعی که اغلب کاربران در رابطه با آن اتفاق نظر داشتند تاثیر این محصول بر رویش مجدد موهاست. با توجه به وجود عصاره آویشن، بابونه و گزنه در فرمولاسیون این لوسیون که نقش موثری بر تحریک رویش موها دارند، چنین عملکردی دور از انتظار نبود. این موضوع منجر به جلب رضایت تعداد زیادی از کاربران شده بود.

رایحه ای نامطبوع

برخی از کاربران رایحه لوسیون گیاهی تقویت مو سینره را ناخوشایند می دانستند. این موضوع برای برخی از کاربران از چنان اهمیتی برخوردار بود که آنان را از استفاده از این محصول بازمی داشت. با این وجود کاربرانی نیز وجود داشتند که رایحه این محصول را چندان ناخوشایند نمی دانستند.

سهولت کاربری

کاربران از اپلیکاتوری که برای این محصول طراحی شده بود اظهار رضایت داشتند. این افراد وجود چنین اپلیکاتوری را برای سهولت استفاده از این محصول به خصوص برای افرادی با موهای بلند ایده آل می دانستند.

قیمت نسبتا بالا

کاربران از قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده ناراضی بودند. کاربران بر این باور بودند که حجم کم این محصول در مقایسه با قیمت بالای آن چندان مقرون به صرفه نیست.

محصولی 100% گیاهی

جالب است بدانید کاربران لوسیون گیاهی تقویت مو سینره را به دلیل عدم وجود ترکیبات شیمیایی در فرمولاسیون آن مورد تحسین قرار داده بودند. همین موضوع نیز منجر به رضایت تعداد زیادی از کاربران از عملکرد این لوسیون شده بود. 


مشخصات لوسیون گیاهی تقویت مو خانم ها سینره حجم 60 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

لوسیون

شرکت سازنده

سینره

سن و جنسیت

بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

سر

نوع بسته بندی

پمپی

حجم محصول

60 میلی لیتر

نوع مو

انواع مو, موی معمولی

کد بهداشتی

10140/44

کارایی

تغذیه کننده مو, تقویت کننده و ضد ریزش مو, ضد شوره و خارش مو, کنترل چربی پوست سر

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی لوسیون گیاهی تقویت مو خانم ها سینره حجم 60 میلی لیتر

پیشگیری از ریزش و تحریک رویش مجدد موها

برس مویی مملو از مو یا بالشی که تار موهای شما روی آن قرار دارد، از جمله ناگوارترین مسائلی است که هر خانمی با آن دست و پنجه نرم می کند، چرا که این اتفاقات نشان دهنده ریزش موهای شما هستند. لوسیون گیاهی تقویت مو خانم ها سینره، معجزه ای است که زیبایی را به موهای شما بازمی گرداند. این محصول با انواع موها سازگار است و با فرمولاسیونی گیاهی، زیبایی، لطافت و رشد موها را تضمین می کند. چه کسی برخورداری از موهای لطیف و پرپشت را دوست ندارد؟ با این حال عوامل متعددی وجود دارند که ما را از این خواسته خود دور می کنند.

ترشح هورمون تستوسترون از جمله این عوامل به شمار می آید. این هورمون با تاثیرگذاری بر آنزیم ها، منجر به تغییر چرخه رشد فولیکول های مو می شود. به همین خاطر، شاهد ریزش موها، نازک شدن و کاهش حجم آنها می شویم. این لوسیون با برخورداری از ترکیبات گیاهی منحصر به فرد، مانع از فعالیت آنزیم های مخرب می شود. از جمله این ترکیبات می توان به عصاره گزنه و عصاره رزماری اشاره کرد که مانع از تشکیل ماده دی هیدروتستوسترون می شوند. از طرفی عصاره رازیانه موجود در این محصول، مانع از ریزش مو می شود. این ماده در کنار مکمل خود یعنی عصاره آویشن که منجر به رویش مجدد موها می شود، موهایی پرپشت را به شما هدیه می دهد.

نکته جالبی که در رابطه با این لوسیون وجود دارد، قابلیت نرم کنندگی و حالت دهی موهاست. وجود عصاره بابونه و عصاره چای سبز، منجر به چنین عملکردی شده است. عصاره گیاه دم اسب با تغذیه موها و تنظیم ترشح چربی پوست کف سر، درخشش و استحکام آنها را تضمین می کند. البته تاثیر عصاره آرنیکا را نیز در رویش مجدد موها نباید دست کم گرفت؛ این ماده با بهبود گردش خون در سر، رویش مجدد مو را تحریک می کند. در نهایت لوسیون گیاهی تقویت مو خانم ها سینره با عملکردی چندگانه، موهایی فوق العاده درخشان، پرپشت و لطیف را به مصرف کنندگان هدیه می دهد.


نحوه مصرف لوسیون گیاهی تقویت مو خانم ها سینره حجم 60 میلی لیتر

چند قطره از لوسیون گیاهی تقویت مو خانم ها سینره را روی قسمت های مورد نظر پوست سر خود بریزید و به کمک نوک انگشتان ماساژ دهید. به منظور اثربخشی بیشتر، توصیه می کنیم این کار را 4 مرتبه در طول هفته تکرار کنید.


ترکیبات لوسیون گیاهی تقویت مو خانم ها سینره حجم 60 میلی لیتر

عصاره رزماری، عصاره آرنیکا، عصاره گزنه، عصاره بابونه، عصاره گیاه دم اسب، عصاره رازیانه، عصاره چای سبز و عصاره آویشن.


نظرات در مورد لوسیون گیاهی تقویت مو خانم ها سینره حجم 60 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوسیون گیاهی تقویت مو خانم ها سینره حجم 60 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم