لوسیون سفت کننده پوست پریم با حجم 30 میلی لیتر
لوسیون سفت کننده پوست پریم با حجم 30 میلی لیتر

لوسیون سفت کننده پوست پریم با حجم 30 میلی لیتر

Prime Lift-Up Lotion 30 ml

حاوی ویتامین F ، کاهش چین و چروک پوست ، مناسب انواع پوست

  • تاریخ انقضا : 1403/08/30
✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
موارد مصرف :

کاهش چین و چروک پوست به ویژه خطوط پیشانی و اطراف چشم ها
جلوگیری از ظاهر شدن خطوط
حفظ شادابی پوست با آبرسانی موثر
درمان خشکی پوست


ویژگی محصول :

ایده آل برای انواع پوست
کمک به کاهش چین چروک و خطوط پوست
برخورداری از مکانیسم شبه بوتاکس با خاصیت لیفت آنی
غنی شده با آنتی اکسیدان ها و پیشگیری از پیری زودرس پوست
دارای خاصیت آبرسانی و حفظ شادابی پوست
کمک به حفظ نتایج حاصل از تزریق بوتاکس
کمک به حفظ خاصیت ارتجاعی پوست
کاهش خشکی پوست با برخورداری از ویتامین F


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    419,000

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی لوسیون سفت کننده پوست پریم با حجم 30 میلی لیتر

نقد لوسیون سفت کننده پریم از نگاه کاربران

ما در بخش معرفی محصول، به بررسی خصوصیات لوسیون سفت کننده پریم پرداختیم و با خواص و مواد به کار رفته در فرمولاسیون آن آشنا شدیم، اما توضیحاتی که مطرح شدند، تنها ادعاهای برند پریم در رابطه با محصول تولیدی خود است. کدام یک از این گفته ها حقیقت دارد؟ ما این پرسش را با بررسی نظرات کاربران پاسخ خواهیم داد.

تجربه لطافت و شادابی پوست

کاربران از خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی این محصول، اظهار رضایت داشتند و این ویژگی را ایده آل می دانستند. در فرمولاسیون این لوسیون، موادی مانند شی باتر، اسکوالن و گلیسیرین به کار رفته است که پوستی به لطافت ابریشم را به شما هدیه می دهد. آبرسانی پوست، مانع ظاهر شدن چین و چروک ها و خطوط ریز روی آن خواهد شد و طراوت و زیبایی پوست شما را تضمین می کند. 

معجزه لیفت پوست صورت

کاربرانی که از این لوسیون سفت کننده پوست استفاده کرده بودند، اظهار داشتند که این محصول به سرعت جذب پوست می شود. با جذب این لوسیون، کاربران طی مدت زمان کوتاهی، شاهد لیفت پوست صورت خود بوده اند. به همین خاطر است که آنها به این لوسیون لقب معجزه گر پوست را داده اند. این خاصیت را بیش از هر عامل دیگری، باید مدیون ترکیبات پپتیدی موجود در این محصول دانست. موادی که ماهیچه های ریز صورت را از حالت انقباض خارج می کنند و بدین ترتیب، اکسیر جوانی را به پوست شما هدیه می دهند.

تجربه تاثیرگذاری آنی

تعداد زیادی از کاربران، از تجربه اثربخشی آنی این محصول سخن گفتند و از این موضوع، اظهار رضایت داشتند. این افراد، لوسیون سفت کننده پریم را محصولی با رایحه خوشبو و دلپذیر می دانستند که به صورت آنی، بر شادابی و جوانی پوست شما تاثیر می گذارد. 

برخورداری از خاصیت ضدچروک

در فرمولاسیون این لوسیون سفت کننده پوست، ویتامین F به کار رفته است. ماده ای خارق العاده که نه تنها مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین می کند، بلکه با خاصیت آنتی اکسیدانی، مانع از چروک شدن پوست می شود. همین موضوع نیز رضایت کاربران را به دنبال داشته است. ویتامین F با رادیکال های آزاد واکنش می دهد و با این کار، از پوست شما محافظت خواهد کرد. البته کاربران بر این باور بودند که خاصیت ضدچروک بودن این محصول را باید طی دوره طولانی تری سنجید.

تجربه براق شدن پوست

کاربران در رابطه با براق شدن پوست در اثر استفاده از این محصول، به دو دسته تقسیم می شدند:

  • افراد دارای پوست خشک که معتقد بودند این محصول باعث براق شدن پوست نمی شود.
  • افراد دارای پوست چرب و مختلط که در اثر استفاده از این محصول، شاهد براق شدن پوست خود بودند.

البته ناگفته نماند که افراد دارای پوست چرب، اظهار داشتند که این لوسیون به هیچ عنوان باعث جوش زدن پوست آنها نشده است. در مقابل نیز افراد دارای پوست خشک بیان کردند که این لوسیون، به سرعت جذب پوست می شود و پوست آنها را آبرسانی می کند.

حجم کم و قیمت بالا

برخی از کاربران، از افزایش قیمت لوسیون سفت کننده پوست طی دوره زمانی کوتاه مدت راضی نبودند. این افراد، لوسیون را کم حجم می دانستند و خواهان تولید آن در حجم های بیشتر بودند. 

نتیجه گیری نهایی و نظرات کارشناسان

برخورداری از پوستی باطراوت و شاداب، خواسته همه ما است. با وجود اینکه محصولات و راهکارهای متنوعی برای برخورداری از پوستی شاداب وجود دارد، اما افراد بسیاری راهکارهای غیرتهاجمی  را ترجیح می دهند. برند پریم، اقدام به تولید محصولی ایده آل برای افرادی که به دنبال اکسیر جوانی هستند، کرده است. این محصول، به طور تخصصی برای لیفت پوست صورت فرموله شده است. ترکیبات پپتیدی موجود در این محصول با مکانیسم شبه بوتاکس، حتی عمیق ترین چین و چروک های پوست را کاهش می دهند.

البته خاصیت ضدپیری این محصول را نیز نباید دست کم گرفت. ویتامین هایی مانند A ،E و F، این لوسیون را به محصولی ارزشمند برای افرادی که به پوست خود اهمیت می دهند، تبدیل کرده است. این لوسیون با خاصیت آنتی اکسیدانی، به محافظت از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد می پردازد. در نهایت نیز خواص مرطوب کنندگی و آبرسانی این محصول، محبوبیت آن در میان کاربران را دو چندان کرده است.

به طوری که با جذب سریع این لوسیون، پوستی به نرمی ابریشم و به شادابی گلبرگ های خواهید داشت. در رابطه با براق شدن پوست در اثر استفاده از این محصول نیز نظرات متنوعی وجود دارد، با این حال چه افراد دارای پوست خشک و چه افراد دارای پوست چرب و مختلط، امکان استفاده از این محصول را دارند. تنها محدودیت سنی است که مصرف لوسیون سفت کننده پوست پریم را محدود می کند. در پایان نیز کارشناسان داروهوم برای این محصول، امتیاز 4.3 از 5 را در نظر گرفته اند که بی شک نشان از کیفیت و عملکرد فوق العاده این محصول دارد.


مشخصات لوسیون سفت کننده پوست پریم با حجم 30 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

لوسیون

شرکت سازنده

دکتر اخوی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

صورت, گردن

نوع بسته بندی

جار یا بطری پمپ دار

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

30 میلی لیتر

کارایی

آبرسان, آنتی اکسیدان, جلوگیری از ایجاد علائم پیری پوست, ضد چین و چروک, لیفتینگ (سفت کننده)

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی لوسیون سفت کننده پوست پریم با حجم 30 میلی لیتر

کاهش چین و چروک پوست به ویژه خطوط پیشانی و اطراف چشم ها

برخورداری از پوستی شاداب و جوان، آرزوی هر یک از ماست. همان طور که می دانید، راهکارهای متعددی برای داشتن پوستی عاری از هر گونه چین و چروک وجود دارد. از جراحی های دشوار گرفته تا تزریق بوتاکس و ژل، از جمله راهکارهایی است که پیش روی ما قرار دارند، اما برند پریم، راه حلی به نام لوسیون سفت کننده پوست پریم را پیش روی ما قرار می دهد. این لوسیون منحصر به فرد، برای انواع پوست ها فرموله شده است و با عملکردی ویژه، جوانی پوست را به ما وعده می دهد. این محصول به دلیل برخورداری از شی باتر و گلیسیرین، پوست شما را آبرسانی می کند و به آن لطافت و شادابی می بخشد. از طرفی، این محصول عملکرد بی نظیری در کاهش چین و چروک های پوستی دارد، به این ترتیب که ترکیبات پپتیدی موجود در فرمولاسیون این محصول با مکانیسم شبه بوتاکس، منجر به استراحت ماهیچه صورت خواهند شد.

نکته حیرت انگیز در رابطه با این محصول، تاثیرگذاری آن حتی بر عمیق ترین چروک های پوستی است. استفاده از ویتامین F در فرمولاسیون این محصول، منجر به عملکرد ضد چروک آن شده است. به این صورت که این ترکیب با رادیکال های آزاد واکنش می دهد و مانع از تاثیر مخرب آن بر پوست صورت خواهد شد. جالب است بدانید که این لوسیون، معجزه لیفت آنی پوست را به همراه دارد که قابلیتی بی همتا تلقی می شود. این محصول با برخورداری از ویتامین های A و E، به کاهش لکه های پوستی کمک می کند و مانع از پیری زودرس پوست خواهد شد. در نهایت لوسیون سفت کننده پوست پریم با عملکردی دوگانه، چین و چروک های پوستی شما را کاهش می دهد و با خاصیت ضدپیری، مانع از ظاهر شدن خطوط جدید بر پوست می شود. با افزایش الاسیتیه پوست، جوانی دیگر یک رویا نخواهد بود.


نحوه مصرف لوسیون سفت کننده پوست پریم با حجم 30 میلی لیتر

به منظور اثربخشی لوسیون سفت کننده پوست پریم، تنها کافی است که مقدار مشخصی را صبح یا شب، روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ دهید. برای اطمینان از عدم حساسیت زایی این محصول، مقداری از آن را روی قسمت داخلی بازو یا لاله گوش امتحان کنید. در صورت عدم بروز حساسیت بعد از 24 ساعت، امکان مصرف دائمی آن را طبق دستورالعمل فوق خواهید داشت.


ترکیبات لوسیون سفت کننده پوست پریم با حجم 30 میلی لیتر

آب دیونیزه، اسکوالن، دی پپتاید-8، اسید استئاریک، سدیم پیرولیدون کربوکسیلیک اسید، دی آمینوبوتیرویل بنزیل آمید دی استات، امولسی فایر، توکوفریل استات ( ویتامین E)، عصاره شاه بلوط هندی، رتینیل پالمیتات ( ویتامین A )، پانتنول ( ویتامین B5)، عطر، PPG-2 متیل، ویتامین F  (اسید لینولنیک، اسید اولئیک، اسید لینولئیک) نگهدارنده و اسانس. 


نظرات در مورد لوسیون سفت کننده پوست پریم با حجم 30 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوسیون سفت کننده پوست پریم با حجم 30 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
419,000
support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم