قرص کلاژن گلد آدریان 60 عددی
قرص کلاژن گلد آدریان 60 عددی

قرص کلاژن گلد آدریان 60 عددی

خرید قرص کلاژن گلد - Adrian Collagen Gold Tabs

حاوی کلاژن ، محافظ سلامت پوست

موارد مصرف :

محافظ سلامت پوست
پشتیبانی از کلاژن سازی و جوانسازی سلول های پوستی


ویژگی محصول :

دارای کلاژن هیدرولیز شده (نوع یک و سه)
حفظ خاصیت ارتجاعی و الاستیسیته پوست
کمک به جوانسازی و رفع علائم پیری روی پوست
جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست
حفظ شادابی پوست
هیدراته و آبرسانی به سلول ها
کاهش تیرگی های پوست
رفع لک های ایجاد شده در اثر آفتاب
دارای قدرت جذب و نفوذ زیاد


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی قرص کلاژن گلد آدریان 60 عددی

نقد و بررسی قرص کلاژن گلد آدریان 60 عددی Collagen Gold

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به صورت اتفاقی جلوی آینه متوجه شوید که خطوط و چروکی روی صورت شما ظاهر شده است. در این لحظه تفکرات بیشتر شدن سن مدام در ذهن شما می چرخد و به این نتیجه می رسید که فعلا برای علائم میانسالی و افزایش سن آماده نیستید. اگر اندیشه های شما هم از این دسته تفکرات است، ما قصد داریم محصولی به شما معرفی کنیم که می تواند مواردی از این علائم کهولت سن را برطرف یا کمرنگ کند. شما می توانید از طریق مکمل کلاژن گلد آدریان به میزان زیادی به سلامتی پوست و موی خود کمک کنید. در ادامه به خواص این محصول خواهیم پرداخت.

بیشتر بدانید:

کلاژن تراپی چیست؟ مصرف کلاژن به جای کلاژن تراپی

قرص کلاژن یا پودر کلاژن؟ کدامیک بهتر است؟

بهترین قرص کلاژن ساز برای جوانسازی پوست

کارایی مکمل کلاژن گلد آدریان

شاید شما هم از تاثیرات کلاژن و لزوم وجود آن در بدن اطلاعاتی داشته باشید. عاملی که باعث می شود روی پوست ما بعد از 20 تا 30 سالگی خطوط و چروک ظاهر شود، کمبود کلاژن در بدن است، چرا که این پروتئین مهم سبب می شود عضلات و ماهیچه ها محکم به یکدیگر متصل شوند و در نتیجه پوست ما شاداب و جوان باقی بماند. در نتیجه علائم کمبود یا نبود کلاژن، به شکل چین و چروک روی صورت و پوست ما نمایان می شود. از آنجایی که با بیشتر شدن سن میزان تولید این ترکیب اثربخش در بدن هم کمتر می شود، چین و چروک روی پوست افراد مسن بیشتر و عمیق تر است.

نکته دیگری که درباره این پروتئین حیاتی باید بدانید، این است که این ترکیب جرم و حجم بالایی دارد و در واقع مولکولی درشت است. بنابراین دریافت و جذب آن توسط بافت های بدن کمی دشوار می شود. در نتیجه اهمیت به این موضوع که بدن بتواند کلاژن درست را جذب کند هم مهم است. به همین دلیل برخی محصولاتی که جهت جوان سازی و کلاژن سازی پوست تولید می شوند، به این موضوع هم توجه می کنند و کلاژن به کار رفته در محصول را به صورت ترکیبات کوچک تر در می آورند. اینگونه با استفاده از آن محصول، تاثیراتش را نیز مشاهده خواهید کرد. یکی از همین محصول ها که در ساخت آن به این موضوع توجه شده است، کلاژن گلد آدریان است.

البته تاثیرات کلاژن تنها روی پوست نیست، بلکه این ماده به عنوان فراوان ترین پروتئین موجود در بدن، در استخوان ها، دندان ها، قسمت های غضروفی بدن، مفاصل و تاندون ها هم وجود دارد. یعنی کمبود تولید آن در نواحی گفته شده هم تاثیرات منفی دربر خواهد داشت. به عنوان مثال اگر کلاژن در قسمت دهان و دندان به مقدار لازم وجود نداشته باشد، باعث فاصله گیری لثه از دندان ها می‌شود و مشکلاتی مانند خونریزی لثه، لق شدن و افتادن دندان ها را در پی دارد. همچنین اگر در مفاصل با کمبود کلاژن مواجه شویم، در این نواحی ساییدگی ایجاد می شود که درد و دیگر آسیب ها را به دنبال خود خواهد آورد. با تمامی این توضیحات نتیجه می گیریم که استفاده از محصولی که حاوی کلاژن باشد، برای افراد بزرگسال ضروری است.

برای شناخت و جمع آوری اطلاعات بیشتر درباره این ماده مفید، پیشنهاد می کنیم مطلب کلاژن چیست و چه فوایدی برای پوست و بدن دارد؟ را در مجله داروهوم مطالعه کنید.

کارایی مکمل کلاژن گلد آدریان

ترکیبات مکمل کلاژن گلد آدریان Adrian Collagen Gold

در قسمت قبل درباره اهمیت استفاده از کلاژن هیدرولیز شده یعنی کلاژنی که به بخش های کوچک تر شکسته شده باشد، توضیحاتی دادیم. استفاده به این روش از پروتئین کلاژن، به جذب بیشتر آن توسط سلول های بدن ما کمک فراوانی می کند. با توجه به این موضوع تولیدکنندگان این محصول حرفه ای در آن از کلاژن هیدرولیز شده استفاده کرده اند، اما این نوع از کلاژن هم انواعی دارد. به عنوان مثال کلاژن نوع یک بیشتر در پوست، استخوان ها و تاندون ها وجود دارد. کلاژن نوع دو در غضروف ها تاثیرگذار است و نوع سه نیز در پوست و عضلات وجود دارد.

در فرآورده کلاژن گلد آدریان از انواع ذکر شده، نوع یک و سه به کار برده شده است. یعنی شما می توانید با مصرف این محصول، به سلامت و حفظ کیفیت پوست، عضلات، استخوان ها و تاندون های خود کمک کنید. بنابراین زمانی که تمایل داشتید از محصولات کلاژن ساز یا حاوی کلاژن جهت پیشگیری یا درمان چروک های پوست خود استفاده کنید، بهتر است درباره این که کلاژن آن هیدرولیز شده است یا خیر، اطلاعاتی کسب نمایید، چرا که استفاده از محصولاتی که حاوی کلاژن به صورت تقسیم نشده است، هر چقدر هم که از برند معتبری باشد، فایده ای دربر نخواهد داشت.

این موضوع نیز قابل ذکر است که هنگام استفاده از این نوع محصولات کلاژن ساز، مصرف ویتامین C از طریق مرکبات و مواد غذایی را فراموش نکنید، چرا که اگر این ویتامین در بدن وجود نداشته باشد، کلاژنی هم ساخته نمی شود. در نتیجه برای تشکیل و تولید این پروتئین مهم، ابتدا به وجود ویتامین C در بدن نیاز است.

انواع مکمل های ویتامین C را می توانید با بهترین کیفیت، از داروهوم تهیه نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

خواص مکمل کلاژن گلد آدریان روی پوست

در حفظ ساختار پوست، پروتئین های متفاوتی تاثیرگذار هستند. مهم ترین آن ها کلاژن و الاستین هستند که در کنار یکدیگر، نقش مهمی در استحکام بافت پوستی و جوان ماندن آن دارند. الاستین پروتئینی است که به پوست خاصیت ارتجاعی و کششی می بخشد. بدون آن پوست ما خاصیت کششی و جوانی خود را از دست می دهد. همچنین کلاژن و الاستین در حفاظت از اپیدرم که یکی از لایه های پوستی است، نقش مهمی اجرا می کنند. کلاژن را سلول هایی می سازند که در لایه درم پوست قرار دارند و به آن ها فیبروپلاست می گویند.

حال سوال این است که کلاژن هیدرولیز شده در بدن چگونه عمل می کند؟ زمانی که شما محصولاتی حاوی این پروتئین را مصرف می کنید، این کلاژن های هیدرولیز شده که به آن ها پپتید گفته می شود، در روده باز هم به ساختارهای ساده تری به نام آمینواسید تجزیه می شوند. از جمله این آمینواسیدها، آرژنین، گلایسین و ژلاتین هستند. ژلاتین هم به کمک بعضی از آنزیم هایی که در هضم نقش دارند، دوباره تجزیه می شود. همه این پروتئین های نام برده شده می توانند تا 14 روز در بدن بمانند و در جوان ماندن پوست تاثیر بگذارند.

لازم به ذکر است که ممکن است اثربخشی این مکمل های کلاژن ساز در بدن کمی زمان ببرد و نباید از آن ها انتظار معجزه داشت. همچنین شما هم باید در سبک زندگی خود دقت بیشتری داشته باشید. به عنوان مثال سیگار کشیدن می تواند تاثیرگذاری این محصولات را از بین ببرد. از طرفی استفاده از برخی مواد غذایی مانند سبزیجات برگ دار تازه، فلفل دلمه ای یا سوپ استخوان می تواند به روند کلاژن سازی بدن کمک شایانی کند.

اگر در تشخیص محصولی برتر نسبت به تمامی مکمل های کلاژن موجود در بازار دچار مشکل هستید، خواندن مطلب بهترین قرص کلاژن ساز پوست کدام است؟ را به شما پیشنهاد می کنیم.

خواص قرص کلاژن گلد آدریان روی ساختار مو

زمانی که در بدن ما کلاژن تولید می شود یا ما از طریق مواد غذایی و مکمل ها به بدن خود کلاژن می رسانیم، این کلاژن به ساختار ساده تری به نام آمینواسید تبدیل می شود. آمینواسیدها همان مولکول های ساده برای ساخت انواع پروتئین های پیچیده تر هستند. یعنی با اتصال این آمینواسیدها به یکدیگر، تعداد زیادی از پروتئین ها با ساختارهای گوناگون شکل می گیرند که یکی از آن پروتئین ها، کراتین است. کراتین همان پروتئین موجود در ساختار مو است که هر گونه اختلال در ساخت کراتین، باعث کاهش کیفیت موهای ما می شود.

تاثیر مطلوب و مثبت دیگری که کلاژن موجود در مکمل کلاژن گلد آدریان برای ساختار مو دارد، این است که در نقش یک آنتی اکسیدان عمل می کند و رادیکال های آزاد اطراف ریشه های مو را از بین می برد. رادیکال های آزاد مولکول های مخربی هستند که در پوست و موی ما اثرات منفی می گذارند. از بزرگ ترین دلایلی که با افزایش سن تارهای موی ما هم نازک تر می شود و ریزش مو برای برخی افراد اتفاق می افتد، کمبود کلاژن سازی در بدن است که با نبود آن، کراتین هم کمتر تولید می شود. در نتیجه ریشه مو ضعیف شده و به ریزش منجر خواهد شد.

خواص قرص کلاژن گلد آدریان روی ساختار مو

تاثیرات مکمل کلاژن گلد آدریان روی استخوان ها

تاکنون تحقیقات زیادی در رابطه با تاثیرات کلاژن روی مفاصل و استخوان ها انجام گرفته است. این آزمایشات علمی معمولا روی ورزشکاران اجرا می شود و بعد از مدتی هم نتایج به دست می آید. طبق نتایج خروجی ورزشکارانی که از مکمل های کلاژن ساز استفاده می کردند نسبت به آن هایی که این مکمل ها در برنامه غذاییشان وجود نداشت، بعد از تمرین های سنگین با درد مفاصل کمتری مواجه می شدند. یعنی این محصولات روی کاهش دردهای مفصلی و پیشگیری از پوکی استخوان، نقش تاثیرگذاری دارند.

بافت قسمت بیشتری از استخوان هایمان از جنس کلاژن است و تولید آن در بدن، به معنی استحکام بافت استخوانی است. به معنای دیگر تا زمانی که کلاژن در بدن تولید می شود، مشکلی برای استخوان ها یا مفاصل نخواهیم داشت. اما بعد از سنین 20 تا 30 سالگی که دیگر ساخت این پروتئین مهم در بدنمان متوقف می شود، باید به فکر سلامتی و استحکام بافت استخوان هایمان باشیم، چرا که ممکن است آسان تر از سال های قبل هنگام اتفاقات ناگوار دچار شکستگی استخوان شویم و این شکستگی هم دیرتر و سخت تر ترمیم شود. طبق تمام این توضیحات، مصرف مکمل های دارای کلاژن برای بزرگسالان امری واجب به نظر می رسد.

برای دریافت اطلاعات کامل تر در این زمینه، مطلب تأثیر کلاژن‌ بر مفاصل چیست؟ درمان درد مفاصل با مصرف مکمل کلاژن را در مجله داروهوم مطالعه فرمایید.

مصرف مکمل کلاژن گلد آدریان به چه افرادی توصیه می شود؟

استفاده از این محصول اثربخش برای همه بزرگسالانی که با علائم کمبود کلاژن در بدن خود مواجه هستند، لازم است و توصیه می شود، اما اگر شما هم از دسته افراد زیر هستید، حتما با پزشک برای تهیه این قرص مشورت کنید:

  • اگر تیرگی و لک پوستی دارید.
  • اگر خطوط و چروک روی پوست شما شروع به ظاهر شدن کرده است.
  • اگر دچار درد در نواحی مفاصل و استخوان ها هستید.
  • اگر احساس می کنید موهای شما نازک شده اند و ریزش مویتان بیشتر شده است.

نحوه مصرف کلاژن گلد آدریان

شما می توانید سه عدد از این محصول را در طول روز همراه با آب میل کنید و این روند را 4 تا 12 هفته ادامه دهید. همچنین اگر با مشکل بلع مواجه هستید و نمی توانید موادی مانند قرص را به راحتی قورت بدهید، می توانید از نوع پودری این محصول هم که در بازار موجود است، استفاده کنید.

اطلاعات کامل تر در این باره را از مطلب طریقه مصرف کلاژن به چه صورت است؟ دریافت کنید.

بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد آدریان

زمان دقیق مصرف این محصول توسط شرکت سازنده اعلام نشده است، اما تفاوتی هم نمی کند که در طول روز از آن استفاده کنید یا شب. چون کلاژن به نور آفتاب حساس نیست، اما برای اطلاعات دقیق تر و دانستن نحوه مصرف این قرص به صورت حرفه ای، حتما به پزشک مراجعه کنید.

برای حداکثر کارایی مکمل های کلاژن پیشنهاد می کنیم اطلاعات دقیق درباره بهترین زمان مصرف کلاژن را در مطلب بهترین زمان مصرف مکمل کلاژن چه موقع است؟ (پودر و قرص) مطالعه کنید.

بهترین زمان مصرف قرص کلاژن گلد آدریان

عوارض مکمل کلاژن گلد آدریان

در موارد بسیار کمیاب و نادر، استفاده از این محصول می تواند موجب واکنش های حساسیتی بدن و مشکلات گوارشی مانند سنگینی معده یا نفخ شود، اما در هر صورت پس از مشاهده هر گونه علائم حساسیت بعد از استفاده از این محصول، به پزشک مراجعه کنید و سعی در مصرف بیشتر از مقدار توصیه شده نداشته باشید. لازم به ذکر است که از این محصول به هیچ عنوان به کودکان ندهید. همچنین اگر به نارسایی های کبدی و کلیوی دچار هستید، بعد از مشورت با پزشک و تایید او از این محصول استفاده کنید. البته استفاده از این مکمل کلاژن ساز برای بانوان باردار یا شیرده به دلیل افزایش مقدار کلسی تونین ضرر دارد.

خرید و قیمت قرص کلاژن گلد آدریان 60 عددی

کلاژن به کار رفته در قرص کلاژن گلد آدریان می تواند تا حدود زیادی به افزایش کیفیت پوست و موی شما، کاهش دردهای استخوانی و مفاصل و بهبود عملکرد عضلات شما کمک شایانی کند. بنابراین می توانید در صورت بروز علائم کمبود کلاژن در بدن مانند درد در نواحی مفاصل، نازک شدن و ریزش موها، ایجاد چین و چروک روی پوست و علائم دیگری که در قسمت های قبلی بیان شد، این محصول را از داروخانه آنلاین داروهوم تهیه کرده و استفاده کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر از نحوه مصرف با پزشک خود مشورت کنید. البته این محصول با کسب 3.5 از 5 امتیاز در سایت های ایرانی از جانب مصرف کنندگان و کارشناسان توانسته است نظر کاربران را جلب کند.


مشخصات قرص کلاژن گلد آدریان 60 عددی

مشخصات عمومی

تعداد در بسته

60 عدد

فرم محصول

قرص

سن و جنسیت

عمومی

ماده شاخص

کلاژن

گروه سنی

بزرگسالان

نوع بسته بندی

قوطی

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

شرکت توسعه طب آریان

کارایی

جوان ساز و ضد چروک پوست


توضیحات تکمیلی قرص کلاژن گلد آدریان 60 عددی

مزایای استفاده از قرص کلاژن گلد آدریان 60 عددی

قرص کلاژن گلد آدریان، مکمل محافظ سلامت سلول های پوست و جوانسازی، مناسب برای بزرگسالان، منبعی بسیار مناسب برای تامین کلاژن مورد نیاز بدن و بافت های همبند می باشد. محافظت از سلول های پوست و رفع تیرگی های پوستی، تحت تاثیر مصرف منظم این قرص صورت می گیرد. این مکمل غذایی، یکی از بهترین منابع کلاژن بوده که در کیفیت بسیار بالایی فرموله شده است.

قیمت و خرید انواع مکمل های کلاژن

  • کلاژن چیست؟

کلاژن، فراوان ترین پروتئین در سراسر بدن است که در استخوان ها، بافت های همبند، عضلات، تاندون ها، پوست و … یافت می شود. بیشتر حجم پوست از کلاژن تشکیل شده است و به زبان ساده تر می توان گفت که کلاژن مانند چسب عمل می کند و وجود آن در پوست، موجب حفظ خاصیت ارتجاعی آن می گردد. بدن به طور طبیعی مقداری کلاژن تولید می کند، اما با گذشت زمان و در اثر عوامل متعدد، توانایی بدن برای تولید این ماده رو به کاهش می رود. بنابراین برای تامین کلاژن مورد نیاز بافت های بدن، باید از مکمل های غذایی کمک بگیریم.

کلاژنی که در قرص کلاژن گلد به کار رفته است، به صورت هیدرولیز شده و از نوع I و III می باشد. کلاژن هیدرولیز شده مخلوطی از پپتید هایی با وزن مولکولی بسیار کم است که به راحتی جذب شده و در میان سلول ها توزیع می گردد و به لایه های عمیق تری از پوست نفوذ می نماید. در واقع کلاژن مثل یک داربست سلول های پوست را محکم نگه می دارد و از افتادگی و شل شدن آن ها جلوگیری به عمل می آورد.

کلاژن هیدرولیز شده، سلول ها را هیدراته یا آبرسانی می کند و به عنوان یک سلاح قوی جهت مبارزه با پیر پوستی محسوب می شود. به طور کلی، کلاژن از ایجاد نشانه های پیری مانند چین و چروک و خطوط سطحی پیشگیری می نماید و به نوعی در جوانسازی ظاهر پوست تاثیرات بسزایی می گذارد. قرص کلاژن گلد آدریان لک هایی را که در اثر اشعه های آفتاب ایجاد شده اند، تا حدودی از بین می برد. مقدار 833 میلی گرم از بهترین نوع کلاژن توسط هر قرص این مکمل به بدن می رسد تا جوانی و شادابی پوست تضمین شود.


نحوه مصرف قرص کلاژن گلد آدریان 60 عددی

روزانه سه عدد قرص کلاژن گلد آدریان را همراه با مقدار کافی آب به مدت 4 الی 12 هفته مصرف کنید و یا این مکمل را طبق دستور پزشک استفاده نمایید.

(مصرف این محصول را به صورت مستمر می توان ادامه داد.)

نکات مهم:

  • این محصول یک مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان نیست.
  • در دوران بارداری و شیردهی، مصرف این مکمل توصیه نمی شود.
  • در صورت داشتن سابقه حساسیت به هر یک از مواد تشکیل دهنده، از مصرف آن خودداری فرمایید.
  • از افزایش مقدار توصیه شده خودداری فرمایید.
  • در صورت بروز هرگونه عوارض، با پزشک یا داروساز مشورت شود.
  • در صورت ابتلا به نارسایی کلیوی و کبدی، مصرف این مکمل با مشورت پزشک صورت گیرد.
  • این فرآورده می‌ تواند در موارد نادر موجب واکنش حساسیتی و عوارض گوارشی مانند سنگینی و نفخ معده گردد.
  • محصول را در دمای زیر 25 درجه سانتی گراد، در مکانی خشک و دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

ترکیبات قرص کلاژن گلد آدریان 60 عددی

عنوان

مقدار متوسط در هر قرص

نیاز روزانه%

کلاژن هیدرولیز شده 833 میلی گرم

33


نظرات در مورد قرص کلاژن گلد آدریان 60 عددی

3 دیدگاه برای قرص کلاژن گلد آدریان 60 عددی

  1. مریم تهمتن

    بسیار عالی

  2. مریم تهمتن

    عالی

  3. مریم تهمتن

    فوق العاده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم