23%
قرص کلاژن پلاس آپوویتال 30 عددی
قرص کلاژن پلاس آپوویتال 30 عددی

قرص کلاژن پلاس آپوویتال 30 عددی

خرید قرص کلاژن پلاس آپوویتال - Apovital Collagen Plus 30Tabs

حاوی کلاژن، ال-لیزین و ویتامین C، محافظت از سلامت پوست، مو و ناخن

  • تاریخ انقضا : 1403/06/10
✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
موارد مصرف :

حفظ سلامت پوست، مو و ناخن
ضد چروک و جوان کننده


ویژگی محصول :

موثر در مراقبت از سلامت پوست
ترمیم کننده پوست، مو و ناخن
کاهش چین و چروک پوست و جوانساز
استحکام بخش ناخن ها
موثر در درمان ریزش مو
حاوی کلاژن، ال-لیزین و ویتامین C
کمک به بازسازی زخم
جلوگیری از روند پیری زودرس و ایجاد چروک‌ پوستی
کمک به رطوبت رسانی و آبرسانی بهتر پوست، مو و ناخن
افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی پوست
مناسب برای کلاژن سازی پوست، ناخن و مو
تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
مناسب افراد بالای 12 سال


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    153,700 23%
    119,000

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی قرص کلاژن پلاس آپوویتال 30 عددی

نقد و بررسی قرص کلاژن پلاس آپوویتال Apovital Collagen Plus

مراقبت از پوست، از جمله کارهایی است که هر فرد چه زن و چه مرد باید به آن توجه کند. یکی از محصولات تقویت کننده پوست، مکمل کلاژن پلاس آپوویتال نام دارد که جوانساز و ضد چروک به شمار می رود. این محصول مکملی تقویتی است که تحت لیسانس کشور آلمان قرار دارد. در این مکمل از کلاژن هیدرولیز شده استفاده شده است که برای استحکام ساختار پوست فواید بسیاری دارد. در ادامه به نقد و بررسی ویژگی های این محصول، ترکیبات، فواید و چگونگی استفاده از آن می پردازیم.

بیشتر بدانید:

پودر کلاژن برای چاقی صورت

بهترین قرص کلاژن ساز برای جوانسازی پوست

کلاژن تراپی چیست؟ مصرف کلاژن به جای کلاژن تراپی

قرص کلاژن یا پودر کلاژن؟ کدامیک بهتر است؟

برای زیبایی پوست صورت چه بخوریم(قرص ها و ویتامین ها)

نقد و بررسی قرص کلاژن پلاس آپوویتال

کارایی مکمل کلاژن پلاس آپوویتال

این محصول، یکی از پرخاصیت ترین مکمل های حاوی کلاژن است که تحت لیسانس کارخانه او تی سی فارما آلمان قرار دارد. بسته بندی این مکمل تقویتی در ایران و در شرکت سمر طب درمان به انجام می رسد. از این رو محصول مورد نظر دارای کد آی آر سی از وزارت بهداشت و برچسب اصالت کالا از سازمان غذا و دارو است.

در بسته بندی قرص کلاژن آپوویتال، 30 عدد قرص وجود دارد که باید همراه با آب کافی مصرف شوند. کلاژن هیدرولیز شده در ساختار این مکمل، آن را برای استحکام پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی آن مناسب کرده است. در واقع این قرص با هدف از بین بردن چروک های پوست تولید می شود و به جوانسازی و طراوت آن کمک می کند.

ترکیبات مکمل کلاژن پلاس آپوویتال

ترکیبات به کار برده شده در این مکمل، موجب افزایش فواید آن می شوند. در هر قرص از این محصول 500 میلی گرم کلاژن، 50 میلی گرم ال لیزین و 30 میلی گرم ویتامین C استفاده شده است. هر کدام از این ترکیبات، در افزایش مقاومت پوست و جلوگیری از مشکلات پوستی فواید بسیاری دارند.

سایر ترکیبات دیگر در این مکمل شامل: میکرو کریستالین کلسیم فسفات، سلولز، نمک های منیزیم، سدیم کربوکسی متیل سلولز، گلیسرول، هیدروکسی پروپیل-متیل سلولز، پلی اتیلن گلیکول و تیتانیوم دی اکساید می شوند. در ادامه برخی از مهمترین ترکیبات این محصول را مورد بررسی قرار می دهیم.

کلاژن

این ماده، یکی از پروتئین های مورد نیاز بدن است که ساختار اصلی پوست را شکل می دهد. کلاژن در خاصیت الاستیسیته پوست و استحکام آن نقش مهمی دارد و کمبود آن در بدن، مشکلات پوستی نظیر چین و چروک و افتادگی پوست را ایجاد می کند. این پروتئین در لایه درم تولید می شود و با افزایش سن، قرارگیری طولانی مدت زیر نور خورشید، آلودگی هوا و غیره در بدن کاهش پیدا می کند.

کلاژن به کار برده شده در محصول کلاژن پلاس آپوویتال به صورت هیدرولیز شده است. این ماده در جذب بهتر کلاژن و تولید بیشتر آن در بدن کمک بسیاری می کند. این نوع کلاژن به دلیل کوچک بودن ابعاد خود به سرعت در بدن جذب می شود و هضم راحتی دارد.

پوست، مو، ناخن ها، استخوان ها، رباط ها و رگ های خونی، در ساختار خود دارای کلاژن هستند. به همین دلیل کاهش این ماده در بدن، موجب از بین رفتن استحکام بافت های پیوندی می شود و سلامت آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. 500 میلی گرم از این ماده در هر قرص از این مکمل وجود دارد.

برای آشنایی بیشتر و شناخت بهتر این ماده مهم، پیشنهاد می کنیم مطلب کلاژن چیست و چه فوایدی برای پوست و بدن دارد؟ را در مجله داروهوم مطالعه کنید.

ال لیزین

این ماده جزو آمینو اسیدهای ضروری به شمار می رود که سوخت و ساز بدن را تامین می کند. یکی دیگر از فواید این ماده، تاثیر آن در سنتز الاستین و کلاژن است. این ماده موجب افزایش جذب کلاژن هیدرولیز شده در بدن می شود و بدین طریق، مشکلات پوستی را از بین می برد. در هر قرص کلاژن پلاس آپوویتال، 50 میلی گرم ال لیزین وجود دارد.

ویتامین C

این ویتامین بسیار مهم، جزو یکی از آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن است و در کلاژن سازی خواص بیشماری دارد. در هر عدد از این قرص 30 میلی گرم ویتامین C به کار رفته است که به افزایش عملکرد پوست، غضروف، رگ های خونی و تقویت مو و ناخن ها کمک می کند. این ویتامین برای جذب کلاژن در بدن نیز موثر است و کاهش آن موجب پیری زودرس پوست و ایجاد چروک روی آن می‌ شود.

انواع مکمل های ویتامین C را می توانید با بهترین کیفیت، از داروهوم تهیه نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

فواید مکمل کلاژن پلاس آپوویتال

ترکیبات موثر موجود در این قرص موجب می شوند که این محصول در سلامت قسمت های متفاوتی از بدن موثر واقع شود. فواید این مکمل را به صورت زیر عنوان می کنیم:

  • این محصول برای سلامت پوست و بهبود بافت های پیوندی بسیار موثر است.
  • از طریق این محصول بافت پوست استحکام و خاصیت ارتجاعی خود را حفظ می کند.
  • با مصرف این مکمل از ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست جلوگیری به عمل می آید.
  • ویتامین سی موجود در کلاژن پلاس آپوویتال در جذب بهتر کلاژن و بهبود مشکلات پوستی موثر است.
  • این محصول به تقویت و استحکام ناخن ها کمک بسیاری می کند و مانع از شکنندگی آنها می شود.
  • کلاژن موجود در این قرص برای تقویت موی سر و جلوگیری از ریزش آن موثر است.
  • این قرص موجب آبرسانی، جوانسازی و شادابی پوست می شود.
  • خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست با مصرف این محصول افزایش پیدا می کنند.
  • زخم ها و التهابات پوستی به دلیل کلاژن و ویتامین C موجود در این قرص التیام می یابند.

تأثیر کلاژن‌ بر مفاصل چیست؟ درمان درد مفاصل با مصرف مکمل کلاژن

مصرف کنندگان مکمل کلاژن پلاس آپوویتال

مصرف کنندگان این محصول مردان و زنان بزرگسال و بالای 18 سال هستند، زیرا ترکیبات موجود در این قرص برای کسانی مناسب است که کلاژن در بدن آنان به میزان کافی تولید نمی شود. این افراد شامل موارد زیر هستند:

  • افرادی که در سنین بالا قرار دارند و پوست آنان چروکیده شده است.
  • کسانی که به مشکلات ریزش مو، نازک شدن تارهای مو و خشکی آن دچار هستند.
  • افرادی که به دلیل بیماری های خاص، میزان کلاژن بدن آنان در حد نرمال تولید نمی‌ شود.
  • بیماران دارای التهابات و زخم های پوستی برای ترمیم سریع تر پوست به این مکمل نیاز دارند.
  • افرادی که دارای ناخن های شکننده و نازک هستند.
  • افرادی که در رژیم لاغری به سر می برند و به شدت در معرض افتادگی و شلی پوست قرار دارند.

فواید مکمل کلاژن پلاس آپوویتال

نحوه مصرف

این مکمل باید با توجه به دستورات درج شده روی بسته بندی آن مصرف شود. استفاده روزانه یک عدد از این قرص به افراد کمک می کند که کلاژن و سایر مواد مورد نیاز پوست، مو و ناخن خود را به دست آورند. این قرص باید همواره با غذا و آب فراوان میل شود و مقدار آن را نباید از یک عدد قرص در طول روز افزایش داد. در غیر این صورت ممکن است سبب مشکلات و عوارض بسیاری شود. البته مصرف روزانه 10 گرم از این مکمل و به مدت 5 ماه مشکلی را برای افراد عادی ایجاد نمی کند.

اطلاعات کامل تر در این باره را از مطلب طریقه مصرف کلاژن به چه صورت است؟ دریافت کنید.

موارد منع مصرف مکمل کلاژن پلاس آپوویتال

مصرف این مکمل برای کسانی که به انواع مواد غذایی دریایی حساسیت دارند توصیه نمی شود، زیرا در ترکیبات این مکمل از کلاژن دریایی استفاده شده است. همچنین بیماران مبتلا به مشکلات کبدی و کلیوی باید از مصرف این محصول خودداری کنند.

هشدارهای مهم در زمان مصرف

رعایت نکات زیر موجب کاهش عوارض احتمالی این مکمل و تأثیرگذاری بیشتر آن روی بدن می شود:

  • این مکمل را نباید در دوران شیردهی یا بارداری به صورت سرخود و بدون مشورت با پزشک مصرف کرد، زیرا ممکن است موجب ایجاد حساسیت در این افراد شود.
  • قرص مورد نظر برای تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری ها کاربرد ندارد و تنها یک مکمل تقویتی به شمار می‌ رود.
  • در صورت مشاهده علائم حساسیت باید از مصرف این محصول خودداری کرد.
  • این محصول باید در دمایی خنک و کمتر از 25 درجه سانتی گراد، در مکان خشک و خارج از دسترس اطفال قرار گیرد.

برای حداکثر کارایی مکمل های کلاژن پیشنهاد می کنیم اطلاعات دقیق درباره بهترین زمان مصرف کلاژن را در مطلب بهترین زمان مصرف مکمل کلاژن چه موقع است؟ (پودر و قرص) مطالعه کنید.

هشدارهای مهم در زمان مصرف کلاژن پلاس آپوویتال

خرید قرص کلاژن پلاس آپوویتال 30 عددی

مکمل کلاژن پلاس آپوویتال محصولی بی نظیر از تولیدات شرکت او تی سی فارما آلمان است که شرکت سمر طب درمان مجوزهای لازم برای بسته بندی و عرضه آن به بازار را به دست آورده است. در ترکیبات این محصول علاوه بر کلاژن هیدرولیز شده، از ویتامین C و ال لیزین نیز استفاده می شود. این مواد در تقویت پوست و جذب بهتر کلاژن در بدن نقش مهمی دارند و وجود آنها موجب استحکام بافت ارتجاعی پوست، تقویت ناخن ها، حل مشکلات ریزش مو و استحکام سایر بافت های همبند بدن می شوند.

مصرف این مکمل به صورت یک قرص در طول روز برای افراد بزرگسالی که در معرض چروک های پوستی و افتادگی های ناشی از افزایش سن قرار دارند، ضروری است. البته استفاده از این مکمل برای افرادی که دچار ناراحتی های کبدی، کلیوی و حساسیت به مواد غذایی دریایی هستند، توصیه نمی شود.


مشخصات قرص کلاژن پلاس آپوویتال 30 عددی

مشخصات عمومی

ماده شاخص

کلاژن

سن و جنسیت

عمومی

فرم محصول

قرص

گروه سنی

بزرگسالان

کارایی

ترمیم جای زخم و سوختگی, ترمیم و بازسازی پوست, تقویت سیستم ایمنی, تقویت کننده و ضد ریزش مو, جوان ساز و ضد چروک پوست, حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

آدور


توضیحات تکمیلی قرص کلاژن پلاس آپوویتال 30 عددی

مکمل حفظ سلامت پوست، مو و ناخن، مناسب افراد بالای 12 سال

قرص کلاژن پلاس آپوویتال، یکی از بهترین مکمل های غذایی است که به منظور حفظ سلامتی پوست، مو و ناخن ها به تولید می رسد. شرکت سمر طب درمان این مکمل را تحت لیسانس کارخانه Euro OTC Pharma GmbH آلمان به تولید و عرضه می رساند. مکمل مورد نظر برای افراد بالای 12 سال و کسانی که دارای مشکلات پوستی نظیر چروک، افتادگی، شکستگی ناخن ها و ریزش مو هستند، گزینه مناسبی است، زیرا در تولید این محصول از کلاژن هیدرولیز شده استفاده شده است. از این رو سلامت پوست، مو و ناخن ها حفظ می‌ شود و از آسیب دیدن آنها ممانعت به عمل می‌ آید.

کلاژن یکی از از پروتئین های مهم ساختاری است که در بدن تولید می شود. این ماده خاصیت الاستیسیته پوست را افزایش می دهد و از ایجاد چروک روی آن جلوگیری می کند. الیاف کلاژن در لایه دوم پوست به نام درم، ساخته می شوند. این ماده دارای بافت پیوندی ارتجاعی است که در استحکام پوست و حالت الاستیسیته آن نقش مهمی دارد. کلاژن به مرور زمان و با افزایش سن، استرس، قرارگیری طولانی مدت زیر نور خورشید و سایر مواد شیمیایی در بدن کاهش پیدا می کند و موجب افزایش چین و چروک و افتادگی پوست می شود. از آنجایی که این ماده به عنوان پرکننده پوست به شمار می رود، کمبود آن مشکلات بسیاری را در پوست به وجود می آورد.

قرص کلاژن پلاس، بهترین گزینه برای افرادی است که دچار کمبود کلاژن طبیعی در بدن هستند. در این قرص از کلاژن هیدرولیز شده استفاده شده است. این نوع کلاژن اسیدهای آمینه قابل حل و تجزیه ای هستند که برای هضم بهتر در بدن شکسته می شوند. مصرف این قرص برای افراد دارای مشکلات آرتروز، ورزشکاران دچار آسیب های مفصلی، افراد مسن و دارای فشار خون بالا مناسب است. مکمل کلاژن در حفظ سلامت پوست، مو، ناخن‌ ها، مفاصل و عضلات فواید بسیاری دارد. این ماده بار الکتریکی روی پوست را خنثی می کند و از آسیب دیدگی آن ممانعت به عمل می آورد.

از دیگر ویژگی های کلاژن هیدرولیز شده باید به خواص نرم کنندگی، محافظت کنندگی، حالت دهندگی، درخشان کنندگی و آبرسانی آن اشاره کرد. در این صورت خشکی پوست، مو و ناخن ها رفع می شود و جوان سازی آنها اتفاق می افتاد. یکی دیگر از مواد به کار رفته در قرص کلاژن پلاس، ال- لیزین نام دارد. این ماده نوعی آمینو اسید ضروری و مهم زنجیره ای است که برای تامین سوخت و ساز بدن به کار می رود. ال-لیزین به تولید الاستین و کلاژن مورد نیاز بدن کمک می کند و کمبود آن ممکن است صدمات بسیاری به مو، پوست و ناخن ها وارد کند.

ویتامین C نیز از جمله مواد مغذی و مفیدی است که در تولید این مکمل به کار می رود. این ویتامین در گروه آنتی اکسیدان های قوی قرار دارد و برای سلامت پوست و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. به واسطه این ویتامین در قرص کلاژن پلاس آپوویتال، کلاژن سازی طبیعی در بدن اتفاق می افتد و بدین طریق وضعیت پوست، مو، ناخن ها و سیستم کلی بدن در شرایط ایده آلی قرار می گیرد. این ماده عملکرد رگ های خونی را بهبود می بخشد و در غضروف سازی و سلامت لثه ها نیز بسیار موثر است. از آنجایی که ویتامین C از تخریب هیالورونیک اسید در بدن جلوگیری می کند، از این رو رادیکال های آزاد قادر به رساندن آسیب به پوست و سایر اندام های بدن نیستند. این ویتامین آبرسانی قوی است و در رطوبت رسانی به پوست، مو و ناخن ها خواص فوق العاده ای دارد. به واسطه این ماده، روند ترمیم بافت های عضلانی، غضروف و استخوان ها سریع تر اتفاق می افتد. از این رو مصرف این مکمل کلاژن در سلامتی شما نقش مهمی دارد.


نحوه مصرف قرص کلاژن پلاس آپوویتال 30 عددی

روزانه یک عدد قرص کلاژن پلاس آپوویتال را همراه با غذا و آب میل کنید.

هشدار:

  • این محصول تنها یک مکمل تغذیه‌ ای است و نباید به عنوان رژیم غذایی سالم مصرف شود.
  • قبل از مصرف این محصول، پزشک را در جریان سابقه بیماری خاص خود قرار دهید.
  • دوز مشخص شده را طبق نظر داروساز یا دندانپزشک مصرف کنید.
  • در صورت مصرف دارو یا مکملی خاص پزشک را در جریان قرار دهید.
  • این مکمل برای تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری کارایی ندارد.
  • این محصول را در جای خشک، در دمای کمتر از 25 درجه سانتی گراد و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.
  • مکمل مورد نظر را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

منع مصرف:

  • این مکمل برای زنان باردار و شیرده باید بر اساس نظر پزشک مصرف شود.
  • با مشاهده علائم حساسیت، مصرف این مکمل را متوقف کنید.

ترکیبات قرص کلاژن پلاس آپوویتال 30 عددی

عنوان مقدار متوسط درصد نیاز روزانه
ویتامین C 50 میلی گرم
ال-لیزین 30 میلی گرم
کلاژن هیدورلیز شده 500 میلی گرم

 


نظرات در مورد قرص کلاژن پلاس آپوویتال 30 عددی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص کلاژن پلاس آپوویتال 30 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برچسب ها :
انواع قرص کلاژن
  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    153,700 23%
    119,000

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
153,700 23%
119,000
support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم