قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس 30 عددی
قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس 30 عددی

قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس 30 عددی

خرید قرص ول من - Vitabiotics Wellman Original

حاوی جینسینگ و ویتامین های ضروری، محافظ سلامت بدن آقایان

  • تاریخ انقضا : 1403/07/09
✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
موارد مصرف :

تأمین املاح و ویتامین های مورد نیاز بدن مخصوص آقایان
حفظ سلامتی بدن و افزایش قدرت سیستم ایمنی


ویژگی محصول :

فرموله شده با بیش از 29 ماده مغذی
حفظ عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن به کمک ویتامین D
تولید انرژی مورد نیاز بدن
رفع ضعف و خستگی مفرط در افراد با کمک پانتوتنیک اسید و منیزیم
کمک به تشکیل گلبول های قرمز خون با ویتامین های B12 و B2
حاوی ویتامین های A، C، فولیک اسید و مس
حفظ سطح طبیعی تستوسترون با داشتن زینک
دارای مواد بسیار فعال از جمله جنسینگ و کوآنزیم کیوتن
افزایش قدرت باروری و بهبود تولید مثل
کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات
مؤثر در تقسیمات سلولی بدن
تعبیه شده با استفاده از تحقیقات علمی، زیر نظر متخصصین
فاقد هرگونه مواد نگهدارنده، رنگ مصنوعی و گلوتن


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    238,800

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس 30 عددی

بررسی قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس Wellman Original

قرص Wellman Original با فرمولاسیونی غنی از مواد معدنی و ویتامین های ضروری، به منظور استفاده روزانه آقایان جهت ارتقای سلامت بدن فرموله شده است. مصرف این فرآورده که نوعی مولتی مینرال- مولتی ویتامین می باشد، به افزایش سطح انرژی بدن کمک فراوانی می کند و سوخت و ساز بدن را پشتیبانی می نماید. این مولتی ویتامین نیاز های بدن به ویتامین ها را به طور کامل رفع می نماید. وجود ویتامین ها برای تنظیم فعالیت های متابولیکی سلول ها ضروری هستند و به آزاد سازی انرژی از مواد غذایی کمک فراوانی می نمایند. استفاده از یک مکمل مناسب برای حفظ سلامت عمومی بدن بسیار توصیه می شود. در این مطلب سعی داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم. به طور کلی از جمله اثرات مطلوب این قرص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفظ عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن
  • رفع ضعف و خستگی مفرط در افراد
  • حفظ سطح طبیعی تستوسترون
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات
  • افزایش قدرت باروری و بهبود تولید مثل

بیشتر بدانید:

بهترین قرص مولتی ویتامین برای مردان [معرفی ۵ مکمل ویژه آقایان]

ویتامین های مورد نیاز بدن مردان

بهترین زمان مصرف مولتی ویتامین ها چه زمانی است؟

ترکیبات موثر قرص ول من

ویتامین A که توسط این مکمل فراهم می شود، روند پیری را به تعویق می اندازد. از فواید حائز اهمیت این ویتامین، باید به تاثیر آن در تقویت حس بینایی اشاره کرد. کمک به رفع اختلالات پوستی و تقویت سیستم ایمنی بدن نیز تحت تاثیر ویتامین A صورت می گیرند. این قرص، حاوی مقدار مناسبی ویتامین C می باشد. ویتامین C یا آسکوربیک اسید، به صورت محلول در آب است و مقاومت بدن در برابر ابتلا به بیماری ها از جمله سرماخوردگی و آنفولانزا را افزایش می دهد. همچنین این ویتامین، می تواند در کلاژن سازی دخالت کند و به این ترتیب، برای پوست، استخوان ها و بافت های همبند بسیار مفید است.

این مولتی ویتامین دارای مقدار مورد نیاز از این ویتامین ها نظیر B1 ،B2 ،B6 و B12 می باشد که به طور کلی در روند تشکیل گلبول های قرمز خون نقش داشته و به تقسیمات طبیعی سلولی و متابولیسم آمینواسیدها نیز کمک فراوانی می کنند و عملکرد روانشناختی افراد را بهبود بخشیده و با تولید انرژی مورد نیاز بدن، مانع از بروز ضعف و خستگی مفرط می شوند. برخی دیگر از مواد فعال این مکمل عبارتند از:

  • کوآنزیم کیوتن: این آنتی اکسیدان قوی به طور طبیعی در غشای داخلی میتوکندری تمام بافت های بدن یافت می شود و نقش حیاتی برای بدن داشته و انرژی مورد نیاز سلول را تامین می کند. همچنین این ماده قدرت بدنی را افزایش داده و مانع از بروز ضعف و خستگی مفرط در افراد می شود.
  • عصاره ی جینسینگ کره ای: عصاره گرفته شده از ریشه این گیاه سیستم ایمنی را تقویت کرده و نیروی جسمانی بدن را ارتقا می دهد. در نهایت این گیاه انرژی و استقامت بدن را افزایش می دهد و برای پوست و مو نیز مفید است.

فواید مصرف قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس

آهن، زینک، مس، کروم، سلنیوم و … برخی از مینرال هایی هستند که در فرمولاسیون این قرص به کار رفته اند. زینک به حفظ ایمنی بدن و کنترل قند خون مرتبط می باشد. این ماده معدنی در مردان، منجر به حفظ سلامت پروستات نیز می گردد. سلنیوم به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی وارد عمل می شود و عملکرد پروستات و حرکت اسپرم ها را پشتیبانی می کند. افزایش قدرت عضلانی و تقویت عملکرد ماهیچه ها، دیگر تاثیری است که این مکمل بر بدن می گذارد. به طور کلی این قرص، تمامی موادی را که آقایان به واسطه فعالیت های سنگین روزانه خود و شب بیداری نیاز دارند، تامین می نماید.

بهترین قرص مولتی ویتامین مینرال چیست؟ [ایرانی و خارجی]

مواد موثر در قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس

بهبود عملکرد جنسی آقایان

روی یا زینک حیاتی ترین ماده معدنی در کارکرد جنسی آقایان است. این ماده معدنی برای رشد ارگان های تولید مثل و عمل‍کرد سالم غده پروستات ضروری است. مردان در هر بار انزال، حدود 5 میلی گرم روی از دست می دهند، بنابراین مصرف یک مولتی ویتامین حاوی روی بسیار توصیه می شود. قرص ول من اورجینال با دارا بودن مقدار مناسبی از روی، کاهش این ماده را جبران می کند. از دیگر مواد معدنی و ویتامین های موجود در این قرص که در تقسیم سلولی و افزایش قدرت جنسی مردان موثر است عبارتند از: آهن، منیزم و ویتامین B12. همچنین سلنیوم علاوه بر جلوگیری از ابتلا به سرطان پروستات، با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی، اسپرم ها را محافظت کرده و قدرت باروری را افزایش می دهد.

برخی از کاربردهای قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس

  • درمان خستگی دائمی و مفرط
  • افزایش اشتها
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • جلوگیری از ابتلا به فشار خون بالا
  • جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی
  • درمان درد قفسه سینه
  • درمان و پیشگیری از برخی از لکه های پوستی
  • جلوگیری از افزایش کلسترول بد خون
  • پیشگیری از دیابت
  • پیشگیری و کمک به درمان برخی از تومورها
  • پیشگیری از برخی از آسیب های سلولی

بهترین مولتی ویتامین عمومی و مینرال چیست؟

تداخلات دارویی و عوارض جانبی ناشی از مصرف قرص ول من

هر دارویی ممکن است در کنار فواید درمانی، دارای عوارضی نیز باشد که البته در همه افراد به یک میزان نبوده و ممکن است حتی در برخی افراد اصلا بروز نکند. در صورتی‌ که با مصرف این دارو دچار اضطراب، اسهال، سردرد، عصبانیت، مشکلات خواب و نفس بد بو شدید، حتما به پزشک مراجعه کنید. اگر به طور همزمان با مصرف این قرص از داروهای دیگری نیز استفاده می نمایید، ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر ول من بر بدن را از بین ببرد. در صورت مصرف دیگر داروها اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ بهترین کار این است که پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی، شما را راهنمایی کند.

از جمله داروهایی که با این قرص تداخل دارویی دارند عبارتند از:

  • داروهای ضد فشار خون
  • آسپرین
  • مسدود کننده های کانال کلسیم
  • اوروکیناز
  • آبسیکسیماب
  • آسکوربیک اسید

خرید قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس 30 عددی

به طور کلی قرص ول من اوریجینال با بیش از 29 ماده مغذی ضروری به همراه ویتامین ها و مواد معدنی کمیاب، به صورت کاملاً تخصصی جهت حفظ سلامت آقایان در تمام سنین، بر اساس تحقیقات علمی زیر نظر متخصصین طراحی شده است. این قرص با رفع نیاز کامل بدن به ویتامین ها و مواد معدنی از سلامت عمومی بدن پشتیبانی کرده و سوخت و ساز بدن را بهبود می بخشد و در صورت مصرف آن، نیازی به استفاده از دیگر مولتی ویتامین ها نیست. ویتامین های B1 و B6 که توسط این محصول برای بدن فراهم می شوند، انرژی روزانه مورد نیاز بدن را تولید می کنند. ساختار این قرص فاقد هرگونه مواد نگهدارنده، گلوتن، رنگ های مصنوعی و قند اضافی می باشد.

مولتی ویتامین و مینرال ایرانی بخریم یا خارجی؟

قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس و فواید آن


مشخصات قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس 30 عددی

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

آقایان

تعداد در بسته

30 عدد

کارایی

بهبود باروری آقایان, پیشگیری از سرطان, تقویت سیستم ایمنی

نوع بسته بندی

جعبه مقوایی

موارد مصرف

تأمین املاح و ویتامین های مورد نیاز بدن مخصوص آقایان حفظ سلامتی بدن و افزایش قدرت سیستم ایمنی

فرم محصول

قرص

کد بهداشتی

1228152108

کشور سازنده

انگلستان

شرکت سازنده

ویتابیوتیکس (Vitabiotics)

ماده شاخص

جینسینگ, کوآنزیم کیوتن (Q10), ویتامین C, ویتامین D


توضیحات تکمیلی قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس 30 عددی

مکمل محافظ سلامتی بدن، مخصوص برای آقایان

قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس دارای فرمولاسیونی منحصر به فرد، با بیش از 29 ماده مغذی ضروری به همراه ویتامین ها و مواد معدنی کمیاب، به صورت کاملاً تخصصی جهت حفظ سلامت آقایان در تمام سنین بر اساس تحقیقات علمی زیر نظر متخصصین طراحی شده است. وجود مقدار مناسب از موادی همچون ویتامین A، ویتامین C، به همراه فولیک اسید، مس و ویتامین های B6 و B12 و فراهم کردن مقدار 10 میکرو گرم ویتامین D توسط هر قرص از این مکمل، به حفظ عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن کمک فراوانی می کند. پانتوتنیک اسید و منیزیم به کار رفته در ساختار این قرص از ایجاد ضعف و خستگی مفرط در افراد به شدت جلوگیری می نمایند. همچنین ویتامین های B1 و B6 که توسط این محصول برای بدن فراهم می شوند، انرژی روزانه مورد نیاز بدن را تولید می کنند.

استفاده روزانه از این قرص به علت داشتن زینک، سطح طبیعی تستوسترون در خون را حفظ کرده و تولید مثل را بهبود می بخشد. همچنین سلنیوم علاوه بر جلوگیری از ابتلا به سرطان پروستات، با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی، اسپرم ها را محافظت کرده و قدرت باوری را افزایش می دهد. ترکیبات فعال این مکمل در تقسیمات سلولی نیز نقش مؤثری دارند و ویتامین های B12 به همراه B2 در روند تشکیل گلبول های قرمز خون کمک فراوانی می کنند. برخی دیگر از خواص مواد موجود در فرمولاسیون قرص ول من ویتابیوتیکس عبارتند از:

  • جینسینگ: این گیاه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. همچنین این ماده مقاومت بدن و قوای جنسی را افزایش می دهد و عملکرد طبیعی سیستم عصبی را محافظت می نماید.
  • کوآنزیم کیوتن: این ماده در حفظ سلامت قلب و عروق و همچنین پوست و مو به شدت مؤثر می باشد و با کمک به حرکت اسپرم ها، قدرت باروری را افزایش می دهد.

ساختار قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس فاقد هرگونه مواد نگهدارنده، رنگ های مصنوعی و گلوتن می باشد و با رژیم غذایی گیاه خواران کاملاً سازگاری دارد.


نحوه مصرف قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس 30 عددی

روزانه یک عدد از این قرص را به همراه وعده غذایی اصلی مصرف نمایید و یا طبق دستور پزشک این مکمل را استفاده کنید.

نکات مهم:

  • این فراورده را با معده خالی مصرف نکنید.
  • در صورتی که تحت مراقبت های پزشکی هستید، با مشورت پزشک و داروساز این دارو را مصرف نمائید.
  • در صورت بروز حساسیت از ادامه مصرف خودداری کنید.
  • همزمان با مصرف این مکمل، از مصرف چای، لبنیات و شیر اجتناب کنید.
  • در دمای زیر 25 درجه سانتیگراد و در مکان خشک و به دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

ترکیبات قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس 30 عددی

عنوان              مقدار متوسط در هر قرص نیاز روزانه%
عصاره جینسینگ سیبری 20 میلی گرم
کوآنزیم Q10 2 میلی گرم
ال کارنیتین 30 میلی گرم
بیوفلاونوئید مرکبات 10 میلی گرم
ال آرژنین 20 میلی گرم
ال متیونین 20 میلی گرم
سیلیکون 10 میلی گرم
بتاکاروتن 2 میلی گرم
P.A.B.A 20 میلی گرم
(2500 واحد) ویتامین A 750 میکروگرم 94
(400 واحد) ویتامین D 10 میکروگرم 200
ویتامین E 20 میلی گرم 167
ویتامین C 60 میلی گرم 75
تیامین (ویتامین B1) 12 میلی گرم  1091
ریبوفلاوین (ویتامین B2) 5 میلی گرم 357
نیاسین (ویتامین B3) 20 میلی گرم 125
ویتامین B6 9 میلی گرم 643
فولیک اسید 400 میکروگرم 200
ویتامین B12 9 میکروگرم 360
بیوتین 50 میکروگرم 100
پانتوتنیک اسید 10 میلی گرم 167
منیزیم 60 میلی گرم 16
آهن 6 میلی گرم 43
زینک 15 میلی گرم 150
مس 1000 میکروگرم 100
منگنز 3 میلی گرم 150
سلنیوم 150 میکروگرم 273
کروم 50 میکروگرم 125
ید 150 میکروگرم 100

نظرات در مورد قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس 30 عددی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس 30 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
238,800
support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم