25%
قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال 20 عددی
قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال 20 عددی

قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال 20 عددی

EuRho Vital Zink plus B Komplex Effervescent

حاوی زینک و ویتامین ب کمپلکس ، حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

  • تاریخ انقضا : 1403/07/09
✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
موارد مصرف :

حفظ سلامت سلول های پوست، مو و ناخن
تأمین روی و ویتامین های گروه B مورد نیاز بدن


ویژگی محصول :

حاوی مقدار 10 میلی گرم زینک در هر قرص
محافظت از سیستم ایمنی بدن
تقویت سلول های پوست، مو و ناخن
حاوی بیوتین جهت تقویت پوست و مو
جلوگیری از ریزش مو
کمک به درمان اختلالات پوستی توسط زینک
جلوگیری از پیری پوست
کمک به محافظت از سلول ها در برابر استرس اکسیداتیو
دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
مؤثر در تامین انرژی مورد نیاز بدن
مؤثر در تقسیمات سلولی با داشتن ویتامین B12
حاوی ویتامین ث جهت افزایش کلاژن سازی
افزایش استحکام استخوان ها و جلوگیری از تحلیل رفتن آن ها
محافظت از قلب
کاهش سطح استرس و افسردگی


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    77,400 25%
    58,100

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال 20 عددی

نقد و بررسی قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال

داشتن موهای براق، پوست نرم و ناخن های محکم، بخش مهمی از اعتماد به نفس افراد می باشد. محافظت از مو، پوست و ناخن های طبیعی نه تنها با مراقبت روزانه و شیوه زندگی سالم، بلکه با اطمینان داشتن از عدم کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در بدن به دست می آید. روی و ویتامین B کمپلکس، از جمله مواردی هستند که به حفظ سلامت پوست، مو، ناخن و همچنین سلامت سیستم ایمنی بدن کمک بسیاری می کنند. اگر چه می توان کمبود این ویتامین ها را در بدن تا حدی با خوردن مواد غذایی جبران کرد، اما در بسیاری از موارد نیز نمی‌ توان نیاز بدن به ویتامین های مختلف را با این شیوه تامین نمود. در این شرایط، استفاده از یک مکمل مناسب ضروری است.

قرص جوشان یوروویتال، یکی از بهترین مکمل های غذایی است که افراد می توانند برای جبران کمبود روی و ویتامین B کمپلکس بدن خود، ان را مصرف کنند. هر قرص از این مکمل، حاوی 10 میلی گرم روی بوده که همراه با دیگر ویتامین های گروه ب، نقش مؤثری در حفظ سلامت سلول های پوست، مو و ناخن دارد. مصرف مکمل های غذایی به شکل قرص جوشان، به افرادی که تمایلی به مصرف مکمل ها به شکل قرص و کپسول ندارند، به شدت توصیه می شود.

روی و نقش آن در بدن

روی یا زینک، یک ماده مغذی مهم است که برای بسیاری از عملکردهای بدن مورد نیاز می باشد. این ماده به حفظ پوست، مو، ناخن و همچنین تقسیم سلولی طبیعی و محافظت از سلول ها در برابر استرس اکسیداتیو کمک می کند. همانطور که اشاره شد، این محصول به واسطه هر عدد قرص جوشان، میزان 10 میلی گرم زینک را برای بدن فراهم می آورد. کمبود و یا کاهش میزان روی در بدن، یکی از عوامل اصلی ایجاد کننده زخم های پوستی به شمار می رود. این ماده در درمان آکنه و اگزما نیز بسیار موثر می باشد. طبق تجربه، بیمارانی که با این اختلال درگیر بودند، بعد از مصرف روی تا حد زیادی بهبودی حاصل کرده اند.

علاوه بر موارد گفته شده، روی همچنین در افزایش یادگیری، تقویت حافظه و تنظیم نحوه برقراری ارتباط نورون ­ها با یکدیگر نیز نقش مهمی دارد و بر نحوه شکل گیری خاطرات تأثیر می­ گذارد. تحقیقات نشان می دهد که روی یا همان زینک می تواند تا 40 درصد، مدت زمان ابتلا به سرماخوردگی را کاهش دهد، به این صورت که از تشکیل پروتئین­ هایی که ویروس سرماخوردگی به آنها نیاز دارد، جلوگیری می کند.

ویتامین B کمپلکس و نقش آن در بدن

ویتامین‌ های گروه B به طور کلی در حفظ سلامتی، نقش حیاتی دارند. این ویتامین ها، تأثیر مستقیمی بر سطح انرژی، عملکرد مغز و متابولیسم سلول‌ ها می گذارند، از این رو مصرف دوز مناسب از آنها، ضروری است. ویتامین ب کمپلکس به طور کلی حاوی ویتامین های زیر می باشد که هر یک از آنها، نقش به خصوصی در بدن ایفا می نمایند. در ادامه به مختصری از عملکردهای این ویتامین ها پرداخته ایم.

  • ویتامین B1 (تیامین): کمک به متابولیسم چربی‌ ها و تولید انرژی
  • ویتامین B2 (ریبوفلاوین): آنتی‌ اکسیدان، محافظت از سلول‌ های بدن در برابر رادیکال‌های آزاد
  • ویتامین B3 (نیاسین): کاهش خطر بیماری‌ های قلبی عروقی
  • ویتامین B5 (پانتوتِنیک اسید): تولید هورمون، حفظ سلامت سیستم ایمنی بدن و تولید انرژی
  • ویتامین B6 (پیریدوکسین): کمک به تولید میلین و ایجاد یک‌ لایه محافظ در اطراف سلول‌ ها
  • ویتامین B7 (بیوتین): کمک به سوخت‌ و ساز بدن و محافظ سلامت پوست، مو، ناخن‌ ها و سلول‌ ها
  • ویتامین B9 (فولات): کمک به عملکرد صحیح سیستم عصبی
  • ویتامین B12 (کوبالامین): کمک به تولید سلول‌های قرمز خون سالم و سلول‌ های عصبی

کم‌ خونی، مشکلات گوارشی، بیماری‌ های پوستی، عفونت‌ ها و نوروپاتی محیطی، از جمله بیماری هایی هستند که در صورت کمبود ویتامین B، می توانند در بدن ایجاد شوند، به‌ ویژه کمبود ویتامین B12، ممکن است خطر ابتلا به اختلالات عصبی – روانی را افزایش دهد.

فواید مصرف قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال

داشتن مو، پوست و ناخن هایی زیبا و سالم، اهمیت بسیار زیادی برای همه افراد، به ویژه خانم ها دارند. ریزش شدید موها و یا ضعیف و شکننده شدن ناخن ها، می تواند به دلیل کمبود زینک در بدن ایجاد شود. پس اگر با این چنین مشکلاتی درگیر هستید یا خواستار موهایی پرپشت و درخشان می باشید، حتما از مکمل های غذایی، همچون قرص جوشان EuRho Vital که حاوی ترکیبات مؤثر برای کمک به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن هستند، کمک بگیرید. با مصرف این قرص جوشان علاوه بر جلوگیری از ریزش موها، تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین سلامت پوست نیز تضمین خواهد شد. از دیگر فوایدی که پس از مصرف این محصول شاهد آنها خواهید بود، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افزایش قد در سنین رشد
  • ترمیم ترک لب ها
  • افزایش اشتها
  • فرم گرفتن و سفتی ناخن ها
  • کمک به ترمیم زخم ها
  • کمک به رشد ذهنی و جسمی

مصرف قرص جوشان EuRho Vital در دوران بارداری

بانوانی که قصد بچه دار شدن دارند، بهتر است که قبل از اقدام برای بارداری، حتما میزان زینک بدن را با انجام چند آزمایش اندازه گیری کنند. از آنجایی که وجود زینک در بدن مادر باردار می تواند تا حد زیادی روی رشد و تقویت جنین تاثیر داشته باشد، پس در صورت کمبود آن در بدن، باید توسط مکمل های مناسب جبران شود. اگر کمبود روی جبران نشود، ممکن است در روند بارداری مشکلاتی به وجود آید. قرص جوشان یوروویتال، برای خانم های باردار و جبران کمبود مواد مغذی بدن آنها بسیار مناسب است، اما تنها در صورتی که طبق دستور پزشک مصرف شود. در غیر این صورت، از مصرف این محصول خودداری کنید.

هشدارهایی درمورد مصرف قرص جوشان یوروویتال

توجه داشته باشید که این محصول صرفا یک مکمل رژیمی غذایی بوده و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری نمی باشد. اگر در دوران بارداری قصد مصرف این قرص جوشان را دارید، حتما با پزشک خود مشورت کنید و طبق دستورات، مصرف این مکمل را آغاز نمایید. در صورت مصرف هر گونه دارو، قبل از شروع مصرف قرص جوشان یوروویتال، حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. به شما پیشنهاد می کنیم روزانه یک عدد از این قرص جوشان را در آب حل و آن را میل کنید. مقدار توصیه شده را به هیچ عنوان بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید. این فرآورده را دور از دسترس کودکان، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری نمایید.

خرید و قیمت قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال

همانطور که گفته شد، کمبود ویتامین زینک (روی) و ویتامین های گروه B در بدن ممکن است به ایجاد مشکلاتی همچون کم‌ خونی، مشکلات گوارشی و غیره منجر شود. همچنین اگر از ریزش مو رنج می برید یا گرفتار مشکلاتی همچون آکنه و اگزما هستید، باید احتمال کمبود روی در بدن را در نظر بگیرید. با مصرف نوشیدنی با طعم ایده آل پرتقال که این قرص جوشان ارائه می دهد، می توانید به موهایی پرپشت و پوست و ناخن هایی سالم و تقویت شده دست یابید. این محصول، موفق به کسب امتیاز 4.8 از 5 در سایت دیجی کالا شده‌ است که نشان از رضایت کاربران دارد.


مشخصات قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال 20 عددی

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان

تعداد در بسته

20 عدد

کارایی

تقویت سیستم ایمنی, حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

نوع بسته بندی

قوطی پلاستیکی

موارد مصرف

حفظ سلامت سلول های پوست، مو و ناخن تأمین روی و ویتامین های گروه B مورد نیاز بدن

کد بهداشتی

302014007152

کشور سازنده

آلمان

شرکت سازنده

یوروویتال (EuRho Vital)

ماده شاخص

زینک (روی), ویتامین C, ویتامین ب کمپلکس (B complex)


توضیحات تکمیلی قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال 20 عددی

مکمل محافظ سلامت بدن، مناسب برای تمام افراد

زینک یا همان روی یک ماده معدنی ضروری است که نقش مهمی در فرآیندهای بیولوژیکی بدن دارد و از آنجایی که این ماده اساسی و مفید در بدن ذخیره نمی شود، باید توسط رژیم غذایی مناسب و یا یک مکمل قوی و مؤثر به بدن برسد. قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال با فرمولاسیونی منحصر به فرد و عملکردی مطلوب مقدار متعادلی از ویتامین های ضروری به همراه زینک را به منظور استفاده روزانه افراد جهت پشتیبانی از سلامت بدن فراهم می کند و نوشیدنی با طعم ایده آل پرتقال ارائه می دهد. استفاده از نوشیدنی حاصل از این قرص جوشان، به افرادی که تمایلی به مصرف مکمل ها به شکل قرص و کپسول ندارند، به شدت توصیه می شود.

هر قرص از این مکمل حاوی 10 میلی گرم زینک است که به همراه بیوتین نقش مهمی در حفظ سلامت سلول های پوست، مو و ناخن دارد. زینک ریزش موها را به شدت کاهش داده و موجب تقویت ساختار پوست و ناخن ها می شود و علاوه بر درمان اختلالات پوستی، پوست را در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می نماید و از پیری سلول های پوستی نیز جلوگیری می کند. از دیگر عملکرد های این ماده معدنی، تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن است و به تأمین انرژی مورد نیاز بدن کمک می کند. تاثیر زینک در کاهش سطح استرس و افسردگی نیز ثابت شده است و دارای خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی می باشد. مطالعات و بررسی های انجام شده نشان داده است که زینک تراکم استخوان را افزایش داده و از تحلیل رفتن استخوان ها جلوگیری می کند.

این ماده معدنی و ارزشمند قادر به تقویت قلب بوده و خطر ابتلا به نارسایی و بیماری های قلبی را کاهش می دهد. قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال مقدار مناسبی از ویتامین های گروه ب را نیز برای بدن فراهم می نماید. ویتامین B12 موجود در این محصول روند تقسیمات سلولی را بهبود می بخشد و به طور کلی استفاده از این مکمل سلول ها را در برابر آسیب های ناشی از استرس اکسیداتیو به شدت محافظت می کند. ویتامین C از دیگر مواد مؤثر به کار رفته در قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال است که به کلاژن سازی کمک فراوانی می نماید و از این طریق به تقویت پوست می پردازد.


نحوه مصرف قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال 20 عددی

روزانه یک عدد از قرص جوشان یوروویتال را داخل یک لیوان آب گذاشته و پس از حل شدن مصرف نمایید و یا طبق دستور پزشک از این مکمل استفاده کنید.


ترکیبات قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال 20 عددی

عنوان

مقدار متوسط در هر کپسول

نیاز روزانه%
روی 10 میلی گرم 100
ویتامین C 80 میلی گرم 100
ویتامین B1 1.1 میلی گرم 100
ویتامین B2 1.4 میلی گرم 100
ویتامین B6 1.4 میلی گرم 100
ویتامین B12 2.5 میکروگرم 100
بیوتین 50 میکروگرم 100
فولیک اسید 200 میکروگرم 100
پنتوتنیک اسید 6 میلی گرم 100
نیاسین 16 میلی گرم 100

سایر ترکیبات:

Acid: citric acid; acidity regulator: sodium hydrogen carbonate; humectant: sorbitols; acidity regulator:  sodium carbonates; inulin; vitamin C (L-ascorbic acid); starch; flavour; anti-caking agent: calcium phosphates; zinc citrate; beetroot juice powder; sweetener: aspartame; niacin (nicotinamide); sweetener: acesulfame K; pantothenic acid (D-pantothenate, calcium); vitamin B2 (riboflavin 5´-phosphate, sodium); vitamin B6 (pyridoxine hydrochloride); vitamin B1 (thiamin hydrochloride); folic acid (pteroylmonoglutamic acid); D-biotin; vitamin B12 (cyanocobalamin).


نظرات در مورد قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال 20 عددی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص جوشان زینک پلاس ب کمپلکس یوروویتال 20 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    77,400 25%
    58,100

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
77,400 25%
58,100
support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم