قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم 30 عددی
قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم 30 عددی

قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم 30 عددی

خرید بیوتین هلث اید 800 - HealthAid Biotin 800 mcg

حاوی بیوتین، محافظ سلامت مو، پوست و ناخن

موارد مصرف :

محافظ سلامت پوست، مو و ناخن


ویژگی محصول :

جلوگیری از ریزش موها
تقویت بافت پوست
جلوگیری از شکنندگی ناخن ها
محافظت از غشاهای مخاطی پوست و مو
تبدیل مواد غذایی به انرژی
مؤثر در تجزیه پروتئین ها و متابولیسم چربی و کربوهیدرات ها
کاهش سطح استرس
بهبود عملکرد روانشناختی افراد
تقویت عملکرد سیستم عصبی افراد
تنظیم قند خون
کاهش سطح کلسترول بدن
جلوگیری از آسیب رساندن به DNA
سازگار با رژیم غذایی گیاه خواران
فاقد هرگونه مواد نگهدارنده، رنگ های مصنوعی، گلوتن و مخمر


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم 30 عددی

بررسی قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم

قرص Biotin 800 mcg با فرمولاسیونی منحصر به فرد و عملکردی بسیار مطلوب، مقدار 800 میکروگرم ویتامین B7 را توسط هر قرص برای بدن فراهم می کند که به بهبود عملکرد روانشناختی افراد و کاهش سطح استرس کمک فراوانی می نماید. ما در بخش توضیحات محصول به بررسی خصوصیات این قرص پرداختیم. با این حال هر آنچه مطالعه کردیم تنها بخشی از گفته های تولیدکنندگان این محصول بود. ارزیابی بیشتر و دقیق تر این محصول تنها به کمک افرادی که تجربه مصرف این قرص را داشته اند، امکان پذیر است. به همین خاطر نیز ما سراغ نظرات کاربرانی رفتیم که از این فراورده مصرف کرده بودند. به طور کلی از جمله نقاط قوت این قرص از دید کاربران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت کننده و درمان ریزش موها
  • حفظ سلامت پوست، مو و ناخن
  • کاهش سطح استرس
  • تقویت عملکرد سیستم عصبی افراد

بیشتر بدانید:

آیا مصرف قرص بیوتین برای درمان ریزش مو مؤثر است؟

معرفی بهترین مکمل بیوتین

نحوه و میزان مصرف بیوتینB7+[بهترین زمان مصرف Biotin] برای رشد مو

بهترین ویتامین ها برای سلامت پوست کدامند؟

ترکیبات قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم

بیوتین (ویتامین B7) یکی از ویتامین های گروه ب می باشد و در دسته ویتامین های محلول در آب قرار می گیرد. این ویتامین ها به سرعت از طریق ادرار از بدن خارج می‌شوند و قابلیت ماندگاری طولانی مدت در بدن را ندارند؛ بنابراین باید هر روز توسط رژیم غذایی ایده آل و یا یک مکمل قوی به بدن برسند. بیوتین با عنوان ویتامین H نیز شناخته شده است و از آنجایی که در بدن ذخیره نمی گردد، باید حتماً توسط مکمل ها و رژیم غذایی به بدن برسد. این قرص با فراهم کردن میزان کافی از بیوتین، در راستای محافظت از پوست، مو و ناخن به فعالیت می پردازد. بیوتین نقش بسزایی در فعال کردن آنزیم ها برای بهبود متابولیسم قند، چربی و پروتئین ها دارد و به این ترتیب، از طریق مواد غذایی دریافتی، انرژی لازم برای بدن را تامین می نماید.

فواید بیوتین

بیوتین تاثیرات ایده آلی در زمینه حفظ زیبایی افراد می گذارد؛ به عنوان مثال این ویتامین ساختار ناخن ها را محکم کرده و از شکنندگی ناخن ها جلوگیری می کند. در رابطه با تقویت مو نیز این ماده فعالیت چشمگیری دارد؛ به طوری که بافت موها را قوی تر کرده و رشد موهای سالم را افزایش می دهد. همچنین بیوتین با ضخیم ساختن تارهای نازک شده مو، حجم موها را بهبود می بخشد و موجب درخشندگی ظاهر مو می شود. کاهش سطح بیوتین در بدن، عوارضی همچون ریزش و نازک شدن تارهای مو، کمبود انرژی، ایجاد قرمزی و التهاب در اطراف دهان و بینی و چشم ها، احساس سوزش در دست و پا و … را در پی خواهد داشت. همچنین کمبود این ویتامین در بدن سبب بیماری هایی چون کم خونی، افسردگی، تهوع، مشکلات قلبی و مشکلات سوخت و ساز می شود. به طور کلی استفاده از این قرص برای افرادی که حس چشایی خود را از دست داده اند نیز بسیار مناسب است.

نیاز روزانه انسان به بیوتین

به طور متوسط افراد بالای 10 سال روزانه بین 30 تا 100 میکروگرم بیوتین نیاز دارند. این مقدار برای نوزادان و کودکان در مقادیر زیر توصیه می شود:

تولد تا سه سالگی: 10 تا 20 میکروگرم

4 تا 6 سالگی: 25 میکروگرم

7 تا 10 سالگی: 30 میکروگرم

از جمله مواد غذایی که حاوی بیوتین هستند، می توان به زرده تخم مرغ، گوشت، جگر، انواع آجیل، سویا و حبوبات، قارچ، انواع توت ها، ماهی قزل آلا و محصولات لبنی اشاره کرد. در صورتی که نمی توانید این مواد غذایی را مصرف کنید، باید برای تامین بیوتین مورد نیاز بدنتان از مکمل ها استفاده نمایید. برای کسب بهترین نتیجه، از مصرف غذاهای فراوری شده همراه با مکمل های بیوتین خودداری فرمایید.

بیوتین و نقش آن در سلامت پوست

تاثیر بیوتین روی سلامت پوست با کاهش لک های پوستی، محو شدن جوش، از بین رفتن عفونت های قارچی و خشکی و ترک خوردگی پوست مشاهده می شود. بیوتین خاصیت ضد پیری دارد و با آب رسانی کافی در جوانسازی پوست موثر است. کمبود این ویتامین منجر به پوسته پوسته شدن و خارش می شود. همچنین ممکن است در برخی افراد، موجب ابتلا به نوعی اختلال پوستی به نام رماتیت سبورئیک گردد.

بهترین قرص برای پوست صورت چیست؟ [جوانسازی پوست با مکمل ها]

فواید بیوتین برای سلامت مو

نتایج تحقیقات نشان داده است که بیوتین یک ویتامین بسیار مهم و ضروری برای زیر ساخت و تقویت کراتین-پروتئین در بدن است. دریافت مناسب این ویتامین نقش مهمی در سلامت و بهبود بافت مو، ناخن و پوست دارد. مصرف قرص بیوتین موجب رشد مناسب موها و کاهش ریزش مو خواهد شد. ریزش مو یکی از مواردی است که در اثر آن موهای افراد کم پشت شده و این موضوع سبب نگرانی و پایین آمدن اعتماد به نفس آنها نیز می شود. مصرف ویتامین ها و مکمل های بیوتین به درمان ریزش مو کمک زیادی می کند. اگر برای شما هم سوال است که بین هیرویت و قرص بیوتین های هلث کدامیک برای حفظ سلامت موها کاربرد دارد، پیشنهاد می کنیم مطلب هیرویت یا بیوتین هلث اید؟ کدامیک برای ریزش مو بهتر است؟ را در مجله داروهوم مطالعه کنید.

عوارض مصرف قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم

به طور کلی، هر دارویی ممکن است در کنار فواید درمانی، دارای عوارضی نیز باشد. تاکنون هیچ گونه عوارضی ناشی از مصرف این فراورده گزارش نشده است، زیرا بیوتین اضافی در بدن از طریق ادرار دفع می شود، اما گاهی اوقات در بعضی افراد ممکن است دچار مشکلاتی نظیر اسهال، حالت تهوع و دل درد گردد. در عین حال، اگر همزمان با داروهای تیروئید مصرف شود، ممکن است درمان تیروئید را با مشکل مواجه کند. در نتیجه بهتر است قبل از مصرف این فراورده، مخصوصا افراد مبتلا به تیروئید، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

بیشتر پزشکان در دوران بارداری برای پیشگیری از متولد شدن نوزادان نارس یا زایمان زودرس، مصرف مکمل هایی را تجویز می کنند که حاوی اسید فولیک و بیوتین است. البته مصرف بیش از حد بیوتین ممکن است سبب آسیب رساندن به جنین شود، در نتیجه بهتر است در دوران بارداری مصرف این مکمل طبق نظر پزشک صورت گیرد.

خرید قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم

استفاده از این مکمل موجب بهبود عملکرد روانشناختی افراد و کاهش سطح استرس می گردد. این محصول عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد و مانع از آسیب رسیدن به DNA می شود. همچنین این مکمل می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای کمک به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن باشد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب، باید 90 روز از این مکمل استفاده نمایید. اگر در حین مصرف این قرص دچار علائم غیر عادی شدید، مصرف فراورده را قطع نموده و با پزشک خود مشورت نمایید.


مشخصات قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم 30 عددی

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

بانوان, بزرگسالان

تعداد در بسته

30 عدد

کارایی

استحکام ناخن, تقویت کننده و ضد ریزش مو, حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

گروه سنی

بزرگسالان

نوع بسته بندی

جعبه مقوایی

موارد مصرف

محافظ سلامت پوست، مو و ناخن

فرم محصول

قرص

کشور سازنده

انگلستان

شرکت سازنده

هلث اید (HealthAid)

ماده شاخص

بیوتین (ویتامین B7)


توضیحات تکمیلی قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم 30 عددی

مزایای استفاده از قرص بیوتین هلث اید 800 میکرو

ویتامین‌های گروه B، مکمل محافظ سلامت پوست، مو و ناخن، مناسب برای تمام افراد، محلول در آب می‌باشند و به سرعت از طریق ادرار از بدن خارج می‌شوند و قابلیت ماندگاری طولانی مدت در بدن را ندارند؛ بنابراین باید هرروز توسط رژیم غذایی ایده آل و یا یک مکمل قوی به بدن برسند. یکی از انواع ویتامین‌های گروه ب، بیوتین یا همان B7 می‌باشد که به عنوان ویتامین اچ نیز شناخته شده است و به بدن در تبدیل مواد غذایی به انرژی کمک فراوانی می نماید و در متابولیسم میکرو مغذی‌ها، نقش قابل توجهی دارد. از مهم ترین اثرات بیوتین، محافظت از غشاهای مخاطی پوست و مو می باشد.

قرص بیوتین 800 میکروگرم هلث اید با فرمولاسیونی منحصر به فرد، مقدار 800 میکرو گرم ویتامین B7 را توسط هر قرص برای بدن فراهم می کند. استفاده از این قرص با داشتن بیوتین کافی، در تجزیه پروتئین های بدن اثر فراوانی داشته و به متابولیسم چربی ها و کربوهیدرات ها کمک می نماید. همچنین این مکمل عملکرد روانشناختی افراد را بهبود می بخشد و سطح استرس را به شدت کاهش می دهد. از دیگر مزایای این قرص، تولید انرژی مورد نیاز روزانه بدن می باشد. بیوتین در تقویت موها مؤثر بوده و مانع از ریزش تارهای مو می شود. همچنین از شکنندگی ناخن ها جلوگیری کرده و بافت پوست را تقویت می نماید. تقویت سیستم عصبی، یکی دیگر از مهم ترین خواص این مکمل می باشد. بیوتین می تواند قند خون را تنظیم کند و سطح کلسترول بدن را نیز کاهش دهد. همچنین عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد و مانع از آسیب رسیدن به DNA می شود. فرمولاسیون قرص بیوتین 800 میکروگرم هلث اید فاقد هر گونه مواد نگهدارنده، رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها، گلوتن و مخمر می باشد و با رژیم غذایی گیاه خواران نیز کاملاً سازگاری دارد.

دیگر مکمل های تقویت کننده و ضد ریزش مو که می توانید از داروخانه آنلاین داروهوم تهیه نمایید، عبارتند از:


نحوه مصرف قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم 30 عددی

روزانه یک عدد از این قرص را با یک لیوان آب مصرف نمایید و یا طبق دستور پزشک این مکمل را استفاده کنید.

هشدار:

  • استفاده از این قرص برای افراد بالای 12 سال توصیه می شود.

ترکیبات قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم 30 عددی

عنوان مقدار متوسط در هر قرص نیاز روزانه %
بیوتین 800 میکروگرم 1600

سایر ترکیبات:

Bulking Agent (di-calcium phosphate, microcrystalline cellulose), Anti-caking Agent (veg. stearic acid, veg. magnesium stearate), D-Biotin


نظرات در مورد قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم 30 عددی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم 30 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم