قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس 30 عددی
قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس 30 عددی

قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس 30 عددی

خرید قرص اکتی آیرون - Liberty Swiss Acti Iron Tablets

حاوی آهن، فولیک اسید و ویتامین های ضروری مورد نیاز بدن، جلوگیری از بروز کم خونی، افزایش سطح انرژی بدن و چربی سوز

موارد مصرف :

برطرف کننده کم خونی و بی حالی
چربی سوز


ویژگی محصول :

کمک به تولید سلول های خونی و جلوگیری از بروز کم خونی در افراد
افزایش سطح انرژی بدن و توان فیزیکی
رفع خستگی و بی حالی
مؤثر در روند چربی سوزی و کمک به حفظ تناسب اندام
حاوی آهن جهت کمک به تولید هموگلوبین
بهبود انتقال اکسیژن به سراسر بدن
حاوی فولیک اسید
کمک به سوخت و ساز یا همان متابولیسم بدن
دارای ویتامین های گروه ب مؤثر در حفظ سلامت پوست، مو، کبد و چشم ها
حاوی عصاره گیاه چای سبز جهت کمک به اکسیداسیون چربی ها و بهبود عملکرد انسولین در بدن
محافظت از قلب و کاهش بیماری های قلبی عروقی با کمک چای سبز
دارای کروم جهت تامین انرژی سلول ها، کاهش کلسترول خون و کمک به کاهش وزن
دارای ال کارنیتین با خاصیت چربی سوزی
افزایش مقاومت بدن در برابر ابتلا به بیماری
کاهش سطح استرس در افراد


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس 30 عددی

نقد و بررسی قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس

کم خونی از جمله مشکلاتی است که در اثر کمبود برخی از ریز مغذی ها در بدن به خصوص آهن و ویتامین های گروه B ایجاد می شود. برای درمان این کمبود مصرف غذاهای حاوی آهن یا مکمل های مولتی ویتامین گزینه مناسبی است. مکمل اکتی آیرون لیبرتی سوئیس از جمله مولتی ویتامین های بسیار موثر در رفع انواع کم خونی به شمار می رود.

با مصرف این محصول علائم ناشی از کم خونی شامل: خستگی، رنگ پریدگی و بی حالی به سرعت از بین می روند و سلامت کلی بدن به ارمغان می آید. این مکمل علاوه بر رفع کم خونی بدن برای افزایش متابولیسم چربی ها و کاهش وزن نیز موثر است. برای رسیدن به اندامی ایده آل، مصرف این مکمل فواید بسیاری به همراه دارد.

مهمترین ترکیبات موجود در فرآورده مورد نظر شامل: آهن، ویتامین های گروه B، روی، منیزیم، عصاره چای سبز، ال کارنیتین، ید، سلنیوم، منگنز و کروم می شوند. این مکمل جزو مولتی ویتامین های حاوی ریز مغذی های مورد نیاز بدن است که توسط برند ابیان دارو و تحت لیسانس شرکت لیبرتی سوئیس تولید می شود. این محصول برای مصرف عموم بزرگسالان مناسب است و نباید توسط کودکان استفاده شود.

نقد و بررسی قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس

هدف از مصرف قرص اکتی آیرون

امروزه بیشتر افراد میانسال و برخی از جوانان به مصرف مکمل های تقویت کننده بدن روی آورده اند و از این بین بیشترین آمار را زنان به خود اختصاص می دهند. مولتی ویتامین ها در پیشگیری و رفع بسیاری از مشکلات و بیماری ها به خصوص کم خونی کمک بسیاری می کنند و به دلیل ترکیبات مغذی خود سلامت بدن و مغز را افزایش می دهند.

مکمل مورد نظر نیز از جمله مولتی ویتامین های تغذیه رسان بدن است که برای رفع کم خونی، کاهش چربی ها و تقویت بدن به کار می رود. البته این محصول باید همراه با یک رژیم غذایی سالم مصرف شود و استفاده از آن به تنهایی ممکن است که نتیجه دلخواه را به همراه نداشته باشد. برای خرید این محصول و آشنایی بیشتر با خواص آن به سایت داروهوم به آدرس الکترونیکی https://daroohome.com مراجعه کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید.

تاثیر مکمل اکتی آیرون لیبرتی سوئیس در رفع کم خونی

کم خونی از جمله مشکلاتی است که به دلیل کاهش تعداد هموگلوبین خون ایجاد می شود. در واقع این ماده، پروتئین خون یا گلبول قرمزی است که به حمل اکسیژن از ریه به سایر اندام های دیگر بدن کمک می کند. هموگلوبین سبب ایجاد رنگ قرمز در خون می شود و کمبود آن در ابتلا به کم خونی موثر است. پزشک از طریق آزمایش خون میزان هموگلوبین آن را بررسی می کند و در صورت نیاز مکمل اکتی آیرون لیبرتی سوئیس را برای این افراد تجویز می کند.

مهمترین علت کم خونی، فقر آهن در بدن است. البته دلایل دیگری نیز برای این عارضه عنوان می شود که کمبود برخی از ویتامین های گروه B، پروتئین و سایر ویتامین ها نیز جزو آن به شمار می روند. البته در موارد نادر نیز کمبود مس و سایر عناصر معدنی در پیدایش این عارضه نقش دارند.

عدم تغذیه صحیح موجب کاهش دریافت این ریز مغذی ها در بدن می شود و این امر آنمی یا کم خونی را در افراد ایجاد می کند. بهترین روش برای درمان این مشکل و پیشگیری از ابتلا به سایر بیماری ها، مصرف مکمل های مولتی ویتامین است، زیرا در ترکیبات این محصولات از انواع ویتامین ها و مواد معدنی استفاده می شوند که نیاز روزانه بدن به کمبود برخی از آنها را جبران می کنند.

در ترکیبات قرص اکتی آیرون نیز از عصاره چای سبز، آهن، ویتامین های گروه B، روی (زینک)، سلنیوم، کروم، ید، مس، منگنز، منیزیم و برخی دیگر از مواد استفاده شده است. این مواد در درمان انواع کم خونی های نادر نیز موثر هستند و از ابتلا به آن جلوگیری می کنند. البته با اصلاح سبک زندگی و تغییر شیوه تغذیه رسانی به بدن، انواع کم خونی در دوران میانسالی، بارداری و نوجوانی قابل پیشگیری است. در مواردی نیز کم خونی ممکن است ناشی از سو تغذیه نباشد. خونریزی شدید بعد از عمل جراحی، اهدای خون زیاد، مصرف برخی از داروها، ابتلا به برخی از انگل ها، بیماری های مهلک نظیر سرطان و غیره نیز در ایجاد این مشکل دخیل هستند.

موارد مصرف قرص اکتی آیرون

این مکمل مولتی ویتامین با تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن، نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی و ارتقای سلامت بدن برعهده دارد. مکمل اکتی آیرون لیبرتی سوئیس به دلیل ویژگی‌ های خاص خود برای مصارف زیر کاربرد دارد:

  • تامین آهن و سایر ریز مغذی های بدن برای رفع کم خونی و پیشگیری از ابتلا به آن
  • ایجاد انرژی مورد نیاز بدن از طریق تامین مواد مغذی
  • کمک به انتقال ایمپالس های عصبی
  • موثر در افزایش چربی سوزی و ایجاد تناسب اندام
  • افزایش توان جسمی و رفع خستگی بدن
  • کمک به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها
  • موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن
  • مناسب استفاده در دوران قاعدگی
  • بدون طعم و بوی نامطبوع آهن برای مصرف راحت افراد با انواع ذائقه ها
  • رفع علائم ناشی از کم خونی نظیر: احساس ضعف، شکاف گوشه لب ها، تغییر حالت ناخن ها، خستگی، کاهش تحمل، تمایل به خوردن و بو کردن ترکیبات غیر معمولی مانند: خاک، برنج خام، نفت، بنزین و غیره.

موارد مصرف قرص اکتی آیرون

نقد و بررسی ترکیبات به کار رفته در محتویات قرص اکتی آیرون

ترکیبات و مواد به کار رفته در محتویات این قرص به گونه ای انتخاب شده اند که تاثیرگذاری آن را افزایش دهند. این مواد که شامل: ویتامین ها، املاح معدنی و عصاره چای سبز می شوند، برای حفظ سلامت بدن و رفع یا جلوگیری از کم خونی فواید بسیاری دارند. از آنجایی که این قرص تحت لیسانس کشور سوئیس قرار دارد، مصرف آن عوارض جانبی خاصی را ایجاد نمی کند. مواد موجود در این مکمل دارای خواص بی نظیری هستند که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

آهن

شایع ترین دلیل کم خونی، کمبود آهن است. این ماده معدنی با تولید گلبول‌ های قرمز خون، به رفع مشکل کم خونی در بدن کمک می کند. آنمی یا کم خونی دارای علائمی از قبیل: بیحالی، خستگی، ضعف، گیجی و رنگ پریدگی است که با کاهش هموگلوبین خون ایجاد می شوند. این معضل در کاهش تعداد و اندازه گلبول های قرمز خون نقش مهمی دارد. از این رو حمل اکسیژن توسط این ماده در بدن کاهش پیدا می کند.

قرص اکتی آیرون در رفع کمبود آهن بسیار موثر است و مانع از ایجاد کم‌ خونی می شود. همچنین در صورت ابتلا به این معضل، با تامین آهن مورد نیاز خون به رفع آن می پردازد. امروزه بسیاری از افراد به خصوص زنان و کودکان دچار کم خونی یا آنمی هستند که دلیل اصلی آن، تغذیه نادرست عنوان می‌ شود. آهن دارای دو فرم بسیار مهم در بدن است که به صورت فریتین و هموسیدرین نامیده می شوند.

فریتین در سلول ها و خون و هموسیدرین در کبد وجود دارد. این ماده حیاتی در طحال و مغز استخوان نیز ذخیره می شود و بدن در مواقع ضروری از آنها استفاده می کند. از این رو کمبود آهن برای سلامتی ارگان های بدن بسیار مضر است و برای رفع آن از مکمل مورد نظر استفاده می شود. مصرف این مکمل در دوران قاعدگی نیز بسیار ضروری است و به بانوان پیشنهاد می شود.

ویتامین های گروه B

از جمله ترکیبات دیگری که در ایجاد کم خونی نقش مهمی دارند، ویتامین های گروه B هستند. این مواد جزو ویتامین های ضروری بدن به شمار می روند که باید از طریق مصرف مواد غذایی یا مکمل ها آنها را تامین کرد. در ترکیبات این محصول از ویتامین های B1،B2 ،B3 ،B5 ،B6 ،B9 و B12 استفاده شده است. این ویتامین‌ ها خواص معجزه آسایی برای بدن به همراه دارند و به رفع کم خونی و مشکلات ناشی از آن می پردازند.

از طریق این مواد سلامت پوست، مو، چشم، کبد و سایر ارگان های بدن حفظ می شود. این ویتامین ها در تامین انرژی بدن و افزایش سوخت و ساز آن نیز نقش مهمی دارند. از این رو مکمل مورد نظر برای رسیدن به تناسب اندام نیز به کار می رود. ویتامین B5 که آن را به نام پانتوتنیک اسید نیز می شناسند، در انتقال پیام های عصبی و هموگلوبین خون به سایر اندام ها نقش مهمی دارد.

این ماده در ترکیبات مکمل اکتی آیرون لیبرتی سوئیس در تبدیل کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها به انرژی مورد نیاز سلول ها کمک بسیاری می کند. همچنین از طریق ویتامین B5، تولید اسیدهای چرب غیر اشباع و کلسترول مفید خون نیز سریع تر اتفاق می افتد. در نتیجه سیستم ایمنی بدن تقویت می‌ شود و سلامت عمومی آن به ارمغان می آید.

منیزیم

این ماده معدنی برای عملکرد بهتر سلول های بدن ضروری است. در واقع بخشی از این ماده در سلول بافت ها و اندام های بدن و بخشی دیگر همراه با کلسیم و فسفر در استخوان ها ذخیره می شود. بر اساس آزمایشات صورت گرفته، تنها یک درصد از این ماده در خون وجود دارد که بدن برای حفظ آن باید فعالیت بسیاری انجام دهد.

منیزیم در فعالیت بیش از 300 واکنش آنزیمی بدن نقش دارد و کمبود آن در بدن موجب کاهش عملکرد ماهیچه ها، عصب، سیستم قلب و عروق و استحکام استخوان ها می شود. همچنین گرفتگی‌ و اسپاسم ناگهانی عضلات نیز به دلیل کمبود منیزیم در بدن اتفاق می افتد. این ماده به تولید انرژی و پروتئین های بدن کمک می‌ کند و با افزایش سوخت و ساز بدن موجب تناسب اندام نیز می‌ شود. از این رو مصرف قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس برای رفع این مشکلات و پیشگیری از ایجاد آنها موثر است.

ویتامین C

در ترکیبات این مکمل از ویتامین C استفاده شده است. این ماده با خواص آنتی اکسیدانی خود نقش پررنگی در تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت بدن دارد. ویتامین C از جمله مهمترین موادی است که به جذب بهتر و سریع تر آهن در بدن کمک می کند. این ماده در رشد و تکامل کودکان نیز بسیار موثر است و مصرف آن به صورت روزانه ضرورت دارد.

از آنجایی که این ویتامین به طور طبیعی در بدن تولید نمی شود، باید آن را از طریق مصرف مواد غذایی یا مکمل ها تامین کرد. ویتامین C با فرم محلول در آب به ساخت کلاژن که پروتئین ضروری پوست، تاندون ها، غضروف، رگ های خونی و لیگامنت ها است، کمک می‌ کند و در پیشگیری از کم‌ خونی ناشی از فقر آهن موثر است. این ماده با تولید انرژی در بدن موجب افزایش سوخت و ساز آن و کاهش وزن بدن نیز می شود.

ویتامین D

ویتامین D ماده ای ضروری برای رشد و استحکام استخوان ها و دندان ها است که در ترکیبات این مکمل به کار می رود. این ماده محلول در چربی است و به جذب کلسیم و فسفر در استخوان ها کمک می‌ کند. از طریق این ویتامین متابولیسم کلسیم در استخوان ها اتفاق می افتد و بدین طریق از ایجاد پوکی استخوان در بزرگسالی جلوگیری به عمل می آید.

ویتامین E

بدن برای ترمیم سلول های آسیب دیده خود و حفظ سلامتی آنها به ویتامین E نیاز دارد. این ماده با خواص آنتی اکسیدانی خود، آسیب ناشی از فعالیت مخرب رادیکال های آزاد را از بین می‌ برد و در پیشگیری از بروز بیماری ها بسیار موثر است. وجود ویتامین E در بدن برای تشکیل گلبول‌ های قرمز خون نیز ضرورت دارد. به همین دلیل با مصرف قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس از ایجاد کم‌ خونی پیشگیری به عمل می آید.

ال-کارنیتین

ال کارنتین آمینو اسید ضروری بدن است که به چربی سوزی آن کمک می‌ کند. این ماده در سوخت و ساز اسیدهای چرب موجود در سلول ها نیز موثر است. بدین طریق انرژی مورد نیاز بدن تامین می شود و افراد به وزن و اندام ایده آل خود می رسند. این ماده با انتقال اسیدهای چرب از غشای میتوکندری ها به تولید بتا اکسیداسیون و انرژی مورد نیاز بدن کمک می‌ کند.

این آمینو اسید به طور طبیعی در بافت عضلات و کبد تولید می شود و در پیشگیری از تخریب سلول ها بعد از تمرینات سخت ورزشی موثر است. همچنین به واسطه این ماده در محتویات مکمل مورد نظر، سلامت قلب و عروق نیز افزایش پیدا می کند. مصرف این مکمل به دلیل سوخت و ساز چربی ها در بدن موجب افزایش انرژی و کاهش وزن می شود. بنابراین در افزایش توان بدن برای انجام فعالیت های هوازی نیز موثر است.

ویتامین A

ویتامین‌ A موجود در قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس از جمله موادی است که به رشد سلول های بدن، پیشگیری از ریزش موها، کاهش روند پیری زودرس پوست و سلامت چشم ها کمک می کند. از طریق این ماده بسیاری از فعالیت ها و واکنش های مهم در بدن اتفاق می‌ افتد که نتیجه آن حفظ سلامت بدن است.

زینک یا روی

زینک جزو املاح معدنی است که بعد از آهن فراوان ترین ماده در بدن به شمار می‌ رود. به واسطه این ماده در قرص مورد نظر ساخت سلول ها و ترمیم آنها به سرعت اتفاق می افتد. این ماده در تقویت سیستم ایمنی نیز موثر است و به حفظ شادابی سلول های پوستی کمک می کند.

افراد دارای کمبود زینک در بدن ممکن است به ریزش مو و کاهش اشتها دچار شوند. از این رو افراد دارای عدم اشتها به مواد غذایی با مصرف این مکمل مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را تامین می کنند. این ماده در افزایش قد، تولید هورمون ها، تقویت سیستم ایمنی و هضم راحت غذاها نیز موثر است.

مس

این ماده در ترکیبات قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس موجب تشکیل آنزیم های متعدد در بدن می شود. مس با برخی از پروتئین ها در خون وجود دارد و به ساخت هموگلوبین و پیشگیری از کم خونی کمک می کند. این ماده با تحریک رشد و افزایش گلبول های قرمز خون در انتقال آهن نقش مهمی دارد. همچنین به واسطه مس برخی از آنزیم های گوارشی نیز تشکیل می شوند.

منگنز

یکی دیگر از مهمترین ترکیبات موجود در این مکمل، منگنز نام دارد. این ماده در تشکیل آنزیم های مهم بدن که موجب متابولیسم چربی ها، کربوهیدرات ها و پروتئین ها می شوند، نقش مهمی دارد. منگنز در ترکیب با کولین به گوارش چربی ها کمک می کند و بدین طریق موجب تناسب اندام می شود. این ماده دارای مزایایی دیگری از قبیل: تقویت مغز و اعصاب، بهبود عملکرد عضلات، هماهنگی حرکات با دستور مغز، تولید مثل طبیعی و بهبود کارکرد غدد پستان نیز است.

مقدار ترکیبات موجود در يک قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس

در ترکیبات این محصول از مواد مغذی و بسیار مفیدی استفاده شده است که برای پیشگیری از کم خونی مناسب هستند. میزان مهم ترین ترکیبات به کار رفته در هر قرص از این مکمل به صورت زیر عنوان می شود:

  • 800 IU ویتامین A
  • 2.7 mg بتاکاروتن یا پیش ساز ویتامین A
  • 100 mg ویتامین C
  • 28 IU ویتامین E
  • 3.85 mg ویتامین B1

طریقه مصرف مکمل اکتی آیرن

این محصول دارای نحوه مصرف مشخصی است که توسط شرکت تولید شونده روی بسته بندی آن درج می شود. در برخی از مواقع نیز پزشک معالج با توجه به شرایط سنی و جسمی افراد ممکن است که دوز مشخص شده را تغییر دهد. با این حال مصرف بیش از اندازه این مکمل توصیه نمی شود. افراد عادی با مصرف روزانه 1 عدد از این قرص قادر به پیشگیری از ابتلا به کم خونی و سایر بیماری های دیگر هستند. برای جذب بهتر محتویات این مکمل در بدن بهتر است آن را همراه با وعده های غذایی و یک لیوان آب یا آبمیوه های طبیعی میل کنید.

طریقه مصرف مکمل اکتی آیرن

نکات مهم و ضروری در زمان مصرف مکمل اکتی آیرون لیبرتی سوئیس

این مکمل تقویت کننده بدن با رعایت توصیه های زیر نتایج فوق العاده ای را برای افزایش سطح سلامت کلی آن به ارمغان می آورد:

  • این فرآورده باید دور از دسترس کودکان و تابش مستقیم نور خورشید قرار گیرد.
  • فرآورده مورد نظر یک مکمل تغذیه ای است و برای پیشگیری، درمان و تشخیص بیماری ها به کار نمی رود.
  • دوز توصیه شده را نباید به دلخواه تغییر داد.
  • این مکمل باید به صورت بلعیدنی مصرف شود و نباید آن را جوید یا نصف کرد.
  • زنان در دوران بارداری یا شیردهی بدون تجویز پزشک از این فرآورده استفاده نکنند.
  • در صورت ابتلا به ناراحتی های کلیوی، حساسیت غذایی یا حساسیت به هر کدام از ترکیبات این مکمل از مصرف آن خودداری شود.
  • مکمل اکتی آیرون لیبرتی سوئیس ممکن است سبب ایجاد مشکلات گوارشی نظیر: اسهال، یبوست، تهوع و معده درد شود.
  • افراد دارای مشکلات روده ای باید در مصرف این محصول احتیاط های لازم را انجام دهند.
  • در صورت ایجاد عارضه جانبی باید از مصرف این مکمل خودداری شود و پزشک در جریان قرار گیرد.
  • قبل از مصرف این محصول همراه با برخی از داروها نظیر: داروهای دارای کلسیم، آنتی بیوتیک‌ها، بیسفوسفانات‌ها، پنی سیلامین، داروهای دوپامینرژیک، وارفارین مایکوفنولات و لووتیروکسین با پزشک مشورت شود.

خرید قرص اکتی آیرون لیبرتی سوییس

آنمی یا کم خونی مشکل شایعی است که امروزه بسیاری از افراد به دلیل سبک نادرست زندگی خود به آن درگیر هستند. قرص اکتی آیرون از جمله مکمل های تامین کننده آهن و سایر مواد مغذی بدن است که علاوه بر رفع کم خونی، به افزایش متابولیسم چربی ها و رسیدن به اندامی ایده آل کمک می کند.

در ترکیبات این مکمل از آهن، مس، منیزیم، ید، منگنز، ویتامین های گروه B، ویتامین A، ویتامین C ،E و D نیز استفاده شده است. این محصول در نظر مخاطبان، کارشناسان و سهم بازار امتیاز 3.5 از 5 را به دست آورده است. این امتیاز بر اساس الگوریتم های دقیق محاسبه می شود و میزان رضایت مندی از آن را نشان می دهد.


مشخصات قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس 30 عددی

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان

تعداد در بسته

30 عدد

کارایی

انرژی زا و رفع خستگی, پیشگیری و درمان کم خونی

نوع بسته بندی

جعبه مقوایی

موارد مصرف

برطرف کننده کم خونی و بی حالی چربی سوز

فرم محصول

قرص

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

ابیان دارو (Abian Darou)

ماده شاخص

آهن, فولیک اسید


توضیحات تکمیلی قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس 30 عددی

مکمل رفع کم خونی و چربی سوز، مناسب برای بزرگسالان

قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس با فرمولاسیونی منحصر به فرد و عملکردی ایده آل جهت مصرف روزانه افراد به منظور درمان کم خونی فرموله شده است. استفاده از این مکمل مانع از بروز خستگی و بی حالی می شود و توان فیزیکی بدن را به خوبی افزایش می دهد. همچنین ترکیبات فعال موجود در این محصول به حفظ تناسب اندام کمک کرده و در روند چربی سوزی تاثیرات مطلوبی می گذارند. هر قرص از این مکمل مقدار 30 میلی گرم آهن را به بدن می رساند. این ماده معدنی ارزشمند، سطح انرژی بدن را ارتقا می دهد و به تشکیل سلول های خونی از جمله هموگلوبین کمک فراوانی می کند. هموگلوبین مسئول انتقال اکسیژن به نقاط مختلف بدن مانند مغز، قلب، ماهیچه ها و بافت های بدن است؛ در نهایت دریافت آهن، حمل اکسیژن در بدن را بهبود می بخشد و با کمک به تولید گلبول های قرمز از بروز کم خونی به شدت جلوگیری می نماید.

اسید فولیک یا همان ویتامین B9 از دیگر مواد به کار رفته در این قرص می باشد که وجود آن برای رشد سلول ها و سوخت و ساز بدن یک عامل ضروری است و کمبود آن در بدن مشکلاتی از قبیل کم خونی و ضعف را ایجاد می کند. این ویتامین علاوه بر کمک به تشکیل سلول های خونی، موجب کاهش سطح استرس در افراد شده و مقاومت بدن را در برابر ابتلا به بیماری ها افزایش می دهد. قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس حاوی مقداری از ویتامین های گروه ب مانند B1، B2، B6 و B12 نیز می باشد که انرژی ایده آلی برای بدن فراهم می نمایند و متابولیسم بدن را بهبود می بخشند. همچنین ویتامین های گروه ب به طور کلی به حفظ سلامت پوست، مو، کبد و چشم ها می پردازند.

یکی از ترکیبات گیاهی به کار رفته در فرمولاسیون این محصول، عصاره چای سبز است. این گیاه سوخت و ساز بدن را افزایش داده و فلاونوئیدهای موجود در آن به اکسیداسیون چربی ها کمک فراوانی می کنند به این ترتیب در چربی سوزی تاثیرات بسزایی دارند. همچنین چای سبز فعالیت انسلولین در بدن را بهبود می بخشد و از این طریق سطح طبیعی قند خون را حفظ می نماید و سطح انرژی مصرفی در بدن را افزایش می دهد. چای سبز به طور مؤثری از قلب محافظت کرده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را به شدت کاهش می دهد. از دیگر مواد معدنی فعال موجود در این مکمل می توان به زینک، ید، منگنز و کروم اشاره کرد. کروم از گلوکز به منظور تامین انرژی سلول ها استفاده می کند و علاوه بر کاهش سطح کلسترول خون، توده چربی بدنی را کاهش داده و با سوزاندن چربی های اضافه و کنترل اشتهای افراد، به کاهش وزن کمک فراوانی می نماید. قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس حاوی مقداری ال کارنیتین نیز می باشد که خاصیت چربی سوزی دارد و از انباشته شدن چربی ها در بدن جلوگیری می کند.


نحوه مصرف قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس 30 عددی

روزانه یک عدد قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس را ترجیحاً به همراه وعده غذایی و با یک لیوان آب یا نوشیدنی خنک مصرف کنید و یا این مکمل را طبق دستور پزشک استفاده نمایید.

نکات مهم:

  • بانوان در دوران بارداری و شیردهی و همچنین افراد تحت مراقبت های پزشکی، قبل از مصرف این فراورده با پزشک خود مشورت کنند.
  • مصرف این محصول مانند تمام مکمل های آهن موجود در بازار ممکن است با عوارضی همچون اسهال، یبوست، تهوع و درد معده همراه باشد؛ در صورت مشاهده هر گونه عارضه جانبی، مصرف را قطع نموده و با پزشک در میان بگذارید.

ترکیبات قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس 30 عددی

عنوان مقدار متوسط در هر قرص درصد نیاز روزانه
ویتامین A 800 واحد 40
بتاکاروتن 2.7 میلی گرم 90
ویتامین C 100 میلی گرم 110
ویتامین E 28 واحد 80
ویتامین B1 3.85 میلی گرم 425
ویتامین B2 3.85 میلی گرم 425
نیاسینامید 14 میلی گرم 115
ویتامین B6 5 میلی گرم 385
ویتامین B12 20 میکروگرم 830
فولیک اسید 800 میکروگرم 200
ویتامین D3 800 واحد 135
بیوتین 150 میکروگرم 500
پانتوتنیک اسید     6 میلی گرم 120
ویتامین K1 20 میکروگرم 25
ید 150 میکروگرم 100
آهن 30 میلی گرم 166
منیزیم 100 میلی گرم 25
مس 1 میلی گرم 110
منگنز 5 میلی گرم 275
کروم 100 میکروگرم 400
سلنیوم 100 میکروگرم 180
زینک 8 میلی گرم 72
چای سبز 50 میلی گرم
PABA 30 میلی گرم
ال کارنیتین 50 میلی گرم

 


نظرات در مورد قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس 30 عددی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص اکتی آیرون لیبرتی سوئیس 30 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم