فوم برنزه کننده پوست پریم با حجم 150 میلی لیتر
فوم برنزه کننده پوست پریم با حجم 150 میلی لیتر

فوم برنزه کننده پوست پریم با حجم 150 میلی لیتر

Prime Corpex Auto Bronzing Foam 150 ml

حاوی ویتامین های A و E ، برنزه کردن پوست بدون نیاز به نور خورشید ، مناسب انواع پوست ها

موارد مصرف :

برنزه کردن پوست بدون نیاز به نور خورشید
محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد
برنزه شدن پوست با ماندگاری بالا و در مدت زمان کوتاه


ویژگی محصول :

مناسب برای انواع پوست ها
دارای ماندگاری طولانی مدت
اثربخشی فوری
دارای فرمولاسیونی بر پایه مواد گیاهی
برخورداری از ویتامین های A و E
برخورداری از آنتی اکسیدان و پیشگیری از پیری پوست
برنزه کردن پوست بدون نیاز به نور خورشید
اثربخشی فوری با رنگی طلایی و خیره کننده
سهولت در مصرف با برخورداری از دستکش ویژه
برخورداری از عصاره گیاهان مختلف
بی خطر برای سلول های پوستی


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

بررسی تخصصی فوم برنزه کننده پوست پریم با حجم 150 میلی لیتر

نقد برنزه کننده پوست پریم

در بخش توضیحات، با خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد این محصول آشنا شدیم. با این حال هر آنچه خواندیم، تنها بخشی از گفته های برند پریم در رابطه با این محصول بود. اما آیا همه گفته های برند پریم حقیقت دارد؟

نقاط قوت و ضعف برنزه کننده پوست پریم از نگاه کاربران

اگر بخواهیم نقدی منصفانه و علمی ارائه دهیم، اکتفا به ادعاهای برند پریم کار درستی نیست. به همین خاطر ما نظرات کاربران را در این خصوص بررسی کردیم. آیا این برنزه کننده موفق به جلب رضایت مصرف کنندگان شده است؟

رنگ دهی فوق العاده

تعداد زیادی از کاربران، در رابطه با قدرت رنگ دهی این محصول اتفاق نظر داشتند. این افراد، اتوبرنز پریم را محصولی می دانستند که به سرعت روی پوست رنگ می دهد. از طرفی، این افراد از رنگ برنز ایجاد شده روی پوست خود اظهار رضایت داشتند و تناژ رنگی آن را نارنجی یا قرمز نمی دانستند. البته با وجود DHA به کار رفته در فرمولاسیون این محصول، چنین خاصیتی از این ماده انتظار می رفت. با این حال، کاربران بر این باور بودند که برای رنگدهی مطلوب، بهتر است چندین مرتبه از این محصول استفاده شود.

ماندگاری طولانی مدت

کاربران در رابطه با ماندگاری برنزه کننده پوست پریم به دو دسته تقیسم می شدند. گروهی از افراد این محصول را از نظر ماندگاری فوق العاده تلقی می کردند. در مقابل، گروهی دیگر نیز از ماندگاری آن رضایت نداشتند. با این وجود، کاربران بیان کردند که چنانچه این محصول براساس دستورات استفاده شود، شاهد پوستی برنز و خیره کننده به مدت طولانی خواهید بود.

سهولت در مصرف

کاربران در رابطه با شیوه مصرف این محصول اظهار رضایت داشتند و آن را محصولی کاربردی می دانستند. عدم نیاز به نور مضر خورشید، موجب رضایت کاربران از این محصول شده بود. البته برخی از مصرف کنندگان از رایحه خوشبو و دلنشین آن نیز راضی بودند و آن را به دیگر کاربران توصیه می کردند.

قیمت نسبتا بالا

تعداد زیادی از کاربران با وجود اینکه از کیفیت فوم برنزه کننده پوست پریم رضایت داشتند، اما آن را گران قیمت معرفی کرده بودند. با این حال افرادی نیز وجود داشتند که این محصول را از نظر کیفیت با محصولات خارجی قابل مقایسه می دانستند.


مشخصات فوم برنزه کننده پوست پریم با حجم 150 میلی لیتر

مشخصات عمومی

فرم محصول

فوم

شرکت سازنده

دکتر اخوی

سن و جنسیت

آقایان, بانوان, بزرگسالان

گروه سنی

بزرگسالان

محل مصرف

بدن

نوع بسته بندی

پمپی

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال

حجم محصول

150 میلی لیتر

کارایی

آنتی اکسیدان, برنزه کننده, جلوگیری از ایجاد علائم پیری پوست

رنگ

برنز طلایی

کشور سازنده

ایران


توضیحات تکمیلی فوم برنزه کننده پوست پریم با حجم 150 میلی لیتر

برنزه کردن پوست بدون نیاز به نور خورشید

برخورداری از پوستی برنزه و خیره کننده، خواسته هر یک از ماست. با این حال، استفاده از راهکارهایی مانند حمام بخار و سولاریوم به دلیل خطراتی که برای پوست ما به دنبال دارند، راهکارهای ایده آلی به نظر نمی رسند. بنابراین چاره چیست؟ فوم برنزه کننده پوست پریم، محصولی منحصر به فرد برای افرادی است که شیفته پوستی برنز هستند. این محصول حیرت انگیز برند پریم، از طریق خط تولید CORPEX به بازار عرضه شده است. این محصول خواص فوق العاده ای دارد که در ادامه، بیشتر به آنها خواهیم پرداخت. به طور کلی این فوم اتوبرنز، برای انواع پوست ها مناسب است. جالب است بدانید که برای برنز شدن به کمک این محصول، نیازی به نور خورشید نخواهید داشت. این محصول کم نظیر با برخورداری از عصاره های گیاهی، پوست شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برنز می کند. شاید عجیب باشد، اما با وجود اینکه برای برنزه شدن به کمک این محصول نیازی به نور آفتاب ندارید، ماندگاری فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد.

این محصول در مقایسه با سایر محصولات مشابه موجود در بازار، ماندگاری 4 برابری دارد. همین امر نیز این اتوبرنز را متمایز از سایر محصولات کرده است، اما مگر در فرمولاسیون این محصول چه ترکیباتی به کار رفته است؟ مهم ترین ماده مورد استفاده در فرمولاسیون این محصول بی نظیر، DHA یا دی هیدروکسی استون نام دارد. این ماده به دلیل واکنش با پروتئین های پوستی، منجر به ایجاد رنگ برنزه روی پوست می شود. این ترکیب، برگرفته از روغن هسته انگور و دانه گندم است که تاثیری در عملکرد سلول های رنگدانه ای ندارد، درنتیجه هیچ گونه آسیبی به این سلول ها وارد نخواهد شد. اگر در رابطه با رنگ طلایی برنزی که توسط فوم برنزه کننده پوست پریم روی پوست شما ایجاد می شود شک دارید، حتما با خواص اریترولوز آشنا نیستید.

این قند گیاهی، منجر به طلایی شدن پوست شما می شود و رنگی خیره کننده به آن می بخشد. از طرفی، نباید ویتامین های متعدد به کار رفته در ساختار این ماده را دست کم گرفت. به کارگیری ویتامین E در فرمولاسیون این ترکیب، به آن خواص آنتی اکسیدانی می بخشد. آنتی اکسیدان ها، مانع از تاثیر رادیکال های آزاد بر پوست می شوند. بدین ترتیب، دیگر شاهد علائم پیری پوست نخواهیم بود. البته نقش ویتامین A موجود در این محصول را نیز نباید دست گرفت. این ماده فوق العاده، در بازسازی سلول های پوستی نقش مهمی دارد و درنتیجه، به برنزه شدن پوست بدن کمک می کند. البته برند پریم نیز به منظور سهولت استفاده مصرف کنندگان، دستکش هایی را در کنار این محصول در نظر گرفته است. در نهایت این محصول با تاثیر فوری، ماندگاری بالا و رنگ ایده آل، پوستی طلایی و خیره کننده برای شما به ارمغان می آورد. 


نحوه مصرف فوم برنزه کننده پوست پریم با حجم 150 میلی لیتر

مقدار مشخصی از فوم برنزه کننده پوست پریم را روی دستکش مخصوص این محصول قرار دهید و آن را روی پوست خود پخش کنید. البته این امکان نیز وجود دارد که مقداری از این اتو برنز را روی پوست خود قرار دهید و با استفاده از دستکش آن را روی پوست خود پخش کنید. توجه داشته باشید که پیش از خشک شدن این محصول روی پوست، لباس های خود را به تن نکنید. استفاده از این برنزه کننده به تعداد 3 مرتبه در هفته بلامانع است. فوم را به طور یکنواخت روی بدن خود پخش کنید و به منظور ماندگاری بهتر، به مدت 24 ساعت از استحمام خودداری کنید. بعد از استفاده از این محصول، دستکش را بشویید.


ترکیبات فوم برنزه کننده پوست پریم با حجم 150 میلی لیتر

آب دیونیزه، اریترولوز، گلیسرین، عصاره آلوئه ورا، دی هیدروکسی استون (DHA)، عصاره خیار، عصاره جلبک قهوه ای دریایی، عصاره برگ شاه بلوط هندی، عصاره میوه پاپایا، عصاره دانه تمشک، عصاره میوه سرخالو، عصاره انار،عصاره شیرین بیان، عصاره برگ درخت جینکو بیلوبا، عصاره هسته انگور، سدیم کوکو آمفو استات، ماده حل کننده، نگهدارنده، توکوفریل استات (ویتامین E )، دی سدیم کوکودی آمفواستات، رتینیل پالمیتات (ویتامین A )، رنگ و اسانس


نظرات در مورد فوم برنزه کننده پوست پریم با حجم 150 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فوم برنزه کننده پوست پریم با حجم 150 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم